Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat lekker als het bloeden zou stoppen zeg. En leuk dat je nu kwaaltjes begint te krijgen. Slaapt Ilona nog tussen de middag? Dan kan je dan je rust nemen. En vroeg naar bed hè

Hier hebben we last van een muggenplaag zo erg dat Jan bijna naar huis wil. Nu hebben we overal in de tuin een soort wierrook staan die 8 uur branden en die zouden muggen moeten weren. Gelukkig zijn de jongens nog niet geprikt maar Jan en ik enorm. Gisteren avond op de kermis gewoon door mijn kleren heen.

Vanmiddag gaan we naar zi'n zwem/glijbanen paradijs

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ook vandaag nog niets gespot, hoop dat het echt weg is.

Nee Ilona slaapt niet echt meer smiddags, soms valt ze ff in slaap op de bank maar meer ook niet.

Ja ik ga al 2 avonden vroeg naar bed.

Ja ik heb net 100 soepstengels gekocht, kan ik daar op knagen ,moet wel contstant wat te knagen hebben anders voel ik me echt niet lekker.

O balen zeg muggen plaag, dat is echt verschrikkleijk.

Maar zo'n zwemparadijs is erg leuk, fijne dag daar.

Wij zijn het hele weekend weg dus ben dan niet online.

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha robbie en Jens slapen beide nog tussen de middag, normaal robbie maar 1x in de week, maar hier elke dag. Zalig

Waar ga je naar toe dit weekend?

Ik wil een foto uploaden maar dat gaat niet via het menu

omdat ik mobiel zit . Er staat een leuke foto op mijn hyves van vandaag

Geplaatst

Ja, mn schoonzusje kwam straks spontaan langs waren in de buurt en aan hun verteld en morgen aan mn schoonouders.

Mijn vader en mn zussen weten het ook, deze week verteld.

Verder wachten we met vertellen na nog 2 echo;s gehad te hebben of zo iets dan zal ik ongeveer 10 weken zijn.

Leuke foto op je hyves en wat ben je bruin lekker hoor

Gast estrhalita
Geplaatst

Krijg je zoveel echo's voor 10 weken? Dat is lekker

Ja ik verkleur snel

Veel plezier dit weekend

Is mies al aan het idee gewend dat hè zwanger bent

Gast estrhalita
Geplaatst

Wij gaan morgenavond na het eten rijden. Dan zijn we zondagmorgen thuis en kan maandag het gewone leven weer beginnen. Woensdag hebben we groot feest dan wordt robbie 5 jaar

Geplaatst

Ik heb nu dinsdag al weer een echo omdat ze het ff in de gaten wilde houden met dat stolsel, ik denk dat ik daarna pas weer met 10 weken of zo een echo heb.

Jammer zit er alweer bijna op, geniet er nog ff van, ik spreek je pas zondag avond op zn vroegst weer.

xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

He meiden daar ben ik weer. Sinds gisterenmorgen zijn we weer thuis. We hebben genoten een hele week. Echt zalig, maar helaas zit het er weer op. Ik had daar een wasmachine dus heb zaterdag alles al gewassen en schoon mee naar huis genomen. Dat scheelde een hoop werk thuis zeg. De reis terug is ook goed gegaan. 1275 km in 11 uur dus goed doorgereden. Alleen net voor we thuis waren zagen we een eenzijdig ongeluk gebeuren. Heel heftig, jan heeft geholpen en ik 112 gebeld. Trauma heli moest erbij komen etc. Maar gelukkig zagen wij het optijd. Nu weer thuis. Robbie naar school, jens PSZ vanmorgen. Die ligt nu lekker te slapen. En dan woensdag feest voor mijn mannetje. Hij wordt 5. Dus een drukke week.

Renaat hoe is het met jou? en je baby? Morgen weer een echo, heb je nog bloed verloren.

Geplaatst

Jeetje Es, dat is heftig om te zien, en heel goed van jullie dat jullie geholpen hebben en 112 gebeld.

En vandaag gelijk alles weer in het gareel school en psz.

Robbie wordt alweer 5 jaar en heel ventje is het al.

Heb een paar dagen niets gespot en vandaag weer bloed het zit tussen helder rood en bruin in. ben gelijk weer super onzeker en de moed zakt gelijk.

Ben blij als morgen de echo geweest is, als die echo goed is wil ik volgende week weer echo, ik ga met deze onzekerheid echt geen 2 weken wachten dan kan je me opvegen.

Morgen Ilona eigenlijk ook weer starten met psz maar we redden het niet met haar ophalen en de echo, heb vanmorgen gebeld dat ze nog 1 dagje vrij heeft, anders kan michel niet mee en ik wil nu wel heeeel graag dat hij mee kan.

Geplaatst

Moe , ik heb smiddags echt een instort moment en net eigenlijk weer sinds een paar dagen misselijk.

Ik heb ook erg veel trek, geen lekkere trek maar als ik gegeten heb lijkt het net of het gelijk verteerd ik moet geregeld wat eten, dus ik eet veel soepstengels en ontbijtkoek en zo tussen door, anders voel ik me echt niet goed worden.

Morgen weer echo en hopelijk als die goed is dat het me wat meer geruststeld

Gast estrhalita
Geplaatst

Succes en ik duim voor je. Laat je het even weten hoe het is geweest

Geplaatst

We hebben het hartje gehoord en voor het termijn 7.5 week was het een hele mooie echo, zoals ze ze graag willen zien zei ze.

Beeb was goed gegroeid alles zag er goed uit :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden