Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vond het ook al rustig maar heb ook niet veel nieuws te vertellen wij moeten ook wachten op de bloeduitslagen volgende week dinsdag krijgen we die dus nog een paar dagen als we meer weten laat ik het weten nu lekker weekend vieren en morgen voor een nieuwe keuken kijken

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jazeker en ik werk in groesbeek das maar kleine 10 min van het radboud dus ideaal tegen die tijd met echo's enzo

DAMES :clap2:heb al weer een brief vanuit het radboud 11 februari prikinstructies ,rondleiding enz met nog 8 andere stellen wat gaat het snel allemaal zeg ben helemaal blij :happydance:

eerste de 8 ste nog een infoavond

Geplaatst

Sharon,krijg je een rondleiding met andere stelletjes? Okee,dat wist ik niet.

Wel mooi dat je weer een brief uit Nijmegen hebt.!

En die meiden die in Nijmegen/of omgeving wonen; Jullie boffen maar hoor!

Echt ideaal met echo's etc.

De prik instructies kan ik wel overslaan,die heb ik al gehad in de IUI tijd. Valt mee hoor Sharon!

Je zal straks net als mij zeggen; Is dit alles???

Iedereen een goed weekend!!

liefs.

Geplaatst
Sharon,krijg je een rondleiding met andere stelletjes? Okee,dat wist ik niet.

Wel mooi dat je weer een brief uit Nijmegen hebt.!

En die meiden die in Nijmegen/of omgeving wonen; Jullie boffen maar hoor!

Echt ideaal met echo's etc.

De prik instructies kan ik wel overslaan,die heb ik al gehad in de IUI tijd. Valt mee hoor Sharon!

Je zal straks net als mij zeggen; Is dit alles???

Iedereen een goed weekend!!

liefs.

ja een heel progamma eigenlijk

doornemen van ivf behandeling een rondleiding prikinstructie uitleg over de verdere onderzoeken en wanneer we kunnen starten dus genoeg info weer misschien kunnen we in maart al beginnen

Geplaatst
jazeker en ik werk in groesbeek das maar kleine 10 min van het radboud dus ideaal tegen die tijd met echo's enzo

DAMES :clap2:heb al weer een brief vanuit het radboud 11 februari prikinstructies ,rondleiding enz met nog 8 andere stellen wat gaat het snel allemaal zeg ben helemaal blij :happydance:

Ik krijg helemaal buikpijn :nerves: .. Wat stom hé? Maar wij hebben ook de intake op 19 januari gehad en ik heb nog niets gehoord. Slaat nergens op, haha, maar ik krijg helemaal de zenuwen. Zal het niet goed zijn bij ons. speelt een beetje door mijn hoofd nu?

Misschien morgen dan?

Ideaal trouwens als je in de buurt woont. Wij wonen bijna twee uren van Nijmegen af. Maar ja, je moet er wat voor hebben om in een academisch ziekenhuis behandeld te kunnen worden. In ons vorige ziekenhuis doen ze helemaal geen IVF behandelingen.

Geplaatst
Ik krijg helemaal buikpijn :nerves: .. Wat stom hé? Maar wij hebben ook de intake op 19 januari gehad en ik heb nog niets gehoord. Slaat nergens op, haha, maar ik krijg helemaal de zenuwen. Zal het niet goed zijn bij ons. speelt een beetje door mijn hoofd nu?

Misschien morgen dan?

Ideaal trouwens als je in de buurt woont. Wij wonen bijna twee uren van Nijmegen af. Maar ja, je moet er wat voor hebben om in een academisch ziekenhuis behandeld te kunnen worden. In ons vorige ziekenhuis doen ze helemaal geen IVF behandelingen.

ja misschien omdat je een stukje verder woont haha misschien zitten we bij elkaar in het groepje de 11de ik hoor het wel als je iets hoord

Geplaatst
ja misschien omdat je een stukje verder woont haha misschien zitten we bij elkaar in het groepje de 11de ik hoor het wel als je iets hoord

Ja, bij jou frankeren ze de post niet eens, dat brengen ze gewoon zelf natuurlijk, haha.. Nee, ik hoop morgen ook bericht te krijgen, of in ieder geval snel en laat dat natuurlijk wel even weten.

Fijn in ieder geval dat je zo snel bericht hebt gekregen.

Geplaatst

Fijn dat de brief binnen is! Dat betekend ook op de korte termijn starten :clap2:(eerstvolgende menstruatie na de 11e). Succes!!

Wij mogen ook de 8e naar de infoavond (mits ik dan niet net rond de punctie zit). Ben benieuwd wat we daar nog voor info gaan krijgen!

Geplaatst

Hallo meiden!

Ook wij hebben een brief ontvangen voor de gezamelijke afspraak en de prikinstructies. Wij mogen 18 februari om 14u komen.

Ook wij moeten zo'n anderhalf uur rijden voordat we er zijn.

:icon_flower:

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

dames, voor ons was het ook 1,5 uur rijden naar het radboud. Maar ik kan je vertellen dat je daar op gegeven moment geenprobleem meer mee hebt want je hebt er alles voor over. wij hebben 2 behandelingen lang op en neer gereden en moet je nu eens kijken: zit ik met een kleine dreumes van 8 weken oud op mn schoot een berichtje te typen naar jullie. Houd moed en geloof erin !!!

Geplaatst

vreemd, wij zijn ook 19 januari op de wachtlijst gezet, was allang daarvoor duidelijk dat het icsi zou worden en wij hebben nog geen uitnodiging gehad. Wel gaan we ook naar de info-avond op 8 feb.

Komen we elkaar weer tegen. En maar opletten hoe iedereen heet haha.

Geplaatst
Fijn dat de brief binnen is! Dat betekend ook op de korte termijn starten :clap2:(eerstvolgende menstruatie na de 11e). Succes!!

Wij mogen ook de 8e naar de infoavond (mits ik dan niet net rond de punctie zit). Ben benieuwd wat we daar nog voor info gaan krijgen!

ja en ik moet ongesteld worden op de 11de dus dat wordt dan waarschijnlijk een maand opschuiven denk ik

Geplaatst

Hallo,

Ik woon vlakbij Zaltbommel en voor ons is het ongeveer 45 minuten rijden dus valt nog wel mee. En mijn man werkt in Nijmegen dus komt allemaal mooi uit. We mogen woensdag dus ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Balu; Heb je woensdag intake in Nijmegen?

Wel ideaal dat je man daar werkt; het scheelt zovéél reis kosten!

Zijn jullie veel bezig met de IVF die eraan zit te komen? Ik kan het maar moeilijk van me afzetten. Ik ben er elke dag mee bezig,en dan in de zin van; Zo gezond mogelijk leven.

Ik moet oppassen dat het geen obsessie gaat worden,want dat wil ik helemaal niet!

Ik wil alleen maar dat alles goed slaagt,en wie wil dat nu niet??

Geplaatst

Zijn jullie veel bezig met de IVF die eraan zit te komen? Ik kan het maar moeilijk van me afzetten. Ik ben er elke dag mee bezig,en dan in de zin van; Zo gezond mogelijk leven.

Ik moet oppassen dat het geen obsessie gaat worden,want dat wil ik helemaal niet!

hey pammie

ja mee bezig ik denk er wel aan ja heb er ook heel veel vertrouwen in dat het goed komen ook wel een fijn gevoel vind het ook allemaal zo snel gaan alleen maar goed natuurlijk

Geplaatst
Sanne; Heb je al bericht meid???

Hé Pammie, Nee helaas nog geen bericht. Ik heb afgelopen zaterdag bijna letterlijk onder de brievenbus gezeten, haha..

Ben zelfs nog op mijn knien gegaan om onder de kast te kijken of daar niet toevallig een envelop onder is geschoven, ERG!!!

Ik ben er ook mee bezig hoor. Iedere dag weer! Maar toch anders dan toen ik midden in de IUI-behandelingen zat. Toen was ik er meer mee bezig, ook door het dagelijks slikken van hormonen, dan wel spuiten van Puregon etc. etc. Na ja, je weet er zelf alles van...

Als ik bericht heb laat ik het zo snel mogelijk weten..

Geplaatst

Hoi Pammie,

Ja inderdaad we hebben woensdag bij het Radboud in Nijmegen de intake. Ik ben echt heel benieuwd hoe het daar allemaal in zijn werking gaat. Nu moet ik erbij zeggen dat ik me sinds een week heel vreemd voel. Ontzettend veel eten en dan vooral zoetigheid. M'n borsten beginnen te veranderen, buik begint te groeien. Veel moe zo moe dat ik overdag gewoon aan het vechten ben tegen de slaap. Allemaal van dat soort dingen. Het heeft denk ik niks met de endometriose te maken want heb geen pijn en voel geen pijn soms wel wat van die vreemde steekjes bij m'n navel. Echt allemaal heel raar. Zeker na die miskraam van bijna 4 weken geleden. Maar ik wacht het gewoon rustig af. Ik ben er niet constant mee bezig ik laat het meer op me af komen maar soms heb je van die momenten dat je denkt van hmm zou het dan toch zo zijn maar sta er niet te lang bij stil. Maar moet wel eerlijk zeggen dat tijdens de IVF poging dan ben je er wel constant mee bezig maar dat komt ook omdat je moet spuiten e.d. dus dan wordt je wel gedwongen er meer bezig zijn. Maar goed ik heb wel heeeel sterk het gevoel dat het allemaal goed komt. Als je nog wat wilt weten gewoon vragen oke? Geldt trouwens voor alle meiden :D

Liefs,

Nathalie

Geplaatst
Hé Pammie, Nee helaas nog geen bericht. Ik heb afgelopen zaterdag bijna letterlijk onder de brievenbus gezeten, haha..

Ben zelfs nog op mijn knien gegaan om onder de kast te kijken of daar niet toevallig een envelop onder is geschoven, ERG!!!

Ik ben er ook mee bezig hoor. Iedere dag weer! Maar toch anders dan toen ik midden in de IUI-behandelingen zat. Toen was ik er meer mee bezig, ook door het dagelijks slikken van hormonen, dan wel spuiten van Puregon etc. etc. Na ja, je weet er zelf alles van...

Als ik bericht heb laat ik het zo snel mogelijk weten..

jij zit er ook gewoon bij de 11de alleen jou post duurt iets langer let maar op en wij krijgen op maandag geen post weet niet of dat overal zo is want dan moet je nog wel een dagje wachten

Geplaatst

Haha,Sanne! Onder de kast kijken of er een brief onder ligt? Denk je dat de post kan vliegen ofzo? Moest er wel om lachen.!

Het komt vast snel!

Balu; Kan het niet zijn dat je zwanger bent? Je symptomen zijn toch wel vreemd hoor. Vechten tegen de slaap overdag?.

Mijn zus heeft 3 jr geleden een miskraam gehad bij 9 weken zwangerschap.

4 weken daarna was ze weer zwanger.

Ik wens je in iig véél succes woensdag!

liefs Pam.

Geplaatst

Hey Sharon,

Wij krijgen ook geen post op maandag. Dus vandaag was het er idd ook niet.

Maar morgen kunnen we bellen voor de uitslagen en hoop ik ook post te krijgen.. Ik vind het wel heel erg spannend allemaal hoor..

Geplaatst
Hey Sharon,

Wij krijgen ook geen post op maandag. Dus vandaag was het er idd ook niet.

Maar morgen kunnen we bellen voor de uitslagen en hoop ik ook post te krijgen.. Ik vind het wel heel erg spannend allemaal hoor..

wij krijgen morgen ook de uitslagen van het bloedonderzoek dus ben ook wel benieuwd we houden elkaar op de hoogte

Geplaatst

Sanne en Sharon; jullie lopen helemaal gelijk op.

Spannend,uitslag van de bloed onderzoeken!!

Laat t wel even weten hé.

Vandaag is het februari geworden. Steeds dichterbij dé datum dat wij

ook eindelijk naar de intake mogen!

Geplaatst

Ik had ook zoiets: het het is februari!

Nog 2 weekjes voordat het tijd is voor de prik instructie.

En dat gaat me niet meevallen, heb zo'n hekel aan naalden. En dat terwijl ik doktersassistente ben en dus dagelijks injecties zet! Maar naalden in mijzelf.... ieuwwwww....

Hahahaha...

Ik heb het er natuurlijk voor over!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden