Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ooooh Nathalie wat ontzettend klote Q$%@!%$$@@@1

ik lees het nu pas.

En dan net jij. Weer je geduld op de proef gesteld.......tsjonge meid je krijgt het wel voor je kiezen. Dikke streep erdoor en volgende maand opnieuw toch? Hoop echt dat je weer je goede gevoel van de start van deze poging kunt terughalen. Ik weet het, al die moeite, bah, die rotspuiten, en dan dit, brrr. Heel veel succes hoor!!!! Kop op. Hoop dat de verschijnselen gauw weggaan.

Chantal, jij maakt het ook es even lekker spannend zeg. Wanneer had je dan eigenlijk ongesteld moeten worden?? Vertel vertel. Ik hoop het zó!!!!

Zelf voel ik bar weinig eigenlijk. Ja zere borsten, zal wel door die progesteron komen. Kan het me niet voorstellen dat het lukt. Tijd gaat zeeeeer traag. Maar morgen gaat de tweede week in, das alweer wat.

lifs Megan

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Megan,

De datum van mijn laatste menstruatie is 4 Maart, dus morgen zou ik ongesteld moeten worden. Het is alleen wat vaag, op de echo van 14 Maart was te zien dat ik toen mijn eisprong al had gehad. Op 12 Maart had ik al een positieve ovulatietest.

Dan had ik nu zo'n beetje toch ongesteld moeten zijn??

(heb eigenlijk ook altijd een korte cyclus van ongeveer 26 dagen).

Ik wacht het nog even af...

Hoe gaat het met jou, je eerste wachtweek zit erop!

Hoe voel je je??

@Nathalie, hoe gaat het met je???

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Heb gister uiteindelijk zelf maar gebeld om 17.30 uur (tegen beter weten in). Ik werd rond 17.50 uur teruggebeld door dr Hulsbergen met de mededeling dat de bloeduitslag er nog niet was maar dat ze met dr Pieters overleg had gehad en dat de echo's genoeg zeiden dus geen punctie. Ik had me er al op ingesteld dus was niet meer verdrietig toen ik het weer hoorde.

Moest zelfs lachen toen ze zei dat ik nu absoluut niet zwanger mocht raken en dus beschermde sex moest hebben. Toen ik zei dat dat geen probleem was aangezien m'n man geknipt is moest ze lachen (ze had m'n dossier niet bij de hand). Was wel een grappige situatie.

Minder grappige situatie is dat ik nu 2 weken moet doorgaan met de decapeptyl om m'n eierstokken rust te geven, als ik ongesteld word mag ik ermee stoppen. En wat helemaal klote is is dat ik nu weer 2 cyclussen moet overslaan voordat ik weer mag beginnen, daar baal ik zo enorm van!

Ik kreeg trouwens net een telefoontje van leiderdorp met de info dat ook de bloedtest uitwees dat er teveel follikels waren gegroeid, goede keus dus om de punctie niet door te laten gaan aangezien ik niet suicidaal ben en op de IC terecht wil komen.

Dinsdag heb ik weer een echo om te kijken of het al wat rustiger is van binnen en volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij dr. Pieters.

Als ik meer last krijg van m'n buik etc dan moet ik direct bellen.

Ik zou als ik jou was toch nog een keertje testen Chantal, want nu heb je toch ook nog hoop (wat logisch is in jouw geval).

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Thanks Megan!

Die zere borsten komen van de Utrogestan ja. Ik heb nu zelf ook zere borsten van de Puregon. Al die hormonen kunnen je lichaam toch maar mooi in de maling nemen.

Je eerste wachtweek is nu toch voorbij??? Spannend hoor!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Dus jouw vermoedens waren juist, wel balen dat je nu weer 2 cyclussen moet wachten. Was je net weer fris en fruitig en een nieuwe poging begonnen...

Maar goed te lezen dat je niet suïcidaal bent, haha. Met zulke humor moet je er toch komen hé!! Hoop voor je dat het dinsdag weer wat rustiger is. Hoe voel je je???

Hier alles goed, nog geen enkel gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb daarnet wel 2 zwangerschaptesten gekocht en denk dat ik morgenochtend nog een testje doe.

Heb morgen namelijk een afspraak bij de bloedbank, maar je mag geen bloed doneren wanneer je zwanger bent.

Na de negatieve test van afgelopen zondag heb ik tegen mijn man gezegd dat ik graag wil dat hij de kattebakken uitschep zolang ik nog niet ongesteld ben.

Had en heb nog steeds een (getemperd) positief gevoel.

Ik laat morgen zeker van me horen.

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Tja humor helpt me er altijd wel doorheen. Ik vertelde tegen een collega (een van de weinigen die het weet) dat ik nu even niet zwanger mocht raken. Hij had voor de grap al eens gezegd dat hij voor meisjes zorgt (heeft er 3) en zich wel beschikbaar wil stellen (is nog niet geknipt, wil dit wel maar durft niet de schijterd!).

Terwijl Herman naast me op de bank lag zei ik dat als hij nog een meisje wilt dit vast wel gaat lukken met meer dan 23 follikels haha, was wel grappig, Herman moest er ook om lachen.

Heb een ontzettend dikke buik, is erg gevoelig, doet geregeld pijn en ben eigenlijk heel de dag door wat misselijk. Ik kan jammer genoeg wel gewoon eten (had mooi geweest als ik niet kon eten en de kilo's er zo zouden afvliegen).

Drink me een slag in de rondte (brandnetelthee en water) en probeer rustig aan te doen wat moet echter, dit is erg moeilijk voor mij. Heb me natuurlijk ziek gemeld omdat ik niet kan werken zo, alleen is werken voor mij echt superafleiding wat ik nu dus niet heb.

Ook kan ik mezelf lekker ontladen door te sporten wat nu ook niet mogelijk is, kortom erg frustrerend.

Aangezien ik nu weer zo lang moet wachten op de volgende poging ga ik denk ik weer eens lekker naar de sauna over een tijdje en niet te vergeten naar de kapper. Ik vind toch weer elke keer naar zo'n poging (dit keer een halve poging) dat je je lichaam weer helemaal in vorm moet krijgen. Ik ben nml na elke poging zwaarder en alles hangt omdat ik zo'n tijd niet heb kunnen sporten.

Ik ben echt heel erg benieuwd morgen Chantal!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Fijn iets van je te horen!

Inderdaad een schijterd, die collega van jou.

Heb wel eens het idee dat mannen zich geen 'man' meer voelen wanneer zij gesteriliseerd zijn. Ben blij dat ik zo'n man niet heb, alhoewel het natuurlijk een stuk simpeler was geweest als hij niet gesteriliseerd zou zijn...

Dus je gaat jezelf lekker verwennen, kapper, sauna.

Helemaal gelijk meid, geniet ervan!!

Hier alles nog goed, ben wel bang dat mijn lijf weer één of ander rotgeintje met me uithaald. Ben ik op Google aan het zoeken hoe het zit als je een vroege ovulatie hebt, wanneer je menstruatie dan weer zou moeten doorbreken.

Kortom, ben mezelf lekker gek aan het maken.

Morgen moment van de waarheid (hoop ik). En anders hopelijk gauw ongesteld...

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Zou zeker heel fijn zijn geweest als ze dat knippen achterwege hadden gelaten, een stuk minder complex en ingrijpend in ieder geval!

In jouw geval zou ik mezelf ook gekmaken met googlen, het is tenslotte nu allemaal heel onzeker!

Hoe was je test??????????????????????????

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie & Megan,

Helaas vanochtend een negatieve test, heb zowat met m'n neus op het venster gestaan, maar er was echt niets te zien.. Hoop ik dat ik gauw mijn menstruatie zal krijgen. Dan wil ik weer door voor een volgende poging. Hopen dat tenminste 1 van de 2 cryo's goed wil ontdooien.

Vind het vreemd dat ik al vroeg in de cyclus mijn ovulatie heb gehad en dat mijn menstruatie nu zolang op zich laat wachten, wat kan je lijf je toch voor de gek houden hé!

@Nathalie, hoe voel jij je vandaag??

@Megan, succes met je wachtdagen nog, hoop van harte dat je positief zult testen volgende week.

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Wat ontzettend klote weer!!!!

Ik hoop zeker voor je dat de cryootjes zich goed ontdooien!!!!

Ik voel me redelijk, wel blijf ik last houden van die buik en van misselijkheid, heb nu door het niet sporten ook last van m'n rug en m'n bekken, heel fijn allemaal.

Waar ik echt van baal is dat ik zo lang weer moet wachten op een nieuwe poging, erg klote maar ja, niets aan te doen!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

En ik maar klagen over het wachten, terwijl jij nu verplicht 2 maanden rust moet houden. Vind het echt zwaar klote voor je!

Je moet erin blijven geloven dat je ooit een klein minimensje in je armen mag sluiten.

Je verdient het!

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Ben je nu al eindelijk eens ongesteld? Lijkt me echt verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten!!

Ik hoop het dat ik een van de gelukkige word echter, begin er steeds minder in te geloven!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Jeetje dames, wat een ontzettend stom nieuws allemaal. Oh Nathalie ik vind het echt supersuperklote voor je.....wéér zo lang wachten, terwijl je net opgeladen was. Ik hoop dat je de kracht vind om je leven leuk te houden ondertussen, jullie doen er gewoon alles aan en ik hoop dat het jullie gegeven is.

Chantal, toch niet dus, bah wat een klap opnieuw. Hoe ga jij nu verder? Zijn twee cryo's nu wel bespreekbaar voor je man? Het is toch niet meer dan fair, je bent 36 toch? Dan vergroot je je kansen gewoon. Die teleurstellingen gaan een mens niet in de koude kleren zitten. En ik zat nog te bedenken als argument voor je man, als het toch een tweeling mocht worden: het is eerst wel even investeren een paar jaar, maar een tweeling speelt vast ook heel veel met elkaar. Dan hoeft hij zich minder vaak in de benen te hijsen om te voetballen of te badmintonnen met zn zoontje. Dus op de lange termijn heeft hij er meer aan, en dan heeft-ie er meer aan want dan is hij pas echt ouder aan het worden.

Ofzo...nou ja ik zeg ook maar wat, maar moest daar ineens aan denken.

Hier verder weinig nieuws. Beetje dip-dagje, voel me humeurig en beetje down. Verlies ook een beetje vertrouwen eigenlijk. Voel wel steeds een dreinend pijntje onderin. Vandaag is de laatste bollendag, dus het weekend wordt erg spannend. Normaal gezien zou ik nu al wel de menstruatie aan hebben zien komen, nu nog niks gezien - door de bollen uiteraard. Dus ben erg benieuwd wat er gebeurt als ik daarmee stop. Was jij dat niet Nathalie die altijd twee dagen na die tijd ongesteld werd? Als ik zondag doorkom, ga ik hoop krijgen. En voor nu:.......wachten..............

Meiden sterkte en geniet ook van de paasdagen!! Lekker eitjes eten.

lfs Megan

Geplaatst

Hoi Megan,

Hoe gaat het met jou, je mag a.s. dinsdag testen zie ik. Spannend!!

Hoop voor je dat het meteen raak zal zijn. Denk je dat je wachten kunt tot de testdatum of ga je er eerder een testje tegenaan gooien??

Wat bertreft onze cryo's, ik heb het er met mijn man niet over gehad. Ik veronderstel dat hij er nog altijd 1 teruggeplaatst wil en geen 2. Weet je, ik wil er ook geen ruzie over hebben. Maar ik vind jouw reden om voor 2 te kiezen en mogelijk een tweeling te krijgen wel erg leuk!! (We zijn natuurlijk allang blij als 1 van de 2 goed wil ontdooien....).

Ook dat is nog een zeer spannend proces. Het is wel moeilijk, waarom kom ik er op deze leeftijd pas achter dat ik toch graag moeder wil worden??? Ben inmiddels 37 jaar geworden... De kans op zwangerschap wordt, naarmate je ouder wordt, ook steeds kleiner. Ik wil niet pessimistisch overkomen, dat ben ik ook niet. Ben vol goeie hoop dat mijn man en ik samen een kindje mogen krijgen.

Laat je wat weten dinsdag???

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Jeetje Megan, dinsdag alweer testen, wat vliegt de tijd toch! Niet voor jou natuurlijk want die wachtweken zijn killing!

Echt heel spannend hoor, sterkte meis deze dagen!

Ps. dat was ik ja van die bollen, ongeveer 2 dagen nadat ik ermee gestopt was werd ik ongesteld.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Die wachtweken zijn echt vreselijk ja!!!

Ik mag eigenlijk woensdag pas testen.

Vandaag is het 14 dagen na de punctie, wachtdag 11.

Ik twijfel of ik morgen een testje zal doen. Wat denken jullie???

Vandaag wel wat hele kleine bruine dingetjes of sliertjes (sorry dames...) gezien. Echt heel erg eng hoor dit! Je wilt het gewoon niet zien. Maar ik realiseer me dat dit pas poging 1 is.

Maarja...............je leeft hier al een paar jaar naartoe en dan voelt het niet meer als pas de eerste keer. Maar ik weet ook dat ik dat even naast me neer moet leggen en eerst een paar terugplaatsingen moet doen om het een goede kans te geven. Maar ik hoop natuurlijk heeeeel erg dat het niet nodig zal zijn en een van mijn freezy's een broertje of zusje kan worden.....

Ik word dit jaar 32 en word me ook al bewust van leeftijd. Het is een soort onomkeerbare wens ineens, die kinderen. Had dat eerder ook nooit van mezelf gedacht.

Op dit moment probeer ik eigenlijk het belang minder groot te maken zodat het misschien eerder lukt (sorry ieder zn mechanieken haha) weet niet of mijn lichaam erin trapt hoor!! Zo van: lekker volgende week weer alcohol enzo.....nahjah..........:-))

Fijne Pasen nog meiden. Nathalie, ik voelde me tegen de punctie ook ene broedkip. En ik had maar tien follikels waarvan 6 eitjes. Dus ik kan me voorstellen hoe jij je voelt! Hoeveel rietjes hebben jullie eigenlijk? Bij ons zeiden ze nog je kunt er een IUI van maken maar dan hadden we 5 rietjes nodig. Voor ons teveel maar sommige stellen hebben er 18 ofzo.

lfs Megan

Geplaatst

Hoi Megan,

Die bruine troep kan oud bloed van de punctie zijn, hoeft niets te betekenen hoor!

Ik hoop ook voor je dat het meteen raak is, dat scheelt dan weer een hoop gewacht en gewacht en gewacht.. wel zal ik dan stinkendjaloers op je zijn hoor! :)) maar het is jullie gegund!

Chantal en ikzelf hadden dat ook nooit gedacht van die kinderwens, grappig dat we met z'n drieen in hetzelfde schuitje zitten..althans grappig..dat is dan weer niet het juiste woord natuurlijk. Aan al die spuiten en ellende is helemaal niks grappigs te ontdekken..behalve dan de associatie broedkip en Pasen!

Ik weet echt niet hoeveel rietjes wij hebben, genoeg nog voor een 3e ICSI en misschien nog wel voor een 4e ICSI zei de arts. Bij ons is er nog nooit gesproken over IUI.

Ik zou persoonlijk nog 1 dagje wachten met testen Megan, bij een cryopoging ben ik altijd wel van het vroegtesten maar bij een verse poging blijft het toch wat lastig. De topic van Pien "vroegtesters onder ons" is erg grappig, zou ik even kijken als ik jou was.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou Nathalie, aan eitjes dit jaar bij jou inderdaad geen gebrek!! Haha.

Hoe voel je je nu, nog veel last??

Ik vind het echt knap van je zoals je ermee omgaat, petje af hoor!!!

Medio Juni moet het gewoon raak zijn bij jullie, jullie hebben het zo verdiend!!

Megan, zal voor je duimen dat je hartstikke positief zult testen a.s. woensdag.

Het April bankje is vooralsnog een erg groen bankje, hoop dat je daar ook bij zult zitten.

Aanstaande vrijdag moet ik alweer een ovulatietest doen en de afspraak voor de echo staat ook weer vast. Is aanstaande zaterdag.

Nu maar hopen dat de laatste 2 cryo's goed willen ontdooien of tenminste 1 van de 2 in ieder geval...

Tot horens,

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Thanks voor de bemoedigende woorden en over dat knap vinden...tja..je moet door he en blijven janken heeft geen zin dan blijf je zo in de negatieve spiraal zitten dus dan maar humor!

Als je op dit forum kijkt dan zijn er echt veel meiden die zoveel meer meegemaakt hebben dan ik in de MM en een humor dat ze hebben!

Als ik dan weer zo'n depri bui heb en ik lees wat sommige meiden hier hebben meegemaakt..dan voel ik me echt een pieper en voel ik mezelf zeer verplicht om er weer flink tegenaan te gaan!

Zaterdag alweer een echo, dat gaat snel! Op naar die mooie cryootjes!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nahhh mislukt hoor........heeft nu wel doorgezet.

Grrrmmpfffff echt balen.

Zal morgen het ziekenhuis bellen, even horen hoe dat zit met de freezy's. Ik hoop dat ik meteen door kan, maar ze gaan daar ook verbouwen geloof ik dus even afwachten. Of moet er eerst een maand tussen zitten?

He bah. Wat een rotgevoel.

Zucht!

Ehm...tot later.....:-(

grtz Megan

Geplaatst

Hoi Nathalie & Megan,

Megan, wat klote voor je dat het niet gelukt is! hebben. Het is een rotgevoel ja en dat is nogal mild uitgedrukt. We weten hoe het voelt.. Op naar je cryo's! Je zult waarschijnlijk een maand rust hebben, omdat het een verse TP is geweest.

Nathalie, ik vind je absoluut geen pieper. En zo wel dan had ik dat ook gezegd..

Je hebt altijd positieve en bemoedigende woorden voor een ander (en ook voor mij!)

terwijl jezelf telkens veel pech hebt. Hoop echt dat het helemaal goed zal komen voor jullie. Kan jouw soort humor wel waarderen!!

Liefs,

Chantal.

Geplaatst

Ach Megan wat verschrikkelijk voor jullie!!

Heel veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan!!!

Net al Chantal denk ik dat je 1 maand moet wachten i.v.m. de verse poging.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Chantal en Megan,

Thanks Chantal!! Ik houd van directe mensen dus zeg vooral wat je op je hart hebt! :)))

Gister een echo gehad en de eierstokken zijn nog steeds erg groot en nog steeds wat vocht in de buikholte (gelukkig niet meer zoveel), mag nog niet sporten van dr. Hulsbergen.

Vrijdag heb ik een afspraak met dr. Pieters, de stand van zaken doorspreken en dan maar weer op naar half juni!

Spuit nog steeds decapeptyl, nog steeds niet ongesteld. Ben benieuwd hoelang dat op zich laat wachten!

Over 2 weken gaan Herman en ik lekker naar Elysium in Rotterdam, heeeeeeeerlijk ontspannen, heb er nu al zin in!

Chantal, nog 3 dagen en je mag weer naar Leiderdorp rijden. Hoe lang doe je er nou over??

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie & Megan,

Goh, wat duurt dat lang zeg eer dat vocht uit je lichaam is!

Heb je nog last van misselijkheid?? Waarom moet je nog steeds Decapeptyl spuiten??

Lekker vooruitzicht om er even tussenuit te gaan met z'n tweetjes, geniet ervan meid!

Mijn man en ik hebben eind deze maand een weekje vakantie, we gaan de tuin opknappen, is hard nodig!! Word dus een werkvakantie, hopen dat het weer een beetje mee zal zitten...

Megan, hoe gaat het met je??

Lieve groetjes,

Chantal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden