Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Mia meid...... Pregnyl is na 10 dagen uit je bloed!!!!! Ik zeg geen voorzichtig proficiat maaaaar gewoon een dikke proficiat!!! Mia meid..... Jij bent de eerste !!!!!!

Een streep is gewoon een streep!!!

Ik ben zo blij voor je!!

Dikke kus en een rondedansje van mij,

kyra... Jij veel succes... Maar dat gaat goed komen op deze positieve dag.

Hier was het vanmorgen minder.... Bruinverlies is gesignaleerd helaas. I know what that means.... Dus helaas voor mij is het weer voorbij.

Ik reageer later op de rest... Moet nu helaas weg!!!

Xxxx

Geplaatst

Miaaaaaaaaa,

Ik ga je ook feliciteren hoor een streep is een streep en er kan inderdaad geen pregnyl meer in je urine zitten.

ook hier een vreugde dansje voor jou en je hub.

heb je al gebeld met het ziekenhuis?

Lfs

Geplaatst

@Kyra,

Nog aan het broeden op de telefoon hihihi

Nog maals heel veel succes laat je het ons weten zodra jij iets weet?

Kaarsje brand voor jou.

@ Pleun, meid ik zie dat jij alweer opschiet, hoe voel jij je?

En wat betreft je schoonzusje helaas moet zij eerst met haar eigen gevoel om kunnen gaan voordat ze advies van een ander kan aan nemen ik denk dan ook dat ze zo reageerd uit onmacht.

Ze gaat het vast snel inzien en dan wil ze misschien wel heel graag met je praten.

Ze weet in iedergeval dat jij er voor haar bent.

Meiden ik weet het weer een keer niet hoor ben hier zo vreselijk misselijk en dat begon al vanacht toen ik na de wc ging en weer terug in bed ging liggen ik heb echt een uur zitten draaien om weer in slaap te komen.

vanmorgen weer het zelfde ritueel ben naar de wc gegaan heb een broodje gegeten en weer zit ik nu misselijk achter die pc van mij, maar meiden het kan toch niet dat ik nu al zo misselijk ( ik weet niet eens of ik zwanger ben en wil mij ook nog niet blij maken)

Wat vind zik het moeilijk zeg deze keer zit nog maar op de helft en moet dus nog een week wachten phoefffffff

Geplaatst

Miaaaaaaa......omdat jij het niet zo durft, durf ik het ook niet zo goed! Maarja, een dun straaltje urine, voor een dunne verkleuring op je stick, toch??????? Waaaaaaaaauwwww!!!

Bloem...getverrr!

Chantal: nog een week, nog een week...

En ikke: ben net gebeld door het zh, van de 7 eiblaasjes zijn er 4 mooi bevrucht!!!!!!!!!!!!!! Ik vroeg haar naar de kwaliteit maar daar kan ze nu nog niets over zeggen, zegt ze. Weten jullie hoe dat zit, ik weet het niet meer van de eerste keer. Ik wil gewoon horen dat het 4 toppertjes zijn!

Zondag tp om 12.00u! AAaarrgghh....jullie weten het eerder dan mijn lief hahahahahaaa.....hij zit op cursus en omdat ik tussen 1200 en 1400 gebeld zou worden, staat zijn foon niet aan. Maar ik weet het al vanaf 1130!!

Mijn lief heeft vanmorgen gebeld met een handloplegmeneer, die hem erg heeft geholpen met zijn hernia en die beweerde ook succes te boeken bij (on)vruchtbaarheid. Baat het niet, schaden doet het ook niet en het moet een dag voor de tp. Dus meiden: ik laat morgen mijn buik betasten:happy3::happy3:

Geplaatst

HEY LIEVE MEIDEN!

Ik vind het heel raar en moeilijk om hier nu ook over mezelf te schrijven, want ik gun jullie allemaal zo ontzettend een prachtige baby toe! Het lijkt er namelijk wel stiekem een heel erg klein beetje op dat ik zwanger (raar woord) ben. Toch geloof ik het niet helemaal, heb net nog een test gedaan waarvan het streepje donkerder was dan vanmorgen. Heb er ook een gedaan waarbij een kruisje tevoorschijn kwam.

Ik denk dat ik dit weekend nog maar eens een test doe, want ik vind het moeilijk te bevatten dat dit ons nu overkomt!

Lieve Bloem, wat jammer dat de voorteken er al weer zijn, toch weer een domper, elk klein kansje is er tenslotte een. Dikke kus voor jou, soms zou je inderdaad wel willen dat je iemand wat meer lijfelijk zou kunnen troosten.

Henkie, hoe gaat het met jou legbatterijtje?

Chantal, dat zijn wel heel bijzondere klachten, wanneer heb je de laatste pregnyl gezet? Moeilijk he, die laatste week.

Kyra, ik ben heel benieuwd!!!

Lieve Sen, hoe gaat het met jou?

Ook voor de andere meisjes een hele dikke kus van mij!!!

Kissie Mia

Geplaatst

Ok Miááááááááááá........

Enorm gefeliciteeeeeeeeeeerd dus!!

Goed joh!!

En, goed blijven broeden, he???

Kan me voorstellen dat je dit weekend nog een test wil doen, het lijkt zo ongelooflijk dat je eindelijk gaat krijgen waarnaar je al zo lang verlangt..

haha, met zoveel zwangerschapstesten kun je ze inpakken en aan de ouders kado doen!

Dat brengt me wel op de volgende vraag: weten de mensen in jullie omgeving dat je bezig bent?

Bij mij is het zo dat iedereen weet dat we een ivf-poging hebben gehad, maar niet iedereen weet dat we er nu in zitten. Daarnaast geven we er helemaal geen ruchtbaarheid aan bij de mensen die wel op de hoogte zijn. We willen het nu zo veel mogelijk saampjes doen. Ik werd er ook gestressed van om iedereen op de hoogte te houden..

Geplaatst

Hee Kyra,

bij ons weten veel mensen het wel, deze week ben ik helemaal gek gebeld. Onze huistelefoon heeft geen nummerherkenning en geen voicemail. Ik heb gewoon niet opgenomen, ik kon het niet opbrengen. Maar morgen en overmorgen komen we er niet meer onderuit, ik kan moeilijk gaan liegen. Het gaat dan toch anders dan je dat ooit had voorgesteld. Maar ik moet wel, iedereen is zo lief en attent geweest, ze zitten allemaal in spanning.

Je bent vast blij met je 4 bevruchtingen, goed hoor! Krijg je ze dan na 6 dagen in totaal weer teruggeplaatst?

Kissie Mia

Geplaatst

ja dat zal wel. als mensen meeleven en attent zijn, kun je voor je gevoel ook niet liegen of verzwijgen, he? Dat dilemma had ik de vorige keer ook.

Nee, als alles zich goed blijft delen krijg ik zondag een tp van 2 emmy's en dan hopen dat de andere 2 goed genoeg zijn voor invriezen. Dus het is toch nog spannend!

Ben je al voorzichtig een feestje aan het vieren?

En hoe reageerde je lief?

Geplaatst

Oh, wat spannend he! Twee zelfs! Ik moet zeggen, vier bevruchtingen is wel top hoor!

Jij hebt vandaag misschien ook wel een minifeestje.

Nu weer spannend en wachten op zondag!

Mijn lief geloofde het gewoon niet, stond een beetje vreemd naar die test te kijken en zei dat hij niks zag (was nog zo vroeg)! Er komt nu niks uit mijn handen hoor, ik zou gaan schilderen (kozijnen binnen) maar helaas, het lukt echt niet.

Kissie Mia

Geplaatst

hahahaaa niet schilderen dus......alle positieve vibes op je buikje vandaag!

Geweldig dat je lief het ook niet kon geloven...minifeestje zeker hier: verjaarspartijtje van dochterlief: 11 schreeuwende, gillende, zich misdragende, drukke koters in huis:happydance:Dát wordt zeker een feestje:happy:

Heb er wel zin in!!

Heb 10 jaar in een internaat voor jongeren met flinke gedragsstoornissen gewerkt en ik ben er tot op heden van overtuigd dat dat eenvoudiger is dan 11 gillende basisschoolmeiden:laugh:

Geplaatst

Ha Ha,

klinkt als genoeg afleiding! Lijkt me wel heerlijk, kinder verjaardagen! 11 meiden! Lekker kippenhok dus!

Geniet ervan! Ik ga zo even een lekker taartje halen, moet toch maar even langs bij de ouders, ondanks dat het super pril is.

Kissie Mia

Kissie Mia

Geplaatst

Ohh Mia ben zo blij voor jullie, kan mij voorstellen dat je niks uit hanfen krijgt vandaag zou ik ook hebben maar dat geeft ook helemaal niks het is gewoon GEWELDIG MEID. vier graag een feestje met je hihihi

Kyra, wat goed 4 mooie bevruchtingen nu gaan we eerst alleen nog maar een kaarsje branden voor jou zodat jij zondag een mooie tp hebt van jut en jul.

Fijn dat je afleiding hebt aan de kinder verjaardag 11 gillende meiden lijkt mij erg leuk.

Oja hoe laat moiet je er zondag zijn?

Wij hebben dit keer tegen bijna niemand gezegt dat wij een tp hebben gehad alleen mijn schoonouders omdat die de zaak over moeten nemen en natuurlijk onze donor dus dit keer wordt ik niet zo vaak gebeld gelukkig nu kan ik rustig afwachten hoop ik ( moet zeggen dat ik door de test van Mia nu ook wel graag wil testen ooohhhh was het maar vast 19-2 )

Wij gaan het ook niet eerder vertellen dan wanneer wij een hartje hebben gezien( hoop dat ik mijn mond dan kan houden).

Meiden ga nog even aan het werk en jullie lekker een feesje vieren.

Kuzz

Geplaatst

hoi meiden, ik kom even heel snel kijken omdat ik zo benieuwd was naar een berichtje van Mia dus vergeef me dat ik niet alles heb gelezen ik kom er later op terug maar Mia GEFELICITEERD!!! het is gelukt!!! en dat geeft ons natuurlijk ook weer goede moed, dat betekent dat het kan! ook met verhoogd FSH. Wat een geluk! geniet er maar van

meiden tot later ik moet nu weer weg

liefs

Sen

Geplaatst

en en en Mia, hoe reageerden je schoonouders?

jaaaa tuuuuurlijk Chantal wil je nu graag testen, pfff een week is lang. Dus jij hebt het ook redelijk stil gehouden? Is ook wel lekker rustig he?

Ik ga zondag om 12.00u jut en juul (haha grappig) terug laten plaatsen. En ik bedacht me dat het wel erg grappig is, want de tweede wachtweek zijn we een week in Belgie. Dus lekker veel afleiding.

Ooww...meiden: ik krijg mijn spijkerbroek niet dicht!!!! Heb 2 dagen in trainingsbroek gelopen, omdat dat lekker los zit en ik toch de deur niet uit hoefde. Vandaag zei een kennis dat ze het wel kon zien in mijn gezicht...boehoeeeee

En die 6 kg van de vorige keer zijn er nog niet af! Ik kon gelukkig wel wat hebben, maar ik voel me nu echt een aangespoelde walrus. Gelukkig woon ik niet bij zee, anders gooit greenpeace me zo de zee in als ze me zouden zien...

10 kg extra Kyra, dat is toch echt te veel!! Mijn lief zegt dat het niets uit maakt en dat het voor een goed doel is, dat probeer ik ook te zeggen totdat ik in de spiegel kijk..Hebben jullie dat nu ook zo?

Geplaatst

Mia, gefeliciteerd!!!! Eindelijk goed bericht.

Ik ben ontzettend blij voor jullie. Nu op naar het volgende spannende moment, de echo :-)

Meiden, jullie hebben ontzettend veel geschreven zeg. Ik reageer komend weekend, maar ik was heel benieuwd of Mia al had getest.

Tot gauw,

liefs

Geplaatst

Kyra,

wat een probleem hè doe kilo's ben al veelste zwaar en de laatste keer met al die hormonen ook nog eens 7.5 kilo er bij op gekomen, moet dan ook zeggen dat het bij altijd een probleem blijft mag door mijn verleden ook niet echt op dieet alleen onder sterk toezicht.

Mocht ik zwanger zijn dan zal ik onder toezicht komen ( lijk wel een Crimineel)en dan hoop ik dat ik na de bevalling iets meer kilo's kwijd raak

Nu maar is eerst zien zwanger te worden en te blijven.

Wij gaan 19 feb naarTerschelling met onze donor en hub ik mag dan 20 feb testen dus ik kan het jullie pas op 22 feb komen te vertellen mits ik niet ga menstueren.

Ga nog even wat werk verrichten schiet de hele dag al geen hol op.

lfs

Geplaatst

ben ff vlug stiekum aan het kijken op het werk of er al nieuws is.

Mia GEFELICITEERD :laugh:. tjee wat zal jij blij zijn!!

top Kyra, 4 eitjes bevrucht!! goed nieuws allemaal :clap2:.

liefs joske

Geplaatst

dit is berichtje nr. 3 ha ha

kom je dan erg aan van die hormonen?? direct al bij de eerste x IVF?

pff.., ben al 8 kilo te zwaar, maar ja ik heb wel alles over voor een liefdesbeebje.

liefs Joske

Geplaatst

nee niet terschelling, maar wel een waddeneiland :yeswink-1:.

Ik ben een eilander in hart en nieren :laugh:, manlief ook.

Zie daarom ook wel op met de behandelingen qua reistijd, omdat we steeds met boottijden zitten.

Wordt waarschijnlijk ook af en toe een hotel.

Geplaatst

Wij komen ook met regelmaat op een van de eilanden, wij hebben namelijk ook nog een vakantie woning in juliana dorp bij Den Helder.

Wij zijn dan ook echte water mensen maar wonen echt helemaal verkeerd wat dat betreft.

Kan mij voorstellen dat je tegen het reizen op ziet moet je lang varen dan?

Maar een hotelletje kan ook heel leuk en gezellig zijn in tijden van spanning.

Geplaatst

Joske, de eerste ivf heeft me 6/7 kg opgeleverd en nu ben ik ook lekker gegroeid...grrr

Dus koop maar een zak wortels om het aankomen te beperken haha

Chantal. wij zijn ook een week weg wanneer ik zou mogen testen, want dan zit ik in Belgie voor een midweek.

Wel een geweldig spannende tijd voor ons allemaal....erg top dat we dat zo kunnen delen...Bedankt meiden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden