Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

@ Goofy: Ja wat kan kan ik zeggen op jullie tegenslag. Ik hoop dat er voor jullie toch nog mogelijkheden zijn om een biologisch kindje van jullie samen te krijgen en dat het gesprek met de Gyn dus iets positiefs voor jullie opleverd. Maar voor nu heel veel sterkte samen.

@ Paula: Rustig aan doen hoor. Er gebeurd van alles in je lichaam. Zorg goed voor je zelf en natuurlijk ook voor de kleine in spé.

@ Jessie: Wat fijn dat je zusje positief gestest heeft en wat een eer dat jij peettante mag worden van de bijzonder gewenste kindje. Ik hoop dat jij ook gauw iemand peettante mag laten worden.

Wat jij vanavond gaat doen, doe ik morgenavond. Dus niets verklappen over de film op het forum tot morgenavond. Het lijkt mij een superleuke film. Deel 1 vond ik ook geweldig.

Meiden allemaal een fijn weekend en tot schrijfs.

Appel

Geplaatst

Jeetje Goofy, Enorm veel sterkte gewenst. Wat een verschrikkelijke tegenslag zeg!! Goed dat je een geprek met de arts gepland hebt staan.

Paula: Wat naar zeg! Zijn het een soort van hartkloppingen ofzo? Moet je rustiger aan gaan doen?

Jessie: Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus. Super natuurlijk. En ja, positief blijven, je ouders worden vast ook de gelukkige opa & oma van jouw kindje(s).

Pammie: Morgen is het zover toch? De eerste echo? Spannend, alvast succes in ieder geval. Ik ga voor jullie duimen. Maar goed, de eitjes zitten er echt wel!!

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 05 juni appel

- 21 juni Raya

Uitgangsecho

- 19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 03 juni Jessie

- 09 juli Raya

Eerste fm

- 26 mei Goofy

- 06 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 18 juli Raya

Tweede fm

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 31 mei Goofy

Punctie

- 03 juni Goofy

Terugplaatsing

-

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- 11 juni Sharon 2 A embryo's

Lieve Pammie: Denk aan je!!! Hoop op een goede score vandaag en dat je direct de punctiedatum door gaat krijgen...

Dames houden jullie het nog een beetje vol met spuiten?

Goofy: Moet de hele tijd aan je denken. Vind het verschrikkelijk voor je!

Hoe voel je je? Kan je er samen een beetje over praten met je viend/man?

Geplaatst

zo dames wat een hoop gebeurd

@goofy wat een verschrikkelijk nieuws zeg bah heb er verder ook geen woorden voor

@ jessie gefeliciteerd met je zus leuk man nu jij nog

@ pammie mijn duimen draaien voor je vandaag maar dat komt wel goed ben heel benieuwd hoeveel er zaten maarja je ziet wel maakt helemaal niet uit hoeveel ik had er 10 en 9 bevrucht en 7 gaan delen en sanne veel meer en die had alleen een b-tje dus tis gewoon afwachten maar succes iig

@ sanne hoe is het met wachten ondanks dat ik lizzy heb en er niet veel aan denk heb ik toch het idee dat het 3 a 4 maanden geleden is dat ik een behandeling heb gehad heb jij dat ook maarja mijn ongie heeft ook 6 weken geduurd

@appel hoe gaat het spuiten de ene iets beter dan de ander?? denk dat we dat allemaal wel hadden en hoe was de film ik hoor iedereen erover misschien moet ik toch maar gaan hihi

@ raba voor jou ook schot in de zaak goed man nu gaat het allemaal heel snel

@ paula hopen dat je snel van je hartkloppingen af bent

nou hier nog geen nieuws dinsdag de echo om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is dus maar hopen dan hebben we vrijdag 11 juni de terugplaatsing en dat ze dan goed ontdooien uiteraard dat zal het spannendste worden denk ik met onze lizzy gaat het super je bent zo snel gehecht aan zo'n beestje tis net of we der al jaren hebben maar we hebben er pas 3 weken zo raar iedereen loopt ook weg met der tis echt een allemandvriendje ze is inmiddels 700 gram gegroeit haha voor ons is ze al groot hihi maar heb er net gewogen ze is 2001 gram dus 2 pakken melk ooh en we hebben gister een nieuwe tv gekocht dames van 139 cm zooooo vet ik hoef gewoon me bril niet meer op om tv te kijken hihi nou dames genoeg over mij geniet lekker van het mooie weer want voor je het weet is het weer af gelopen hier in nl

knuffel voor jullie allemaal

Geplaatst
@ sanne hoe is het met wachten ondanks dat ik lizzy heb en er niet veel aan denk heb ik toch het idee dat het 3 a 4 maanden geleden is dat ik een behandeling heb gehad heb jij dat ook maarja mijn ongie heeft ook 6 weken geduurd

nou hier nog geen nieuws dinsdag de echo om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is dus maar hopen dan hebben we vrijdag 11 juni de terugplaatsing en dat ze dan goed ontdooien uiteraard dat zal het spannendste worden denk ik met onze lizzy gaat het super je bent zo snel gehecht aan zo'n beestje tis net of we der al jaren hebben maar we hebben er pas 3 weken zo raar iedereen loopt ook weg met der tis echt een allemandvriendje ze is inmiddels 700 gram gegroeit haha voor ons is ze al groot hihi maar heb er net gewogen ze is 2001 gram dus 2 pakken melk ooh en we hebben gister een nieuwe tv gekocht dames van 139 cm zooooo vet ik hoef gewoon me bril niet meer op om tv te kijken hihi nou dames genoeg over mij geniet lekker van het mooie weer want voor je het weet is het weer af gelopen hier in nl

knuffel voor jullie allemaal

Dat wachten bevalt me tot nu toe wel goed, hihi.. Ik heb niet eens het idee dat ik al een IVF-poging heb gehad. Raar hé? Het voelt een beetje alsof we nog aann het wachten zijn op de eerste aanmelding. Maar ja, ik kan me als het goed is over twee weken weer aanmelden (als er plek is).

Na de telefonische afspraak met de arts zijn we wel weer positiever dan daarvoor. Het blijft gewoon spannend. Aan de eitjes en het zaad lag het niet gelukkig! Het waren waarschijnlijk slechte kwaliteit embryo's en bij dat idee is het misschien maar beter dat er geen zwangerschap tot stand is gekomen. Zo vertelde de verpleegkundige ons dat ook toen we belden.

Ik voel me goed verder. Zit nu rond mijn vruchtbare dagen en we gaan er gewoon voor, wie weet hoef ik niet meer terug te komen, haha, kleine kans.

Wat een spannende weken ga je weer krijgen zeg! Wel fijn dat je dan afleiding hebt--> LIZZY.. Vind het echt een schatje om te zien.

Als de embryo's goed ontdooien dan laat je er twee terugplaatsen toch?

Dan lopen jij en Pammie ongeveer gelijk op..

Fijne zondag allemaal.

XXX

Geplaatst

Hallo dames!

Nou ik heb niet echt last van hartkloppingen (wel als ik veel te veel heb gedaan, dan dreunt mijn hart mn lichaam uit), maar een continue te hoge hartslag (100-120) en dat put verschrikkelijk uit.

Ik ga toch dinsdag voorzichtig werken.

Dinsdagmiddag 1e keer verloskundige en donderdag ochtend controle bij de gynaecoloog ivm de hartslag.

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 05 juni appel

-21 juni Raya

Uitgangsecho

- 19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 03 juni Jessie

- 09 juli Raya

Eerste fm

- 26 mei Goofy

- 06 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 18 juli Raya

Tweede fm

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 31 mei Goofy

Punctie

- 03 juni Goofy

- 08 juni Pammie

Terugplaatsing

-

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- 11 juni Sharon 2 A embryo's

Zoals jullie kunnen zien heb ik a.s. Dinsdag de punctie om 10.00 uur. Ik had ongeveer 10 eitjes zitten,waarvan er een paar waren die echt mega groot zijn.

Zag er allemaal goed uit.

Als alles goed gaat heb ik vrijdag dan de TP. (Sharon,dan lopen we gelijk!).

Vanavond de pregnyl erin,en dan gaan we ervoor.

:sunny:

Geplaatst

hey pammie ik heb om 10.50 een echo dus wie weet zien we elkaar nog iig heel veel succes .

en sanne ik bedoel ook niet vervelend wachten maar lijkt allemaal zolang te duren en wat jij zegt klopt je hebt het gevoel dat je op je eerste behandeling zit te wachten alleen vond ik het de eerste keer wachten erger nu weet ik wat er komen gaat en toen niet maar wij raken deze ronde zwanger en ja wij laten er 2 terug plaatsen mits ze goed ontdooien natuurlijk

Geplaatst

Hoi Meiden!

@Sanne; Lief van je.... Ik heb goede gesprekken met mijn vriend en we komen er wel uit. Hoe weten we nog niet maar ja..... Zoals ik eigenlijk voor de handeling al zei; Alles komt uiteindelijk goed! (Zeg ik heel stoer hoor! Ben best heel erg verdrietig maar ja, om nu bij de pakken neer te gaan zitten, schiet ook niet echt op....)

@ Pammie; Spannend, succes met de punctie. Ik vond het reuze meevallen. Ja, napijn maar dat is normaal. Ik denk aan je. Op naar een mooie bevruchting en TP.

@ Paula; Dat kan ik me voorstellen dat dat uitput. Je levert de hele dag een topprestatie met zo'n hartslag. Succes dinsdag bij de verloskundige. Leuk hoor! Geniet van je zwangerschap!!!

@ Sharon; Wat een lieverd is LIZZY! Geniet maar flink van haar. En heel veel succes met het ondooien en TP van de emmy/emmy's.... Toi, toi, toi.

@ Raba; Het komt steeds dichtbij voor jou! Fijn hoor!

@ Appel; Hoe is bij jou de spuit gegaan? Voor jullie is het nu dan ook eindelijk begonnen.... Succes hoor!!! Ik ben best wel wat nerveus wat de gyn ons allemaal kan vertellen.

@ Jessie; Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Bij jou gaat het ook gewoon goed komen en kunnen jullie lekker samen gaan shoppen voor de kinderen!!!!!! Heel veel succes!

Nou hier gaat het op zich wel. Heb wat napijn in mijn onderbuik. Net of ik een stormram in mijn buik heb gehad. Maar dat gaat vanzelf weer over! Op 14.06 hebben we een gesprek met de behandeld gyn hoe nu verder.... Best spannend.....

Ik wens jullie echt alle geluk met de behandeling en lees vaak mee hoor!

Meiden, fijne zondag verder!

XX

Goofy

Geplaatst

Oh Pammie, wat gaat het ineens snel. 1 keer een fm en dan al de punctiedatum.

Dat is wel erg fijn. Ik duim voor jullie.

Sharon, 11 juni kun jij eindelijk ook weer verder. Binnenkort staan er dus hopelijk weer meer namen in het groen op het lijstje.

Dames dank je wel voor de felicitaties voor mijn zusje. Het is echt ongelooflijk na een strijd van 5 jaar.

Verder is hier alles rustig. Gewoon iedere dag de 2 spuiten erin darten hihi.

Ik heb gelukkig geen blauwe plekken zoald de vorige keer maar alleen allemaal rode puntjes. Maar het lijkt toch allemaal heel langzaam te gaan. Ben blij als het volgende week zaterdag is.

Geplaatst

Ik heb gelukkig geen blauwe plekken zoald de vorige keer maar alleen allemaal rode puntjes. Maar het lijkt toch allemaal heel langzaam te gaan. Ben blij als het volgende week zaterdag is.

@Jessie: Nog even volhouden met het spuiten,je zult zien,het gaat zo snel,voor je het weet zit je aan de 1e FM.

Die rode puntjes is wel normaal,het ziet er alleen niet echt mooi uit. En ik wist haast niet meer waar ik nu weer moest gaan prikken.

(En nog gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje!)

@Goofy: Ik vind je sterk hoor. Dat je toch nog zo met iedereen meeleeft,en succes wenst met de behandelingen. Dat vind ik erg lief.

Ik ga voor je duimen dat je een goed gesprek hebt op 14 juni.

@Paula:Het zit je niet mee. Hartkloppingen? Ai,niet fijn allemaal. Hopelijk snel beter?

Gelukkig is alles goed met de zwangerschap.

@Appel: Hoe vergaat het jou en de deca?

Geplaatst
sanne ik bedoel ook niet vervelend wachten maar lijkt allemaal zolang te duren en wat jij zegt klopt je hebt het gevoel dat je op je eerste behandeling zit te wachten alleen vond ik het de eerste keer wachten erger nu weet ik wat er komen gaat en toen niet maar wij raken deze ronde zwanger en ja wij laten er 2 terug plaatsen mits ze goed ontdooien natuurlijk

Ja, ik ben het helemaal met je eens. Dit keer is het wachten niet erg, je weet wat je te wachten staat. De eerste keer weet je ook nog niets natuurlijk, hoeveel eitjes, treedt er wel bevruchting op, wat is de kwaliteit??? Een aantal onzekerheden zijn weg gelukkig. Ik vind alleen die onzekerheid over het aanmelden zo naar. Kunnen we ons wel of niet aanmelden in juni??? Zal het te druk zijn etc. etc. We gaan er voor dat we deze ronde zwanger worden.. Joehoeoeoe.. Vanaf nu allemaal groen..

Dames dank je wel voor de felicitaties voor mijn zusje. Het is echt ongelooflijk na een strijd van 5 jaar.

Voor jou schiet het nu ook op.. Straks samen met je zus zwanger, dat zou natuurlijk geweldig zijn. Realiseert je zus zich al een beetje dat ze zwanger is, of kan ze het nog niet geloven? Die rode puntjes had ik ook. Ik heb volgens mij 1 keer een blauwe plek gehad. Succes verder nog even met spuiten en voor je het weet zit de punctie er alweer op..

Zoals jullie kunnen zien heb ik a.s. Dinsdag de punctie om 10.00 uur. Ik had ongeveer 10 eitjes zitten,waarvan er een paar waren die echt mega groot zijn.

Zag er allemaal goed uit.

Als alles goed gaat heb ik vrijdag dan de TP. (Sharon,dan lopen we gelijk!).

Vanavond de pregnyl erin,en dan gaan we ervoor.

:sunny:

Ik ga héél hard voor je duimen dat alles goed gaat en dat je vrijdag de terugplaatsing hebt van een top-embryo. Je hebt in ieder geval een mooi aantal eitjes.. Spannend allemaal wel hé? Iedere stap is weer hartstikke spannend!! Weet je al hoe laat de punctie is? Ga je nog gebruik maken van het Radbout Hotel?

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou het is gelukt gisteravond de eerste prik. Met toch wel een beetje bevende handen ging de eerste deca erin. Het veel erg mee, want van de prik voelde ik niets. Daarna wel een beetje jeuk rond de prikplek, maar perfect gegaan. Vandaag dus geprikt zonder biberhandjes.

@ Sharon; moet je bij een cryo terugplaatsing eigenlijk ook medicijnen gebruiken of gaat dit in je eigen cycles?

@ Goofy: Fijn en kanp dat je ondanks jullie tegenslag toch zo lief meeleeft met ons hier op het forum. En natuurlijk ben je nerveus voor wat de gyn gaat zeggen tijdens het gesprek. Waarschijnlijk heb je deze tip al gekregen, maar schrijf je vragen op een briefje, zodat je niets vergeet. Ik blijf gewoon voor jullie :duimen draaien:.

@ Pammie: Wat goed na 1 fm al een punctiedatum (ik moest de vorige keer wel 4 keer terugkomen). Spannend. Hoe is het gegaan met de pregnyl? Succes en op naar een mooie oogst.

Gisterenavond naar Sex in de City geweest. Heerlijke film. Vond zelf deel 1 leuker, maar echt genoten van een gezellige meidenavond. Best een aanrader als je er van houdt.

Meiden succes allemaal maar weer en tot schrijfs.

Appel

Geplaatst
Hallo allemaal,

Nou het is gelukt gisteravond de eerste prik. Met toch wel een beetje bevende handen ging de eerste deca erin. Het veel erg mee, want van de prik voelde ik niets. Daarna wel een beetje jeuk rond de prikplek, maar perfect gegaan. Vandaag dus geprikt zonder biberhandjes.

@ Sharon; moet je bij een cryo terugplaatsing eigenlijk ook medicijnen gebruiken of gaat dit in je eigen cycles?

@ Goofy: Fijn en kanp dat je ondanks jullie tegenslag toch zo lief meeleeft met ons hier op het forum. En natuurlijk ben je nerveus voor wat de gyn gaat zeggen tijdens het gesprek. Waarschijnlijk heb je deze tip al gekregen, maar schrijf je vragen op een briefje, zodat je niets vergeet. Ik blijf gewoon voor jullie :duimen draaien:.

@ Pammie: Wat goed na 1 fm al een punctiedatum (ik moest de vorige keer wel 4 keer terugkomen). Spannend. Hoe is het gegaan met de pregnyl? Succes en op naar een mooie oogst.

Gisterenavond naar Sex in de City geweest. Heerlijke film. Vond zelf deel 1 leuker, maar echt genoten van een gezellige meidenavond. Best een aanrader als je er van houdt.

Meiden succes allemaal maar weer en tot schrijfs.

Appel

ja dat gaat in je eigen cyclus maar op de eerste dag van de menstruatie begin je met pilletjes progynova die je baarmoederslijmvlies dikker maakt dus daar heb ik dinsdag die echo om te kijken of dat goed is gegaan zo ja dan ontdooien ze de emmy's en als dat goed gaat krijg ik vrijdag de terugplaatsing en dan die vieze gore bolletjes weer maarja allemaal voor een goed doel

Geplaatst

@Appel: De pregnyl is goed gegaan,was het wel gewend van de iui's. Dus voor mij niet onbekend.

Vannacht enorme steken gehad in m'n buik. Het zal er wel allemaal bijhoren.

Fijn dat de 1e deca goed ging!

@Sanne: Morgenvroeg om 10.00 uur heb ik de punctie. Half uurtje van te voren zaad inleveren. Daar ben ik heel erg benieuwd naar. En natuurlijk of er mooie bevruchting(en) plaatsvinden!

We rijden morgenvroeg heel erg vroeg weg. We maken geen gebruik van het Radboud hotel.

Vanvavond neem ik wel de rustgevende tabletjes in...

Woensdagmiddag en donderdag zal ik helaas wel moeten werken. Als alles goed gaat heb ik dan vrijdag de TP,en dan ga ik een lekker lang weekend tegemoet om het een beetje rustig aan te doen!

21 juni hebben we ons aangemeld voor een informatie bijeenkomst. Vind dat wel interressant.

@Sharon: Heel veel succes morgen met je FM!

Geplaatst

Hey het zou misschien wel leuk zijn om met meerdere op de avond van 21 juni te komen. Ik weet niet of ik nog mag komen... hihi... ben ook al van de Digi Poli afgegooid.

Pammie heel veel succes morgen met de punctie, ik ga aan je denken! Ik heb toen ook punctie op dinsdag en TP op vrijdag gehad, lekker dat je dan weekend hebt.

Sharon: ik hoop op een mooi dik baarmoederslijmvlies!

Geplaatst

Hey Pammie,

Wij zijn er ook 21 juni dus lijkt me wel interessant inderdaad. Het is voor ons weliswaar de 2e poging waar we mee gaan beginnen maar het is altijd interessant om te horen. 22 juni hebben wij de GA afspraak en waarschijnlijk kunnen we ook gelijk beginnen dus het zal me allemaal wel benieuwen. Voor jou heeeeel veeeeeel succes met de punctie en dat er maar hele mooie bevruchtingen mogen zijn. Toi toi toi!

Groetjes,

Nathalie

Geplaatst

help, ik moet even mijn frustratie kwijt.

Ik ging vandaag shoppen met een vriendin. Ze vertelde me al tijd geleden dat ze graag nog een derde kindje willen en dat ze het gewoon aan het toeval overlaten.

Nu zitten ze financieel in de problemen, en toch deden ze dit nog.

Ik ben peettante van hun eerste dochter. Vandaag vertelde ze dat ze zich misselijk voelde en een test ging halen. En ja hoor, ze beld net en ze had ee positieve test.

Ze vertelde het komt eigenlijk helemaal niet uit, maar het is welkom. Heb haar gefeliciteerd, maar toen ik de telefoon ophing werd ik even boos. Niet op haar, maar omdat ze het zo aan het toeval overlaten en zwanger raakt en dan zegt het komt helemaal niet uit. Hoe kun je dat nu zo aan mij vertellen. Ik gun het haar wel, maar nu even niet. Ze heeft 2 kinderen, nu ben ik aan de beurt. Bah wat klinkt dat egoistisch van mezelf, maar zo voel ik dat. Sorry, dit moest ik even kwijt.

Ik heb een dag dat ik het even helemaal niet meer zie zitten en bang ben dat onze poging gaat mislukken.

Geplaatst
@Sanne: Morgenvroeg om 10.00 uur heb ik de punctie. Half uurtje van te voren zaad inleveren. Daar ben ik heel erg benieuwd naar. En natuurlijk of er mooie bevruchting(en) plaatsvinden!

We rijden morgenvroeg heel erg vroeg weg. We maken geen gebruik van het Radboud hotel.

Vanvavond neem ik wel de rustgevende tabletjes in...

Woensdagmiddag en donderdag zal ik helaas wel moeten werken. Als alles goed gaat heb ik dan vrijdag de TP,en dan ga ik een lekker lang weekend tegemoet om het een beetje rustig aan te doen!

21 juni hebben we ons aangemeld voor een informatie bijeenkomst. Vind dat wel interressant.

Even heel snel reageren.

Ik wilde jou, Pammie, héééél veel succes/ sterkte wensen morgen. Komt helemaal goed, dat voel ik :).

Kan me voorstellen dat je nu in spanning zit over het zaad en of er bevruchting gaat plaatsvinden. Vond ik ook zo spannend.

Waarschijnlijk voel je je wel goed genoeg hoor woensdagmiddag. Tenminste als ik naar mezelf kijk. Ik ga bij een volgende keer ook weer werken erna en neem geen vakantie.

Ik wil in principe ook nog wel naar de info-avond 21 juni, ookal zijn we al geweest. Nu toch iets beter beeld van de IVF-behandeling en dan kun je de dingen bekijken die je ook interessant vindt en waar je meer van wilt weten. De kwaliteit van embryo's bijvoorbeeld..

Nou Pammie, dikke KNUFFFF.. Ik denk aan je!!! En duimen ga ik ook tijdens het werk!!!

Geplaatst
help, ik moet even mijn frustratie kwijt.

Ik ging vandaag shoppen met een vriendin. Ze vertelde me al tijd geleden dat ze graag nog een derde kindje willen en dat ze het gewoon aan het toeval overlaten.

Nu zitten ze financieel in de problemen, en toch deden ze dit nog.

Ik ben peettante van hun eerste dochter. Vandaag vertelde ze dat ze zich misselijk voelde en een test ging halen. En ja hoor, ze beld net en ze had ee positieve test.

Ze vertelde het komt eigenlijk helemaal niet uit, maar het is welkom. Heb haar gefeliciteerd, maar toen ik de telefoon ophing werd ik even boos. Niet op haar, maar omdat ze het zo aan het toeval overlaten en zwanger raakt en dan zegt het komt helemaal niet uit. Hoe kun je dat nu zo aan mij vertellen. Ik gun het haar wel, maar nu even niet. Ze heeft 2 kinderen, nu ben ik aan de beurt. Bah wat klinkt dat egoistisch van mezelf, maar zo voel ik dat. Sorry, dit moest ik even kwijt.

Ik heb een dag dat ik het even helemaal niet meer zie zitten en bang ben dat onze poging gaat mislukken.

In één woord--BELACHELIJK--. Hartstikke leuk voor mensen dat ze zwanger zijn, maar op zo'n manier en het ook nog zo zeggen tegen jou.

Egoistisch vind ik het niet van je hoor, hartstikke menselijk dat je zo denkt.

Geplaatst

jessie ik had mezelf waarschijnlijk precies hetzelfde gevoeld maar sommige mensen denken daar nou eenmaal niet over na

@pammie vertel vertel ik ben zo benieuwd hoe je het vond en hoeveel zaad en eitjes

ja dames morgen beginnen we weer heb nog niet echt het gevoel misschien als ik daar morgen weer in de wachtkamer zit hihi ik laat het morgen uiteraard weten

Geplaatst
jessie ik had mezelf waarschijnlijk precies hetzelfde gevoeld maar sommige mensen denken daar nou eenmaal niet over na

@pammie vertel vertel ik ben zo benieuwd hoe je het vond en hoeveel zaad en eitjes

ja dames morgen beginnen we weer heb nog niet echt het gevoel misschien als ik daar morgen weer in de wachtkamer zit hihi ik laat het morgen uiteraard weten

Ik hoop dat het er morgen goed uitziet voor je en dat je twee mooie embryo's teruggeplaatst krijgt...

Pammie moet morgen voor de punctie hé?

Nou meiden, welterusten, ik duik mijn bed in.

Geplaatst

ik ging naar bed en dacht in eens ooh pammie heeft pas morgen om 10 00 de punctie wat stom nouja iig ze heeft het waarschijnlijk toch nog niet gelezen pammie iig geval heeeeel veel succes en misschien kom ik je nog tegen op de gang als je naar de wc moet lopen om te kijken of je je goed voelt athans dat moest ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden