Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goof, ze hebben 24 eitjes aangeprikt. dus 12 voor ons en 12 voor donatie. Morgen krijg ik te horen hoeveel er overgebleven zijn na het wassen en hoeveel er bevrucht zullen zijn.

Dan moeten we naar het ziekenhuis in Belgie bellen die de terugplaatsing gaat doen. Dan krijgen we ook te horen wanneer de terugplaatsing is.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jessie, wat fijn dat de punctie weer achter de rug is en dat het goed te doen was. 12 eitjes voor je zelf (jammer dat het er niet 24 kunnen zijn), maar dit is zeker iets om blij mee te mogen zijn. Ik hoop dat ze alle 12 goed bevrucht worden en dat het nu eens een keer helemaal goed mag gaan. Succes meiske ik duim voor jullie.

Hier gaat alles zijn gangetje. Het lijnen gaat goed en ik hoop het dan ook vol te houden. Verder eigenlijk weinig nieuws hier, behalve dan dat ik een vast contract heb gekregen en daar ben ik erg blij mee. Geeft ook een beetje meer zekerheid/ rust als we straks weer gaan beginnen.

Alle meiden een hele fijne avond nog en slaap lekker.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Heee Jessie,

Netjes hoor, 24 eitjes. Heb je er nog ruim genoeg voor jezelf. Ik hoop op veel mooie bevruchtingen en met geluk nog wat cryo's.

You go girl. Het is jullie gegund!

Geplaatst

dank jullie voor jullie lieve racties. Ik heb net met het ziekenhuis gebeld. er zijn er 8 bevrucht. Dinsdag zullen we de terugplaatsing hebben. Nu hopen dat die zich ook allemaal door gaan delen.

Geplaatst
dank jullie voor jullie lieve racties. Ik heb net met het ziekenhuis gebeld. er zijn er 8 bevrucht. Dinsdag zullen we de terugplaatsing hebben. Nu hopen dat die zich ook allemaal door gaan delen.

Jessie wat goed dat er 8 bevrucht zijn. Dat geeft toch heel veel moed nietwaar.

Op naar dinsdag! toi toi toi

Geplaatst

Hoi Jessie,

Dat is een mooi resultaat. Op naar een paar mooie toppertjes. Wat is de terugplaatsing laat, of niet? Wanneer hoor je de kwaliteit van de bevruchting en hoeveel er worden terug geplaatst?

Succes.

Appel

Geplaatst

Appel,

Ja ik vond het ook al laat. Maar in Belgie doen ze dat op dag 2.3.4.of 5. Bij mij dus op dag 5.

Wat voor kwaliteit krijg ik dan daar pas te horen. We hebben gekozen voor 2 terugplaatsingen tenzij. Dit betekent als er toppers zijn dat eentje daarvan en als er van mindere kwaliteit zijn dat ook 1 van mindere kwaliteit.

Geplaatst

@lara Ik heb ook wel eens gehad dat er geen eisprong te zien was.. dan toch gemist terwijl ik twee keer per dag testte.. geen idee hoe het kan, maar soms is het niet anders.

@jessie Super meisje, dit worden 8 hele mooie! Misschien zijn ze wel beter als je ze later teruggeplaatst krijgt..

De uitslag van het zaad, volgens mij heeft mijn man maandag een belafspraak gepland.. Ik ga het hem zo eens even vragen, ben wel benieuwd!

Geplaatst

Hi Lara,

Toen ik met IUI bezig was in het ziekenhuis heb ik ook een keer mijn eisprong gemist (was de laatste keer). Terwijl ik ook altijd op dag 15 positief teste. Geen idee waar het door komt hoor.. maar goed.. daarna toch over op IVF gestapt dus we hebben maar genoten van de maand extra rust.

Margot heb je goed dat je het nog even checkt!!!

Wanneer krijg je de uitslag?

Meiden, hebben jullie ook problemen met inloggen? Ik heb 9 van de 10 keer dat ik inlog en er een venster verschijnt "u bent nu ingelogd ..." maar vervolgens staat mijn naam niet

bovenaan en ben ik dus niet ingelogd... vervelend!! Soms na even wachten ben ik toch ineens online maar soms ook niet...

VREEMD!!

Ben deze maand toch maar weer aan de ovutesten van CB.... wil toch een beetje weten wanneer ik mn ei heb..

Zit nu inmiddels op dag 22 en nog geen posi test!! Terwijl ik die normaal al wel op dag 15 heb...

*zucht* Zou dit kunnen komen omdat ik de vorige 3 maanden clomid geslikt heb en mn lichaam nu moet afkikken ofzo?

Mijn temp is wel aardig wat gesteken, zou ik hem gemist hebben?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad dat de test nega bleef maar er toch een eispong is geweest?

Hi Lara,

Toen ik met IUI bezig was in het ziekenhuis heb ik ook een keer mijn eisprong gemist (was de laatste keer). Terwijl ik ook altijd op dag 15 positief teste. Geen idee waar het door komt hoor.. maar goed.. daarna toch over op IVF gestapt dus we hebben maar genoten van de maand extra rust.

Geplaatst

@ Jessie, wat een prachtige score, 8! ik duim me suf dat het allemaal mooie emmy's worden. 2 plakkers teruggeplaatst en dan nog 6 cryo's. Zou prachtig zijn. Ik duim echt voor een super resultaat! Toi, toi, toi!

@ Appel, goed van je dat de lijn goed gaat! Ben trots op je! Ik ben in 1 week nu 1.1 kg kwijt.

Ook gefeliciteerd met je vaste aanstelling, geeft denk ik een hoop rust!

@ Doortje, voor jou bijna een echo! Diezelfde dag mag bij mij de 1ste spuit erin. Ben best zenuwachtig. Wil beginnen!!

@ Margot, ben ook benieuwd wanneer jullie de uitslag krijgen van het zaad. Hoop echt dat je kan beginnen! Vind het fijn om samen met iemand op te lopen!!! Succes!!

@ Lara, hoe is het bij jullie afgelopen?

Hier zijn we aan het aftellen tot 6 april. Zou zo graag willen starten. Moet mezelf echt beheersen. hahahahhaha.

Maar goed, fijn weekend allemaal en tot gauw weer!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik wou ook ff reageren. Heb nog niet alles gelezen, maar wij lopen ook bij umc ratbout nijmegen. Het bevalt me heel goed in nijmegen. Ik heb echt het gevoel dat je daar geen nummertje bent. We zijn bezig met icsi/tese. Dit is onze eerste poging. We zitten nu nog op het wachbankje. Op wachtdag 13, en zijn aan het twijfelen of we morgen al zullen testen haha.

Bij de punctie waren 7 eitjes gevonden. Waarvan 6 rijp en geinjecteerd. Hier zijn er 4 van gaan delen, en is 2x b teruggeplaatst. Tja en maandag de 28e mogen we officieel testen, alleen is het dus de vraag of we het morgen of maandag gaan doen haha.

Succes allemaal liefs larissa

Geplaatst

Hoi Larissa,

Welkom hier!

Zo spannende dagen voor jullie!

Succes met de test!

Ben benieuwd!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

Hoi Larissa,

Ik vind het inderdaad ook een erg fijn ziekenhuis. Net als jullie zijn wij ook naar Nijmegen "gestuurd"voor icsi met tese. Bij ons is het de eerste keer raak geweest. Wij hebben een prachtige dochter van 2,5. Helaas loopt het brusjes- project minder goed.

Wat spannend dat jullie bijna mogen testen. Vanaf hier een heleboel geluk en hoop dat je volgende berichtje één met heel veel blijdschap mag zijn.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Larissa: wat spannend meid. wij hebben de afgelopen keer 14 dagen na de punctie getest en toen was de test positief. de 1e keer brak op diezelfde dag mijn menstruatie door. Succes in elk geval en hoop op een positieve test voor jullie.

Goofy: ik kan me voorstellen dat je wilt starten. Nog 1,5 week wachten is best lang dan. gelukkig gaat voor ons de tijd langzaam wat sneller en ben ik niet meer zo zenuwachtig voor een volgende echo. Ik durf langzaam meer te vertrouwen dat het goed zit. Gisteren zelfs al mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, want mijn gewone broeken zitten inmiddels echt te strak

Jessie: voor jou ook spannende dagen meid! ik duim heel hard voor je voor mooi emmy's!

Geplaatst

oh Larissa wat spannend. Ik hoop ze op een goed resultaat voor jou.

ooooooooooh ik zit zelf zo in spannng. Hoeveel zouden er gaan delen. Dinsdag duurt nog zo lang.

En dan pas beginnen de ww.

hebben jullie dat ook dat je nu niet meer weet wat je aan moet doen met dit weer?

Ik ben sinds vorig jaar best wel wat aangekomen door alle behandelingen en alles past nog wel, maar mijn buik is zo vreselijk zichtbaar onder een t-shirt.

Geplaatst

@ Doortje, Joepie, de 1ste zwangersschapskleding is binnen! leuk hoor en dat geloof ik, dat je steeds meer vertrouwen gaat krijgen. Heel veel succes nog tot de echo en geniet maar flink hoor!

@ Jessie, dat snap ik, dat je het spannend vindt. Je moet ook zo lang wachten tot je wat weet! Gaat het een beetje met je na de punctie? Of heb je napijn? Hoop het niet voor je!

@ Larissa, en heb je je kunnen beheersen? En, en, en????

Fijne zondag allemaal.

Geplaatst

@jessie hihi lang leve de lange laagjes en de corrigerende hemden van de Hema! Echt een aanrader! Oei wat duurt wachten soms lang hè! Dinsdag, pff, ik ben bijna net zo benieuwd als jullie , denk ik..

@Larissa, heel spannend zo'n eerste keer.. Wachten duurt zo lang! Ik vind het ziekenhuis in Nijmegen ook super.. Heel fijn om geen nummer maar een mens te zijn..

@Goofy Mijn man heeft inderdaad maandag een belafspraak, dus dan weten we het zeker.. Hope so! Ben wel weer toe aan een ronde met spuiten!

@Doortje geweldig zeker om je eerste zwangerschapsbroek te kopen!! joehoe, zo lang op gewacht en nu mag je eindelijk! Bij ons in Arnhem zit een heel gaaf zaakje voor zwangerschapskleding, stoere broeken en leuke jurkjes en rokken... Ik wil daar ook zo graag gaan winkelen..

Geplaatst

Jessie, wat goed 8 bevruchtigen!!! Duim voor je!

Goofy, kan me voorstellen dat je graag wilt beginnen!!!! Spannend hoor...

Boomer, en heb je al getest???? Zenuwslopend deze dagen lijkt mij!!!

@all, nog niets gehoord van umc... wacht geduldig af!

Ben gestopt op dag 22 met ovutesten... was op dag 22 nog niet posi... temp is wel omhoog dus denk dat ik hem gemist heb! Opzich

wel fijn zo zit ik niet naar NOD af te tellen omdat ik simpelweg niet weet wanneer die is haha....

Fijne avond meiden!!!!

Geplaatst

Hoiii....Wat een druktes hier zeg...heb niet alles nagetjekt wel gelezen dat er velen weer bezig zijn of mogen gaan beginnen en dat het met de pasgeborenen goed gaat!!! En de ouders een weg gaan zien te vinden in hun nieuwe levenssituatie...Ook weer goede berichten gelezen over "Nijmegen" fijnfijn gaan we er morgen niet zo "bang" haha naar toe...Mij Laatste x IUI weer geen succes nu maar hopen dat ze in Nijmegen iets voor ons kunnen gaan betekenen!!! Op na de Intake morgen spannendddddd

Geplaatst

hoi clauw,

wat toevallig ik ga vandaag ook de eerste keer naar nijmegen! ik moet er om 2 uur zijn, en bij welke dokter heb je een afspraak? wij bij dokter Nelen...

Geplaatst

Goofy, ik heb een beetje last gehad van napijnen. maar het viel me reuze mee. Ik voel me gewoon beurs van binnen.

Margot, Ik kan niet zonder de corrigerende broekjes. Dat is zo geweldig. Misschien moet ik dan ook maar eens voor de hempjes gaan kijken bij de hema.

Geplaatst

Hallo dames,

En hoe is het met de intake gegaan dames?

@ Jessie, balen dat je napijn had! En weet je al wat meer over de tp enzo?

@ Margot en Jessie, handig joh, die hempjes, draag niet anders!

@ Raba, hoe gaat het? Ben je er al een beetje uit wat jullie gaan doen met de behandeling, of wachten jullie nog?

Morgen nog 1 week en dan mag de 1ste spuit er hier weer in.

Joepie!!

Meiden, fijne avond en tot schrijfs!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden