Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Heb je net een heerlijke ontspannende week Texel achter de rug, word je niet lekker van de hormonen! (Althans het klinkt alsof je eicellen goed groeien).

Succes met je Follikelmeting morgen, dat je maar veel eicellen mag hebben.

Hier alles goed, wel wat kwaaltjes inderdaad, maar ik probeer deze niet te analyseren.

Zo heb ik regelmatig steken aan de buitenkant van mijn borsten, steken in mijn rechterlies. Na activiteit ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Verder ook soort van spierpijn in mijn kuiten en achterkant van mijn bovenbenen. En ontzettend last van winderigheid, heel vervelend voor mijn man ook, haha.

Vorige week zaterdag (3 dagen na TP) de gehele dag buikpijn en steken in mijn rechterlies gehad. Dan hoop je natuurlijk op een innesteling, maar ik ben zeer voorzichtig in het toelaten van dergelijke gedachtes. We zullen het morgen weten.

Word vervolgd....

Lieve groetjes,

Chantal.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Chantal

Jaaahhh gelukkig hadden we 5 bevruchtingen waarvan 4 goede. Dat leverde dus drie cryo's en 1 terugplaatsing op.

Nu heeeeeeeel lang wachten....tot 7 april zeggen ze, twee weken later.

Erg moeilijk om er niet steeds mee bezig te zijn hoor maar doe mijn best.

En jij!!! Morgen testen!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop het zó voor je.....kom op! Ik kan niet wachten............

ik stuur een heleboel hoop het universum in voor je!!!! Succes!!

lfs Megan

Geplaatst

Hoi Nathalie & Megan,

Helaas, vanochtend negatief getest. Had zo'n goeie hoop.

Nou voor jullie, laten jullie straks positief testen!

Heel veel succes.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Diepe zucht.........

ik was voor jou ook al nerveus vanochtend en toen ik zag dat je al een berichtje had geplaatst dacht ik yessss.......vind het ontzettend balen voor je meid. Als je nou zeker wist dat het volgende maand sowieso raak is dan verzacht het alweer iets, maar die onzekerheid he. En iedereen maar roepen dat je moet proberen kalm te blijven in de wachtweken, volgens mij lukt dat de eerste paar keer nog redelijk (hoewel ik er toch best veel moeite mee heb) maar daarna wordt het natuurlijk steeds lastiger....

Ik zet alles in op Nathalie, die heeft tenslotte al een hele serie achter de rug dus als het bij haar nu gewoon lekker lukt dan bij ons ook!

Ik hoop dat jij en je man een goede steun voor elkaar zijn en dat jullie vandaag lekker kunnen gaan uitwaaien. Veel sterkte Chantal,

lfs Megan

Geplaatst

Neeeeeeeee Chantal wat klote!!!!!!!

Ik moest gisteravond en vanochtend aan je denken, vind het knap dat je gewacht hebt met testen tot vanochtend, ik red dat niet hoor!

Heel veel sterkte gewenst met de verwerking van dit klotenieuws!

Ga je direct door met een cryo tp of neem je een pauze?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Megan, de wachtweken zijn slopend ja!

Heel veel suc6 gewenst en ws zitten we samen nog even op het wachtbankje volgende week!

ps: moest wel lachen op die inzet van jou met m'n reeks icsi ervaringen haha

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Meiden, de fm was super, tot nu toe 15 follikels en moet de puregon verlagen naar 100 IE i.p.v. 150 IE. Gelukkig heeft een vriendin van me naar leiderdorp gereden aangezien ik me daar te moe voor voelde.

Dinsdag 30 weer een fm dus ws donderdag of vrijdag de punctie en dan ws maandag 5 april de tp.

Hoop echt dat je gelijk gaat krijgen Megan..

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ha Nathalie, terug van Texel?

Goed joh, kijk, een goed begin, halve werk, etc!!! Super follikelmeting. Belooft veel goeds. Blijf relaxed, en geloof erin. De kans wordt steeds groter dat het goed gaat komen! :-)))

Megan

Geplaatst

Hoi Megan, kan niet echt relaxed blijven maar doe m'n best, het liefst zou ik de wachtweken slapend willen doorbrengen! Zou best lekker zijn toch?

Jij zit al op wachtdag 5, dat schiet al weer op! Voor je gevoel ws niet..

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden,

Voel me klote, had net een echo en heb over de 20 follikels en houdt vocht vast. Overstimulatie dus en een punctie is te riskant zei dokter Hulsbergen. Voor de zekerheid nog bloed af laten nemen echter, dokter Hulsbergen heeft er een hard hoofd in kortom alles voor niks geweest, voel me echt kut en blijf maar janken.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Neeeeee Nathalie, wat erg!!

Hoe is het mogelijk??? Wanneer krijg je de bloeduitslagen??

O meid, hoop zo voor je dat deze poging niet afgeblazen hoeft te worden!

Vanuit het brabantse denk ik aan je.

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Thanks Chantal, tja... m'n follikels zijn toch door blijven groeien..kan gebeuren zeggen ze.

De volgende keer zal ik toch weer stimuleren met 100 IE i.p.v. 150 IE.

Ik krijg tussen 15 en 17 uur de uitslag alleen geloof ik er niet in.

Ze was niet heel positief.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ik hoop zo voor je dat de punctie door kan gaan. Het is zo niet eerlijk!!

Dat wordt nog spannend vanmiddag, duim voor je dat ze met positief nieuws komen.

Heb je een reactie gestuurd op het PB, is niet aangekomen zeker? (ben niet erg handig waar het de computer betreft).

Had vanaf het moment van TP tot aan de testdag een goed gevoel, kan het niet uitleggen, maar dacht dat het goed zou gaan.

Ik voelde ook meer in de wachtweken, voelde jij ook meer met een cryo TP dan met een TP van een vers embryo???

Nu het idee dat zowel mijn lichaam als mijn gevoel me in de steek hebben gelaten.

Komt hard aan..

En jij, jij moet op het wachtbankje van April kunnen plaatsnemen. (ook al zet je jezelf daar niet op). Meid, hou moed.

Ik denk aan je!

Knuffel,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ik heb persoonlijk niet meer gevoeld bij een cryo tp ipv een verse embryo, maar bij iedereen kan dat verschillen!

Wel werd ik heftiger ongesteld na een cryo tp dan na een verse embryo.

Zo'n mislukte poging is zo kut, elke keer weer en je went er niet aan.

Heb je wel een beetje steun van je man of weet hij niet zo goed wat hij moet zeggen/ doen?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Ja, mijn man is erg zorgzaam. Vraagt ook regelmatig hoe het met me gaat en hoe ik me voel. Is echt een schat!!

Wacht nu nog op mijn menstruatie, dan kan ik deze poging definitief afsluiten,

(maak nog steeds de kattebakken niet schoon, slaat nergens op ,maar ja.)

Arts heet dr Hulsbergen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben. Hoe voel je je??

Je schreef al dat je blij was dat je bij je 1e FM niet zelf hoefde te rijden en dat je jezelf zo moe voelde. Is dat een signaal dat je wellicht overgestimuleerd raakt??

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Het pb van je is niet gelukt, ik had je ook al een paar x een berichtje gestuurd maar blijkbaar heb je die niet gezien.

Gelukkig dat je man nu wat meer empatisch reageert dan de vorige keer, fijn dat hij je nu zo steunt!

Die moeheid kan komen van de decapeptyl maar ik had ook last van een opgezwollen buik en misselijkheid, dit kunnen voortekenen zijn.

Ik ben sinds een paar dagen al flink aan de brandnetelthee en water om het vocht af te drijven (m'n vingers zijn ook wat dikker dan normaal).

M'n tranen zijn nu op, ben momenteel weer rationeel en hoop alleen dat de verzekering dit niet ziet als een poging. Zou raar zijn aangezien de meeste verzekeringen een poging pas tellen als er een punctie is geweest. Zal ze even mailen.

Voor jou lijkt er trouwens nog wel hoop..heb je vandaag nog een keertje getest of niet?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Het lijkt me inderdaad niet dat deze poging telt, wanneer je deze nu onverhoopt zou moeten staken. Knap van je dat je weer wat rationeler kunt zijn. Hoop dat je positief nieuws krijgt vanmiddag!

Nee, ik heb geen test meer gedaan. Zou het kunnen dat ik nog positief zou testen?

Dan zou ik wel een late innesteling gehad moeten hebben.

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Voor de zekerheid zou ik het toch nog even doen aangezien je nog niet ongesteld bent geworden...geen bloed geeft moed... wie weet een late innesteling..

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ben toch wat angstig om te testen. Ik denk dat ik liever nog een paar dagen wacht.

Het is zo moeilijk om je hoop op een eventueel positief resultaat los te moeten laten...Dat is ook de reden dat ik deze keer niet vroeger heb getest, ik stond er zo positief in en 1 test haalt je helemaal naar beneden.

Persoonlijk denk ik dat vroeger testen frustrerend werkt.

De kans dat je dan negatief test is vrij groot. Dus dat wil ik echt niet meer doen, ongeacht de ervaringen van een ander. Maar dat is ieder voor zich toch?

Men moet doen waar zij zich het beste bij voelen.

Zie dat het bijna half 4 is, zou je zef niet kunnen bellen voor je bloeduitslagen?

Die onzekerheid is toch killing lijkt mij.

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Vind het knap van je dat je geen test gaat doen, ik zou het niet volhouden.

Ze bellen me tussen 15 en 17 uur, heeft denk geen zin om eerder te bellen.

Heb me er al bij neergelegd dat het niks wordt.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ja, nu zit ik terug te rekenen... Op 14 Maart heb ik een echo gehad waarop te zien was dat ik toen mijn eisprong al gehad had. Op 12 Maart had ik een positieve ovulatietest. Dan heb ik toch op 12 of 13 Maart mijn eisprong gehad? Het is nu 30 Maart. Goh, word nu gewoon zenuwachtig. Durf nauwelijks nog te hopen...

Ik zal voor je duimen vanmiddag.

Laat je wel iets weten??

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Nathalie,

En, heb je de bloeduitslagen???

Denk aan je in de hoop dat je goed nieuws hebt gehad!!

Groetjes,

Chantal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden