Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

ik ga even een weekje op wintersport, dus ik lees en reageer even niet meer. Heel veel succes mat alles lieve meiden.

Kissie Mia

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ok zoals beloofd effe een reactie op iedereen

mia veel plezier en doe voorzichtig ,kom in 1 stuk terug

hp het moet gewoon nu lukken ,ik hoop en gun het zo voor je

en die cystes die moeten gewoon op zouten

kyra heb je nog wat leuks mee gekregen van je collega's ?

het was je laatste werkdag toch ?

chantal het is echt zoooo snel de 24e en dan jij weer snel door

joske alweer een wb pff hopenlijk over 9 maanden de laatste soort wb

en dan een hele tijd niet meer

bloem jij hopenlijk na alles van de afgelopen dagen ook weer aan de bak

sen ik denk aan je

jootje ook voor jou gaat de tijd vast heel snel

heb ik nou iedereen gehad ?

succes en ik hou jullie geupdate

Geplaatst

Heey Pleun,

Ik was ws niet helemaal duidelijk; maar ik heb gewoon een weekje vakantie en ben die week daarna weer gewoon rise and shine aan het werk..

Het was moeilijk en ook heerlijk die ene dag te werken, fijn om mijn collegae weer te zien, had de tranen echter hoog zitten. Gelukkig zegde mijn laatste client voor vandaag de afspraak af en kon ik op tijd naar huis.

Volgende week weer met frisse moed aan het werk!

Mia....voorzichtig met je belangrijke bagage,he?

Andere dames....ik denk aan jullie

Geplaatst

het heeft allebei wel iets denk ik

als je kan werken heb je afleiding

maar thuis zijn houd in tukje als je moe bent en er echt helemaal mebezig zijn

dus combineer ik het

ik ben nu telefoniste op oproep basis

als ik zin heb en ze hebben me nodig dan ga ik

en heb ik geen zin dan blijf ik thuis

Geplaatst

Hey Henkie, ik hoop zo dat het geen cystes zijn dat mag gewoon niet hoor!!!!!!!

Je bent nu gewoon zwanger dat moet gewoon.

Pleun ik denk dat je mij bedoeld ik heb dinsdag mijn laatste werkdag gehad en heb een spaans kookboek gekregen en een grote bos bloemen.

Mia,Meis doe wel voorzichtig hè,geniet er nog maar even van wandt ik denk dat het er volgendjaar niet in zal zitten.

Kyra, Ik denk dat je gek wordt al je helemaal niet meer werkt even is het fijn maar daarna ga je je denk ik toch vervelen.

Bloem,Jootje en Sen:positive energie:

Ook ik kom morgen vroeg nog even kijken en daarna zal ik pas maandag avond terug zijn of misschien wel dinsdag middag moet namelijk om 5.15 al rijden dinsdag om op tijd te zijn in het UMCU

Meiden denk aan jullie:aaaflowersmiley:

Geplaatst

...dat is ook een slim idee Pleun.

Helaas zit oproepwerk er in mijn job er niet in, maar soms lijkt het me wel wat. :) Paar dagen niet, dan weer wel.

Heb idd ook wel eens een tijdje thuis gezeten ivm ziekte en daar werd ik inderdaad wel lui van. Wat je zegt, veel naar bed..Dag- en nachtritme omdraaien.

Ach, uiteindelijk werk ik maar 24 uur, dus dat valt mee..

Geplaatst

ja dat is het

ik kan het gewoon allemaal niet precies volgen

ook hier was een smiley voor

zo voeld het hier :whatdidimiss:soms te druk met schrijven

maaar zoooooooo gezellig

Geplaatst

Pleun, je laatste werkdag? Wat ga je doen hierna?

Leuk, een kookboek!

En inderdaad, ik moet er niet aan denken om alle dagen thuis te zijn, niets voor mij!

Maar iedereen werkt van dit clubje of niet (of zoekend)?

Geplaatst

Meiden het gaat hier lekker met alles door elkaar te halen zou dehormonen wel zijn hahahaha

Wij hebben ook nog een eigen zaak dus ik ben druk genoeg werk hier ook fulltime en dan deed ik nog z'n 16 uur voor de stichting dus dat was echt te veel.

Maar nu eerst genieten.

Geplaatst

ahhhhhhh

nu is de verwarring echt compleet

ik heb een oproep baan

chantal heeft dinsdag haar laatste werk dag gehad en bloemen en een spaans kookboek gehad

en kyra heeft een weekje vakantie

nou klopt het weer toch ?

en watr betreft de smileys betreft het internet is groot

als je er nog mist

geef maar aan wat je er mee wil zeggen dan ga ik wel zoeken

Geplaatst

Mafkezen hier allemaal :-)

Chantal, geniet ook lekker van je weekend weg! Des te sneller is het weer de 24e!

Tja, hard werken, soms denk ik ook weleens, pfff. Maak meestal wel dagen van ruim 10 uur en dan vaak nog reizen, dus ben blij dat het morgenavond weer weekend is zal ik maar zeggen.

Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je zo moe wordt van die hormonen. Ben echt super moe de laatste tijd. De eerste cyclus dacht ik nog dat het misschien wel een zwangerschap zou kunnen zijn, maar het is niet meer weggegaan dus zal wel iets anders zijn. Ws hakt het heke gebeuren er ook wel harder in dan ik wil toegeven.... Als ik de kans heb, ga ik zo alweer mijn bedje in. Heerlijk!

Kuzz, Henkie

Geplaatst

hahahaha....het klopt weer (of nog steeds als je niet in verwarring was:)

Maandag ga ik weg, maar ik heb al wel vakantie van mijn werk...eerst vier ik nog weekend lekker thuis.

Vorige week had ik ziektedagen en heb ik 1 dag gewerkt, de andere dagen was ik vrij.

Hoewel ik vakantie heb en op vakantie ga, volg ik aankomende donderdag een lezing voor mijn werk, die in mijn vakantie valt.

Ik heb al wel vakantie, maar manlief is nog aan het werk.

En mijn hond ligt lazy in zijn mand :) :) :)

Zo zit ie ongeveer bij mij!!

Heb je 'em nog helder????

Fijne vrijdag!!

Geplaatst

Hee lieve meiden,

even een teken van leven hier. Ben druk en effe waanzinnig in een mineur. We gaan vanavond 'gezellig' eten bij vrienden die ver wonen en die gisteren effe belden al 25 weken zwanger te zijn. Vonden het rot om ons eerder te informeren? Neee.... Dan liever 1 dag van te voren bellen dat je een dikke buik hebt. En vanmorgen een hele naaste collega waar ik 2 weken geleden een intiem gesprek mee had over het IVF-gebeuren en die ik vroeg of zij niet.....neuh, zij nog niet... Maar ik dacht wel iets aan haar te zien. En ja hoor vandaag vertelde ze het.... 11 weken zwanger...

Die mensen snappen er ook niks van. Dat dut stiekeme gedoe het zoveel meer beladen maakt....

Soms krijg ik het niet meer geregeld.

Ben blij dat jullie er zijn. Zullen we vanavond een gezellig bankavondje doen met zijn allen met een kleffe vrouwenfilm,een doos chocolade en tissues???

Jullie hoef ik tenminste niets uit te leggen.

Ik wens jullie een heeeeeel fijn weekend.... En allemaal heeeeeel veeel succes met wachten en eitjes die groeien

jullie zijn kanjers xxxx, bloem

Geplaatst

pfffff het hoge woord is er uit

a.s. zondag 21-2-10 om 8.45 moeten we ons melden in het ziekenhuis

dan moet arjan zijn "huiswerk" inleveren

en ik mag mijn medicijntjes nemen

1000 mg paracetamol +500 naproxen + 10mg diazepam

en dan om 9:30 begint men aan de punctie

vandaag 19-2 om 13:10 mijn 3e FM gehad

er zitten nu 12 grote folikels en die andere 4 zijn echt klein gebleven

maar toch niet slecht denk ik

vanavond om 18:00 mijn laatste deca en gonal nog zetten en dan om 21.30 mijn ovitrelle er in spuiten

en daarna fijn met de bolletjes ustrogan beginnen

heb alles nog eens prima uitgelegd gekregen

en de sfeer was echt weer super goed vandaag

over het andere incident

dokter Cuijpers had dokter Engels al op zijn kop gegeven zodra ik de deur achter mij dicht liet vallen

en zij en de verpleegsters waren heel boos op m

en als bevestiging dat het niet aan mij lag heb ik er vandaag eigenlijk niets van gevoeld

dus de pijn kwam echt van zijn roergedrag

pfff

sinds ik weer weg ben uit het ziekenhuis ben ik helemaal op van de zenuwen

het wordt steeds echter allemaal

dus straks thuis maar eens beginnen met valdispert

is homeopatisch en mag gewoon

oh en ik ben net nog even na gebeld door de verpleegster

die mij vertelde dat ik zondag na de punctie me heeeeeel rustig moet houden

was ze vergeten te zeggen

vond ik wel erg netjes van dr , maar ik had toch al een "arjan draagt pleun op handen" verwen dag gepland

al weet hij dat nog niet

dus dat komt vast wel goed ,ik heb niets te klagen over hem de afgelopen weken

hij is echt heel behulpzaam geweest heeft best vaak ,bijna iedere avond gekookt en gerommeld in huis

ok ik doe er snel weer een update-je uit als ik weer meer weet

en bloem als jij voor de film zorgt dan heb ik de chocola en popcorn

Geplaatst

Heeey bloem....

Herkenning alom hier...sommigen snappen het echt niet!

Mijn vriendin (die wat ouder is dan ik) wordt voor de 2e keer oma en hoorde gisteren dat het een kleinzoon worden. Ze belde me ge-emotioneerd op. Ok, moeilijk, maar that's life. Vervolgens vertelt ze uitgebreid over de baby-shower die ze gaat geven voor haar dochter en dat ik ook mag komen. Gezegd dat ik dat niet ging doen..

Afgelopen week hadden we het met collegae over onbetrouwbare drugstesten. Zegt een collegae: heeft ze dan geen zwangerschapstest gebruikt?

Of die keer dat een collega een client heeft die op 14 jarige leeftijd een abortus ging doen. (ben in zulke gevallen zeker niet anti-abortus: ik denk dan: gelukkig wordt nu veel leed voorkomen) Maar dan blijken alle therapeuten op de hoogte te zijn van deze abortus behalve ik, ik kom er bij toeval achter. En dan zijn we verdikke nog wel met therapeuten!!

Bij mijn kennis ging het net zo, maakt mijn ivf van nabij mee (woont bij me in de straat) en als ik haar vraag hoe het ervoor staat ontkent ze. En je raadt het al; zwanger!

Bloem: wat afschuwelijk, ook nog een dag van te voren! Dan heb je helemaal geen voorbereidingstijd. Sta je mooi voor het blok. Wat heb je gedaan? Of wat ga je doen?

Pleun: Spannend! Sterkte joh! Heeeeeeeeel spannend!! Dat klinkt als een goede oogst!!

Geplaatst

Dames, ik heb de eerste verschijnselen gezien, dus wordt vandaag ongesteld.... ik had zo gehoopt...., pff weer ff slikken.

Wordt nu toch echt wel IVF. We Hebben misschien nog 1 kans om het zelf te proberen, als de wachttijd tenminsten klopt die ze 3 feb. aan ons vertelden.

Lijst

Jootje: 23 februari afspraak in DD, echo om te zien of de cyste er nog zit, zo ja dan een cystepunctie.

Joske: Volgende NOD 19 maart. En op wachtbank voor start IVF UMC.

Chantal: 24 februari 1e FM voor terug plaatsing cryo

Henkie: wachten op de NOD ergens rond 2 maart

Pleun ik ben begonnen met het inlezen van je verhaal. Ik moet wel zeggen dat ik af en toe in een deuk lig om je scrijfwijze.

Alle dames een heel fijn weekend met jullie mannen!! :hugs2:

Geplaatst

ha ha mijn "scrijfwijze" is ook niet wat het moet zijn.!

Bloem en Kyra..., erg he dit soort toestanden. Ik kom het ook tegen af en toe.

Pleun succes met je punctie, komt helemaal goed met jullie!

liefs :goodluck1:

Geplaatst

Joske...toch een teleurstelling he? Ik had het ook de maand vooraf gaand aan de ivf.

In ieder geval gaat het nu toch eindelijk gebeuren.

Mag je deze menstruatie beginnen??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden