Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Jeanine, wat een gedoe zeg vandaag voor je. Hoop dat de gym je wat ontspant.....

Ik vind een afspraak met alleen onze topicmeiden een prima idee!!!. Moeten we wel even puzzelen voor een datum die voor een ieder geschikt is, rekeninghoudend met de zwangeren en de geplande bevallingsdatum.

Zullen we inventariseren wie er zin heeft?

Soort lijstje maken?

40+ topicdag

Saskia

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi,

Jeetje wat een pech dag zeg!! Gelukkig heb je een nieuwe afspraak kunnen maken op kort termijn!!!

Hier ook een beetje pech...gisteren aardige val van de trap gemaakt, vandaag bont en blauw aan linkerzijde en daarstraks enorme steken in mijn buik....ik vrees het ergste......

Ik ben (nog) niet helemaal op de hoogte van iedereen, maar sluit mij graag aan bij twee lijstjes: Gigi 47, 3e IVF poging, 11/3 punctie, 14/3 tp 3 embryo's, 28-3 testen... en het andere is 40+ topicdag.

Michaela, Mees en ik hebben elkaar al twee keer ontmoet, we hadden toen ook alle anderen uitgenodigd, maar niet iedereen kon of wilde. Het is ons alle drie super goed bevallen, we hebben iedere keer veel te weinig tijd om te kletsen!!

Gigi

Geplaatst

Ik heb met de meiden van het pauze meisjes topic een date op 16 april, erg veel zin in! Maar de 40+ meiden lijken me ook heel leuk om te ontmoeten!

Ik denk niet dat ik naar de forumdag ga, teveel mensen waar ik niets mee heb, dan loop je toch een beetje verloren rond denk ik... een topicdag is veel beter! (voor mij)

Ik stem dan voor ergens in de zomer, hoewel... dan zit je weer met vakanties. Er zijn altijd mensen die niet kunnen natuurlijk, zeker na de opmerking dat er iedere maand wel iemand moet bevallen? En dan nog de locatie... Best een gedoe hoor! Maar ik ben in principe voor!

En het lijstje (en even opgeleukt :-))

40+ topicdag, leuk?

Ja!

Saskia (sas67)

Gigi (mom2b)

Caroline (elinorac)

Geplaatst
Ik heb met de meiden van het pauze meisjes topic een date op 16 april, erg veel zin in! Maar de 40+ meiden lijkt me ook heel leuk om te ontmoeten!

Ik denk niet dat ik naar de forumdag ga, teveel waar ik niets mee heb, dan loop je toch een beetje verloren rond denk ik... een topicdag is veel beter!

Ik stem dan voor ergens in de zomer, hoewel... dan zit je weer met vakanties. Er zijn altijd mensen die niet kunnen natuurlijk, zeker na de opmerking dat er iedere maand wel iemand moet bevallen? En dan nog de locatie... Best een gedoe hoor! Maar ik ben in principe voor!

En het lijstje (en even opgeleukt :-))

40+ topicdag, leuk?

Ja!

Saskia

Caroline

Ja het zal niet lukken dat iedereen kan. Lokatie denk ik ergens centraal voor iedereen alhoewel het mij niet uitmaakt waarheen ik moet rijden.

Eerst maar even inventariseren wie er wil

Geplaatst

Het lijkt mij erg gezellig! Ben benieuwd of het gaat lukken.

40+ topicdag, leuk?

Ja!

Saskia (sas67)

Gigi (mom2b)

Caroline (enilorac)

Marianne (Itsus)

Geplaatst

Meiden, weliswaar een 40+ topicdag, maar ik zou wel graag mee willen op mijn 39ste. Zie het als dat ik 40- ben..:-)

Dus indien geen bezwaar:

Saskia (sas67)

Gigi (mom2b)

Caroline (enilorac)

Marianne (Itsus)

Nalinie (Nal)

Geplaatst
PS: kan ik meteen mooi bij jullie afkijken hoe jullie toch via de iPhone kunnen inloggen..:-)

jij hebt tenminste een iPhone.....

ook al 40- ben je welkom hoor

Geplaatst

:clap2:Hey Itsus, heel goed, die namen groot en vetgedrukt!!!

Marianne, je kan het!!!! hahaha, we leren elkaar zelfs computervaardigheden. Wat een multi functioneel topic is dit toch!!

Hey Itsus, nou zijn de dikgedrukte letters weer weg? Huuh? Juist zo handig? Het spookt hier!!

Ja, vind ik ook beter idee. Wij zijn zoooooon leuk stuiterballen- topic, kunnen we zelf een dagje organizen.:happy7:

Hahaha Marianne, goeie hint:laughing9:!! Ja hoor, wil ik best doen!! Ben idd wel vd origanize, hihi. Wist je ook alweer!!

Jeanine, wat een toestand zeg!! Nu is het trouwens wel leuk om te lezen hoe je het beschrijft. Zoooo grappig. Is zo'n beetje als mijn maandag. Ook zooooon dag!!! Waaah!!

Wel grappig hoe je de acties van je man beschrijft en hoe jij hem dan uitfoetert enzo. Hahahahaha!!

Rustig aan op de zwangerschapsles he. Laat iedereen heel!!

Morgen opnieuw voor de echo. Extra genieten. In ieder geval zal je man niet meer de verkeerde afslag nemen:oops:!!! En dan ook nog dat gedoe met de auto!! Hoop dat die morgen rijdt!

Gigi, leuk dat je hier komt!! Ja zeker, we hebben al 2x gezellig gedate! Errug leuk! En :knuf:blijf positief he! Ik ben ook niet misselijk en heb alleen maar een zwaar (ongesteldachtig) gevoel in mijn buik. En 1 steek, waar ik blij mee was want heb gehoord dat vele zwangeren dat ook hebben/hadden. Dus houdt moed!!!

We organiseren onze topic dag speciaal voor Nal, om te leren inloggen inderdaad. Hahaha, lukt het nog steeds niet? Ben je blond, :cheesy:wahahahahahaaa! Grappie!!! Je bent zooo leuk!

En zooooo jong! 39. Nou meid, jij krijgt zeker dispensatie!! Iedereen trouwens die jonger dan 40 is en op ons topic is, natuurlijk!

Goed idee dat lijstje! Zullen we achter onze naam op de lijst schrijven of we naar onze topicdag willen komen? Dan hebben we maar 1 lijstje bij te houden en kunnen we in 1 oogopslag zien wie er al gereageerd heeft. (Hebben we meteen overzicht en wie nog niets heeft geschreven kunnen we dan nog even vragen.)

Dus ook graag erachter schrijven als je niet wilt/kunt. Topicdag + en topicdag - , ok?

O ja, zullen we de dikgedrukte lijst weer gebruiken van Itsus? Dat is echt een mooie duidelijke lijst. De dikke letters zijn opeens verdwenen....snik snik. Of was er iets mee Itsus? Goed idee hoor! Leest echt makkelijker. Misschien moeten sommigen dan nog wat aanvullen.

Ik post dit ff en snor die lijst op en vul ff topicdag aan.

xxxx, mees:happydance:

Meiden, was van plan om meteen iets schattigs voor de beeb te kopen maar door werk nog geen tijd gehad. Vrijdag vrij!! Heb zin! En natuurlijk nog steeds dolgelukkig!!!

Geplaatst
Mees & Itsus: especially 4 joe....en ik hoop zo meteen de 3de te zijn die ze gebruikt...

[ATTACH=CONFIG]1042[/ATTACH] .... [ATTACH=CONFIG]1041[/ATTACH]..... [ATTACH=CONFIG]1040[/ATTACH]

Lieve Nal!! Wat een gave emo's!!! Speciaal voor ons!!! Ahhhh, super de super!!!! Ik koester ze....!!!

:blowkisses:xxxx

Geplaatst

Hey meiden,

Hier is de lijst van Itsus weer met dikgedrukte letters.

Ik begrijp nu waarom de dikgedrukte letters verdwenen waren. Als je de lijst kopieert op je mobiel dan verdwijnen de dikgedrukte letters.

Dus hier komt die mooie lijst weer. (Dus om dit zo te houden, niet kopieren met mobiel.)

(Gigi en Nal, heb jullie erbij er gezellig bij gezet.)

icon1.png

Quote Itsus: ik heb het lijstje even op de pc aangepast. op de iphone vond ik het erg onoverzichtelijk, kon niet goed de namen tussen de regels door vinden. (alles staat daar een beetje door elkaar, op de pc niet) Nu maar even de namen in hoofdletters gedaan en vetgedrukt. hoop dat jullie er ook blij mee zijn ;-)

JEANNET
42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE
41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL
44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT
42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO
44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA
41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA
41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS
42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE
41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK
43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER)
41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES
45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI
DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA
43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie *topicdag+

NADINE
41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE
37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE
42: 8 eicellen, 9-3 tp (?)

CAROLINE
42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH
42, OLVG/AMC: 3x Ivf, bezig met 12e tp in natuurlijke cyclus

ELIES
nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE
42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS
41, EMC: curettage 16/3 > evaluatiegesprek 24/3

VIOLA
41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL
40- : *topicdag+

Geplaatst

He stuiterbal, ik wil wel samen met je organiseren hoor of er moeten anderen zijn die het heel graag willen?

Nog steeds in de happymood??

Ik hoop dat ik morgen een mooi eitje heb bij de punctie en dan op naar een beebje in de buik

Geplaatst

Helemaal gezellig Sas!!! En anderen mogen natuurlijk ook hoor!! Ja, zoooooooooooo happy!!! Ik stuiter nog gewoon door!!!

Ja precies zoals je zegt: morgen een mooie punctie en op naar een beebje in je buik. That's the spirit!!!! Ik duim en duim...!

Ik ga ff dat lijstje aanpassen met topicdag info.

En Gigi, ik zet jouw naam erbij. Hoor je er helemaal bij, hihi. En jij stond er ook nog niet op Nal toch? Nu gezellig erbij.

xxx, mees:aaaflowersmiley:

Ok, alles is nu aangepast. Zie bovenstaand lijstje. Kuzzz

Geplaatst

Helemaal toppie mama Mees. Ik leg net manlief uit dat ik inmiddels ook in de lijst sta...hahahah... Ik moet 'm denk ik nog even aanvullen met mijn geschiedenis.

Maarre Sas en Mees, mochten jullie nog hulp nodig hebben, ik stel me hierbij officieel beschikbaar. En anders stuiter ik, zoals altijd, wel achter jullie aan...hihi..

Succes Sas, het gaat helemaal lukken met het eitje....

Geplaatst

Sas67, heel veel succes morgen bij de punctie !

Ik kom ook graag bij de 40+ topic dag wil iemand mij bij het lijstje zetten ? Ligt er natuurlijk aan wanneer maar je kan niet met iedereen rekening houden. Maar in principe ben ik voor !

Ben kapot na vanmiddag vanavond de eerste gym best wel intensief werd zelfs duizelig. Zo lekker slapen en morgen een nieuwe poging ziekenhuis. We hebben 2 (oude) auto's dus ik neem mooi die ander mee morgen ! Mijn boodschappenkarretje hi hi !!!! verder als ik het trek even naar V en D leuke shirts in de folder gezien voor manlief ( prijzencircus)

Welterusten allemaal !

Geplaatst

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen) *topicdag+

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp (?)

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, bezig met 12e tp in natuurlijke cyclus

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: curettage 16/3 > evaluatiegesprek 24/3

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst

Ja maar, ik vond het juist zo'n leuk lijstje... In die hierboven staat zoveel tekst, nu kan je in 1 oogopslag zien wie al heeft gereageerd! Ik pak 'm lekker toch weer...

'Rond de 40' topicdag

Saskia (sas67)

Gigi (mom2b)

Caroline (enilorac)

Marianne (Itsus)

Marianne

Nalinie (Nal)

Mees

Jeanine

Heb ik het nou goed gedaan? Zie je, ik ben nu al in de war! :-)

Geplaatst
Helemaal toppie mama Mees. Ik leg net manlief uit dat ik inmiddels ook in de lijst sta...hahahah... Ik moet 'm denk ik nog even aanvullen met mijn geschiedenis.

Maarre Sas en Mees, mochten jullie nog hulp nodig hebben, ik stel me hierbij officieel beschikbaar. En anders stuiter ik, zoals altijd, wel achter jullie aan...hihi..

Succes Sas, het gaat helemaal lukken met het eitje....

Hahahaha, wat zei je man? 'O, je bent toch nog langgggggg geen 40!" Hihihi!

Ja, je bent nog wat 'leeg' dus vul maar lekker in. Hey, je hebt Jeanine al aangepast. Nou jij nog :-)

En heeeeeeeeeeeeeeeeel graag! Super gezellig en helemaal top! Dus je bent nu ' ingelijfd' ,hahaha!

Jeanine, actief hoor, dat je dat gedaan hebt! En na die hectische dag nog wel! Heel goed dat je de andere auto neemt. Haha, ook heel handig voor shoppen.

xxx, mees

Geplaatst

Goed hoor, Caroline.

Doen we gewoon 2 lijsten. In de grote lijst hebben we het totale overzicht en dan vul jij de kleine lijst er telkens mee aan. Zijn we altijd "up to date'!!

:-) Mees

Geplaatst

Ik bedoel in ieder geval tot iedereen gereageerd heeft. Als we dat weten dan hebben we het lijstje niet meer nodig... En nu lekker met een blaadje in bed... welterusten! (Ben trouwens heel benieuwd hoe jij in het echt bent Mees...)

Geplaatst

Helemaal prima Caroline:-)))

Hihihi, gaaf/benieuwd om iedereen echt te zien hè!

Ben in "t echt" net zo als hier; stuiterig, kletserig, energie tot boven m'n oren...hahaha!

We moeten eigenlijk ah begin een spel doen: Raad wie wie is! We verzinnen wel iets leuks.

Nou, lees ze lekker!! Ik ga ook maar 's richting tandenborstel.

Xxx, mees

Geplaatst

Zo alle snaveltjes toe? Kan ik weer in alle stilte m'n postje plaatsen, want ja jullie raden het al,... Mevrouw hier was weer wakker om 2.45uur!

Ik vind t ook super leuk om elkaar te ontmoeten en hou t liever bij dut topic omdat ik de anderen niet ken!

Waarom prikken we niet meteen wat data zodat iedereen daarop kan reageren? (anders gaat t zo lang duren voordat iedereen gereageerd heeft en dan weer n ronde om de de datum te plannen)

Ik weet wel n handige site: http://www.datumprikker.nl

Het is gratis en t enige wat hè nodig hebt is alle emailadressen. Het is heel handig want je kunt dan in een opslag zien op welke datum de meeste meiden kunnen. Iemand moet dan wel alle email adressen verzamelen van degenen die meewillen, sas of mees? Ook ik wil m'n steentje wel bijdragen hieraan, als dat nodig is (maar liever niet teveel organisatoren lijkt me)

Nou ja kijk maar of je er iets mee kan...

Ik ga weer ff verder surfen, jahoeeee, zo wakker!! 

En straks intake voor moeders voor moeders, leuk!!!

Geplaatst

Oh nog n vraagje, ik vertelde m'n vriendin vandaag dat ik n angelsound ga kopen. Toen zeizij dat t niet ongevaarlijk is. En n vriendin van haar em had weggedaan om die reden. Weet iemand hier iets meer over? Ik bel morgen voor de zekerheid ook maar even met de verloskundige..

Geplaatst

Hey Marianne, had ik het geweten, had ik ff op ons topic gekeken. Was nog op; ben n beetje moeilijk naar bed te krijgen altijd, hihi!

Goed idee Marianne vd ticker en emailadressen. Wil jij dat doen Sas? Of ik? Of iemand anders? Maakt niet uit, laat maar ff weten.

Wb die dopler, heb ik ook gehoord, op dit forum. Maar de meningen zijn verdeeld. Goed idee om ff na te vragen. Het lijkt me wel fantastisch trouwens!

Ben je al in slaap? Weer n geweldige dag vandaag!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Hey meiden, ik doe graag mee met de topicdag:toppie:.

Gezellig om jullie in het echt te leren kennen!! :partytime2:

Ik ben alleen wel voor behoud van privacy (voor mensen buiten de forum haha), misschien handig om email-adressen prive door te mailen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden