Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ja voel me eigenlijk wel goed wachten met testen wordt weer steeds moeilijker haha misschien morgenvroeg hihi elke morgen denk ik zou ik er een test onder houden haha en dan denk ik nee toch maar niet en dan moet ik automatisch nog een dag wachten ben natuurlijk wel beetje bang geworden na de vorige keer maar toen begon de wat donkere afscheiding al en dat heb ik nu nog niet dus we gaan maar van het beste uit als ik van de week positief test kan het over 3 4 of 5 weken ook nog fout gaan zolang ik maar geen bloed zie haha als ik getest heb horen jullie het gelijk duim he wachtbankje van juni is akelig rood bah

Geen bloed geeft moed.. Maar ik kan me wel voorstellen dat je een beetje bang bent geworden door de vorige keer, logisch ook!

Welk wachtbankje van juni bedoel je? Op de Digipoli? Hier zijn er nog maar weinig die hebben mogen testen en degene die gaan testen, Pammie en jij, die testen natuurlijk hartstikke positief!! En straks volgen er nog véél meer.

Ik duim voor je...

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Sharon,

Ik duim nog steeds met je mee hoor meid.

Nog even volhouden, en idd wat Sanne zegt: geen bloed geeft moed! En natuurlijk kan het ook na de test nog mis gaan, maar je moet maar denken: stap voor stap.

Dus ik hoop dat er snel groene regels bijkomen op het wachtbankje juni.

Geplaatst

Hallo meiden,

Heb hier even mee gelezen omdat ik het fijn vind van meiden te horen die ook in het radboud lopen. Wij hebben donderdag de GA. Ben benieuwd of er wel of geen wachtlijsten zijn want ik moet aankomend weekend ongesteld worden. Zou dus zomaar opeens heel snel kunnen gaan! Bij ons is er sprake van onbegrepen onvruchtbaarheid. Alles is volgens het boekje, maar na twee en half jaar nog steeds niets. Vind het heel spannend nu het zo dichtbij komt! Deze ronde heb ik weer zoveel last van fopklachtjes dat ik nog steeds hoop heb dat het nu opeens wel zo is.. gek hè.. op een of andere manier geef ik de hoop nooit echt helemaal op dat het ook nog spontaan kan komen. Dat kan natuurlijk ook altijd nog.

Sharon, wat spannend, ga heel hard voor je duimen meid!!

Geplaatst

vandaag de punctie gehad. De punctie viel me wel mee, hetzelfde als de vorige keer, maar in de rustkamer kreeg ik enorme steken. Echt pijn. Nu heb ik nog steeds veel meer pijn dan de eerste keer. Moet echt voorzichtig doen met bewegen want ik voel alles.

Maar goed resultaat. Er zijn 9 eitjes bevrucht en dat zonder pesa. 5 % van het zaad was van matige kwaliteit en daar konden ze verder mee. Echt fijn. Nu maar afwachten of het ook emmy's worde. Spannend hoor.

Geplaatst

@ jessie wat klote dat je zo'n pijn hebt maar voor een goed doel wat een mooi aantal nu op naar de bevruchting

@ milla dankjewel voor he duimen

ik durf het bijna niet te typen jullie zullen wel denken daar heb je mien ongeduld haha

en ik durf het dan ook bijna niet te zeggen maar dames maar heb vanochtend getest met een digitale van cb en er stond ZWANGER kan natuurlijk nog fout gaat maar dat komt dan nog niet van die test ,ik kon echt niet meer wachten en kan het ook nog niet echt geloven ik voel me er wel goed bij en vorige keer kon ik van die positieve test op de een of andere manier niet echt blij mee zijn(mijn gevoel) en ik had toen ook op de zelfde dag als dat ik nu zit ook al donkere afscheiding en die is nu nog helemaal wit haha whoehoe dames ben zo blij en ik voel dat het goed zit en mijn gevoel heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten dus hoop nu ook niet ik doe vrijdag nog een test met conceptie indicator en als die ook nog positief is ga ik gelijk bellen en een afspraak maken voor een echo en pas als ik een hartje zie kloppen geloof ik het pas denk ik ooh ik voel me zoooo goed

Geplaatst

Oh wauw... Sharron, wat gaaf!!

En ik maar keurig wachten op de testdag.... Ik vind het zo spannend allemaal. Ben verschrikkelijk moe, slaap slecht, maar niet ongi.

Mijn man komt vanavond thuis, hij zit doordeweeks in een hotel en niet omdat ik niet uit te houden ben doordeweeks hoor..

En dan morgenvroeg samen de test doen. Ik durf er gewoon niet zoveel aan te denken. Mijn zus heeft het steeds over haar nichtjes en daar moet ik erg om lachen.

De foto die we bij de tp kregen, joehoe, mijn eerste echo.., pronkt in de kamer.. Hopelijk een goed teken..

Nou ja nog een spannende nacht..

Geplaatst
Oh wauw... Sharron, wat gaaf!!

En ik maar keurig wachten op de testdag.... Ik vind het zo spannend allemaal. Ben verschrikkelijk moe, slaap slecht, maar niet ongi.

Mijn man komt vanavond thuis, hij zit doordeweeks in een hotel en niet omdat ik niet uit te houden ben doordeweeks hoor..

En dan morgenvroeg samen de test doen. Ik durf er gewoon niet zoveel aan te denken. Mijn zus heeft het steeds over haar nichtjes en daar moet ik erg om lachen.

De foto die we bij de tp kregen, joehoe, mijn eerste echo.., pronkt in de kamer.. Hopelijk een goed teken..

Nou ja nog een spannende nacht..

ik duim voor je dat je morgenvroeg ook een positieve hebt laat je het gelijk weten hihi

nu jij nog pammie zijn we alle 3 groen

Geplaatst

Margot;Welkom hier,spannend,je mag morgen officieel testen?

Milla;Jij ook welkom hier. Succes met de GA!

Sharon!!!! Je hebt gewoon al getest en je bent zwanger.!

Wauw. Gefeliciteerd hoor meid. Het is je van harte gegund na alle ellende van de vorige keer. Ik zei al dat ik een goed gevoel bij jou had. Super!

Ik wil ook wel testen,maar wacht tot zaterdag. Ik moet nog 3 dagen werken,en zie het niet zitten om naar m'n werk te gaan,terwijl het mis is.

Jessie;Wat fijn dat je punctie mee is gevallen,ondanks de steken. Dat hoort er wel een beetje bij. En 9 bevrucht is toch harstikke goed.

Nu op naar de TP.

Geplaatst
Margot;Welkom hier,spannend,je mag morgen officieel testen?

Milla;Jij ook welkom hier. Succes met de GA!

Sharon!!!! Je hebt gewoon al getest en je bent zwanger.!

Wauw. Gefeliciteerd hoor meid. Het is je van harte gegund na alle ellende van de vorige keer. Ik zei al dat ik een goed gevoel bij jou had. Super!

Ik wil ook wel testen,maar wacht tot zaterdag. Ik moet nog 3 dagen werken,en zie het niet zitten om naar m'n werk te gaan,terwijl het mis is.

Jessie;Wat fijn dat je punctie mee is gevallen,ondanks de steken. Dat hoort er wel een beetje bij. En 9 bevrucht is toch harstikke goed.

Nu op naar de TP.

ja snap ik maar ik vertel het pas zaterdag tegen de familie die zie ik ook pas zaterdag maar ik voel me er goed bij dat jij kan wachten knap hoor ik deed vanochtend die test ff snel je kent het wel haha en toen zwanger ik naar me man die lag nog op bed die moest later op dan ik ik zei schat ik moet even iets laten zien hij begon gelijk te lachen maar hij blijft het wel een beetje eng vinden naar de vorige keer maar ik zei al gelijk ik voel me er goed bij maar denk dat hij het pas gelooft als hij het hartje heeft gezien ik ook wel natuurlijk dus op naar de echo en naar jou positieve test

Geplaatst

Ja ik heb echt gewacht tot de testdag... Niks voor mij, ben heel nieuwsgierig, maar vind het wel leuk om het samen met mijn man te doen..

Morgen horen jullie van me...

Geplaatst

Vinden jullie het goed als ik af en toe mee schrijf?

Jessie, wat fijn dat de punctie erop zit. Wel vervelend dat je nog pijn hebt, maard at zal denk ik snel beter worden! Was je zenuwachtig? En een mooie score hoor!

Sharon, wat geweldig dit nieuws! En sorry, maar even een vraagje.. niet om de pret te drukken, maar weet je zeker dat het niet van de pregnyl is? Ik heb bij de iui's ook nog op 12 dgn na pregnyl een vet posi test gehad. Ik ben wel een uitzondering, maar toch.. Maar ga ervan uit dat je dat zelf ook wel weet natuurlijk. Haha, sorry.. ben net binnen en ben nu al bijdehand aan het doen! *bloos* maar ben super blij voor jullie!! Hierd oen we het allemaal voor!

margot, morgen testen, wat spannend! En pammie zaterdag! Ik ga alvast duimen!!

Geplaatst
Vinden jullie het goed als ik af en toe mee schrijf?

Jessie, wat fijn dat de punctie erop zit. Wel vervelend dat je nog pijn hebt, maard at zal denk ik snel beter worden! Was je zenuwachtig? En een mooie score hoor!

Sharon, wat geweldig dit nieuws! En sorry, maar even een vraagje.. niet om de pret te drukken, maar weet je zeker dat het niet van de pregnyl is? Ik heb bij de iui's ook nog op 12 dgn na pregnyl een vet posi test gehad. Ik ben wel een uitzondering, maar toch.. Maar ga ervan uit dat je dat zelf ook wel weet natuurlijk. Haha, sorry.. ben net binnen en ben nu al bijdehand aan het doen! *bloos* maar ben super blij voor jullie!! Hierd oen we het allemaal voor!

margot, morgen testen, wat spannend! En pammie zaterdag! Ik ga alvast duimen!!

ik heb geen pregnyl gebruikt ik heb een cryoterugplaatsing gehad gebruik alleen die smerige bollen en progynova dus zijn echt de hormonen :)

Geplaatst

wauw, wat geweldig, en wat spannend!! Ik lees uit je berichtjes dat je al eerder zw bent geweest maar een mk hebt gehad, heb ik dat goed begrepen? wauw, ben echt zo blij voor je!! Geeft ook weer goede moed voor ons, in elk geval wel voor mij :)

Geplaatst

Hoi Hoi,

@Sharon, wat fijn een positieve test. Tuurlijk het blijft nog een tijd spannend (ik kreeg zelf pas een beetje rust toen ik mijn kindje voelde), maar dit heb je. En je hebt er een goed gevoel bij, dus dit moet goed gaan.

@Pammie, Hoe is het bij jou? Durf je al te testen of wacht je netjes tot zaterdag? De vingers blijven gewoon door draaien.

@ Jessie: Goed 9 bevruchte eitjes. Dat moet ondanks de pijn toch een fijn gevoel zijn. Je hebt vrijdag de tp, toch?

@ Raba, hoe is de eerste deca gegaan. Zelf geprikt of niet. Gaat het al weer wat beter met je vader?

@ Margot, Wat zul jij een spannende nacht hebben. Ik hoop met jullie mee op een positieve test.

Hier gaat het goed. Vandaag de 4 keer puregon geprikt. Ben benieuwd of het zijn werk doet. Ben er nu toch iets meer mee bezig dan tijdens het alleen dece prikken. 2 vriendinnen met wie ik de vorige keer zwanger was, zijn nu weer zwanger en uitgerekend in september. Schiet er toch even door mijn hoofd, zal wel geweldig zijn om weer samen zwanger te zijn (voor een paar weekjes) :). Maar goed, ik weet ook dat ik daarvoor wel heel veel geluk moet hebben.

Meiden allemaal veel succes met alles en tot schrijfs.

Groetjes,

Appel

Geplaatst
wauw, wat geweldig, en wat spannend!! Ik lees uit je berichtjes dat je al eerder zw bent geweest maar een mk hebt gehad, heb ik dat goed begrepen? wauw, ben echt zo blij voor je!! Geeft ook weer goede moed voor ons, in elk geval wel voor mij :)

dat heb je goed gelezen dus nu is straks de vraag zijn het er 1 of 2 we hebben er 2 terug gekregen een a en een c dus spannend

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 21 juni Raya

- 8 juli Sanne

Uitgangsecho

Start Puregon/Gonal F

- 19 juni Appel

- 09 juli Raya

- 23 juli Sanne

Eerste fm

- 12 juni Jessie

- 28 juni Appel

- 18 juli Raya

- 3 aug Sanne

Punctie

Terugplaatsing

- 11 juni Pammie (1 x A-embryo)

- 11 juni Sharon (1x A-embryo & 1 x B-embryo)

Testdag

- 2 juni Liesbeth

- 26 juni Pammie

- 26 juni Sharon

Cryocyclus:

- 11 juni Sharon 2 A embryo's

Even het lijstje aangepast. Vandaag de datums doorgekregen en ik moet nu eerder met de Puregon beginnen dan de vorige keer en ook een dag eerder de echo..

@ jessie wat klote dat je zo'n pijn hebt maar voor een goed doel wat een mooi aantal nu op naar de bevruchting

@ milla dankjewel voor he duimen

ik durf het bijna niet te typen jullie zullen wel denken daar heb je mien ongeduld haha

en ik durf het dan ook bijna niet te zeggen maar dames maar heb vanochtend getest met een digitale van cb en er stond ZWANGER kan natuurlijk nog fout gaat maar dat komt dan nog niet van die test ,ik kon echt niet meer wachten en kan het ook nog niet echt geloven ik voel me er wel goed bij en vorige keer kon ik van die positieve test op de een of andere manier niet echt blij mee zijn(mijn gevoel) en ik had toen ook op de zelfde dag als dat ik nu zit ook al donkere afscheiding en die is nu nog helemaal wit haha whoehoe dames ben zo blij en ik voel dat het goed zit en mijn gevoel heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten dus hoop nu ook niet ik doe vrijdag nog een test met conceptie indicator en als die ook nog positief is ga ik gelijk bellen en een afspraak maken voor een echo en pas als ik een hartje zie kloppen geloof ik het pas denk ik ooh ik voel me zoooo goed

Je eigen gevoel zegt héél veel denk ik persoonlijk!! Aááááhhh Sharon GEFELICITEERD!!! Wat super!!! Ik hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat en dat je een afspraak kan maken voor de echo.. Super voor je!!

Welkom Milla, Natuurlijk kan je meeschrijven.

Pammie: Nu jij nog!! Ik hoop ook zo voor jullie dat het gelukt is.. Kan me voorstellen dat je wacht tot na je werkweek. Ik duim voor een hartstikke positief weekend.

Op de digipoli staan toch de slagingspercentages (wel een schatting natuurlijk)?

Hier hebben we het al eens over gehad op het forum.

Maar nu we aan een nieuwe behandeling zijn begonnen, heb ik weer eens gekeken. Blijkt dat onze kansen veel hoger liggen dan de vorige keer. Voelt wel goed, al zegt dit niet veel natuurlijk!

Geplaatst

Sharon; Ik zou wel eerder "willen" testen,maar ik doe het niet.

Maar jij had toch 1x A embyro en 1x B embryo terug laten plaatsen? Omdat je C schrijft.

Maarja,spannend,nu afwachten of het er inderdaad 2 zijn. Hihi.

Sanne,het komt voor jou ook weer dichterbij. Wel relaxed om in Spanje de deca spuitjes te prikken. Ga je 2 weken naar Spanje?

Milla; Tuurlijk,schrijf gezellig mee.

Margot;ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht door de spanningen,omdat je morgen mag testen.

Duim voor je.

Geplaatst
vandaag de punctie gehad. De punctie viel me wel mee, hetzelfde als de vorige keer, maar in de rustkamer kreeg ik enorme steken. Echt pijn. Nu heb ik nog steeds veel meer pijn dan de eerste keer. Moet echt voorzichtig doen met bewegen want ik voel alles.

Maar goed resultaat. Er zijn 9 eitjes bevrucht en dat zonder pesa. 5 % van het zaad was van matige kwaliteit en daar konden ze verder mee. Echt fijn. Nu maar afwachten of het ook emmy's worde. Spannend hoor.

Je hebt het weer achter de rug gelukkig!! Gelukkig viel het je mee, maar wel vervelend dat je na de tijd steken hebt. Rustug aan doen dan hé?

Wat goed dat er 9 eitjes bevrucht zijn. Hopen op een goed eindresultaat.

Pammie: Ja heerlijk relaxed in Spanje spuiten. We gaan idd twee weken. Na die twee weken hebben we nog een week vakantie thuis en dan begint het werk weer. Maar dan beginnen ook de echo's etc.

Hoe voel je je? Zaterdag in alle rust samen testen. Als je nu test, dan moet je daarna door naar je werk en dat is ook niet leuk.

Geplaatst
Sharon; Ik zou wel eerder "willen" testen,maar ik doe het niet.

Maar jij had toch 1x A embyro en 1x B embryo terug laten plaatsen? Omdat je C schrijft.

Maarja,spannend,nu afwachten of het er inderdaad 2 zijn. Hihi.

Sanne,het komt voor jou ook weer dichterbij. Wel relaxed om in Spanje de deca spuitjes te prikken. Ga je 2 weken naar Spanje?

Milla; Tuurlijk,schrijf gezellig mee.

Margot;ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht door de spanningen,omdat je morgen mag testen.

Duim voor je.

ja klopt was een a en b thanks ben zo benieuwd of we samen zwanger zijn zaterdag dan zijn we als het goed is 3 maart uitgerekend hihi

Geplaatst

Hee meiden heb eigenlijk ook een vraag voor jullie. Moet je altijd eerst starten met decapeptyl? Ook als je een goede normale cyclus hebt? En zijn er hier meer meiden met onbegrepen onvruchtbaarheid? Vroeg me af of dat decapeptyl altijd nodig is. Ga het donderdag ook meteen even vragen.

Geplaatst
Hee meiden heb eigenlijk ook een vraag voor jullie. Moet je altijd eerst starten met decapeptyl? Ook als je een goede normale cyclus hebt? En zijn er hier meer meiden met onbegrepen onvruchtbaarheid? Vroeg me af of dat decapeptyl altijd nodig is. Ga het donderdag ook meteen even vragen.

Hoi Milla, Je moet altijd eerst starten met Decapeptyl. Ik heb een heel regelmatige cylcus van precies 28 dagen. En bij ons is er ook sprake van onbegrepen onvruchtbaarheid. Tenminste tijdens al onze 6 IUI-behandelingen bleek er niets mis. Nu in Nijmegen geven ze aan, dat het zaad wat verminderd van kwaliteit is. Maar je moet sowieso Decapeptyl gaan spuiten. Ze hanteren volgens mij het lange protocol in Nijmegen.

Vanuit welk ziekenhuis kom je?

Geplaatst

Ik ben al patient in dit ziekenhuis, heb ook hier de iui's gehad. dus dan ga ik uit van de lange procedure. 9 wk ongeveer had ik geteld. spannend! bedankt voor je uitleg!

Geplaatst

Vannacht om half 4 mijn man wakker gemaakt.. Ik moest plassen. Eigenlijk durfde ik niet zo goed te testen maar ja.. En dan wachten op de uitslag, die was er al heel snel... ZWANGER!

Oh wat een onwerkelijke situatie dan 's nachts, maar we zijn allebei nog even met een enorme glimlach in slaap gevallen.

Vanmorgen de ouders en zus gebeld en natuurlijk het ziekenhuis. Op 14 juli mogen we komen voor de echo.

@sharon hoe weet je nou je uitgerekende datum? Van mijn cyclus kan ik toch niet uitgaan? Nou en ik duim voor je... positief nieuws!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden