Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O gelukkig doet ze niet zo, maar het is wel super frustrerend hoe ze wel doet, totaaaal niet luisteren en echt wat niet mag doen en bij alles huilen wat niet ze niet mag doen of dr zin niet krijgt.

maar jeetje waar haalt Jens dat vandaan zeg.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja ik zou het niet weten hoe hij daar aan komt. De 1ste x moest ik natuurlijk heel hard lachen, maar nu vind ik het niet zo leuk meer. Maar ja niet op reageren en hopelijk gaat het snel over. Die 2 van mij hebben altijd van 4 tot 7 hun ADHD uurtje. Springen op de banken, mekaar duwen etc etc. Echt heel vervelend. Ik ben dan meestal moe van de hele dag, moet koken etc. Maar ja het is nu eenmaal zo. En ik hoop dat er gauw een dag komt dat het anders wordt. En Jens niet meer Robbie immiteerd, maar Robbie Jens. Dus maak je borst maar nat hoor als je dadelijk 2 kids hebt. Er zijn hele drukke momenten. Nu is Ilona natuurlijk al wel een stuk ouder dan Robbie op die leeftijd. Robbie kan zich zelf nog niet eens uitkleden (dacht ik, staat hij vanmiddag in eens naakt in de woonkamer, hij wilde zwemmen hahahahaha)

Geplaatst

hahahahahaha dat is een goeie dat je dacht dat Robbie zich nog niet kon uitkleden

Pfffff pittig hoor.

Ja snap dat je de 1e keer moest lachen maar ja daarna niet meer.

Nou als onze beeb 2,5 is dan is Ilona al 6 dus hoop dat dat anders gaat.

MvM is net geweest, weer een mooie dikke streep en kan gelijk mee doen en kannen vullen.

Gast estrhalita
Geplaatst

6 jeetje wat klinkt dat al oud he. Nou dan heb je niet wat ik heb hoor. Robbie en Jens zijn qua gedachten gang gewoon even oud haha. Dus ja ga maar na hoe druk het "kan" zijn.

En zie je wel dat het goed zit. Gelijk weer een dikke streep, echt meid ga genieten. En super goed van je hoor dat je mee doet aan MvM. Ik heb dat nooit gedaan, shame on me geloof ik he.

Geplaatst

Ooooooo Es, ja shame on you dat kan eigenlijk niet.

Ja ik had vorig jaar bij MvM ook dikke streep dus dat zegt nog niet zoveel, maar toen had ik wel een week eerder die mevrouw thuis dus ook die test.

Ja toen ik het intikte dacht ik ook He Ilona 6 jaar, echt heel gek

Dat is wel echt een verschil jij heb er eigenlijk 2 van 2,5 jaar

Geplaatst

Ik ben er vandaag niet de hele dag, vanavond wel, maar morgen ben ik werken, dus dan spreek ik je niet meer.

Vanmiddag met mn zusje naar een grote braderie een dorp verderop, gelukkig schijnt de zon weer.

Mn schoonouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd, pffff wat een eind he.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik ga nu naar de speeltuin met de kids. Heb vanmorgen alles opgeruimd, bedden van de mannetjes verschoond en morgen nog even ons bed. Dan tassen pakken auto in laden en na het eten gaan we rijden. De hele nacht door. Ik heb daar gewoon internet dus ik log af en toe wel in joh. Succes volgende week donderdag he.

Geplaatst

MEDUSA! Wat lees ik nu?!?!? Gewoon......haha, gewoon zwanger! Geweldig zeg! Helemaal toppie! Ik kreeg geen meldingen....vandaar mijn afwezigheid...Nou, hier ook rust in de tent. Letterlijk en figuurlijk want de tent staat al klaar om mee te gaan dus.....ja....Nou, trusten. Joy1

Geplaatst

Thanx Joy!,ja heel gek he :-)

Maar heb vandaag bruine afscheiding wat me weer super onzeker maakt.

Veel plezier in jullie tent :-), hopelijk mooi weer

Geplaatst

Hello, Kan me levendig voorstellen. Ik heb bijna 9 maanden bruinig bloedverlies gehad en in de 1e 3 maanden heel veel en dat bracht bij mij veel onzekerheid. Hoeveel ik ook veel opgepept werd en allerlei succesverhalen om de "oren" kreeg bleef dat enge gevoel blijven het gaat misschien wel mis. Bloedverlies en zwangerschap hoorden wat mij betreft absoluut niet bij elkaar. Gelukkig bleek dat het toch wel samen kan gaan maar.....liever niet!!!Succes meid! Liefs Joy1

Geplaatst

Net wat je zegt, het gebeurd zo vaak bruin of bloed verlies in zwangerschap en dat het goed gaat, maar ook wat je zegt het hoort niet bij elkaar, en dat geeft onrust.

Gast estrhalita
Geplaatst

Hè medusa wat een kut zeg bloedverlies daar zou ik ook niet tegen kunnen

Meiden na een rit van 12 uur zijn wij in het warme maar bewolkte Frankrijk de kids liggen even te slapen nu, niet veel geslapen vannacht. Straks boodschappen halen. Misschien even zwemmen en lekker hapje eten en allemaal vroeg naar bed xx.

Gast estrhalita
Geplaatst

Heb je veel bloedverlies of echt alleen maar oud bloed ?

Geplaatst

Ik probeer niet te doem denken zolang ik geen kramp en helder rood heb

Ik ben al errrg blij dat ik maandag mag komen en niet tot vrijdag hoef te wachten

geniet jij lekker van je vakantie en van het samen zijn met je gezin

Gast estrhalita
Geplaatst

Heel veel sterkte vandaag. Hoe laat moet je? Ik ben denk ik van 12 tot 15 uur hier om mail te lezen en daarna pas weer na 21 uur. Dus ik hoop je gauw te horen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden