Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Mega gefeliciteerd Sannie echt brilliant nieuws!!!

Geniet er lekker van en de HSG klinkt prima dus op naar de echo en het zal helemaal werkelijkheid worden als je het hartje gaat horen!

Ik zelf zit in de wachtstand voor een afspraak voor ecd in spanje dus voor mij na alle iui's, ivf's is dit de enige optie. Helaas aangezien wij het graag anders hadden gezien maar goed mijn leeftijd speelt een rol, 43 dus wij gaan vol goede moed naar het volgende traject.

Groetjes,

Mineut

@Mineut, wat is ecd als ik vragen mag en waarom helemaal in Spanje ...

lfs. Nicole

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Gast Sannie66
Geplaatst
Mega gefeliciteerd Sannie echt brilliant nieuws!!!

Geniet er lekker van en de HSG klinkt prima dus op naar de echo en het zal helemaal werkelijkheid worden als je het hartje gaat horen!

Ik zelf zit in de wachtstand voor een afspraak voor ecd in spanje dus voor mij na alle iui's, ivf's is dit de enige optie. Helaas aangezien wij het graag anders hadden gezien maar goed mijn leeftijd speelt een rol, 43 dus wij gaan vol goede moed naar het volgende traject.

Groetjes,

Mineut

Meis, dank... leeftijd speelt dus niet altijd een rol he! Veel suc6 met je afspraak in Spanje voor ECD (eiceldonatie)... spannend weer hoor...

Je laat het vast wel weten hoe en wat..toch?

Knuffel!

San

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Nicole,

Hoe gaat het met spuiten van de deca ? valt het mee ?

Wij zijn met de 2e poging ivf-met icsi bezig. We hebben 2 IUI's gehad, maar gezien mijn leeftijd (in mei 42) was de overstap naar ivf-icsi snel gemaakt.

Je vroeg waar je rekening zou kunnen houden ivm de hormonen.

Nou de 1e poging had ik nergens geen last van, alleen wat meer moe.

De 2e is heel anders. De hormonen vlogen alle kanten op en raasden door het huis. Mijn man moest het vaak ontgelden. Last van de pil, continue misselijk en in overleg met de gync. overgestapt op een andere pil. Dat was al een stuk beter.

De decapeptyl kan dus ook nog per poging verschillen met wat het met je kan doen.

Op dit moment zitten we op wachtdag 2, afgelopen maandag (2e paasdag) de terugplaatsing gehad van 1 emmie. Nu maar afwachten op het "paaseitje" blijft zitten.

Heel veel succes met jullie 1e poging.

groetjes Diane

Geplaatst

Hi meisjes,

Conni het is inderdaad eiceldonatie en bij mij had ik een vriendinnetje die het voor ons wilde doen maar zij was uiteindelijk niet geschikt na alle testen omdat zij zelf problemen had met de eisprong. Wij moeten nu uitwijken naar spanje aangezien daar eiceldonatie anoniem kan en er geen wachtlijsten zijn. In nl en belgie zijn er hele lange lijsten en wij hebben niet iemand anders die wij zouden kunnen vragen. Mijn zusjes wilden allemaal maar zijn te oud. Zelf ben ik ondertussen 43 geworden en na al die jaren nu in de medische molen is dit nog de enige optie.

Sannie jij bent een geweldig voorbeeld....wie weet maar bij ons aangezien wij minder dan 1% kans hebben, heb ook een dichte eileider is de kans zo klein dus die hoop is nu wel vervlogen.

Ondertussen 8 zwangeren om mij heen op kantoor en vanochtend nog een vriendinnetje die met tranen kwam vertellen dat ook zij zwanger is....tja het is een lastig iets maar ik ben echt dolblij voor iedereen maar ondertussen begint het wel wat veel te worden.

Diane heel veel succes met die rot wachttijd. Hoeveel eitjes had je dit keer en heb jij nog over in de vriezer? Wie weet is een paas ei wel een blijvertje, we duimen voor jou!

Groetjs,

Mineut

Geplaatst
Hoi Nicole,

Hoe gaat het met spuiten van de deca ? valt het mee ?

Wij zijn met de 2e poging ivf-met icsi bezig. We hebben 2 IUI's gehad, maar gezien mijn leeftijd (in mei 42) was de overstap naar ivf-icsi snel gemaakt.

Je vroeg waar je rekening zou kunnen houden ivm de hormonen.

Nou de 1e poging had ik nergens geen last van, alleen wat meer moe.

De 2e is heel anders. De hormonen vlogen alle kanten op en raasden door het huis. Mijn man moest het vaak ontgelden. Last van de pil, continue misselijk en in overleg met de gync. overgestapt op een andere pil. Dat was al een stuk beter.

De decapeptyl kan dus ook nog per poging verschillen met wat het met je kan doen.

Op dit moment zitten we op wachtdag 2, afgelopen maandag (2e paasdag) de terugplaatsing gehad van 1 emmie. Nu maar afwachten op het "paaseitje" blijft zitten.

Heel veel succes met jullie 1e poging.

groetjes Diane

Hoi Diane,

Ik heb nu 2 dagen gespoten en ik vind het tot nu toe wel meevallen ... ik spuit iedere avond rond de klok van 20.30 uur en ik prik in mijn buik ( spek genoeg hahaha ) ... als het goed is krijgen we straks de stimulatie hormomen maar welke dat zal zijn weet ik nog niet dat zal of Gonal F zijn of Fostimon ik geloof dat de een weer een injectie is en de andere "bolletjes" die je zou moeten in brengen ik weet niet waar het van af hangt maar dat hoor ik denk ik wel volgende week want dan moet ik ongesteld worden en een afspraak maken voor de uitgangsecho .... Goh wij hebben 6x IUI gehad en dat terwijl ik al 42 ben en in juni 43 wordt zo zie je maar hoe dat verschilt per ziekenhuis en nu staan wij dus aan het begin van de eerste IVF / ICSI behandeling ... wij kunnen er maar 3 laten doen en we hopen natuurlijk op een positief resultaat .... Laat jij er altijd 1 terug plaatsen??? Aan ons is het ook gevraagd en wij willen er 2 terug laten plaatsen maar goed nu straks maar eerste afwachten of er wel een bevruchting gaat plaatsvinden ...

En wat voor uitwerkingen de hormonen zullen hebben kom ik dan wel achter en wat jij zei van die vermoeidheid dat heb ik wel ... en de rest zien we dan wel weer ... succes en we houden elkaar op de hoogte,

gr. Nicole

Geplaatst

Mineut, wordt je opgeroepen voor een intake? lijkt me spannend hoor!

Wel mooi dat ecd mogelijk is, anders was je nu echt helemaal uitbehandeld.

Nicole, we zijn geweest, en in tegenstelling met jou beginnen wij in de volgende cyclus, helaas.

Op zich kon het wel nog, maar ze zijn aan het verbouwen in het UMC en daardoor worden er iets minder behandelingen gepland.

Ik heb ook het lange protocol, omdat dit beter zou zijn als je boven de 40 bent.

Ik heb wel al de recepten meegekregen, eerst decapeptyl op de 21 cd, dan 300 Gonal F, een hoge dosering.

Omdat we van ver zijn gekomen hebben ze direct een uitgangsecho gedaan, en ook een prive prikinstructie, Top! pluim voor het UMC!!

echo was prima, en gaan dus begin mei los met het spuiten.

Diane fijn dat je een TP hebt gekregen.

IVF is zo in stappen verdeeld en je hoopt dat elke stap lukt..., eerst follikels kweken, dan hopen op eicellen, dan hopen op bevruchtingen en tot slot de wachtweken.

liefs joske

Geplaatst
Mineut, wordt je opgeroepen voor een intake? lijkt me spannend hoor!

Wel mooi dat ecd mogelijk is, anders was je nu echt helemaal uitbehandeld.

Nicole, we zijn geweest, en in tegenstelling met jou beginnen wij in de volgende cyclus, helaas.

Op zich kon het wel nog, maar ze zijn aan het verbouwen in het UMC en daardoor worden er iets minder behandelingen gepland.

Ik heb ook het lange protocol, omdat dit beter zou zijn als je boven de 40 bent.

Ik heb wel al de recepten meegekregen, eerst decapeptyl op de 21 cd, dan 300 Gonal F, een hoge dosering.

Omdat we van ver zijn gekomen hebben ze direct een uitgangsecho gedaan, en ook een prive prikinstructie, Top! pluim voor het UMC!!

echo was prima, en gaan dus begin mei los met het spuiten.

Diane fijn dat je een TP hebt gekregen.

IVF is zo in stappen verdeeld en je hoopt dat elke stap lukt..., eerst follikels kweken, dan hopen op eicellen, dan hopen op bevruchtingen en tot slot de wachtweken.

liefs joske

@Joske, nou meid het startsein is in ieder geval gegeven ... dus het begin is er ... ik heb 3 dozen Decepeptyl meegekregen ( 21 dagen ) en ik weet dus nog niet wat is straks ga krijgen Gonal F of Fostimon ... dat hoor ik volgende week dan wel ...

Prikinstructies heb ik niet echt gekregen ... die had ik al met die pregnyl spuiten gehad maar ik vroeg me af of je de Decapeptyl alleen in je buik mag injecteren of dat die ook in je bovenbeen mogen weet jij dat toevallig ... ik spuit nu om en om .... linkerkant buik rechterkant buik ....

Nou we zitten in de race ... nou maar hopen op een hele mooi resultaat,

gr. Nicole

Geplaatst

Coni dat maakt niet uit, waar je het doet, althans volgens mijn instructrice.

ja we zijn in de race! fijn dat we toch nog mogen proberen hier in NL.

ik hoop zo dat het lukt! We gaan er gewoon voor.

Sannie is inmiddels ook zwanger en die is 43 of 44 dus dat geeft moed.

succes met spuiten! ik hoef pas over ongeveer 4 weken, dan heb jij waarschijnlijk al je TP gehad en zit je in je wachtweken.

liefs joske

Gast Diane180
Geplaatst

@ Mineut, ik had 7 eitjes waar er helaas maar 2 goed genoeg waren. 1 ervan is bevrucht

en teruggeplaatst. Helaas niks in de vriezer.

@ Nicole, onze gync. zei dat "gezien mijn respectabele leeftijd" (voelde me gelijk heel

oud haha) we beter niet met IUI verder konden gaan maar beter konden over

stappen IVF met ICSI. Daar waren wij wel blij van en hadden ons er al op ingesteld.

Na een week of 5 aan de pil (om mijn eigen cyuslus plat te leggen) de decapeptyl

spuiten en later pregnyl er bij (in zo'n handige prikpen). 40 uur voor de punctie de

pregnyl spuit. En na de punctie beginnen met die "fijne" bolletjes.

Wij hebben er ook voor gekozen 2 te terug te plaatsen, maar deze keer was er maar

1 eitje bevrucht... het kan genoeg zijn.

En nu maar wachten.......

Succes met de behandelingen en we houden elkaar op de hoogte !

@ Joske, succes met spuiten en met de 1e ivf, het gaat idd in stappen, ik blijf je

volgen.

groetjes Diane

Geplaatst

He meisjes veertigplus!

Hier een omgekeerd verhaal... wij gaan terug van ICSI naar IUI. Mijn man is het afgelopen jaar behandeld voor een hormoonstoornis en zijn zaadkwaliteit is inmiddels enorm verbeterd.

In tussentijd heb ik wel 3 ICSI's gehad, waarbij de laatste leidde tot een zwangerschap (en miskraam, :crybaby2::crybaby2:)

Mijn man moet nu nog drie maanden doorspuiten met de dubbele dosis menopur en dan zouden we nog een aantal IUI's kunnen krijgen. Hopelijk mag dat dan nog wel in het AMC... zij behandelen slechts tot en met 42 jaar... maar omdat ik mijn ICSI's in het AMC had, mijn man wordt behandeld in het AMC door dr Meissner en mijn eicelreserve is nog netjes op peil... ik hoop dat ze de regels voor ons willen omzeilen.

Het blijft een raar verhaal, zo binnen dit forum, waarin vrijwel iedereen te horen krijgt dat IVF en ICSI de meeste kans van slagen heeft...

Diane, fijn dat je een tp had, ik hoop dat dit "de ware" is!!

Liefs, Nine

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Nine,

Je bent denk ik de enige hier op dit forum, waarbij je het omgekeerde verhaal hebt.

Maar als je al 3 icsi's hebt gehad en de kans met iui's nu groot voor jullie zijn om zwanger te worden, is wel een voordeel. Een 4e poging zou je in bijna alle gevallen zelf moeten betalen en met iui niet. Hebben jullie voor de pogingen icsi ook al iui gehad ?

Wij hadden 2 keer iui, helaas niet gelukt.

Hopelijk doen ze niet moeilijk of dat ene jaartje van je leeftijd...

Liefs Diane

Geplaatst

@Nine gebruik je ook hormonen bij de IUI?

@Diane jij hebt de pil gebruikt voor je met dycapeptyl begon om je eigen cyclus plat te leggen. Ik hoef de pil niet te gebruiken, en moet op de 21 CD beginnen met dycapeptyl. Waarom zou ik dat niet hoeven???

de 19e testen..., best wel snel, spannend hoor!

ik moet dinsdag of woensdag mijn NOD afwachten en dan in de komende cyclus gaan we beginnen.

liefs joske.

Geplaatst
@Nine gebruik je ook hormonen bij de IUI?

@Diane jij hebt de pil gebruikt voor je met dycapeptyl begon om je eigen cyclus plat te leggen. Ik hoef de pil niet te gebruiken, en moet op de 21 CD beginnen met dycapeptyl. Waarom zou ik dat niet hoeven???

de 19e testen..., best wel snel, spannend hoor!

ik moet dinsdag of woensdag mijn NOD afwachten en dan in de komende cyclus gaan we beginnen.

liefs joske.

Hey Joske, tja dat is eigenlijk een goeie vraag van jou want ook ik heb niet eerst de pil hoeven slikken voordat ik met de decapeptyl zou beginnen ik ben gewoon op de 20ste dag van mijn cyclus begonnen met spuiten. Maar ik heb wel meer gelezen op forums dat dames eerst beginnen met de pil en inderdaad waarom zij wel en wij niet??? Wie weet het antwoord????

gr. Nicole

Geplaatst

Gaat het goed Nicole met prikken?

echt top dat jij deze cyclus bent begonnen. Jammer dat ik niet ben begonnen anders hadden we echt samen opgelopen. Ik duim voor je!

Diane, jij had 2 goede eitjes van de 7, bedoel je dat er maar 2 bevrucht zijn, of konden ze dat zien?

liefs joske

Geplaatst

@Joske, van het prikken heb ik echt geen last ... even na het prikken heb ik een klein gevoelig plekje maar ik prik altijd voor het slapen gaan en heb er dus eigenlijk helemaal geen last van en ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft. Ik prik om en om in mijn buik dan weer rechts en dan weer links ... ik hoop dus dat de vervolg hormonen om de follikels te stimuleren ook in injectie vorm zullen zijn want die bolletjes inbrengen lijkt mij nu helemaal niets en aangezien ik toch geen last van spuiten heb ga ik gewoon voor de spuit ....

Och onze cyclussen lopen toch vrijwel gelijk dus wie weet lopen we volgende maand wel helemaal samen je kan eens niet weten toch,

lfs. Nicole

Gast Diane180
Geplaatst

@ Joske, @ coni, om mijn eigen cyclus plat te leggen moest ik de pil slikken, om de cyclus daarna met hormonen helemaal te regelen. Heb hier wel vaker gelezen dat je eerst aan de pil moet. Vaak wordt er dan verteld dat het ook voor het inplannen in de agenda van het ziekenhuis makkelijker is, maar volgens mijn gync. is het dus om de cyclus helemaal plat te leggen.

19e testen, nog een week zit vandaag precies op de helft, wachtdag 7, voirge week maandag had ik de tp......

Ik had idd 7 eitjes waar er maar 2 goed genoeg waren om mee verder te gaan.

In Zwolle is er van deze 2 goede eitjes, 1 bevrucht en teruggeplaatst.

(de vorige keer had ik van de 8 eitjes, 6 goed genoeg. 2 zijn er toen bevrucht en teruggeplaatst, helaas geen cryo's).

@ Coni, geen last van botte spuitjes met de decapeptyl ? had er nog wel een aantal tussen zitten.

liefs Diane

Geplaatst

@ Diane: spannend, he, halverwege de wachtweken alweer... Doe je nog aan vroegtesten??

@ Joske: ik weet niet of ik IUI met hormonen zal gaan doen, denk het niet, mijn cyclus is al 30 jaar hetzelfde, 28 of 29 dagen. Tenzij het er verschoven i.v.m. vakanties enzo. Ik weet eigenlijk niet of je wel altijd een pregnylletje moet zetten??

@ Alle anderen: succes met prikken!

Groetjes, Nine

Geplaatst

hoi meiden, ik wil even reageren op de vraag waarom sommigen de maand voorafgaand aan de behandeling de pil moeten nemen. Ik heb deze vraag onlangs neergelegd bij mn arts en zijn antwoord was: om follikeldominante groei tegen te gaan m.a.w. om te voorkomen dat er 1 follikel doorgroeit (zoals in een normale situatie) en de rest achterblijft. Want we willen natuurlijk meerdere evenredig grote follikels hebben.

Geplaatst

Oké dat is dus ook de reden dat ik decapeptyl moet spuiten .... zo zie je maar dat iedere arts het anders doet,

gr. Nicole

Gast Diane180
Geplaatst

@ Nine, nee wij doen niet aan vroeg testen en wachten braaf tot de testdag (19e)

ben nu al over de helft, dag 8 zit er bijna op !

IUI heb ik ook zonder hormonen gedaan met mijn eigen cyclus, wel pregnyl zetten net als met icsi, en ik heb nog clomid gebruikt, heel kort. Dus het kan heel goed zonder hormonen, mijn vriendin heeft ook iui gehad zonder hormonen en is van de 2e iui zwanger geworden. Nu loopt er een leuk kereltje rond van inmiddels 3 jaar ! En mijn bij mijn nichtje was het met de 1e iui al raak, ze is nu zwanger van haar tweede kindje met 1 keer ivf !

liefs Diane

Geplaatst

Hi meisjes,

Het is ons echt niet gegund....eindelijk zouden wij vandaag naar valencia vliegen voor onze afspraak.....nou niet dus...alle vluchten vanochtend geannuleerd.

Ik baal aangezien wij er zo naar toe hadden geleefd.....maar goed het is niet anders....op naar misschien een afspraak volgende week of zo.

Liefs,

Mineut

Geplaatst

Oh Mineut wat balen!! Bij ons komt er ook steeds een kink in de kabel... ik noem het maar dat ons geduld extra op de proef wordt gesteld voor een mooie beloning straks... Proberen positief te blijven!

Sterkte!

Caroline

Gast Sannie66
Geplaatst

@Mineut, nou zeg: zeker alsof de 'duvel' ermee speelt.. getver.. idd, je leeft zo naar zo'n afspraak toe! Hoop dat jullie nieuwe afspraak snel gemaakt kan worden...

Geplaatst

potverdorie Mineut...,

gooit z'n stomme vulkaan letterlijk roet in het eten.

ik hoop dat je heel snel wel kan gaan!

Gast Sannie66
Geplaatst

Rustig in dit topic zeg... ben benieuwd hoe het met een aantal gaat zoals

Mineut; kon er een nieuwe afspraak ingepland worden...

Manouk; hoe gaat het met jou meis.. het is al weer bijna mei...

Nine; weet hoe het bij jou gaat, maar mis je een beetje soulmaatje ;-)

Joske; die zit nu lekker bij mij op de volgende wb... gezellig én onzeker allebei...

Marion; ben je al bezig met je vriezertjes.. 1 april is al weer een tijdje terug...

Caroline; jij gaat lekker naar la France en dan is het zo weer mei...

En natuurlijk een aantal die weer middenin de 'trajecten' zitten.. of deze net hebben afgesloten met treurig nieuws zoals Diane en Angela...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden