Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik kreeg net post van het ziekenhuis en dacht, yes, daar is de afspraak.

Maar helaas. Ik kreeg weer een inschrijfformulier toegestuurd en dat terwijl we deze al 4 weken geleden hebben opgestuurd. Ik naar hen gebeld en na wat zoeken konden ze het eindelijk vinden. Nu moet ik weer wachten want ik krijg dan vanzelf een brief waarin de afspraak staat. Ja, dat zeiden ze 4 weken geleden ook al.

Je wordt inderdaad wel erg moe van het wachten. In Veldhoven ging alles veel sneller. Hoefde ik niet zolang op een eerste afspraak te wachten.

Even een vraagje. Ik wil ook mijn gegevens invoeren maar weet niet hoe ik dit moet doen. Ben een beetje een digibeet.

groetjes

Jessie

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallo,

Maar helaas. Ik kreeg weer een inschrijfformulier toegestuurd en dat terwijl we deze al 4 weken geleden hebben opgestuurd. Ik naar hen gebeld en na wat zoeken konden ze het eindelijk vinden. Nu moet ik weer wachten want ik krijg dan vanzelf een brief waarin de afspraak staat. Ja, dat zeiden ze 4 weken geleden ook al.

Je wordt inderdaad wel erg moe van het wachten. In Veldhoven ging alles veel sneller. Hoefde ik niet zolang op een eerste afspraak te wachten.

Even een vraagje. Ik wil ook mijn gegevens invoeren maar weet niet hoe ik dit moet doen. Ben een beetje een digibeet.

groetjes

Jessie

Gebruikersinstellingen links bovenaan; gegevens wijzigen, wijzig handteking. Volgens mij moet dat zo lukken. Ik geef eerlijk toe. Ik vond het ook minder duidelijk ;-)

Ik vind dat je ook erg veel pech hebt met het ziekenhuis. Over het algemeen vind ik dat ze het heel goed en fijn doen maar ik kan me voorstellen dat jij er zo langzamerhand een beetje gek van wordt...

:goodluck:

Geplaatst
Hallo,

groetjes

Jessie

Oh Jessie, jij hebt dus ook al zo'n pech!

Ik ben ook net WEER gebeld.

Je moet er zelf wel een beetje achteraan hoor. Ik kreeg vandaag ook weer hetzelfde verhaal te horen dat er wat was misgegaan en dat ze zo snel mogelijk de brief zouden versturen. Nou, dit zeiden ze twee weken geleden ook al. Ik heb gevraagd wanneer ik de brief dan zou krijgen; volgende week dus.. Afwachten of het nu dan eindelijk goed gaat.

Moet je nagaan. Ik ben gelijk met Sharon op intake geweest en ik heb de brief voor het gezamenlijke spreekuur nog niet eens ontvangen en Sharon is al aangemeld voor de eerste IVF-poging.

Maar goed iedereen wil hier graag zo snel mogelijk zwanger zijn, dus dan is iedere week langer wachten er 1 teveel,toch?

Jessie ik hoop voor je dat je nu ook snel bericht krijgt!!

Geplaatst

Wat een gedoe toch daar in Nijmegen.

Jessie en Sanne,jullie hebben er beiden geen geluk mee. Hopelijk gaat het snel allemaal zoals het WEL moet!

Geplaatst
Ik word vandaag teruggebeld. Het was volgens die mevrouw weer misgegaan. Ik word er echt niet goed van hoor. De Gezamenlijke afspraken zitten voor deze maand alweer vol. Voordat wij een keer aan de punctie kunnen beginnen wordt het wel juni..

ooh sanne vind het echt kut voor je wil niet echt lukken met de formulieren heb je al digi poli want daar staan de brieven al eerder op dan dat je ze thuis krijgt en misschien ben ik wel sneller nu maar ben ik niet gelijk zwanger en jij bij de eerste keer wel dus dan ben jij alsnog sneller maar ik duim voor je dat die brief heel snel komt :aaaflowersmiley:

tis trouwens gelukt met de digipoli heb een mailtje gestuurd en nu kom ik er wel op maar vind dat forum daar helemaal niet zo leuk haha

Geplaatst
Ik word vandaag teruggebeld. Het was volgens die mevrouw weer misgegaan. Ik word er echt niet goed van hoor. De Gezamenlijke afspraken zitten voor deze maand alweer vol. Voordat wij een keer aan de punctie kunnen beginnen wordt het wel juni..

Hoi Sanne,

Wij hebben vandaag de GA gehad, ik vind het mega zuur om te lezen dat jullie zo moeten wachten. We waren maar met 5 paren vandaag namelijk! Op de brief staat dat het max 8 is!

Ik hoop dat je snel een oproep voor de GA krijgt!

Groetjes,

Paula.

Geplaatst
Hoi Sanne,

Wij hebben vandaag de GA gehad, ik vind het mega zuur om te lezen dat jullie zo moeten wachten. We waren maar met 5 paren vandaag namelijk! Op de brief staat dat het max 8 is!

Groetjes,

Paula.

hey paula heb je vandaag niet te horen gekregen dat je je met de eerste ong mag aanmelden

Geplaatst

Oh hahahaha, ja dat kan natuurlijk! Ik zal over ongeveer 8dgn ongesteld worden, dus wordt het spannend! ;)

Geplaatst
Oh hahahaha, ja dat kan natuurlijk! Ik zal over ongeveer 8dgn ongesteld worden, dus wordt het spannend! ;)
ja idd ja vind het ook allemaal heeeel spannend wordt nu zo echt allemaal vandaag over 2 weken al de eerste spuit
Geplaatst

Ja, idd nu komt het echt heel erg dichtbij hè. Denk je dat het goed zal gaan om jezelf te spuiten? Tijdens de GA heb ik mijn vriend me laten prikken. Ik hou niet zo van prikken in mijn eigen velletje. Hihihi...

Geplaatst
Ja, idd nu komt het echt heel erg dichtbij hè. Denk je dat het goed zal gaan om jezelf te spuiten? Tijdens de GA heb ik mijn vriend me laten prikken. Ik hou niet zo van prikken in mijn eigen velletje. Hihihi...

ik heb helemaal niet geprikt toen mijn man kan dat wel dus die gaat dat bij mij doen misschien als ik straks thuis ben zonder al die mensen om me heen dat het dan wel lukt

Geplaatst

Hallo,

Sanne, ook vervelend voor jullie zeg. Dus niet alleen bij mij gaat het fout.

Ik ging het bijna denken omdat er in het ziekenhuis Veldhoven bij mij ook steeds iets fout ging. Zo hebben ze heel erg lang gezegd dat de rede waarom wij niet zwanger kunnen raken bij mij zou zitten. Tig keer gevraagd om mijn man nog eens te laten testen, maar dat hoefde volgens hen niet want als je goede resultaten hebt na de vaso vasectomie dan blijft dat goed. Niet dus. De oorzaak ligt bij mijn lieve manneke.

Maar voordat je dat weet ben je alweer 2 jaar verder.

p.s. hoe kom je op de digipoli? via de site van het Radboudziekenhuis of zo?

Mama van Tim: Dank je wel voor de uitleg. Nu nog even kijken of me dit lukt. haha.

Voor iedereen een heel prettig weekend. Helaas zal ik moeten werken.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Hieronder heb ik de linkjes van de folders over de Digitale IVF Poli. Je kan daar niet zomaar op, en moet dus wel eea geinstalleerd hebben.

http://www.umcn.nl/Informatiefolders/4873%20-%20Digitale%20IVF%20Poli%20(Introductiefolder).pdf

http://www.umcn.nl/Informatiefolders/4872%20-%20Digitale%20IVF%20Poli%20(Gebruikershandleiding).pdf

Voor vragen over de poli:

digipolihulp@obgyn.umcn.nl

Groetjes!

Paula.

Geplaatst
Wat een gedoe toch daar in Nijmegen.

Jessie en Sanne,jullie hebben er beiden geen geluk mee. Hopelijk gaat het snel allemaal zoals het WEL moet!

Hoi Pammie, Ja klinkt allemaal wel héél negatief, maar dat hoeft natuurlijk voor jou helemaal niet zo te zijn. Misschien wordt het nu beter. Ik ben geen type die gaat zitten afwachten.Ik heb ze ook wel duidelijk gezegd dat ik dit belachelijk vind.

Jij moet maandag voor een afspraak toch? Succes alvast en open je oren en ogen goed, want als je wegloopt ga je jezelf ineens allemaal vragen stellen.

ooh sanne vind het echt kut voor je wil niet echt lukken met de formulieren heb je al digi poli want daar staan de brieven al eerder op dan dat je ze thuis krijgt en misschien ben ik wel sneller nu maar ben ik niet gelijk zwanger en jij bij de eerste keer wel dus dan ben jij alsnog sneller maar ik duim voor je dat die brief heel snel komt :aaaflowersmiley:

tis trouwens gelukt met de digipoli heb een mailtje gestuurd en nu kom ik er wel op maar vind dat forum daar helemaal niet zo leuk haha

Ik heb tijdens de infoavond gevraagd of ik de formulieren voor de digipoli alvast mocht invullen en toen werd er gezegd dat ik even moest wachten op de brief voor de gezamenlijke afspraak, want daar zouden de fomulieren bij zitten.. Ik ga natuurlijk hartstikke hard voor je duimen dat je meteen de eerste keer zwanger bent..

Moet je nou 21 dagen na de eerste dag menstruatie beginnen met Decapeptyl? En hoe gaat het dan verder? Dan word je na twee weken ongesteld ofzo? Ik begrijp er nu nog niets van moet ik eerlijk zeggen.

Hoi Sanne,

Groetjes,

Paula.

Hey Paula, Wat vreemd zeg! Dat is toch ook jammer van die andere plaatsen. Er hadden dus nog drie andere stellen kunnen komen. Maar misschien weten ze nu al dat er geen plek meer is voor zoveel stellen om zich aan te melden voor IVF/ICSI en wachten ze weer een maandje. Ik weet het niet hoor, ik bedenk maar wat. Stiekem hoop ik vandaag op een brief, maar dat zal vast niet.

Hallo,

Sanne, ook vervelend voor jullie zeg. Dus niet alleen bij mij gaat het fout.

Ik ging het bijna denken omdat er in het ziekenhuis Veldhoven bij mij ook steeds iets fout ging. Zo hebben ze heel erg lang gezegd dat de rede waarom wij niet zwanger kunnen raken bij mij zou zitten. Tig keer gevraagd om mijn man nog eens te laten testen, maar dat hoefde volgens hen niet want als je goede resultaten hebt na de vaso vasectomie dan blijft dat goed. Niet dus. De oorzaak ligt bij mijn lieve manneke.

Maar voordat je dat weet ben je alweer 2 jaar verder.

p.s. hoe kom je op de digipoli? via de site van het Radboudziekenhuis of zo?

Mama van Tim: Dank je wel voor de uitleg. Nu nog even kijken of me dit lukt. haha.

Voor iedereen een heel prettig weekend. Helaas zal ik moeten werken.

groetjes

Jessie

Hey Jessie, Erg vervelend dat het zo rommelig verloopt allemaal. Maar ook bij ons was het niet echt duidelijk dat het aan mijn vriend zijn zaad ligt. We hebben 6 x IUI gedaan. En nu blijkt dat het zaad slecht beweeglijk is. Maar 4% A (goed beweeglijke zaadcellen) en 60% categorie D (slecht/geen beweeglijke zaadcellen). De rest zit daartussen.

Maar goed, wel genoeg om zwanger te kunnen raken en dat is wel heel erg fijn om te weten.

Geplaatst

Ik heb tijdens de infoavond gevraagd of ik de formulieren voor de digipoli alvast mocht invullen en toen werd er gezegd dat ik even moest wachten op de brief voor de gezamenlijke afspraak, want daar zouden de fomulieren bij zitten.. Ik ga natuurlijk hartstikke hard voor je duimen dat je meteen de eerste keer zwanger bent..

Moet je nou 21 dagen na de eerste dag menstruatie beginnen met Decapeptyl? En hoe gaat het dan verder? Dan word je na twee weken ongesteld ofzo? Ik begrijp er nu nog niets van moet ik eerlijk zeggen.

ja klopt ik ben 12 feb ongesteld geworden en me dus ook toen aangemeld toen was er plek toen kreeg ik de formulieren thuis gestuurd en dan moet je op dag 21 beginnen (4 maart) met deca en 14 dagen daarna beginnen met de puregon en in die 2 weken moet je ongesteld zijn geworden zo niet dan mag je ook niet beginnen en dan beginnen de echo's,punctie,terugplaatsing EN HET WACHTEN ik duim ook voor jou dat ze nou eens met iets komen waar je wat aan hebt

Geplaatst

Hej Sanne! Ja,klopt,ik heb Maandag de intake.

Nu denk ik weinig over na,maar als maandag eenmaal aangebroken is,zal ik wel zenuwen hebben denk ik.

Laat het jullie wel weten.

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??

Geplaatst

ja klopt ik ben 12 feb ongesteld geworden en me dus ook toen aangemeld toen was er plek toen kreeg ik de formulieren thuis gestuurd en dan moet je op dag 21 beginnen (4 maart) met deca en 14 dagen daarna beginnen met de puregon en in die 2 weken moet je ongesteld zijn geworden zo niet dan mag je ook niet beginnen en dan beginnen de echo's,punctie,terugplaatsing EN HET WACHTEN ik duim ook voor jou dat ze nou eens met iets komen waar je wat aan hebt

Zo dacht ik het ook begrepen te hebben.hoe je het nu hebt uitgelegd. Thanxxx. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, iedere dag spuiten.. Al was ik het wel gewend van de IUI. Maar dat was alleen op dag 5, 7 en 9 en soms nog even een paar dagen door spuiten omdat de follikels nog niet groot genoeg waren. Maar nu is het wel twee weken lang iedere dag en dan ook nog Puregon..

Hej Sanne! Ja,klopt,ik heb Maandag de intake.

Nu denk ik weinig over na,maar als maandag eenmaal aangebroken is,zal ik wel zenuwen hebben denk ik.

Laat het jullie wel weten.

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??

Gelukkig valt het reuze mee de intake. Noteer het allemaal maar voor jezelf, dan kan je het na de tijd nog eens nakijken.

Wij gaan niet veel doen dit weekend. Lekker rustig, ook wel eens fijn!

En jullie?

Geplaatst

Hey Paula, Wat vreemd zeg! Dat is toch ook jammer van die andere plaatsen. Er hadden dus nog drie andere stellen kunnen komen. Maar misschien weten ze nu al dat er geen plek meer is voor zoveel stellen om zich aan te melden voor IVF/ICSI en wachten ze weer een maandje. Ik weet het niet hoor, ik bedenk maar wat. Stiekem hoop ik vandaag op een brief, maar dat zal vast niet.

Hey Sanne,

Daar kan je natuurlijk helemaal gelijk in hebben, dat het misschien al erg druk is! Daar had ik zelf nog niet over nagedacht.

Ik vind het trouwens een beetje gek en moet om mezelf wel lachen. Jaren lang baal je elke keer als je ongesteld bent en nu zit ik er gewoon bijna op te wachten om ongesteld te worden! Hahaha... dan kan ik me tenminste aanmelden.

LOL

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Wist niet dat je iedere dag moest spuiten,en dat 2 weken lang.

Hmmm,ben benieuwd wat de bijwerkingen ervan zijn; Nog meer opvliegers. Hihi.

Sanne; Fijn zo'n weekend niks.! Af en toe echt nodig.

Wij gaan straks uit eten met vrienden,en daarna een gezellig cafeetje er achter aan.

Tot later meiden!

Geplaatst
Hey Sanne,

Daar kan je natuurlijk helemaal gelijk in hebben, dat het misschien al erg druk is! Daar had ik zelf nog niet over nagedacht.

Ik vind het trouwens een beetje gek en moet om mezelf wel lachen. Jaren lang baal je elke keer als je ongesteld bent en nu zit ik er gewoon bijna op te wachten om ongesteld te worden! Hahaha... dan kan ik me tenminste aanmelden.

LOL

Groetjes,

Paula.

Goedemorgen Paula, Ja inderdaad, haha, dat zal dan de eerste keer worden dat je graag ongesteld wilt worden.. dan begint het pas echt!!

Wist niet dat je iedere dag moest spuiten,en dat 2 weken lang.

Hmmm,ben benieuwd wat de bijwerkingen ervan zijn; Nog meer opvliegers. Hihi.

Sanne; Fijn zo'n weekend niks.! Af en toe echt nodig.

Wij gaan straks uit eten met vrienden,en daarna een gezellig cafeetje er achter aan.

Tot later meiden!

Hey Pammie, Jij hebt net als ik 6 x IUI gehad met spuiten toch? Welke dagen moest jij dat doen? Ik op dag 5, 7 en 9 en soms nog even door tot de Pregnyl spuit. Ik vond het reuze meevallen. Maar als het iedere dag moet, ben ik bang dat ik een blauwe buik ga krijgen! Ik prikte vooral links. Ik zal nu toch echt iedere keer een ander plekje moeten pakken, want ik denk dat het anders niet fijn wordt.

Die opvliegers, ja zeg, ik had er echt last van. Haha.. Maar ja, die hebben we er graag voor over toch?

Zo'n weekend niets is echt wel eens fijn ja. Lekker rustig!! Al hoewel ik best nog druk ben in huis.. Heb er totaal geen zin in..

Ik wil je voor morgen alvast :goodluck: wensen!!

Laat je het weten als je bent geweest?

Liefs Sanne

Geplaatst

ze zeggen dat je ook een ijsklontje op je buik kan leggen voordat je prikt kan helpen dus diepvrieszakken inslaan wij hebben in de koelkast een ijsblokjes machine zitten dus da komt wel goed

me mannetje heeft gister 1 muur behangen beneden in de huiskamer HELEMAAL GEWELDIG ben zo trots op hem hij wilde vanochtend een onbijtje op bed dus maar gedaan haha il lig nog lekker op bedje met me laptop en de verloskundigepraktijk te kijken

@pammie succes morgen vanaf morgen gaat alles heel snel

en sanne voor jou zit ik nog steeds :gekruiste vingers 1

geniet van de zondag dames

Geplaatst
ze zeggen dat je ook een ijsklontje op je buik kan leggen voordat je prikt kan helpen dus diepvrieszakken inslaan wij hebben in de koelkast een ijsblokjes machine zitten dus da komt wel goed

me mannetje heeft gister 1 muur behangen beneden in de huiskamer HELEMAAL GEWELDIG ben zo trots op hem hij wilde vanochtend een onbijtje op bed dus maar gedaan haha il lig nog lekker op bedje met me laptop en de verloskundigepraktijk te kijken

@pammie succes morgen vanaf morgen gaat alles heel snel

en sanne voor jou zit ik nog steeds :gekruiste vingers 1

geniet van de zondag dames

Hey Sharon, Wij hebben ook een lekker hangdagje hier.. Even weer naar beneden, dan weer in bed, haha.. Mijn vriend kwam net ook naar beneden, want hij had boven de verloskundigenpraktijk gekeken en er was ook een stel dat een tweeling had gekregen door IVF.. Hallo!! Dan had je me even moeten roepen, dat wil ikook zien..

Dus je hebt de woonkamer aangepakt? Wat voor behang heb je? Met een motief? Wij wel en dat was echt rot behangen. Je moet dan precies te werk gaan. Ik ben nogal ongeduldig, dus niets voor mij..

Geplaatst

Hoi Sanne; Ik spoot dezelfde dagen als jij puregon. Meestal had ik vrij snel na de FM al de iui's.

Ik heb nooit puregon door hoeven spuiten,reageerde namelijk vrij heftig op die hormonen.

Ben benieuwd hoe dat met straks met de IVF zal gaan; 2 weken lang élke dag,pff.

Ik wisselde wel vaak af qua plek. De ene keer links,en de andere keer rechts. Dat advies kreeg ik toen mee.

Jáá,morgen Nijmegen! Ben er vandaag toch wel mee bezig hoor. Best spannend moet ik zeggen. 15.00 hebben we de afspraak,dus dat wordt op tijd weg morgenmiddag.

Worden er gelijk onderzoeken gedaan toch,zoals bloedprikken? Moet ik ook een uitstrijkje laten maken dan? Ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi,laten we hopen dat het nog even wegblijft,anders zal ik een nieuwe afspraak moeten maken voor een uitstrijkje toch?.

En moet manlief zijn zaadjes inleveren morgen?

Hier ook een hang zondag. Was beetje laat vannacht,dus hebben weinig slaap gehad. Kan het goed merken. Haha.

Ik ga zo fijn even een uurtje op bed liggen!

Geniet fijn van deze (hang)zondag lady's!

Liefs.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden