Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijne vakantie gehad dames??

En bruin terug komen van de wadden??? hoe doe je dat met dit weer???

Mn vader gaat op maandag met Ilona naar peutergym, leuk voor opa en ilona :-)

Je gaat bij jan in de zaak werken maar dan wel op de loonlijst?? of hoe werkt dat dan als het dus wel xtra geld oplevert??

We hebben plotseling problemen met de verwarming waar Michel nu eerts mee bezig moet, dus een dag later wordt er getegeld, wordt wel spannend zo of ik thuis kan douchen als hij weg gaat volgende week.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja dat vraag ik me ook af hoe je bruin kan terugkomen met dit herfst weer haha.

nee ik ga niet op de loonlijst. Ik hoef ook niet echt mijn uren te maken hoor. Jan geeft trainingen aan gemeentes voor hoe om te gaan met agressie bijvoorbeeld ik moet zorgen dat we meer trainingen gaan geven. Snap je. Ik zou dit al doen als de kids beide op school zitten, alleen nu start ik het een half jaartje eerder op of zoiets. Heb nu ook 3 ochtenden en de lunch tijd. En wat administratie werk of zo. Maar eerst moet Jan mij alles uitleggen dus voorlopig hahahahahaha

O jeetje dat is wel te hopen dat het lukt voordat hij weer moet gaan werken want anders is dat toch echt geen doen voor jou?

Geplaatst

Hij is gelukkig deze keer maar 1 week weg maar ben het nu al helemaal zat dat "camperen " maar ja het is niet anders als het zo is :-(

Ok, wel lekker gewoon thuis kunnen werken ne eigen uren.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor. Wij hebben 2 weken geleden de vloer opnieuw gelakt en toen moesten we 3 dagen boven wonen en dat was ik al snel zat.

Ja kijk tussen 10-11.30 uur zijn de meeste mensen altijd bereikbaar, daarvoor komen ze binnen, koffiedrinken etc etc en na 11.30 uur lunchen. Van 13.30 zijn ook weer meer mensen bereikbaar en ik moet altijd rond 14.30 uur weg. Ik weet ook nog niet precies hoe ik het allemaal ga indelen hoor. We zien wel. Eerst maar eens alle info krijgen etc van Jan wat hij van mij verwacht.

He ga je wel buikfoto's maken zodat we mee kunnen leven met je bolle buik.

Geplaatst

Klinkt wel dat het goed moeten worden geregeld/gepland worden.

Ja tuurlijk ga ik buik fotos maken, ik zal eens kijken of ik Michel zover krijg deze week ( hij is nogal druk )

Gast estrhalita
Geplaatst

hahaha Nee hoor het klinkt misschien moeilijk dan dat het is.

Ik maakte altijd zelf mijn buikfoto's met de zelfontspanner.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens zei vanmorgen : Mama Poepen. Dus wij rennen naar de wc en ja hoor een mooi poep op de wc. Super trots.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja is lekker weer he dus ik denk allemaal op pad. Jens is een beetje ziek geweest. Woensdag de hele boel ongespugt en gisteren had hij koorts. Dus ik had geen tijd/zin om achter de laptop te zitten en ik heb eigenlijk een beetje weinig te melden.

wat hebben ze in het zkh met Jamillah gedaan?

Medusa hoe is het? En met je badkamer?

Geplaatst

Jamillah is geopereerd aan een triggerduim.

Duim stond in een gebogen stand vast. Ze hebben het onder narcose los gesneden.

Morgen mag het verband eraf.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja nu weet ik het weer. Spannend hoor dat morgen het verband eraf mag. Zag wel de foto van samen lekker op de bank

Geplaatst

klopt, ze was er erg van onder de indruk, dus ze kwam knuffelen.

En ze geeft ook nog wel vaak pijn aan, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan morgen, en ook hoe het er uit zal zien.

Gast estrhalita
Geplaatst

Oei zeg spannend moet je bij de dokter zijn of gewoon thuis het eraf halen

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo wat rustig hier zeg. Nou kwam even zeggen dat Jens gisteren weer op de wc heeft gepoept hoor. Wat plassen aangaat is zijn luier nog steeds vol maar dat poepen vind ik ook al super fijn

Geplaatst

Dat is een mooi begin Es!

Jamillah is al een tijdje helemaal zindelijk, doet alles op de wc, alleen heel af en toe een ongelukje, en 's nachts nog niet.

Ik heb op een middag de luier afgedaan, en gezegd dat het klaar was, en schijnbaar was ze het daar mee eens.

Geplaatst

Wat goed zeg van Jens, nou Ilona is nog niet helemaal zindelijk maar thuis geen luier en als we lang weg gaan ook nog een luier ( snachts ook uiteraard )

Maar poepen ook op het potje.

Hoe is het met Jamillah Diana???

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens doet de rest nog niet op de wc hoor. Alleen poepen. En 1 x gaf hij het zelf aan, de andere keer had ik denk ik mazzel dat ik hem net toen op de wc zetten. Hij is in ieder geval niet bang en dat vind ik allang fijn. En het is nog steeds heel jong hoor. Meeste kindjes zijn pas zindelijk tussen 3-4 jaar. Dus nog alle tijd toch.

Hoe is het met je Medusa, en met de badkamer?

Geplaatst

Ik heb ook wel eens gehoord dat het bij jongens langer duurt? Weet niet of het waar is hoor.

Jamillah is wel oké, nog wel pijn. We moeten de wond goed schoon houden. Valt niet echt mee natuurlijk, maar we doen ons best

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens maakt er nu een potje van op de wc hoor. Om hem te stimuleren geven we hem de IPAD. Nu wil hij steeds naar de wc hahaha.

woensdag ga ik bij paardrijden kijken voor Robbie. Ben benieuwd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden