Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja want iedereen die je hoort die last heeft van het buikgriepvirus geeft over of is aan de diarree en ik heb totaal geen last van mijn darmen alleen die misselijkheid. We zullen wel zien. En ik weet dat wachtdag 7 heel vroeg is. Voor een cryo kan het wel, maar een verse op zijn vroegst wachtdag 8. Een meisje op de wachtbank van april had wd 7 negatief, wd 8 positief. Maar ik wacht lekker nu met testen tot een lekkere dikke streep.

En ja die mannen he als ze ziek zijn. Hij ligt nu op de bank en voelt zich zo ziek......... jaja HIj heeft gewoon geen zin in die verjaardag

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, mannen en ziek zijn tja....

Hubbie was gisteren ook heeeeeeeeeeeeeel erg ziek, vlak nadat hij hoorde dat we een verjaardag hadden. Nou hij kon echt niet mee hoor, het was te erg (hoeste 4 keer en dat was het) hahaha. Ik heb niks gezegd tot 19.30 toen zei ik de oppas komt zo pak je je spullen? Hahahaha! Maar ja toen moest hij douchen en scheren (3 kwartier!) oftewel tijd rekken, mja hij is toch mee geweest, hihihi :-)

Zwemmen was heel erg lekker, gelukkig niet zo druk. Jamillah vond het heel erg eng. we waren ook al lang niet meer geweest, maar ik vind het zo belachelijk duur. Na een half uurtje vond ze het iets leuker maar ze bleef het eng vinden hoor. We hebben besloten toch maar wat vaker te gaan.

Liefs Diana

Geplaatst

Hey meiden,

Wat is het rustig hier!!!

Jamillah heb ik net naar het KDV gebracht, en ik ben nu even het huishouden aan het doen, bleh! Gelukkig komt de schoonmaakster donderdag weer.:good1:

Vanmiddag weer werken en daar zie ik wel tegenop. Vanavond gisterenavond weer misselijk en verschrikkelijke bekkenpijn en harde buiken. Zal de stress wel zijn. Weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden hoor! Gelukkig volgende week maar 2 dagen werken, en de rest van mei maar 3 dagen. Die moet en zal ik gaan volhouden en dan......nou dan vind ik het wel mooi geweest denk ik.

20 mei pas weer naar de gyno, en ik ben nu aan het kijken voor een 3d echo, vonden we vorige keer ook zo leuk. En ik wil zoooooo graag weten wat het word!!! Dan kan ik tenminste kleding uitzoeken (de zolder staat vol met oude kleding van Jamillah) en eventueel ook het kamertje gaan doen.

Ben op marktplaats een beetje aan het rondneuzen vooor een leuke kinderkamer voor jamillah. Maar vind het lastig hoor! Ik weet niet goed wat ik nou wil of leuk vind. Heb ook geen idee hoelang ze nog in een ledikantje blijven slapen, dus of ik daar een andere voor moet hebben??

Nou ik ga weer verder hier in huis.

Fijne dag allemaal.

X Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Mooi weer he en dat zitten mensen niet veel achter de computer.

Nou gisteren voelde ik me redelijk goed. Beetje ongi klachten, maar meer niet. Niet meer misselijk etc. Dus ik dacht zie je wel negatieve test, alles negatief.

Ging ik gisterenavond naar bed weer zo verschrikkelijk misselijk en nu ook. Ik zeg je dit als ik niet zwanger ben dan kan ik mijn lichaam nooit meer vertrouwen. Ik voel me zo beroerd en ben zo verschrikkelijk moe. Bah.

Jens is enorm verkouden dus daar ben ik een paar keer voor uit geweest vannacht. Zo zielig heel zijn neus vol met snot.

he even een vraagje. Ik slikte multivitamine van de Etos ; Zwanger worden. Die zijn nu op, maar ik heb nog wel gravitamon staan. Zou ik die nu kunnen slikken, want als ik zwanger ben ga ik die ook weer slikken? Of moet ik echt nog vitamine slikken om zwanger te worden? want dan moet ik vandaag nog naar de winkel

Diana succes op je werk vandaag en denk echt aan je eigen lichaam hoor. want zo vroeg al zoveel harde buiken is ook niet echt goed volgens mij.

Geplaatst

Het is inderdaad te merken dat het mooi weer is! Hier is het bewolkt en een stuk frisser, maar ja aan zee is het altijd kouder.

Alles in huis is inmiddels gedaan, was hangt lekker buiten en ik ga zo met de hond, en dan ben ik klaar om te werken.

Ik denk inderdaad dat die harde buiken niet goed zijn, maar ik denk echt dat het de stress is en vermoeidheid. Dus als het de komende tijd minder word, als ik minder werk, dan weet ik genoeg.

Qua vitamines, ik zou die andere gewoon gaan nemen hoor! Mocht de poging gelukt zijn, dan zijn de emmy's nu ingenesteld en ben je dus zwanger.

Moet bekennen dat ik de hele poging geen vitamines heb geslikt. Moet er ook nu wel eens aan gaan beginnen, maar vergeet ze te kopen, stom stom stom!

Jamillah is trouwens ook erg verkouden, er komen ladingen snot uit haar neusje. Vanacht was ze dus ook weer flink aan het spoken. Ik hoop dat Jensje snel opknapt!

Liefs Diana

Geplaatst

Hey meiden, uhhhh die vitaminen waar jij het over heb Es die ken ik niet eens, nooit geslikt, en wat Diana zegt, als het gelukt is ben je nu toch al zwanger.

Ik zou lekker die andere gaan slikken.

Ik slik alleen foliumzuur.

Hier is het ook fiks koud geworden, weer een lang shirt aan.

Ilona is ook erg verkouden, ik hoor haar door haar deur heen ademen.

Diana, je moet echt aan jezelf denken he meid, en je baby.

Ik heb zometeen mn intake gesprek bij de vk

Ik heb net totaal onverwacht mn ontbijt eruit gegooid, brrr jakkes.

En als het goed is brengen ze vandaag de bussen van mvm.

Wij gaan een nieuwe ( of 2e hands ) ik bedoel wel voor de nieuwe baby een andere babykamer kopen, als Ilona net 2 is is ze nog te jong om in een gewoon bedje te slapen, en de commode hebben we dan voor haar ook nog steeds nodig.

Es, het begint erg spannend te worden, ik begin er zelfs een beetje zenuwachtig van te worden.

Geplaatst

Renaat, ik denk ook dat het voor jamillah erg vroeg voor een ander bedje is, maar aan de andere kant. De baby gaat eerst nog een half jaar in de wieg, dus tegen die tijd is Jamillah 2,5 jaar, en dat is net een twijfelgeval. Ik heb eventueel nog een noodledikantje, dus ik denk erover om die leuk te schilderen, en het dan zo op te lossen.

Wat is de reden dat jullie voor de baby een andere kamer doen? en niet voor Ilona? Ik vind het wel makkelijk om in deze kamer alles zo te laten staan, dan hoeven we dus maar 1 kamer te doen.

Maar ook dat is een twijfelgeval want we hebben een ander huis op het oog, en ons huis gaat binnenkort in de verkoop. Als het snel verkocht word hoeven we de kamer dus in dit huis niet te doen.

Veel plezier bij de VK straks! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Liefs Diana

Geplaatst

Onze beeb gaat niet in een wieg, dus dat hebben we al niet, en de ledikant van Ilona is 1.40 bij 0.70 dus iets groter dan standaart en daar kan je een peuterbedje van maken, dus sowieso gaat ons Beeb daar dan niet in.

Toen we zwanger waren van Ilona heeft Michel de hele boven verdieping opgeknapt, vloeren en muren kozijnen noem het maar op.

Dus beide kamertjes zijn dus gedaan.

We hebben alleen van de 2e kamer toen mijn kleding kamer van gemaakt, we moeten dus de zolder veranderen en anders indelen zodat al mijn spullen ( kleding, parfum, haardingen enzo ) naar zolder kunnen, dan is die kamer eigenlijk klaar om ingericht te worden. Op wat kleine dingen na maar dat is niet zoveel werk.

En ik wil Ilona niet groter maken dan ze is door haar al in een ander bedje enzo te doen.

Hoe ga jij dat met de wandelwagen doen???

Geplaatst

Ja de wandelwagen. dat is ook weer zoiets waarvan ik echt niet weet wat ik moet! Het mest handige is toch wel een dubbele wagen denk ik. Ik zal toch vanwege de hond al veel naar buiten moeten. En om Jamillah dan lopend mee te nemen??? Denk dat ze daar dan nog wat jong voor is. Wat doe jij???

Geplaatst

Van de week bij Jamillah eindelijk een paardestaartje voor elkaar gekregen. Het past nog niet helemaal maar het schiet al op. Moet er dus wel even mee showen:

Foto-PMJCCZSO-D.jpg

Foto-8B6W8GCV-D.jpg

Geplaatst

Wat leuk dat haar, Ilona heeft nog steeds bolletje piekhaar.

Ik wil graag de dubbele wandelwagen van firstwheels ( volgens mij verkeerd geschreven sorry ) denk dat het die wordt.

Je kan bij die de zittingen draaien naar jezelf of van je af en dat wil ik graag.

En dan met extra 1 wagenbak inzet.

Wij hebben een duowagen van x-adventure opzich een leuk ding en wordt best veel verkocht ( en snel via marktplaats ) met een nestje hebben we, maar vind het niet leuk om daar de 1e maanden met een baby mee te lopen.

Dus die gaan we verkopen en onze gewone wagen van mutsaert gaan we verkopen en dan 1 terug van firstwheels.

Bij de baby-dump bij ons in de buurt is hij het goedkoopst en nog redelijk in prijs.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik breek even in hoor. Ik denk dat toen ik zwanger was van Robbie, hij was 2,4 jaar toen Jens geboren werd en liep nog niet, het te vergelijken is met jullie situatie nu, of eigenlijk was het voor mij nog moelijker omdat Robbie nog niet liep.

Robbie heeft zijn eigen kamer gehouden en heeft dus al die tijd in zijn ledikant geslapen 120x70. Pas sinds 2 maanden slaapt Robbie in een groot bed. Ik had de mazzel dat ik precies dezelfde kamer voor jens kon kopen bij Babypark. het was het showmodel, dus voor de hele kamer maar 469 Euro. Vandaar dat de jongens dezelfde kamer hebben. Tegen die tijd dat jullie babies geboren worden is Jamillah en Ilona bijna 2. Die kunnen dan eventueel al wel in een peuterbedje. Gemiddelde leeftijd is 2 om over te stappen. Jamillah die kan nog een half jaar langer in haar bedje slapen ivm het wiegje. Dus dan zou ik het zeker niet doen om een nieuw bedje te kopen, maar Jamillah bij 2,5 jaar gewoon in een nieuw bedje doen.

Qua kinderwagen. Sinds dat Robbie loopt en zijn romp sterk genoeg is gebruik ik de duowagen zelden nog. Robbie vind het veel leuker om op de buggyboard te staan (die van Lascal past achter elke kinderwagen en paraplubuggy). Ik heb hem achter de paraplubuggy. In de duowagen had ik geen reiswieg, maar een babynestje van Topmark (kost maar 40 Euro en is veel lichter en handig vind ik) en de duo wagen is die van Easywalker. Ik gebruik de duo wagen nu alleen nog maar als we de stad in gaan en dat is alleen omdat Robbie wegloopt andes. Maar anders zou ik hem echt nooit meer gebruiken. Dus denk goed na over wat je doet met zo'n dure aanschaf. Want jullie kindjes zijn 2 als de baby's er zijn, het is december dus je gaat toch nog niet veel naar buiten dat doe je pas in het voorjaar.

Sorry hoor als ik me ermee bemoei, maar misschien heb je wat aan mij advies.

Ga Jens uit bed halen, want die is al weer wakker. Grrrrrrrrrr wordt een lange middag.

Geplaatst

Alle advies is welkom Es.

Voor ons is dit natuurlijk weer een nieuwe situatie dan de vorige x, nu hebben we er 1 van 2 jaar rond lopen.

En het is vergelijkbaar met jou situatie toen Jens geboren werd.

Maar ik denk wat nu een groot verschil is tussen jou met jens geboren werd en Robbie en onze beebs en Jamillah en Ilona ( is het nog duidelijk hihihi )

Robbie is een stuk ouder, met de geboorte van Jens was het verschil niet zo groot met eind dit jaar en onze kinderen, maar in een jaar tijd is Robbie gewoon een hele knul van bijna 4 geworden.

Zoals ik het nu terug lees is het heel onduidelijk, uuhhhh ff denken.

Toen jens geboren werd was Robbie ook nog maar net baby af zeg maar ondanks zijn leeftijd ( niet lullig bedoeld en weet ff niet anders uit te leggen ) en nu een ruim jaar later is hij een hele knul van bijna 4 geworden. meer naar zijn leeftijd gegroeid.

En Ilona en Jamillah groeien volgend jaar in een ander tempo dan Robbie afgelopen jaar gedaan heeft.

Waardoor ik denk dat wij veel langer echt met een duowagen lopen.

Mijn zus heeft met haar kinderen echt wel tot bijna 4 jaar met de wandelwagen gedaan, ze willen natuurlijk wel steeds vaker zelf lopen maar gedurig nog in de wandelwagen.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik probeer uit te leggen.

Neemt niet weg dat ik je advies op prijs stel, per slot van rekening heb jij 2 kinderen.

Geplaatst

Het is ook je eigen gevoel wat je wilt en onze kids zijn toch heel verschillend.

ilona als ze zo blijft slapen als ze nu doet, durf ik haar eind van het jaar niet in een peuterbedje te doen, dan zal ze contstant uit bed vallen, ze draait zoveel, ik hoor haar meerdere keren per nacht tegen de zijkant aan bonken van het draaien.

Ik ben vanmiddag bij de vk geweest.

Een heel goed gesprek gehad, als ik wil mag ik vaker op controle komen vanweg mn vorige zwangerschap en dat ik toch best bang ben.

Ik heb afgesproken dat ik nadat ik door verwezen mag worden naar de "gewone " gyn dat ik dat doe, om mn keizersnee te bespreken, om kenbaar te maken dat ik dat wil.

Zodat ik daar rust in heb omdat dat al besproken is.

Zij verwacht dat het geen probleem zal zijn een geplande ks van wege mijn geschiedenis en de grote kans dat het anders alsnog een ks wordt,zou ik gewoon willen bevallen.

De nekplooimeeting zal in het zh gedaan worden en de 20 weken echo ook.

Daarna zal ik niet meer naar het zh gaan tot ongveer 30/32 weken vanwege de ks.

Al met al vond ik het een fijn gesprek een lief mens en ze was heel serieus voor mn angst voor de zwangerschap en ze zouden mij zo goed mogelijk begeleiden.

Ik heb van alles meegekregen, ga dat ff bekijken.

Es succes met jens vanmiddag

x

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat ik snap wat je bedoelt, maar je vergist je in robbie hoor. Hij loopt echt ruim 1 jaar achter in zijn ontwikkeling, maar ook qua groei, denken etc. En Robbie slaapt nu wel in een groot bed, maar ook met hekwerk. Je kan van die randen kopen om het bed heen he dat ze er niet uitvallen. En qua lopen. Robbie heeft de ziekte van perthes dus heel veel pijn in zijn heup. Maar ook ik ben altijd blij geweest met mijn duo wagen hoor.

Geplaatst

Ik dacht dat hij ondertussen al behoorlijke sprongen vooruit had gemaakt en al een hele knul was geworden ( dan wel in down meeting ) maar toch al een beste knul was, met taal had ik wel begrepen dat hij nog achter liep.

Sorry verkeerd opgevat.

Tja het is wat jezelf fijn denk ik. wat wagen betreft.

Ik vind het ook lastig hoor, wat is nou juist en het makkelijkst.

ik wil sowieso een andere wandelwagen, ik vind het echt niet fijn dat ze maar 1 kant op kan zitten.

Gewoon een enkele wagen zou ik graag de beebop willen.

Maar wat is nou echt practisch en wijsheid he.

Ik heb een beetje spijt van deze wandel wagen en wil nu niet een foute keus maken hier in.

het gaat om een hoop geld.

We hebben dan die x-adventure is net zo iets als de skywalker die jij heb Es.

Maar die vind ik niet leuk als definitieve wagen zeg maar.

pfff moeilijk hoor

met kamertje weet ik zeker dat wij voor een 2e babykamer gaan, denk wel 2e hands hoor.

Gast estrhalita
Geplaatst

Waarom vindt je de X adventure niet leuk als ik vragen mag.

Geplaatst

Tuurlijk mag je vragen, je vind het vast stom.

Sowieso wil ik graag dat de wagen inzet omgedraaid kan worden naar jezelf toe, en dat kan niet bij de x-adventure en ook niet bij de enkele wandelwagen die we nu hebben en dat vind ik een groot minpuntje, en we hebben en een nestje bij, maar ik vind het niet leuk om beeb vanaf de geboorte alleen maar in een nestje te leggen, en niet in een wagenbak.

Als het kan met een wandelwagen vind ik het niet erg om alleen de maxi cosie maar te gebruiken en geen wagen bak, vind ik ook goed.

Maa vind zo'n nestje niet babyvriendlijk eruit zien. weet niet goed uit te leggen, hoop dat je het een beetje snapt.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens lag juist heerlijk in dat nestje (wel die van Topmark hoor). Had er een matrasje in gemaakt zeg maar, lakentje erin. Hij sliep er zelfs in in de box of zelfs soms wel eens in bed. Dus ik ga zeker weer voor een nestje (heb hem niet meer verkocht) ipv wagenbak.

Geplaatst

Tja, weet je, eigenlijk vind ik het ook stom van mijzelf, ik bedoel we hebben hem staan,hij is in een prima staat ziet er netjes uit, en anders kost het toch weer een hoop geld, maar ik kan het gevoel niet loslaten.

En ja ik vind het heel belangerijk dat de wageninzet 2 kanten op kan, als dat bij de x-adventure kon dan zou ik hem niet weg doen alleen maar omdat nestje, dan zou ik het met deze wagen doen en dan gewoon beeb in het nestje.

Gast estrhalita
Geplaatst

Zijn er wel duo wagens dan waar dat wel bij kan.Ik ken ze niet, maar ja ben ook niet zo'n expert sinds ik de duowalker heb. ga naar de gym met Robbie dus tot vanavond.

PS eindelijk even niet misselijk. De hele ochtend zo klote. Nu alleen enorme ongi pijn. Ook eng hoor.

Geplaatst

ja er zijn steeds meer duowagens die dat kunnen, o.a die van firtwheels.

Tja ongi gevoel hoort ook bij een zwangerschap, je testdag komt steeds dichterbij, je bent er bijna.

gymse vanmiddag

Gast estrhalita
Geplaatst

Robbie is gymen en over 20 min moet ik weer weg om hem te halen.

ga eens kijken op internet naar die wagen die jij zegt. Ik had eerst mijn ogen op de ABC duo wagen Ken je die?

Gast estrhalita
Geplaatst

Hij ziet er inderdaad leuk uit. net zo duur als die duo walker. Als ik dat had geweten was ik denk ik ook voor die gegaan. Weet natuurlijk neit hoe hij rijdt, want de duo walker rijdt wel heel licht.

Geplaatst

Ja de abc ken ik wel, dat is toch die banaan vormige???

Ik heb met die firtwheels gereden in de baby-dump en zo ff door de winkel reed hij lekker

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden