Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
sharon

als het dan meteen lukt deze ronde

wordt het dan micky ofzo als het een jongen wordt ?

of katrien als het een meisje word?

Hahaha... Vind het wel grappig!! :laughing9:

Sharon: Joehoeoeoe, wat fijn dat je nu al ongi bent. Nooit gedacht dat het zo fijn is om ongi te worden. Maar als je wilt beginnen zul je toch echt ongesteld moeten worden, haha.. Jeetje, het gaat hard bij jou hé? En inderdaad, laten we hopen dat het zo voorspoedig blijft gaan en dat je direct de eerste keer zwanger bent.

Pammie: Nog even, de dagen vliegen voorbij vind ikzelf.. Eenmaal de intake gehad dan gaat het hard..

Prettig weekend allemaal!!

Kom een andere keer wat uitgebreider..

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon , wat fijn dat je nu ook aangemeld bent en alle info hebt gehad. Over 2 weken al beginnnen dat schiet eindelijk op!

X Herma

Geplaatst
sharon

als het dan meteen lukt deze ronde

wordt het dan micky ofzo als het een jongen wordt ?

of katrien als het een meisje word?

haha jij zou je bijna doen ja me moeder zei al de dag van je eerste spuit zul je iig nooit vergeten (euro disney) ik vind het ook allemaal super snel gaan nu hopen dat idd de rest ook allemaal goed gaat wordt hier trouwens wel gezellig met al die meiden uit nijmegen eerst zaten we alleen met sanne,wannabemom en ik en nu zitten er al weer 4 meer bij(leuk):toppie:

alleen sommige dames hebben geen handtekening (wat elke keer onder aan je bericht staat hoever je er in staat enzo)want dan weet je een beetje wie wat wanneer heeft, dus dames als jullie je vervelen :laugh:komen jullie ook allemaal uit de buurt van nijmegen?????

Wij wonen ook niet in nijmegen hoor wij wonen in beuningen maar wel maar 20 min van het ziekenhuis af en vanaf me werk is het maar 10 min nou ik hoor het wel ga nu even met me mannetje naar de gamma spullen halen want we gaan de muren doen en nieuwe keuken komt binnenkort. Mocht ik straks misschien zwanger zijn dan hebben we daar allemaal geen zin in dan moet de kinderkamer worden gedaan:laugh:nou dames fijn weekend ik ben vanavond gezellig carnaval vieren als MEGA MINDY haha helemaal leuk en morgen loop ik mee in de optocht :clap2:dus waarschijnlijk ben ik er maandagmorgen pas weer fijn weekend :occasion14:

Geplaatst

Hoi,

Sharon: Ik weet nog niet welke arts we krijgen aangezien we nog aan het wachten zijn op een eerste afsrpaak. Ik hoop wel dat dit eens opschiet.

Maar we wachten maar rustig af.

Sharon en mama van Tim: Wij zijn ook open naar iedereen toe. Op het werk weet iedereen waar wij mee bezig zijn. Dit ook omdat als we straks regematig naar het ziekenhuis moeten mijn diensten ook opgevangen moeten worden.

Mijn manager is er niet erg blij mee dat ik straks vaak regelmatig weg moet en gaat nu uitzoeken of ik mijn tijd wel vergoed zal krijgen. Bij de vorige icsi heb ik dit allemaal op overuren moeten doen, maar die zijn ondertussen op. Ik werk in de zorg.

Hoe hebben jullie dit geregeld op het werk?

Verder weten een deel van de familie waar we mee bezig zijn en onze beste vrienden.

Ik woon in Budel. Dus we moeten straks wel dik een uur tot anderhalf uur rijden naar Nijmegen. Dat is dus even wat minder, maar je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.

Voor degene die carnaval vieren, heel veel plezier.

Geplaatst

Jessie,wat balen dat je werkgever niet blij is met je situatie. Jij hebt hier immers ook nog om gevraagd.

En alles van je overuren doen?. Krijg je geen doktersuurtjes vergoed?

Ik heb nooit iets verteld tegen mijn werkgever over mijn iui's. Bij mijn laatste iui (de 6e),vond ik het tijd om het toch maar te vertellen.

Ik werd die smoesjes zo zat!

Ik had het achteraf veel eerder moeten doen,want al die smoesjes hebben me toch wat snipperuren gekost. Heel stom. Nu krijg ik het gewoon vergoed als ik straks met de IVF fase bezig ga. Dit gaat me geen uren kosten,tenzij ik natuurlijk een dag thuis blijf na punctie of terugplaatsing.

En het begrip; Dat is natuurlijk bij iedere werkgever weer anders,maar ik ben erg blij dat m'n werkgever ervan af weet nu.

Sharon allias Mega Mindy (hihi)..Fijne carnaval!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou mijn werkgever vergoedt ook niets. Ik moet nu al overuren maken zodat ik die straks op kan nemen. Maar ik ben van plan om een week vrij te nemen na de punctie. Lijkt me wel prettig..

Ik vind het wel prettig dat mensen weten waar we mee bezig zijn. Ik persoonlijk vind het wel fijn om erover te praten.

Weinig nieuws hier dus ik hou het even kort.

Liefs Sanne

Geplaatst
haha das leuk wij ook we gaan de 4de naar euro disney en dan dus ook de eerste spuit hebben jullie ivf of isci??

IVF. Jullie? Vandaag ben ik maar eens de bestelling gaan doorgeven bij de apotheek. Mooi op tijd.

Fijn om met iemand zo gelijk op te gaan.

Geplaatst
haha jij zou je bijna doen ja me moeder zei al de dag van je eerste spuit zul je iig nooit vergeten (euro disney) ik vind het ook allemaal super snel gaan nu hopen dat idd de rest ook allemaal goed gaat wordt hier trouwens wel gezellig met al die meiden uit nijmegen eerst zaten we alleen met sanne,wannabemom en ik en nu zitten er al weer 4 meer bij(leuk):toppie:

alleen sommige dames hebben geen handtekening (wat elke keer onder aan je bericht staat hoever je er in staat enzo)want dan weet je een beetje wie wat wanneer heeft, dus dames als jullie je vervelen :laugh:komen jullie ook allemaal uit de buurt van nijmegen?????

Wij wonen ook niet in nijmegen hoor wij wonen in beuningen maar wel maar 20 min van het ziekenhuis af en vanaf me werk is het maar 10 min nou ik hoor het wel ga nu even met me mannetje naar de gamma spullen halen want we gaan de muren doen en nieuwe keuken komt binnenkort. Mocht ik straks misschien zwanger zijn dan hebben we daar allemaal geen zin in dan moet de kinderkamer worden gedaan:laugh:nou dames fijn weekend ik ben vanavond gezellig carnaval vieren als MEGA MINDY haha helemaal leuk en morgen loop ik mee in de optocht :clap2:dus waarschijnlijk ben ik er maandagmorgen pas weer fijn weekend :occasion14:

In Boxmeer ging het dak er ook af :happydance:. Ook ik was zondag Mega Mindy!!! Wat hebben we nog meer gemeen?

Geplaatst
Hoi,

Sharon en mama van Tim: Wij zijn ook open naar iedereen toe. Op het werk weet iedereen waar wij mee bezig zijn. Dit ook omdat als we straks regematig naar het ziekenhuis moeten mijn diensten ook opgevangen moeten worden.

Mijn manager is er niet erg blij mee dat ik straks vaak regelmatig weg moet en gaat nu uitzoeken of ik mijn tijd wel vergoed zal krijgen. Bij de vorige icsi heb ik dit allemaal op overuren moeten doen, maar die zijn ondertussen op. Ik werk in de zorg.

Hoe hebben jullie dit geregeld op het werk?

Verder weten een deel van de familie waar we mee bezig zijn en onze beste vrienden.

Ik woon in Budel. Dus we moeten straks wel dik een uur tot anderhalf uur rijden naar Nijmegen. Dat is dus even wat minder, maar je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.

Ikzelf had helemaal niets op het werk verteld. Ik werkte er toen net 4 maanden en vond het wel heel fijn om juist op het werk weer gewoon mezelf te zijn zonder er over na te denken waar we prive mee bezig zijn. Toen ik eenmaal zwanger heb ben ik daar alles gaan vertellen.

Ik werkte destijds in Nijmegen en het lag op de route. Vaak sprak ik als eerste af vroeg in de morgen en bij ons op het werk hoefde ik uiterlijk om half 10 te beginnen. Als ik m'n uren maar maakte. Nu ben ik zelfstandig en dat maakt het nog makkelijker.

Mijn vriend heeft het destijds wel verteld en gelukkig waren ze daar heel makkelijk. Hij werkte regelmatig over om de tijd weer recht te trekken maar ze vonden het al vervelend genoeg voor ons dat het op deze manier moest. Een collega was toen al jaren bezig (Is nu net vader geworden van hun tweede kindje via ICSI) dus ze waren bekent met het onderwerp.

Balen dat je zover weg woont. Dan ben je meteen zeker een halve dag kwijt. Volgens mij heb je wel recht op die uren maar zeker weten doe ik het niet.

Geplaatst

Hey meiden,

net gebeld met het ziekenhuis omdat HET alweer is verdwenen volgens het ZH kan ik dus toch zwanger zijn moet dus toch zaterdag testen.

Ohhhh meiden wat moet ik hier nu mee??????????

Oja ik kan niet gelijk door mocht ik toch niet zwanger zijn moet toch een maand wachten ivm drukte dus dat is wel balen.

Help help help wat een onrustige periode wordt er onzeker van!

Geplaatst
In Boxmeer ging het dak er ook af :happydance:. Ook ik was zondag Mega Mindy!!! Wat hebben we nog meer gemeen?

nou daar was ik weer wij krijgen icsi we hebben vandaag de recepten binnen gekregen dus morgen maar eens even af gaan geven bij de apotheek en de uitslagen van het chromosoononderzoek was ook binnen en dat was allemaal goed geen abnormale vormen gevonden zoals hun dat zo mooi zeggen

jij ook mega mindy leuk!!!! iedereen vind dat altijd helemaal geweldig ik was ook weer de enige in het mega mindy pak dus das nog leuker natuurlijk.

Zondag de optocht mee gelopen met 17 vriendinnen allemaal dikmaak naaktpakken aan en een dansje erbij helmaal geweldig en WE ZIJN GEWOON 3DE GEWORDEN we wisten niet wat we hoorden echt zo'n schik gehad leukste optocht van de afgelopen 3 jaar maar tis weer afgelopen ben ook maar 2 dagen geweest meer alcohol kan ik niet zien en mijn fijne mannetje moest weer zonodig een ruzietje opknappen voor een vriend dus die heeft zijn pink weer op 2 plaatsen gebroken dus die is gespalkt geen gips deze keer dus was weer gezellig voor de rest niet veel nieuws eigenlijk bijna 4 maart overmorgen over 2 weken spannend en euro disney en de eerste spuit dan 14 maart mijn verjaardag de week erna de nieuwe keuken dus nog genoeg in het verschiet en jullie dames nog iets te melden

@jessie heb je al iets gehoord

en sanne jij nog nieuws

Geplaatst
nou daar was ik weer wij krijgen icsi we hebben vandaag de recepten binnen gekregen dus morgen maar eens even af gaan geven bij de apotheek en de uitslagen van het chromosoononderzoek was ook binnen en dat was allemaal goed geen abnormale vormen gevonden zoals hun dat zo mooi zeggen

jij ook mega mindy leuk!!!! iedereen vind dat altijd helemaal geweldig ik was ook weer de enige in het mega mindy pak dus das nog leuker natuurlijk.

Zondag de optocht mee gelopen met 17 vriendinnen allemaal dikmaak naaktpakken aan en een dansje erbij helmaal geweldig en WE ZIJN GEWOON 3DE GEWORDEN we wisten niet wat we hoorden echt zo'n schik gehad leukste optocht van de afgelopen 3 jaar maar tis weer afgelopen ben ook maar 2 dagen geweest meer alcohol kan ik niet zien en mijn fijne mannetje moest weer zonodig een ruzietje opknappen voor een vriend dus die heeft zijn pink weer op 2 plaatsen gebroken dus die is gespalkt geen gips deze keer dus was weer gezellig voor de rest niet veel nieuws eigenlijk bijna 4 maart overmorgen over 2 weken spannend en euro disney en de eerste spuit dan 14 maart mijn verjaardag de week erna de nieuwe keuken dus nog genoeg in het verschiet en jullie dames nog iets te melden

@jessie heb je al iets gehoord

en sanne jij nog nieuws

Hoi hoi Sharon,

Drink je gewoon bier mee met de jongens?

Ik doe dat meestal wel als er een evenement is, net zo makkelijk als iedereen bier drinkt. Moet zeggen dat ik weinig alcohol drink, maar als ik een feest heb dan ga ik niet aan de fris, tenzij ik echt geen zin heb in alcohol natuurlijk.

Jij hebt aankomende maand nog wel wat dingen in de planning staan,leuk!

Zo schiet de tijd tenminste ook een beetje op hé?

Warrom hadden jullie dat chromosomen onderzoek eigenlijk? Hebben wij niet gehad.

Nog geen brief hier.. Hang nu in de wacht bij het Radboud..Laat het snel weten als ik nieuws heb!

Liefs Sanne

Geplaatst

Nog niets bekend over een gezamenlijke afspraak. Maar misschien staat die wel niet in het systeem zei ze. Wel een afspraak gemaakt met dr. Nap op 16 maart..Hoop deze week wel de brief te mogen ontvangen. Het duurt me nu te lang. Morgenvroeg tussen 08.00 - 09.00 uur bel ik nog een keer.

Geplaatst

@ sharon; jij bent net al ik nog even lekker losgegaan deze carnaval. Ja, volgend jaar ziet het er allemaal weer helemaal anders uit. Daar gaan we maar vanuit. Mega Mindy is echt heel leuk om te zijn. Er waren geen andere 'volwassenen' die het aandurfden geloof ik, haha. Ik voel de 4e ook in m'n nek. Spannend weer.

@ Sanne; ik hoop dat je snel mag komen. Vaak is het zo dat je eerst een afspraak hebt met de arts en dat je dan al snel een mag komen voor de gezamelijke afspraak. Mits de uitslagen van het bloed en zaad goed zijn.

@ Pammy; wat fijn dat de werkgever zo met je begaan is. Terecht natuurlijk maar zo zijn ze helaas niet allemaal. De punctie; daar ben je wel een dag zoet mee maar de tp is in 10 minuten gepiept en daar voel je niets van.

Geplaatst

Hoi Sharon24, wanneer hebben jullie bloed laten prikken voor dat chromosoomonderzoek? Bij ons is er na 1 maand nog niks over bekend namelijk? Nog mensen die 9 maart gezamenlijke afspraak hebben?

Geplaatst

Hallo,

Dit jaar heb ik helemaal niks meegekregen van de carnaval.

WE zijn met de kinderen van mijn man zondag naar het dolfinarium geweest. Hier was een dolfijnesprookjesdag van de sprookjescamping uit waar we een paar jaar op vakantie zijn geweest.

En maandag was ik jarig. Dus bezoek gehad.

IN de CAO staat dat ik betaald verlof voor vruchtbaarheidsbehandelingen zou moeten krijgen, maar er staat nog een regel onder, namelijk mits dat de werkgever hier niet mee akkoord gaat i.v.m de planning.

Lullig hoor. Ik krijg binnenkort te horen hoe we het gaan doen.

Verder zit ik nog te wachten op een eerste afspraak. Begint wel lang te duren hoor.

groetjes

Jessie

Geplaatst
@ Sanne; ik hoop dat je snel mag komen. Vaak is het zo dat je eerst een afspraak hebt met de arts en dat je dan al snel een mag komen voor de gezamelijke afspraak. Mits de uitslagen van het bloed en zaad goed zijn.

Hoi MamaVanTim, Ik heb mijn eerste afspraak al lang gehad n.l. 19 januari. Tegelijk met Sharon. Bijmij was het een en ander misgegaan helaas. Vorige week dinsdag hebben ze dat gecorrigeerd, maar tot nu toe nog steeds geen bericht dus ik blijf gewoon even bellen. De uitslagen zijn allemaal al binnen en alles was goed.

Hoi Sharon24, wanneer hebben jullie bloed laten prikken voor dat chromosoomonderzoek? Bij ons is er na 1 maand nog niks over bekend namelijk? Nog mensen die 9 maart gezamenlijke afspraak hebben?

Hoi Liesbeth, nou ik hoop echt dat ik dan ook een keer mag komen voor de gezamenlijke afspraak. Wat wel jammer is, is dat ik dan net ongesteld ben geworden. Dus dan moet ik weer een maand wachten met aanmelden. Dan wordt het wel april voordat ik me kan aanmelden en dan maar hopen dat er nog plek is.

Hallo,

Dit jaar heb ik helemaal niks meegekregen van de carnaval.

WE zijn met de kinderen van mijn man zondag naar het dolfinarium geweest. Hier was een dolfijnesprookjesdag van de sprookjescamping uit waar we een paar jaar op vakantie zijn geweest.

En maandag was ik jarig. Dus bezoek gehad.

IN de CAO staat dat ik betaald verlof voor vruchtbaarheidsbehandelingen zou moeten krijgen, maar er staat nog een regel onder, namelijk mits dat de werkgever hier niet mee akkoord gaat i.v.m de planning.

Lullig hoor. Ik krijg binnenkort te horen hoe we het gaan doen.

Verder zit ik nog te wachten op een eerste afspraak. Begint wel lang te duren hoor.

groetjes

Jessie

Bij de één gaat het hartstikke snel. Kijk maar naar SHaron, die gaat als een speer, haha.. Ik vind het wachten sowieso lang duren, maar dat komt ook omdat je zo graag wilt beginnen. Iedere maand duurt me eigenlijk te lang zo.. Bah..

Maar ja, de post vandaag is helaas al geweest en er was weer niets bij..

Er bekruipt me dan iedere keer weer zo'n boos gevoel. Dan heb ik echt zoiets van; "hallo, waarom duurt het bij ons zo lang".

Geplaatst

mijn man heeft geloof ik 21 of 22 januari weer bloed laten prikken en die uitslag kregen we gister dus nog geen maand was wel even bang dat die uitslag ons in de weg ging zitten want we mochten niet gaan prikken voordat we de uitslag hadden en omdat wij 4 maart al mogen beginnen.

Maar alles was goed dus we kunnen starten de 4 de wanneer mag jij beginnen met spuiten??

@sanne als je isci krijgt moet je een chromosoononderzoek doen tenminste wij wel stel dat een zoon krijgen dan kon het zijn dat hij onvruchtbaar zou zijn en dat willen hun ons wel verteld hebben van te voren vandaar

Geplaatst

Heej Lady's!

Allereerst;Jessie,nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Sharon; JIj hebt even lekker carnaval gevierd haha! Gelukkig heb je het naar je zin gehad,(Ook wel eens fijn toch)!

En wat super dat alle onderzoeken goed waren!!!!!

Sanne; Hopelijk hoor je snel meer van Nijmegen.

Wat dat bier betreft; Ik lust helemaal geen bier,net wat je zegt'; het is wel heel makkelijk als je een feestje in een tent ofzo hebt; Maar ik krijg dat echt niet naar binnen!

Ik ben dus altijd de spelbreker,het is altijd; Zoveel bier,en wat anders. Haha.

Nu drink ik zelden,als ik drink is het een glaasje rose.

Fijne avond iedereen!!!

Geplaatst
Heej Lady's!

Sharon; JIj hebt even lekker carnaval gevierd haha! Gelukkig heb je het naar je zin gehad,(Ook wel eens fijn toch)!

Wat dat bier betreft; Ik lust helemaal geen bier,net wat je zegt'; het is wel heel makkelijk als je een feestje in een tent ofzo hebt; Maar ik krijg dat echt niet naar binnen!

Fijne avond iedereen!!!

ik lust ook echt geen bier en wijn ook niet drink eigenlijk ook nooit maar als ik drink drink ik hapsap dat is bessen apfelkorn en 7up

Geplaatst

vind het toch vreemd allemaal hoor. wij wisten in oktober dat we icsi mochten doen. 19 januari weer een gesprek gehad en toen pas echt op de lijst gezet. Toen waren we al ruim 2 jaar ziekenhuizen aant bezoeken. Gelijk die dag bloed laten prikken voor HIV en Hepatitus C en voor DNA en Chromoomonderzoek. Afgelopen dinsdag belafspraak met Kremer gehad en uitslag gekregen dat we geen HIV en Hepatitus hebben, maar mij werd verteld dat DNA etc 6 tot 12 weken in beslag neemt. Maar zag op de digitale poli al wel een brief staan die ik overigens nog niet heb ontvangen voor de gezamenlijke afspraak van 9 maart. Raar toch dan? Heb het gevoel dat ze ons allemaal wat anders vertellen qua wachttijden om de boel een beetje te spreiden. Zoals ik hier al lees zijn er veel die tegelijk op gaan en de assistente zei al dat er mensen vanuit heel NL komen en dat het ontzettend druk was op t moment.

Geplaatst
Heej Lady's!

Fijne avond iedereen!!!

vind het toch vreemd allemaal hoor. wij wisten in oktober dat we icsi mochten doen. 19 januari weer een gesprek gehad en toen pas echt op de lijst gezet. Toen waren we al ruim 2 jaar ziekenhuizen aant bezoeken. Gelijk die dag bloed laten prikken voor HIV en Hepatitus C en voor DNA en Chromoomonderzoek. Afgelopen dinsdag belafspraak met Kremer gehad en uitslag gekregen dat we geen HIV en Hepatitus hebben, maar mij werd verteld dat DNA etc 6 tot 12 weken in beslag neemt. Maar zag op de digitale poli al wel een brief staan die ik overigens nog niet heb ontvangen voor de gezamenlijke afspraak van 9 maart. Raar toch dan? Heb het gevoel dat ze ons allemaal wat anders vertellen qua wachttijden om de boel een beetje te spreiden. Zoals ik hier al lees zijn er veel die tegelijk op gaan en de assistente zei al dat er mensen vanuit heel NL komen en dat het ontzettend druk was op t moment.

tegen ons hebben ze gezegd 6 tot 8 weken maar tis nu net 4 weken geleden misschien omdat wij over 2 weken al beginnen met spuiten

hoe kom jij op de digi poli ben er 1 keer op geweest maar kom er niet meer op wordt er gek van

Geplaatst

De digipoli is altijd eerder. Wij hebben geen DNA en Chromoononderzoek gehad. Geen idee waarom wel of niet. Volgens mij kan me me dat ook niet herinneren van een vorige keer. Maar misschien vergis ik me en hoef je die niet bij een tweede keer.. Wij hebben ons in oktober aangemeld en gaan 4 maart beginnen met spuiten terwijl alle gegevens onveranderd konden blijven. Alles is nog net zo als vorige keer en toen ging het goed. Ik kan me voorstellen dat je genoeg van het wachten hebt. Je het al zo lang moeten wachten. Bij ons vond ik het ook veelte lang duren vorige keer en toen ineens vloog de tijd voorbij. Je geduld wordt op de proef gesteld maar het is het waard. Wacht maar af :yeswink-1:

Geplaatst

Bedankt voor de reacties! wachten duurt altijd te lang he. Wij hebben alweer een actieve kinderwens van half 2007, dus al bijna 3 jaar actief aan de gang. hopelijk wordt het geduld volgend jaar voor ons allen beloond!

Geplaatst

Ik word vandaag teruggebeld. Het was volgens die mevrouw weer misgegaan. Ik word er echt niet goed van hoor. De Gezamenlijke afspraken zitten voor deze maand alweer vol. Voordat wij een keer aan de punctie kunnen beginnen wordt het wel juni..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden