Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, ze hebben bij ons de zijmuur geisoleerd, hopelijk gaat de energie rekening omlaag... ze zeggen 25% op jaar basis dat de rekening zal zakken.

Wij moeten echt met dat koude weer de verwarming op 24 zetten en dan nog vaak met dekentje voor de kou.

Ik ben zondag jarig en heb net mn kado besteld... een nieuwe laptop komt morgen binnen.

Deze laptop brand binnen kort af denk ik, hij koelt niet meer, de stroom kabel zit met plakband aan elkaar en hij slaat regelmatig vast en is super traag.

X

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik hoop dat het werkt die isolatie. Zou fijn zijn.

En wat super vriendelijk van de creche dat ze nu eerder er vanaf kan.

En die laptop haha ik ken het probleem. Ik zit op Jan zijn oude en mijn snoer zit ook met plakband aan mekaar haha.

Ga je het uitgebreid vieren zondag?

Ik hou het even kort, wij gaan zo uiteten, maar de kids vragen nu mijn aandacht gggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Nee, niet uitgebreid, morgenavond paar vriendinnetjes en zondag middag famillie.

Ik ga zo met 3 vriendinnen uit eten.

spreek je snel weer xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja wel lekker, maar wel last van de zomertijd hoor. Ben sinds zondag zo verschrikkelijk moe. Dat ik zelfs weer tussen de middag in slaap val haha.

Zaterdag niet veel gedaan. Zondag kwamen mijn ouders terug van vakantie. zijn we ze gaan halen en daarvoor nog even wezen vliegtuigspotten. De jongens vonden het helemaal super haha.

Wat een weertje he.

Geplaatst

Ja ik ben ook errrg moe, maar zal dat door dat ene uurtje verschil komen????

dat zullen ze leuk gevonden hebben vliegtuigspotten.

Ja heeeeerlijk weer, heb gister ff lekker in het zonnetje gelegen :-)

Hoe zou Diana het hebben in Spanje, hoop wel fijn en dat het goed gaat met Hub.

Ik zou vandaag weer stoppen met de pil, maar we weten nog niet of Michel 2 of 3 weken weg is, hoop dat hij het snel weet...... wat een gedoe zo weer zeg.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Op haar hyves staat dat ze enorm genieten en al lekker bruin zijn. Dus zo te lezen gaat het goed met ze, gelukkig.

Wat een gedoe weer met je pil en de volgende poging zeg. Wanneer hoor je wat?

En die moeheid, ja ik weet het ook niet, voorjaarsmoeheid????

Geplaatst

Gelukkig maar dat het goed gaat daar.

ja zodra michel weet wanneer het eiland gaat verhuizen, ik hoop zo snel mogelijk maar met wat pech weet ik dat pas volgende week.

Ja misschien inderdaad voorjaars moeheid

Hoe is het bij jullie verders???

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier gaat alles goed. Moet heel erg wennen aan het feit dat Jens neit meer naar de creche gaat. Ik maakte dan altijd het huis schoon. Nu moet ik dat in 2,5 uur doen en dat red ik net niet en dat je toch wel zien in het huis haha. En ja mis ook mijn rust dagje gewoon wel.

Voor de rest eigenlijk weinig nieuws.

Na boodschappen doen vandaag kwam ik bij mijn auto en had ik een lekke band, shit shit shi. Sinds zaterdag nieuwe banden en nu al een lekke band. Jan gaat er vanavond na kijken, als hij thuis is.

Zaterdag gaan we naar Disney on Ice in Ahoy, ben benieuwd hoe de boys het vinden.

En Mies verhuizen met het eiland, hoe moet ik me dat voorstellen??

Geplaatst

Hoelang ging Jens naar de creche dan??? de hele dag???

Jeeeetje wat balen een lekke band , hoe heb je dat nu gedaan dan???

Ja, het booreiland kan varen doormiddel van sleepboten, die slepen hem eigenlijk voort naar de volgende put die geboord moet worden.

Je heb 2 soorten eilanden, een booreiland waar Michel op werkt en een produktie eiland, michel boort de daadwerkelijke pijpleidingen de grond in naar de gas of olie bel, en als dat klaar is dan gaan hun weg en komt er een produktie eiland boven en die gaat produceren en die blijft misschien wel 10 jaar of langer tot de bel leeg is op dezelfde plek.

Michel verblijft ongveer 6 maandne op 1 plek.

hij belde net dat het waarschijnlijk begin mei word en dat hij nu nog 1 keer 2 weken weg is en dan 2 weken thuis, maar ik moet het wel optijd weten anders kom ik met de iui uit als hij alweer weg is, maar hij weet het waarschijnlijk pas ergens volgende week..... wat haat ik soms zijn baan.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja ik weet ook niet hoe ik aan die lekke band kom. Ben nu bij de garage die gaan hem maken, maar kan nu dus niet schoonmaken en morgen is Robbie vrij gggrrrr dus dan zaterdag maar even.

Jens ging inderdaad van 8 tot 17 naar de crèche dus dat scheelt nogal in tijd hè. Maar de Psz vindt hij wel veel leuker. Hij gaat echt met plezier en de crèche huilde hij al als ik de straat in kwam rijden.

Wanneer weet je het zeker van mies? Kan me voorstellen dat je soms baalt hoor.

Hoelang ging Jens naar de creche dan??? de hele dag???

Jeeeetje wat balen een lekke band , hoe heb je dat nu gedaan dan???

Ja, het booreiland kan varen doormiddel van sleepboten, die slepen hem eigenlijk voort naar de volgende put die geboord moet worden.

Je heb 2 soorten eilanden, een booreiland waar Michel op werkt en een produktie eiland, michel boort de daadwerkelijke pijpleidingen de grond in naar de gas of olie bel, en als dat klaar is dan gaan hun weg en komt er een produktie eiland boven en die gaat produceren en die blijft misschien wel 10 jaar of langer tot de bel leeg is op dezelfde plek.

Michel verblijft ongveer 6 maandne op 1 plek.

hij belde net dat het waarschijnlijk begin mei word en dat hij nu nog 1 keer 2 weken weg is en dan 2 weken thuis, maar ik moet het wel optijd weten anders kom ik met de iui uit als hij alweer weg is, maar hij weet het waarschijnlijk pas ergens volgende week..... wat haat ik soms zijn baan.

Geplaatst

wat een gedoe met je band, en je dag indeling door elkaar, daar baal ik ook altijd van.

ja als jens het zoveel leuker vind daar is de keus ook makkelijk gemaakt.

Ik heb ff zitten denken, wat er ook gebeurd met michel, 2 weken weg of 3 weken hij is in ieder geval de week van 19 april thuis, dus ga maar mikken met de pil om daar in uit te komen.

Ik ga zo maar vast het radboud bellen om de afspraak te maken voor zaad onderzoek...

X

Geplaatst

En....Joy is er inderdaad niet veel meer.....zoiezo niet veel achter de computer.....Ziet er mooi uit die foto's zeg! Succes met het mikken van de pil! Groetjes Joy1

Geplaatst

gaat alles wel goed daar joy1???

Michel belde net dat hij zeker weet dat hij de 12e thuis kom, ik stop dus per direkt met de pil, nu maar wachten op de ongi voor de aller laatste iui

x

Geplaatst

Mn vader zou vandaag worden opgenomen in het zh en morgen geopereerd worden, belde ze gister eind van de middag dat ze vergeten waren de brief te versturen dat hij nog een cardiologisch onderzoek moet hebben, nu is de operatie voor nog onbepaalde tijd verzet. dat is echt kl*te zeg maar.

Geplaatst

Hoi, Op mijn hyves schrijf ik over hoe en wat.....Medusa, succes! laatste keer toch? Wat slordig zeg vandie brief die niet gestuurd is, oef, tegenvaller toch! Groetjes!!!!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Sorry meiden krijg weer eens geen melding dat er nieuwe berichten zijn.

Wat klote van je vader zeg en dat is nog zacht uitgedrukt. Hoe laat heb je de echo vandaag?

Ga nu even op kraam visite later meer xxx

Geplaatst

Ik heb ook inderdaad af en toe het idee dat ik tegen mijzelf praat hier ;-)

Ik ga vanavond weer spuiten, en dinsdag de fm, als deze poging mislukt dan ga ik gelijk aan de pil om dan ergens in mei de ivf te hebben.

Ik ga deze keer 100 spuiten inplaats van 75 om voor de laattse pogingweer wat meer follikels te krijgen dan 1 maar nu ben ik bang dat er 4 komen en dan gaat het niet, wat zou jij doen, toch maar minder spuiten en dan het maar met 1 doen of toch 25e meer spuiten???

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Moeilijke keus ik durf het echt niet te zeggen zou 25 zo veel uitmaken dat je van 1 naar 4 zou kunnen gaan ?

Kreeg weer geen melding dus vanavond maar even checken op de computer. Misschien omdat ik veel

Mobiel inlog?

Ja kan me voorstellen dat je dacht dat je alleen was haha. Ik denk er soms ook gewoon niet aan omdat ik nu veel via mobiel op internet zit

Geplaatst

Nou ja ik had er natuurlijk steeds 2 of 3 alleen de laatste 3 keer maar 1tje

Ik doe maar gewoon 100 spuiten en fingers crossed

Ik vind meldingen krijgen irritant ik kijk altijd elke dag fftjes

ja joh ik lijk wel seniel af en toe hier hahahaha :-)

Nu weet ik nog niet hoe disney on ice was.

Ilona is net opgehaald door mn schoonvader en daar blijft ze tot en met zondag, ik zou natuurlijk naar duitsland gaan naar mn vader maar dat gaat niet door, nu zit ik gewoon alleen hier dat ben ik niet gewend.... x

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo nou ik zou het wel weten hoor als ik nu 4 dagen alleen zou zijn. Lekker shoppen, uitslapen, saunaatje pakken, boekje lezen, filmpje kijken. O zalig lekker bijkomen. Ruilen haha.

Disney on Ice was leuk. Maar ik vond de prijs, kwaliteit verhouding niet echt super. De kaartjes waren super duur en dat vond ik het eigenlijk niet waard. Dus volgend jaar niet nog een keer. Ik vind de voorstellingen in het theater van Plop, K3, Piet Piraat, etcetc leuker.

Geplaatst

oke, jammer dat het tegenviel wat prijs verhouding betreft.

Ik ga sowieso uitslapen ja daar heb ik inderdaad errrrrrg zin in.

Sauna daar ga ik niet alleen heen, shoppen geen geld voor.

Ik vermaak me wel maar ik werd wel beetje emo toen ze wegreden.... zucht

Vorige week zaterdag smste mn zus of ilona mocht komen spelen, tuurlijk ik haar daar heen gebracht en ik vond het zoooo vreemd om weg te gaan, ik heb haar nog nooit eerder bij iemand gebracht en dat ik niet zelf weg moest dus dat het oppassen was. moet daar nog wel erg aan wennen hoor.

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden