Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey Sanne,

Goed en mooi resultaat zeg nu hopen dat er heel wat mooie cryootjes tussen zullen zitten :D. Lief dat je nog vroeg hoe het hier gaat. Begin een beetje frustratie te voelen aangezien ik maandag weer terug moet komen. Je zou toch denken dat je met een dubbele dosis toch sneller gaat maar niks is minder waar. Ben van 5,2 mm naar 5,9 mm gegaan en nu maandag weer meten. Maar dan zal het wel goed zijn en dat ik dan over de 6 mm heen ben. Het is hier ook best hectisch, mijn vader is vandaag geopereerd aan zijn rug dus die ligt nu in het ziekenhuis waar ik iedere dag naar toe ga en hem dadelijk ook ga verzorgen als ie weer thuis is. Dus geeft goede afleiding! Ik hou je in de gaten hoor!

Liefs,

Nathalie

Hey Nathalie, Jeetje, je verwacht toch wel eerder dat je bms goed is hé? Kan me goed voorstellen dat je daardoor gefrustreerd raakt.

Dus a.s. maandag moet je weer komen voor een bms? Ik hoop dat ie dan boevn de 6 zit, ik duim heel hard voor je.

Had je vader een hernia? Daar krijg je dan wel de nodige afleiding van natuurlijk. Misschien wel fijn, dan schiet de tijd tenminste op.

Ik heb nu twee weken vakantie, best heel erg lekker hoor, kom helemaal tot rust, maar dat wachten iedere keer schiet helemaal niet op helaas.

Allemaal bedankt voor de reactie natuurlijk..

Ik hoop ook echt op cryo's.

Ik ga er maar niet vanuit aangezien wij de eerste keer ook geen A-tjes hadden. Maar ja, het kan deze keer wel anders zijn natuurlijk.

Op de één of andere manier word ik wel positiever van een A-ambryo dan van B of C. Dat terwijl het helemaal niets zegt over de slagingskans want ik lees op de digipoli regelmatig dat een terugplaatsing van een A-embryo leidt tot een negatieve test en iemand met bijvoorbeeld één B-embryo test dan wel positief.

Je weet het gewoon echt niet A, B of C----> het blijft een wonder!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Sanne,

Wat fijn zeg 10 embryo's. Ik hoop voor jullie ook op cryo's, maar nog meer dat die allemaal niet nodig zijn en dat je nu gewoon lekker zwanger wordt.

Zet m op morgen!

Hier nog steeds geen spoor van een ongesteldheid te bekennen. We gaan dit weekend een test doen als ik het nog steeds niet zo is en anders volgende week maar eens bellen om te overleggen in het ziekenhuis.

Geplaatst

@ Sanne, super resultaat. Nu op naar een boel A-tje!!

@ Raba, lijkt me best lekker de verse thee. Ik ben ook best een theeleut!

:icon_flower: Fijne avond allemaal......

Geplaatst

Hier geen A-tjes! We krijgen een B en een C teruggeplaatst. Wel enorm teleurstellend. Ik weet wel dat dat ook heel goed een zwangerschap kan worden maar toch. Is een gevoel!

Geplaatst

Sanne@ hou ze maar lekker warm. In dit akelige weer.

Ik kan je teleurstelling begrijpen. En probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is.

Maar je hebt er gelukkig 2 teruggeplaatst gekregen. Ik duim voor je. En suc7 met de ww

Geplaatst

Dank je Raba! Ik mijn wondertjes nu lekker warm bij me :) Dr. wolderingh zei ook wel, dat het bepalen van de kwaliteit een momentopname is en dat het niets zegt. We zijn nu wel heel erg blij! Jij begint maandag weer hè?

Geplaatst

Hey Sanne,

Net wat Raba zegt kwaliteit zegt niks. Lekker warm bij moeders in de buik en dat ze uit mogen groeien tot 2 hele mooie wondertjes! Heel veel succes met de WW ik kom je hopelijk volgende week vergezellen!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Sanne,

gefeliciteerd met je terugplaatsing van 2 embryo's Dat is geweldig.

Ik hoooooooooooooooooop zoooooooooooooo voor je op een zwangerschap. Ik wens je heel veel succes tijdens deze ellendige wachtweken.

Geplaatst

Sanne,de 2 wondertjes in je buik zitten nu lekker warm! Hopelijk blijven ze plakken,daar gaan we wel voor hé.

Doe het maar lekker rustig aan!

Wanneer mag je testen?

Nathalie,jij ook alvast veel succes!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

@ Raba: Wat een verdrietig verhaal van de oom van je man. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de liefdesstad. Mijn man en ik willen er ook graag nog een keer naar toe. Ik ben er zelf al wel eens geweest, maar hubbie nog niet. Spannend maandag weer beginnen. Succes! Hier gaat het beter. Ik mag al minder medicijnen beginnen en omdat ik heb aangegeven in december mij eigenlijke wel heel graag weer aan te melden, gaan we kijken of ik voor die tijd helemaal kan stoppen. Ik heb nu geen hartkloppingen meer en voel me dus eigenlijk heel goed.

@ Jessie: Heb je al gebeld met het ziekenhuis over je opgezette buik. Als je er niet prettig bij voelt is het echt verstandig om even te bellen. Al herken ik het wel een beetje. Ik had er ook last van toen ik weer ongesteld moest worden. Kan me trouwens wel voorstellen dat het niet eerlijk voelt dat jij mee moet betalen aan de alimentatie voor de kinderen van je man en zijn ex. Ik zal dat zelf ook hebben denk ik. Gelukkig vind je het leuke kinderen en kan je van ze genieten, anders was het helemaal zuur geweest:).

@Sanne: Ik kan me die teleurstelling heel goed voorstellen. Had hier zelf ook last van tijdens de vorige behandeling. Tuurlijk kun je van een B en/ of C ook heel goed zwanger worden (en daar gaan we ook gewoon van uit), maar de bevestiging van een A'tje en de mogelijke cryo's geven gewoon een beter gevoel. Hoe dan ook vertroetel die 2 kleine prulletjes in je buik en ik hoop en duim mee op een goede zwangerschap.

Meiden een fijn weekend!

Groetjes,

Appel

Geplaatst

@ Sanne, gefeliciteerd meid met je TP! Sterkte en heel veel succes in de WW!

@ iedereen, fijn weekend en succes/sterkte allemaal!!!!

Geplaatst

sanne mijn emmy's waren na het ontdooien ook een b en c en ik ben harstikke zwanger dus geen zorgen meid zorg maar dat ze lekker warm blijven en laat er maar 1 of 2 mooie wondertjes uit komen

knuf

Geplaatst

Hoi Sanne!

Ik kan me voorstellen dat bij zo'n aantal het tegenvalt dat je een B en C krijgt.

Ga maar lekker broeden!

Geplaatst

@ Sharon: Oh ja, jij had ook een een B- en een C-embryo? Dat vind ik fijn om te weten. Ik heb trouwens je tip wel opgevolgd om granaatappelsapjes te drinken :).

Inderdaad, zoals jij zegt Paula; het startte met 21 eicellen. Daarvan waren 16 goed om geinjecteerd te worden. Uiteindelijk zijn er 10 embryo's over en dan zie je op de digipoli staan, dat er een terugplaatsing is van een B en een C. Dat betekent dat de rest allemaal C-tjes zijn geweest of al afgevallen zijn. Dat is toch wel teleurstellend ja. Maar misschien wordt nu wel duidelijk waar ons probleem ligt om spontaan zwanger te raken.

We gaan héél hard duimen dat ze allebei blijven of één blijft plakken.. Ik heb nog een weekje vakantie, dat is wel lekker. En de laatste slopende week moet ik weer werken, dus dan schiet de tijd wel op denk ik.

Geplaatst

Hallo allemaal

Even een tijdje weggeweest.. Ik moet van het ziekenhuis na het weekend weer opnieuw testen. De bloeding heeft dagen aangehouden, dus de vraag is of er nog wat zit of dat het weg is. Ik leef nu in een soort niemandsland.

Ik denk dat ik dus zondag maar ga testen, lijkt me prettiger dan wanneer ik moet gaan werken maandag.

We zullen het zien..

Ik lees weer mooie terugplaatsingen, veel succes meiden!

Geplaatst

@ Margot: Ik was al zo benieuwd hoe het met je ging. Kan me voorstellen dat je in een soort van niemandsland leeft op het moment. Wat vreselijk spannend. Ik ga dit weekend flink mijn duimen blauw draaien voor je en hopen dat de test morgen hartstikke positief is..

Geplaatst

@ Sanne,

Gefelciteerd met je terugplaatsingen. In elk geval twee emmy's in je buik. Ik hoop met je mee dat er een of misschien wel twee lekker blijven plakken. Het is je gegund.

@ margot: oh wat spannend voor je zeg. Ik hoop voor jou op een positieve test.

Hier inmiddels eindleijk de ongi doorgebroken. Nu op de naar de volgende en dan maar weer aanmelden. Eerst straks nog de evaluatie en dan maar eens bedenken of we verder gaan in het radboud of in DD. Als het goed is word ik aan het eind van onze vakantie in egypte ongesteld, dus kunnen we mooi door.

ga nu weer even aan de slag met mn surprise voor sinterklaas.

Tot later,

liefs Dorien

Geplaatst

@ margot; veel sterkte met deze extra wachtweken. Ik heb zelf ook best veel bloedverlies gehad in het begin bij mijn zwangerschap. Ik ken dus het gevoel wat je nu hebt. Heel veel sterkte ik blijf voor je duimen.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Doortje,wat fijn dat je weer ongie bent geworden..Dat betekent weer aanmelden voor de volgende poging.

Margot,wat een onzekerheid,je weet dus nu helemaal niet waar je eigenlijk aan toe bent.

Sanne,Oeh 27 nov is dus een spannende dag voor jullie! Ik ben zó benieuwd,en ga zo hard voor jullie duimen!!

Vandaag zijn de meubeltjes gekomen voor de babykamer. Ze staan er nu,en dan wordt het wel echt hoor.

Heel vreemd allemaal nog dat er straks echt een babytje gaat liggen.

Geplaatst

@ Dorien: Ik wil er nog niet vanuit gaan dat we hierna nog een behandeling nodig hebben, maar "als", dan kiezen wij misschien ook voor Dusseldorf! Maar nogmaals, ik hoop natuurlijk niet dat we dat nodig hebben.

@ Pammie: Dus het babykamertje staat er! Oeoeoehh wat leuk! Je hebt gewoon straks een klein liefdes baby'tje. Leuk het kamertje inrichten met leuke accessoires. Leuk leuk!

Geplaatst

Margot@ jeetje wat een onzekerheid. Vreselijk lijkt me dat. Ik hoop het zo voor je.

appel@ ik heb wel even gebeld met het zkh maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Ik moest mijn ongi even afwachten en dan zou het wel weg moeten zijn. Ze verwachten in ieder geval dat mij eierstokken nog wel dik zijn en gevoelig. Dan kon nog wel een tijdje duren.

Maar ik ben ook weer in gewicht aan het bijkomen terwijl ik weer veel sport en erg goed op mijn eten let omdat ik weer wil afvallen dat wat ik tijdens de vorige behandelingen bij ben gekomen en dat is wel ong. 5 kg. Ik heb ook ontzettend veel last van mijn rug.

Woensdag gaan we op gesprek bij een fertiliteitskliniek. Wel weer een beetje spannend. Zouden zijn ons nog kunnen helpen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden