Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Medusa veel plezier vandaag. Het zal wel druk zijn want bij jullie is het natuurlijk vakantie. Hier is de vakantie vandaag begonnen. Dus ik heb de aankomende week 2 kids thuis. Wel lekker dat nu 's morgens de wekker niet meer gaat. Even een weekje lekker uitslapen ;)

Geplaatst

Truste Joy1

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nooit aan gedacht dat het vakantie is, jeeeetje wat was het druk, veelste druk voor Ilona dan is ze echt nog maar een klein meisje ze word dan onder de voeten gelopen, nou ja toch ff 1,5 uur geweest kunnen spelen.

ja Es, zal wel lekker zijn ffies geen wekkertje :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik dacht dat wist je wel dat het vakantie was. Wij zijn volgende week de enige die vakantie hebben dus zal het in het land niet zo druk zijn. Ga woensdag naar Kidzcity in Utrecht. Dus hoop echt dat het niet druk is, want ik kan daar dus echt niet tegen.

Wel fijn dat Ilona nog even lekker heeft kunnen spelen.

Hoe voel je je?

Geplaatst

Kidzcity is dat net zo iets??? nee he als het zoooo druk is, getver vind dat niets.

Was wel ff leuk voor dr toch kunnen spelen.

Nee, ik heb nog geen weet van de vakanties, duurt nog ffies.

Ja,de buikpijn is over maar een beetje zeurderig gevoel is gebleven verder voel ik me "gewoon " en af en toe voel ik me borsten een beetje, maar bedie zegt helemaal niets kan door de pregnyl komen of een ongi van volgende week.

tot nu ben ik nog wel relexed, hoop dat het zo blijft.

vanavond x-factor kijken of kijk je dat niet??

x

Gast estrhalita
Geplaatst

Kidzcity is ook met electrische attracties geloof ik. Moet heel leuk zijn dus gaan we dat proberen.

Vindt Xfactor niet zo. De audities zijn niet zo leuk. Dus ik ga lekker dvdtje kijken.

Fijn dat je er relaxed onder bent. Zo blijven, dat helpt alleen maar.

Geplaatst

Klinkt leuk dat kidzcity.

Vind het wel leuk die auditues met het publiek, ach ik vind volgens mij elke talenteshow leuk hihihi

Ja de 1e week gaat altijd wel, die gaat redelijk snel voorbij maar zodra week 2 begint slaat dat helemaal om.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja dat klopt de 2de week is echt een kriem.

Ik ben al dagen druk aan het kijken naar nieuwe kamers(bedden) voor de jongens. Ik wil een bed waar Robbie nog niet uit kan. En jens eigenlijk ook. Heb nu een boomhut gevonden met deurtjes die je dus dicht kunt doen, maar ook een junglebed met een hek ervoor die je er nu nog voor kunt doen en later weg kunt laten. Moeilijk man.

Geplaatst

Ik heb gister ff op de zite van kidzcity gekeken, maar ziet er leuk uit, en de prijs valt ook mee, zeker als je dat vergelijkt met echte pretparken, denk dat dit voor onze kinderen nog leuker is.

Ik denk dat het niet gelukt is, ik voel weer eigenlijk helemaal niets en ja ik weet het je hoeft niets te voelen, maar ik ben bij alle keren dat ik pos. getest heb voelde ik me echt hetzelfde.

Vandaag wd 8 vanaf morgen gaat het weer de spanning van het wel of niet testen enzo, maar mn zorg is meer dat ik niet weer zo vroeg ongi wordt anders moet ik weer een de pil omdat ik dan niet uitkom met Michel zn werk, en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Fijne zondag XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik hoop voor je dat je het mis hebt. Ik heb me bij alle 3 namelijk heel anders gevoelt. Bij Robbie enorme pijnlijke borsten, Bij Jens wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden en bij die miskraam voelde ik al vanaf wd 8 iets in mijn baarmoeder zitten. Medusa misschien heb je al die keren dat je pos testen wel gevoeld omdat het niet goed was snap je. Bij mijn MK voelde ik ook iets in mijn baarmoeder zitten. Het zijn maar gedachten he.

Wat een vies weer he, ga zo met de jongens naar een verjaardag. En we zijn eruit wat slaapkamer/bedden betreft voor de jongens. Leuk joh.

Geplaatst

Ja tuurlijk hoop ik ook dat ik het mis heb, hoop nog zooooo dat we geen ivf hoeven te doen, nog een klein weekje dan weten we het.

En ja je heb gelijk dat het misschien wel was omdat het niet goed zat en wie weet voel ik de volgende echt zwangerschap heel anders, dat is wel wat je hoort van vrouwen die meerdere keren zwanger zijn geweest.

Ja echt vies weer, wij krijgen zometeen visitie, wij hoeven gelukkig de deur niet uit.

EN!!!! welke bedden zijn het geworden o ja Jan is dus van zn idee afgestapt om het zelf te maken???

Ik heb trouwens paar dagen geleden nog naar Diana gesmst maar geen reaktie gehad, hoop dat ze het te druk heeft en niet om andere redene.

Fijne verjaardag XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana zit wel op hyves, ze heeft vandaag gezegd nog 3 weken en dan naar de zon. Dus ik denk wel dat het goed gaat, maar alleen verschrikkelijk druk.

Jan gaat ze inderdaad niet meer zelf maken. Hij heeft het zo druk en we kunnen het ons veroorlofen dus waarom dan moelijk doen.

Het wordt dit bed [ATTACH=CONFIG]840[/ATTACH] Maal 2 dan he. En we gaan het wel iets veranderen zodat ze er niet uit kunnen dus de raampjes worden kleiner en er komt een deurtje in

En dit op 1 muur

[ATTACH=CONFIG]841[/ATTACH]

En dan kasten van de Ikea in het wit die ik zelf ga verven in de kleuren van het bed

Geplaatst

Gelukkig dat ze niet reageerde omdat er wat aan de hand is maar omdat ze druk is, ze gaan dus nog wel op vakantie, lekker voor ze.

Wat een leuke bedden, en dat op de muur is ook super.

Is dat een soort muursticker of zo iets???

Wel beter dat ze er niet maarzo uit kunnen

Geplaatst

Wij hebben de vakantie idd. alweer achter de rug. Elke dag iets gedaan wat we normaal niet doen dus....een super gave week!Na het bezoek aan de ballenbak en zo meer...is hier de koorts bij dochter alweer toegeslagen! Zo zielig! Wat een drukte....oef het was alsof ik tegen een muur aanliep! Kinderen waren er ook even beduust van.. Gelukkig was er nog een hoekje waar het enigszins rustig was.

Medusa succes meid, ga voor je duimen!

En Es., supergaaf wat een leuke bedden zeg. Wij hebben hier voor zoonlief een ouderwetsbed met een klaphekje. Die we overigens voor hem niet meer gebruiken, het klaphekje..., maar als dochterlief 's middags er wil inslapen dan...gaat het klaphekje weer omhoog. Supermakkelijk en het staat ook zo leuk. Nou, geniet ervan.

Fijne week alvast. Joy1

Geplaatst

Zo ja heel stil he, hoe is de vakantie tot nu toe Es

wat sneu van de koortse van je dochter Joy1, maar verder dus wel leuke vakantie geweest

Ik ga morgen op wd 11 een testje wagen, ben er wel echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben

Hoop niet voor vrijdag en liever later ongi te worden, ik ga sowieso lager dosering spuiten om me wat meer tijd te geven

X

Gast estrhalita
Geplaatst

De vakantie is leuk. Morgen naar kidzcity in Utrecht .

Spannend morgen, duim toch voor je hoor want bij jens wist ik ook zeker dat het mislukt was ;)

Geplaatst

Ben beniuewd hoe Kidzcity was, laat maar weten.

Gaan wij er ook misschien wel een x heen.

Ja hoop dat je gelijk heb en morgen toch een streepje heb

Geplaatst

met een niet vroeg test gewoon staafje niet zwanger,maar ja dat zegt nog niets voor mijn gevoel, nou ja als ik morgen ongi vrij door kom ben ik al blij, want al ben ik niet zwanger kan ik toch gelijk door met de laatste poging

Geplaatst

Medusa.....wat jammer!!!! Was je zo gegund, je weet het. Nou, op naar de volgende stap. Vind het wel een impact voor je hebbem hoor! Wat intensief zeg. Je zelf maar iedere keer weer opladen, teleurstellingen verwerken...e.d.Sterkte met dit weer. XXX

Es., je bent ook lekker op stap, hoe was het? Dochter weer koortsvrij en ik....weer aan de astmamedicatie...word gek van de hoest en voel me benauwd, hoop dat het snel zijn werk gaat doen. Gaat na een week pas echt z'n werk doen..maar...heb zelf toch het idee dat dat toch echt wel eerder opgepikt wordt. Of ik begin er te laat mee en ben al weer aan het herstellen, haha. GROETJES, Joy1

Geplaatst

Joy1, fijn dochterlief weer koortsvrij maar jij last van je astma das weer erg balen, dat snel werkt.

Ja het is weer opladen en ff slikken en dan weer verder, maar moet zeggen dat als je weer met een poging bezig ben je daar weer nieuwe moed in heb, morgen de uitgansecho.

Es, hoe is de vakantie en de uitjes???

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Sorrry meiden kreeg weer eens geen melding van nieuwe berichten.

Medusa wat balen zeg, maar gelukkig niet te vroeg ongi voor de volgende poging,

Kidzcity is onwijs gaaf, maar wel doen op een schooldag en niet als iedereen vrij is.

Ga nu opschieten, want we moeten naar de logopedie

Xx

Geplaatst

Nou eigenlijk wel te vroeg, ik moet nu hopen door minder te gaan spuiten dat het langzamer groeit zodat we uitkomen met Michel maar de kans bestaat dat het niet gaat lukken, maar hoop van niet.

19 April hebben de info avond over IVF, als we begin april weten of deze poging mislukt isgaan we alvast bloedprikken heb de lijsten al meenaar huis gekregen, en afspraak maken voor zaadonderzoek in Nijmegen, dat scheelt tijd dat we dat niet an de info avond hoeven te doen en dan zal denk ik ergen Mei starten met IVF, ze doen korte protocol met ongeveer 12 dagen spuiten vertelde ze, dus het is in tepassen en meten met Michel

nou voelt wel beetje vreemd hoor, de laatste iui van start.

Is Kidzcity ook leuk voro een hele dag of is het een een urtje of 2 wel bekeken???

XXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden