Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw super zeg. En de bloedprop? Ga je nu genieten ???

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

de prop zit er nog, maar kan niet meer voor problemen zorgen, het zou maar zo kunnen dat ineens alles eruit komt maar ook dat het blijft en steeds een klein beetje.

Ik ga nu proberen te genieten, maar als ik weer erg onzeker werd mocht ik bellen voor weer een echo, nu met 10 weken weer een echo.

Robbie morgen jarig :-) ga je het ook morgen vieren of pas in het weekend???

Gast estrhalita
Geplaatst

Spannend maar ik denk dat jij eerder nog wel belt voor een echo haha

We vieren het morgen nu alles aan het versieren enzo

Gast estrhalita
Geplaatst

He meiden. We hebben een top dag gehad en Robbie heeft echt doorgehad dat hij jarig was. Wat heeft hij genoten. Foto's van de vakantie en van vandaag staan op de site van de mannen. Van de vakantie in het mapje zomervakantie 2011 en van vandaag bij Robbie vanaf 5 jaar. Ik hou het effe kort, ben nog al moe. xx

Gast estrhalita
Geplaatst

Dank je wel. Hoe is het voor de rest met iedereen. Medusa hoe is het met je zwangerschap? En met de badkamer?

Geplaatst

Gister begonnen met het grote sloopwerk, we zijn er druk mee, en verder voel ik me erg wisselend.

Vooral smiddags voel ik me niet zo goed.

Morgen ff bellen voor een echo afspraak :-)

Hoe is het bij jullie???

Hebben jullie al wat gehoord over het stuk grond dat jullie willen kopen??? en kijkers gehad???

Geplaatst

Ben vanmiddag weer geweest, hartje weer gehoor en je zag de uitstulpjes van de armen en beentjes en de vorm va het hoofdje was al iets zichtbaar. was weer een mooie echo

Hoe gaat het met Jamillah en Amirah??

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo dat is snel weer een echo. Begin je er nu vertrouwen in te krijgen????

Hier alles goed maar druk nu alles weer naar school is dus kom later wat langer online hoor

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana is een weekje naar Center Parcs dus ze zal even niet reageren denk ik :)

Zo even tijd. Ben nu thuis (normaal zwem ik met Jens). Maar ik krijg een nieuwe unit in mijn waterbed. Hij gaat steeds lek. Niet echt lekker om wakker te worden in het water haha.

Voor de rest weinig nieuws. Over het huis?? We zijn nog in onderhandeling over de grondprijs. Dat gaat wat moeizamer dan verwacht. En natuurlijk is het leuk om veel groter en mooier te gaan wonen, maar van mij hoeft het eigenlijk allemaal niet zo meer. Hier blijven vind ik ook prima. Al dat gezeur over een grondprijs en uiteindelijk gaat het nu om 15000 Euro verschil. Zij willen dat hebben, wij willen dat niet betalen. Heel lang verhaal zeg maar.

Robbie is weer lekker naar school. Dus ik heb weer wat meer rust. En Jens is als hij alleen is heel makkelijk en lief. Dus dat scheelt voor mij wel hoor.

Mijn duo kinderwagen staat te koop. Ik gebruik hem bijna nooit meer. Alleen in pretparken. En de kids worden te zwaar en daardoor zie je hem door de wielen zakken haha. Gisteren op marktplaats gezet en vandaag wordt hij al opgehaald. had hem ook hier te koop gezet.

Medusa ben je blij met je echo van gisteren? En voel je je nu ook wat zekerder in je zwangerschap? Ben benieuwd wat het wordt? ga je dat laten weten of wil je wachten tot de bevalling? Hoe is het met je bekken?> Daar hoor ik je helemaal niet over??

Nou we zijn weer een beetje bij. Ik hoor je gauw

Es

Geplaatst

Ik zal vanavond meer reagreen moet zo Ilona ophalen psz

Mn bekken / onderrug begint al zeer te doen en gister deed voor het eerst met de inwendige echo mn schaambot zeer wat nu blijft zeuren, verder gata het tot nu toe nog wel......

tot vanavond xxx

Geplaatst

Zo een dagje later, ik kan me voorstellen dat je er dan al helemaal geen zin meer in heb, wat een gedoe zo en dat ge-onderhandel over dat geld blegh.

Zo dat is nog eens lekker verkopen :-) dezelfde dag nog weg.

Dat is ook lekker dat je zo'n verschil merkt als Robbie naar school is, is misschien xtra genieten van Jens dan.

Ik ben wel wat zekerder, heb gister 2 positiebroeken besteld en dat durfde ik nog niet.

De verbouwen met de badkamer gaat goed, het is nog wel een grote bende, maar ze hopen het zaterdag zover af te hebben dat er alleen nog maar getegeld hoeft te worden en alles ophangen uiteraard maar dat zal ook wel 1,5 heeft duren voor dat dat af is.

Tot die tijd is het net als camperen, spulletjes in een tasje om ergens anders te douchen.

Gast estrhalita
Geplaatst

Sorry maar ik heb het heel druk, morgen kom ik langer langs. Hoop dat alles goed gaat met jullie?

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh wat balen zeg dat je zo ziek bent. Echt overgeven, of alleen een rot gevoel? Gelukkig is Mies thuis dat scheelt wel iets of heb je niks aan hem nu met de badkamer? Hopen dat het bij de 12 weken minder wordt he.

Hier gaat alles goed, maar een enorm onrustig en druk gevoel hier in huis. De grond is gekocht...... En nu komt er zoveel op je af. Allerlei vergunningen regelen, de gemeente wil de bouwtekeningen zien, maar die zijn er nog niet dus nu snel bepalen hoe en wat we willen. Enorm onrustig gevoel in mijn lijf ken je het. Ik moet ook dus opzoek naar een basisschool voor Jens in een wijk waar ik helemaal niks en niemand ken. Zo moeilijk, want die schooltijden daar zijn anders dan hier in de wijk en dat komt weer niet overheen met Robbie zijn school dus heb ik dan moeite om Robbie te brengen en halen, paniek in mijn hoofd dus. Enorme achterstand op mijn administratie etc. Dus vandaar dat ik een beetje druk ben. Ik moet ook weer gaan werken (om het huis te betalen haha). Wel vanuit huis, maar ja dat moet ik ook nog opstarten dit jaar. gggggggggggrrrrrrrrrrrrr. Leuk hoor verhuizen en ja dan nog een belangrijke ons huis moet natuurlijk ook wel verkocht worden...... Voel me dus effe niet helemaal happy.

Schiet het al meer op met de badkamer, want camperen is ook niet alles he qua douche. Ik hoor je wel. xx

Geplaatst

Och jee, daar zou ik dus echt niet tegen kunnen.

Ga je bij Jan in de zaak zeg maar of moet je echt via een baas gaan werken???

En ja dan een school uitzoeken waar je niets kent en met Robbie, maar wordt Robbie niet opgehaald met een busje???

Ik heb echt met je te doen.

Het is heel wisseldn van echt spugen tot er heel erg tegen aan zitten, ben nu ook snip verkouden geworden en last van mn bijholtes.

Mn onderrug/bekken is ook al weer contstant aanwezig.

Ben het niet thuis kunnen douchen al helemaal zat, maar ja nog ff doorbijten, vanaf vandaag gaat het opbouwen beginnen maar dar duurt ook nog wel 1,5 week denk ik.

Ja Michel is er wel, maar hij is super druk met de badkamer dus heb er niet heel veel aan, helaas.

Hij probeerd wel hoor, als Ilona in het potje gepoept heb trek ik dat echt niet om schoon te maken.

xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee ik zou zowieso weer gaan werken voor Jan vanuit huis. Alleen ik moet het allemaal iets eerder nu gaan opstarten. We kunnen zo ook wel het huis betalen, maar een extra kan nooit kwaad he. Robbie mag met het busje naar school maar dat willen wij niet. Jan zal hem veel gaan brengen en ik zal ze dan beide op moeten halen. Maar de scholen daar zijn om 15 uur uit en die van Robbie 15.15. Nu is het zeker nog 10 min. rijden ongeveer naar de school van Robbie dus paniek haha.

O wat balen dat je je zo slecht voelt. HOpelijk is het maar tot de 12 weken en wordt het daarna beter.

Nog 1,5 week camperen. heftig hoor, maar het wordt wel mooi en dat is toch ook lekker.

Zo ga Jens weer wakker maken, boodschappen doen, Robbie halen, jens naar de peutergym even tussen door koken, Jens weer halen etc etc. Druk druk druk dus.

Geplaatst

Goedenavond, ben ook weer sinds een paar dagen terug! Was heerlijk op de wadden. Bruin terug gekomen! Haha, dat met al die regen, het is wel fijn dat het snel overwaaide als het al regende.

Positieve verhalen zeg van je zwangerschap, bloedverlies en klachten nagelaten. Gelukkig zeg, vond het wel spannend toen ik de eerste berichten van je las.

Es., dat is wel lastig ja. Om de dingen naar de zin geregeld te krijgen. Je weet dan ook niet goed hoe e.e.a. gaat lopen. De tijd zal het leren zeggen ze dan he? Nou, ik ga zo mijn bedje op zoeken. Groetjes joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo dames lekker genoten van jullie vakanties. Diana succes morgen met Jamillah.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden