Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Jeanine, wat een lieve kamer hebben jullie, die willen we allemaal toch? We gaan ervoor.

@ Viola, ik kan je goed begrijpen hoor dat het kriebelt bij je. En dat je ook een frummel wil. Ik herken dat gevoel hoor. Nu ik weer aan het spuiten ben kan het mij niet snel genoeg gaan. Zeker met al die positeve verhalen en vibes hie rop het forum. Mijn beste vriendin gaat as maand bevallen van haar 2de. Omdat van zo dicht bij te zien maakt de wens alleen maar groter.

@Nal, heerlijk alleen maar liggen en zonnen...klinkt zalig. Welkom thuis en op naar Eugin

@ Linda, jij ook weer veilig thuis, schiet op nu he de echo!

@ Mees, durf het bijna niet te zeggen over die volle buik...je weet wel...ik duim!!

@Joske, meis ik snap je gevoelens hoor. Ook al ben ik (nog) nooit( maar dat gaat nu veranderen :)) zwanger geweest en heb ik ook nooit een MK gehad, ik kan mij voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn en dat het soms lastig is om positief te blijven. En dat je er niet zo mee bezig bent geeft toch niet? Dit is jouw manier van er mee omgaan en daar is niets mis mee!! Houd moed hoor meis. Wij gaan de lijst aanvullen.

Meiden succes allemaal, juist die ik nu vergeet...

Liefs

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Helaas heeft ons cryotje niet ingenesteld. De kansen zijn hierbij wat kleiner, maar toch is de hoop dan niet minder.

Zaterdag zijn de verschrikkelijke :devil2: garriveerd brrrr. Zo'n teleurstelling alweer.

@Mees, geweldig meid 2 toppertjes terug gekregen, dat is helemaal super.

Geplaatst

@leeuwinnetje wat verschrikkelijk k..

Iedere keer die hoop en dan toch weer die teleurstelling.

Sterkte meid.

@jeanine wat een lief kamertje! Is fijn dat je weet dat het een jongetje wordt, kun je toch al gericht in gaan richten! Super mooi hoor.

@vio-la, tja Meis ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen als je alle suc6 verhalen leest. Zelf wil je ook zo graag! Houdt moed, het komt goed (makkelijk praten he)

Dikke knuffel

@sas lekker weer in de race met prikken, laat die follikels maar goed groeien! Suc6.

@yoske begrijp het wel hoor dat je niet al te enhousiast durft te zijn, zeker na zoveel tegenslagen. Maar probeer positief te blijven! Als je altijd aan de verkeerde kant van het geluk bungelde dan gaat het een keer gebeuren dat je ineens aan de goede kant zit! Duim enorm voor je.

@mees, lekker aan het broeden?? Zet hem op meis.

Hier gaat ie verder zo-zo. Sinds afgelopen weekend wat minder fijne steken onderin mijn buik. Maak me dan toch wat zorgen. Woensdag hebben we weer echo, ben zo

benieuwd. Verder nog altijd iedere dag erg beroerd, echt 24 uur per dag. Voor ik zwanger was vind ik het nooit leuk als iemand die wel zwanger was klaagde over de kwaaltjes die ze had. Dan dacht ik: zeur niet zo wees blij dat je zwanger bent, ik zou er alles voor over hebben. Nu denk ik daar toch wel iets anders over. Wil niet klagen, maar echt het is zo niet leuk. Kan nog geen uur per dag normaal functioneren. Ik denk zelf dat er ook iets met mijn maag aan de hand is los van de zwangerschap. Had in december een maagslijmvliesontsteking en ben bang dat het nu weer de kop op steekt of zelfs erger is. Steeds na eten gaat het gigantisch mis. Heeeeel misselijk, enorm veel oprispingen/boeren en pijn.

Tja en dan ook nog de zorgen om de buikpijn, dat maakt het er ook niet beter op.

Enfijn ik kijk uit naar de echo van woensdag.

Hoop maar dat alles goed gaat met onze kleine.

Sorry meiden voor dit stukje klagen!!!

Geplaatst

Geeft niks Itsus! Je mag hier best klagen, ik kan het me helemaal voorstellen. Van tevoren denk je inderdaad: ik teken voor misselijkheid door een zwangerschap maar als het echt zo is, pfff... Alvast succes voor woensdag, ik hoop dat je gerustgesteld wordt!

Caroline

Geplaatst

Bedankt lieve meiden, gaat weer wat beter, ben in mijn hoofd alweer met de volgende poging bezig. En dan te bedenken dat je door je omgeving geadviseerd wordt om even rust te nemen. Die heb ik alleen als we weer bezig zijn met een behandeling erg he, lijkt wel een verslaving ofzo haha.

@Itsus, kan mij voorstellen dat het geen pretje is hoor altijd maar die misselijkheid. Heb mij laten vertellen dat dit juist een heel goed teken is.

Maar er zijn ook verhalen waarbij vrouwen totaal niet misselijk zijn, de bofkonten. Ik denk dat het fijnst is als je van beide gevallen niet te extreem hebt.

Door de misselijkheid weet je dat je genoeg HCG produceert, als je niet misselijk bent kan je weer onzeker worden. Maar ja kan ieder zwangerschap natuurlijk weer anders zijn. Hopelijk gaat het binnenkort beter meid en kan je wat meer genieten van je zwangerschap.

@Sas, hoe gaat het met prikken? spannend weer he.

Geplaatst

Leeuwinnetje, meid, zo super balen!! Heel erg voor jullie! Ik leef met je mee!

Knap dat je alweer bezig bent met n nieuwe poging. Ja, heb ik ook. Juist niet teveel 'rust' maar snel doorgaan helpen mij ook beter. Grote knuffel!!! Xxx

Viola; Leuk dat jullie zo n speelse kat hebben. Ja, je kunt echt dubbel liggen om je dieren. M'n uk vloog door t huis, spelend met alles (ook staarten vd grotere katten) en ligt nu languit op m'n borst. Zoo lief!!

En jeanine, jij n hond. Ook zo leuk!

Itsus, echt vervelend dat je maar misselijk blijft. En dat hele dagen en nachten. Sterkte meid!!

Leeuwinnetje, lief dat je nog aan mij denkt!!

En Sas!! Vol buikje it is...! Hihi!

En Viola en itsus, ook zo dankjewel voor al het duimen en pos. wensen!!

Hier alles top! Heb al stiekum gekeken naar de uitgerekende datum;-) En geniet van mn toppertjes en voel me zwanger (niet door misselijkheid of zo) omdat ik embryo's in m'n baarmoeder heb. Dan ben je eigenlijk zwanger toch?! Dus genieten zolang het kan :-)) !!!

(en hopelijk niet alleen 10 dagen maar 9 maanden lang;-)

Xxxx, mees

Geplaatst

Dank julli wel meiden, voor de bemoedigende woorden. Merk dat het veel beter gaat nu.

Leeuwinnetje, een digi knuffel van mij! het blijft rot als je merkt dat het niet gelukt is, had je al een voorgevoel?

ha ha Mees, ik snapte het al niet dat je eerder mag testen als ik, want ik heb 6 maart de punctie gehad, en jou donor toch 8 maart? maar ik wist niet dat je het met een bloedtest eerder ziet. gebruik je ook bollen of zo?

Ik zie wel of ik eerder test, dat duurt nog een volle week, zit nu nog maar op WD 5.

Sas bevalt het je in DD? Wij denken er namelijk ook over om de laatste poging in DD te doen.

liefs joske

Geplaatst

Hey Mees, de duimen draaien hier voor jou, en ja zo voel ik het ook, als de embryo's in je baarmoeder zitten ben je eigenlijk al zwanger en inderdaad hopelijk voor 9 maanden.

Ik probeer ook maximaal te genieten na een terugplaatsing.

@Joske, ook voor jou draaien de duimen volop. Zooo spannend he die wachtweken.

Geplaatst

@Joske, zoals caroline zegt wacht eerst even af. Wie weet heb je DD niet nodig. Mocht het wel zo zijn; het bevalt mij goed daar. Je moet wel zelf er goed bij blijven,dr. S is een schatje maar een beetje een chaoot. Maar heb je vragen dan neemt hij alle tijd. Ik vind ze daar allemaal erg aardig en lief en deskundig en professioneel. Ik doe de echos in NL en bel de gegevens dan door.

Het handigst is om een afspraak te maken voor een intake en je dossier mee te nemen. Is er in NL verder onderzocht waarom je de MK's hebt gekregen? Ik weet dat ze in DD vaak verder onderzoeken doen naar . Kijk anders ook in het Topic Dusseldorf. Maar Joske als ik je advies mag geven? Concentreer je op deze poging en blijf positief ook alis dat soms moeilijk he?

@ Leewinnetje, ik snap dat heel goed hoor. van niets doen wordt je alleen maar onrustiger.

het spuiten gaat goed hoor.

@ Caroline, hoe staat het er bij jullie voor?

Ik heb net van DD gehoord dat zij voor ons PICSI een goede optie vinden. Ga dat vanavond maar eens met vriendlief bespreken.

Liefs

Geplaatst

@Leeuwinnetje wat een rot bericht voor je bah, ik vindt het erg goed van je dat je al weer denkt aan de volgende poging, als je je daar goed bij voelt gewoon doen, het gaat om jou.

Je doet je naam wel eer aan haha..

@Joske heel veel succes deze dagen, het lijkt me ook erg moeilijk hoor als je als zoveel teleurstellingen hebt gehad, maar fijn dat het al weer wat beter met je gaat. Succes meid.

@Mees heerlijk zo'n kleintje op je borst haha..straks is daar geen ruimte meer voor denkt die kat natuurlijk..

@Itsus dank voor je fijne woorden, het komt goed, diep van binnen heb ik dat ook altijd gehad, soms moet ik mezelf aanspreken om daar in te geloven. Het is inderdaad heel naar als je misselijk bent, ik weet er alles van en ben niet eens zwanger. Het gaat wel steeds beter bij mij, veel gember thee drink ik. veel succes meid. Ik hoop echt voor je dat je wo wat gerust gesteld wordt, dat heb je echt nodig nu lijkt me.

@Sas 67 Fijn dat je het herkent. Ik vindt het wel moeilijk soms als er iemand zwanger is die dicht bij mij staat, er is nu een nichtje van me zwanger en ik merk dat ik heel erg mee bezig ben en aan de andere kant wil ik het niet horen. Beetje dubbel dus. Succes.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat n druk forum is dit toch, niet bij te houden met n simpele iPhone! :) ik heb er nu maar pen en papier bij gepakt om op iedereen te kunnen reageren (lekker ouderwets). Ik zit zo min mogelijk achter n pc omdat ik dat voor m'n werk doe en wordt mede vanwege een recente Pfeiffer en nu de zwangerschap snel moe achter n pc, vandaar..

@Caroline

Hey meis, hoe gaat t nu? Ben je er al over uit wat jullie gaan doen? Zolang er nog mogelijkheden zijn lijkt t me ook moeilijk om te stoppen. Maar goed, wij zijn dan ook kinderloos en willen er echt alles aan gedaan hebben. Aan de andere.kant lijkt t me ook wel prettig als je n punt erachter zet; geen stress meer en lekker alle aandacht voor je kind! Blijft n lastige!

@Claus

Wat n bizar verhaal weer! Ben benieuwd wat ze in het zh van t klompje vinden. Heb jij eigenlijk nog cryos? Ben je al weer met t vervolg bezig?

@leeuwinnetje

Echt balen dat je ongi geworden bent! Ik neem tenminste aan dat je dat zeker weet... Wanneer mag je weer?

@Trish

Fijn dat je nog cryos hebt! Kun je lekker naar uit kijken en positief blijven!

Geplaatst

Leeuwinnetje wat vervelend dat het niet gelukt is. Maar je hebt helemaal gelijk. Al dat gerust en extra tijd nemen veroorzaakt juist meer stress en gedoe. Gewoon lekker meteen door, zoals jij dat wilt. Jij bepaalt jouw tempo en niet een ander. Ik heb dat toentertijd ook gedaan. Terwijl iedereen na iedere poging aangaf dat ik de rust moest nemen, plande ik weer een behandeling in..hihih...het is jouw lichaam...en ik ben ook van mening dat het lekkerder voelt wanneer je de tempo erin houdt, dan wanneer je ieder keer weer een maand moet wachten tot je weer ongi wordt ome een behandeling op te starten.

En Itsus, kan me goed indenken dat je het zat wordt om je ieder keer weer misselijk te voelen, en je eten niet binnen te kunnen houden. Je bent nu dan ook zeker voor langere tijd ziek gemeld? Weten ze op je werk waarom je ziek bent?

Maaaar het gaat om de kleine frummel. Wel spannend weer een echo deze week!!!

Een vraagje aan de techneuten onder ons: ik probeerde gisteren via mijn mobieltje in te loggen, maar dat wilde niet lukken. Nu log ik nooit uit op mijn pc, zodat als ik naar deze site surf, ik meteen ben aangemeld. Zou dat ermee te maken hebben, dan ik niet via mijn mobieltje kan inloggen? Of doe ik weer iets fout...

Geplaatst

En we gaan nog even verder :

@itsus

Ik vroeg al ns eerder naar je voeding maar gaf je geen antwoord op... Je mag ook n pb sturen.

Ik raad je aan om alleen licht verteerbaar voedsel te nemen, dus geen vet, geen gebakken voeding, maar ook geen rauwkost. Liefst alleen gekookt voedsel. Beter eet je ook geen vlees. Dan heeft je maag t minder te verduren.

Over gember zijn de berichten verdeeld, is goed voor de maag, maar kan problemen geven bij de zwangerschap.

Die pijnen kan hoor, maak je geen zorgen. En klagen mag hoor! Als ik kon zou ik n beetje misselijkhied van je overnemen. Ik voel niets ( alleen die ene keer) en vraag me elke ochtend af of ik nog wel zwanger ben! Mijn man moet daar dan weer om lachen want qua gedrag merkt hij wel degelijk dat ik t ben. 

Nou meis, veel succes wo! Komt goed!

Geplaatst

Meiden ik kan er nog geen punt achter zetten, we hebben dan ook vandaag besloten voor poging 5 te gaan (als ik het zo opschrijf denk ik, jeetje, wat erg, nummer 5 alweer!). Moet eerst nog met het zh overleggen, opnieuw bloedprikken want dat is (voor de tweede keer al) weer verlopen en gaan uitrekenen wanneer het allemaal gaat gebeuren. Maar ik ben wel blij dat de knoop is doorgehakt, al heb ik er momenteel nog niet zo'n zin in... Ik ben gewoon bang dat ik over een paar jaar spijt krijg, heb nu steeds nog veel eitjes, zeker voor een (net) 42 jarige dus nog kansen...

Nu weer naar beneden verder verjaardag van mijn alweer 7 jarige dochter vieren... Wat gaat de tijd snel, zucht.

Tot later!

Caroline

Geplaatst

@mees

Lekker broeden! Doen de vogels ook, lachen die opmerking over vogels en meesjes! 

En je hebt idd geen cryos nodig!

@joske

Goed van je r juist niet te veel bij stil te stAan, na je miskraam. Leuke afleiding zoeken! En wat ook bij mij goed werkt was, wanneer ik r ff niet in geloofde, om te mediteren (ik haal ook veel kracht uit mijn geloof) en dan te visualiseren dat je zwanger bent. Stel je dat voor met al je zintuigen! Daarna voelde ik me stukken beter en durfde ik te vertrouwen op n pos uitkomst.

@sas

Lekker bezig!

@Viola en jeanine

Hier 2 katten en n hond, allen heerlijk rustig (ja ze zijn geholpen, stom woord eigenlijk voor iets naars), ze willen wel meer dan ooit bij me zitten, omdat ik zwanger ben ..?

Viola, ik hoop dat t voor jou ook allemaal goed gaat komen!

Hier ook viooltjes de grond ingegaan afgelopen za, leuk zijn ze hè!!

Geplaatst

Ff super korte reactie want rijd in auto; ik ben op pc én mobiel automatisch ingelogd. Dus er moet iets anders zijn waardoor het niet lukt.

Later meer...

Xxxx, mees

Geplaatst

@yola

Ik kan me goed voorstellen dat je niet voor n punctie of vlokkentest gaat, met alle risicos van dien. 1 op 1000 lijkt me ook n hele kleine kans. Vrijdag heb ik n eerste gesprek op de afdeling prenatale diagnostiek. Weer n hobbel! Liever ga k niet meer naar t zh wAnt je bent daar alleen maar bezig met wat er allemaal niet mis kan gaan. Ik blijf liever thuis genieten en m'n kop in t zand steken! 

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag de echo gehad en wat ik vrijdag kwijt geraakt ben gaan ze onderzoeken in het lab. De IVF-arts denkt dat het misschien het vruchtzakje wel is met aangeklontert baarmoederslijm (sorry) maar ze wist het ook niet zeker. Volgende week donderdag hebben we weer een evaluatie-gesprek dus dan weten we meer.

Ze kon op de echo zien dat er nog wat in mijn baarmoeder zat (waarschijnlijk slijm en bloed) dus wil ze (in overleg met een gyneacoloog) voor de zekerheid de geplande curettage van woensdag door laten gaan. Dan is het zeker dat alles schoon is en hoef ik niet meer steeds naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Ik vind het wel goed zo eigenlijk, ben er nu wel aan toe om het eindelijk achter de rug te hebben.

Liefs voor allemaal, Claus

Leeuwinnetje, sterkte meid! Denk aan je en dikke knuffel van mij!

Geplaatst

@nal

Klopt hoor ik ben ziekgemeld. Ik heb direkt toen ik wist dat ik zwanger was mn werkgever moeten inlichten omdat ik tijdens zwangerschap mijn eigen werk niet meer mag doen. Ze gaan hier gelukkig heel relaxt mee om en geven mij ook echt de tijd om het rustig aan te doen. Het kindje en ikzelf zijn nu belangrijk.

Ik zit overigens ook alleen met m'n iPhone op dit forum (lekker makkelijk vanuit mijn bedje)

@Marianne ik heb dat vast over het hoofd gezien je vraag naar mijn voeding. Wat eten betreft doe ik eigenlijk al heel veel van de tips die jij geeft, juist omdat ik in november en december al last had van maagslijmvliesontsteking en gastritis. Ik denk dus ook dat mijn extreme nare gevoel, pijn en misselijkheid meer daarmee te maken heeft dan met de zwangerschap. Wat gember betreft klopt ook, het is niet helemaal duidelijk of dat ook een goede werking heeft op zwangerschap dus daar durf ik niet te veel mee te doen. Heb verse gember/gemberthee/gembercapsules maar laat ze maar ff staan nu.

Woensdag ga ik weer om advies vragen in het zh.

@iedereen bedankt voor jullie lieve reacties en begrip voor mijn "geklaag"

Geplaatst

Leeuwinnetje, wat ontzettend vervelend en wat een teleurstelling inderdaad. Ik wens je veel sterkte toe en een dikke virtuele knuffel ! Wederom zou ik willen dat ik een toverstaf had !

Elinorac, gefeliciteerd met je dochter ! Ik hoop dat poging 5 een succesvolle wordt. Toi toi Toi meid !

Claus, ja nu ben je er echt aan toe een punt erachter te zietten en als er nog wat zit dan is een curretage beter. Laat het maar gauw woensdag zijn. Veel sterkte !

Itsus, je mag altijd klagen hoor ik weet als geen ander hoe het is om zo misselijk te zijn. Het genieten is bij mij ook nooit 100% Vanochtend na het ontbijt hing ik alweer boven de pot. Inmiddels 29 weken zwanger. Ik kan je niet echt tipes geven qua eten maar vet eten en overal waar tomaat in en op zit valt bij mij verkeerd. Het gekke is sinaasappelsap vind ik heerlijk en dat blijft gewoon zitten teweijl dat juist weer zurig is. Sterkte met de misselijkheid !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden