Ga naar inhoud

De Oktober en November 2009 mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jammer Dani ik heb je altijd een moordwijf gevonden, lief en leuk en altijd gezelig!!

Veel geluk met je gezinnetje!!

Kus van ons!!

Geplaatst

Al weer 2 tanden opkomst... Rechts boven ( hoektand) en beneden hahah echt leuk!!

Hoe gaat het hier met de meiden????

Ik kreeg gister mijn afspraak bevestiging van 27 okt van UMC binnen voelde wel gek haha... We beginnen pas rond maart als alles mee zit..

Geplaatst

Wat snel gaat het dan ineens met de tandjes he! Eva had in no-time 6 tanden. Finn heeft nu ook een klein wit streepje, echt te schattig.

Finn is enorm verkouden (alweer) maar blijft de vrolijkheid zelve, hahaha! Niets is meer veilig in huis, Eva is de boel enorm aan het ontdekken, ze rolt de hele kamer door. Finn is meer het afwachtende type. Als hij maar te eten en te drinken krijgt dan is het helemaal goed! Eva en Finn hebben echt lol met elkaar, ze krijgen de slappe lach van elkaar. Als ze in hun bedjes liggen gaan de armpjes door de spijlen en geven ze elkaar een handje. Echt zó lief! En maar lachen, echt heerlijk!

Spannend mijnbaby! Op naar een brusje voor je kleine mannetje!

Liefs, Jane

Geplaatst

Aaaah wat lief jane dat ze elkaar een handje geven via de spijlen SMELT SMELT schattig!!

Ja spannend ondanks het nog heel ver is haha... Okt is alleen het gesprek.. we willen pas in maart de TP... ( over een half jaar)

Geplaatst

Dani: veel geluk met je gezinnetje. Had even een tijdje niet meer gekeken. Justin vandaag alweer 1 jaar, gefeliciteerd natuurlijk.

Michelle: tnx voor de tip. We doen er al regelmatig alleen talkoeder op en geen creme. Maar het kwam door het tandje en hebben de oppas even een harde instructie gegeven dat ze ook luiersmoet wisselen.....vorige week was er maar 1 uit de tas. Dat is natuurlijk een beetje te weinig voor een hele dag.

Dees en Mijnbaby: super dat jullie weer de mmm ingaan voor een 2de. Af en toe zou ik het ook wel willen, maar ziet er dan eerst zooooo tegenop om het huis te verbouwen. We hebben maar 2 slaapkamers boven, dus zal er 1 gesplitst moeten worden. We genieten eerst nog lekker van Kaylen en mss over 2 jaar dat we het ook opnieuw gaan proberen. Iig wel spannend!!!!

Mijnbaby: het is mss pas over 6 mnd, maar de tijd gaat zo vreselijk snel met zo'n kleintje!!!! Voor je het weet is het al zover.

Hier alles verder prima. Mn collega is gelukkig weer terug van 3wk verlof, dus had ik afgelopen donderdag tenminste weer een echte mamadag. Tenminste geen mama/werkdag meer. En voor mij ook nog maar 3 dgjes werken en lekker 1.5 wk vakantie, heerlijk weekje center parcs. Kan echt niet wachten!!! Heb er echt zo mega veel zin in en vooral omdat Kaylen nu zo goed kan zitten en spelen. We hebben ook iets nieuws ontdekt. Voordat hij naar bed gaat ga ik lekker op de bank liggen en hherlijk met spelen. Hij vind het zo super en ligt dan heerlijk op mn buiken en is hij lekker aan het ontdekken (en zichzelf lekker moe maken haha).

Dees: we hebben dezelfde autostoel... welke kleur hebben jullie? Wij hebben de rode, maxi is namelijk ook rood met grijs.

Geplaatst

@ Tammy dat is waar voor je het weet is het zover.... een half jaar is zo om....

aan de ene kant hebben we zo iets van we zijn jong en we kunnen nog wachten, maar aan de andere kant weet je nooit hoe lang de volgende opzich kan laten wachten... het aller aller liefst als ik ze mag en kan krijgen willen we mits alles goed gaat bij de 2e ook heel graag nog een 3e vandaar dat ik niet te lang wil wachten.... ( maar goed we willen zoveel nu alleen maar hopen... want elk kindje is een wonder)

Geplaatst

Zo...heb het allemaal weer even snel bijgelezen...wat gaan ze toch allemaal goed, hè!

We zijn net terug van 4 weekjes vakantie! Heerlijk om zo lekker op pad te zijn met de meiden. In de afgelopen weken hebben ze superveel bijgeleerd...mijn ouders waren vandaag helemaal verbaasd!

Ze kunnen allebei zelfstandig zitten, kruipen de hele kamer door, trekken zich aan alles omhoog, kruipen over alles en iedereen (vooral elkaar) heen, zijn dol op pap met een lepeltje...en vast nog meer...:)

Juultje heeft inmiddels 4 tandjes (ook dat is heel hard gegaan) en bij Kaatje komt de eerste er echt aan (boven).

Morgen moeten we naar het CB. Ben megabenieuwd hoe goed ze gegroeid zijn! Ook krijgen ze hun 11-maanden prik.

Ga mijn bedje weer eens opzoeken...dat is altijd zo lekker na een paar weken in een ander bed geslapen te hebben!

Geplaatst

Prikjes zijn goed gegaan, weinig last van gehad, dus da's mooi.

Ze waren goed gegroeid...Juultje weegt nu 7890 gram en is 70,5 cm en Kaatje weegt 7625 gram en is 69,8 cm. Voor het eerst dat ze meer dan een ons schelen in gewicht.

Verder was de arts erg tevreden. Ze vond dat ze de twee maanden die ze te vroeg geboren zijn, al voor een heel groot deel hebben ingehaald. Altijd fijn om te horen.

Morgen op controle bij de kinderarts. Benieuwd wat die zegt!

Geplaatst

He meiden/moeders,

ik kom even binnenvallen om te lezen hoe het met jullie gaat. En gelukkig gaat het goed met jullie allen.

Ik lees over het aanschaffen van een buggy ipv een kinderwagen. Wij hebben voor onze twins ook een buggy erbij gekocht, omdat ie nou eenmaal wel in mijn autootje past. Toch blij dat we afgelopen vakantie (met onze bus) de easywalker-duo hebben meegenomen. We konden nu met gemak over hobbelige weggetjes en met die tweelingbuggy (van koelstra) was dat nevernooit niet gelukt.

Ik wilde deze ervaring even met jullie delen, als ervaringsdeskundige.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

hoi hoi,

hier even een kleine update, de rit naar branbant ging erg goed! geen gehuil en heeft nog een uur lekker geslapen. zo makkelijk dat hij nu ook onze kant op kijkt en dat als er iets is ik er gelijk hem kan troosten. hij kan nu ook veel beter uit het raam kijken en dat is natuurlijk erg vermoeiend.

Bij anderen slapen is een ander verhaal, heel veel wakker en niet stil te krijgen, behalve als hij bij ons in bed lag. maar wij waren aan het eind van het weekend kapot en maandag gelijk weer het ritme erin gebracht, want tja als je ergens anders bent heb je toch een ander ritme. en op dinsdag ging het als voorheen:D

Wel denk ik toch echt dat hij nu bang is om verlaten te worden, als ik even weg loop is het meteen huilen en krijsen.. me moeder was er net en die liep bij de box weg en hup, daar kwam het gekrijs weer. Ik probeer zoals ze zeggen er een kiekeboe spelletje van te maken maar dat helpt dus nog niet. iemand andere tips?

vanmiddag naar het ziekenhuis naar de slaapdokter, hij wordt binnekort geopereerd aan zijn verborgen schisis en nu moeten we eerst nog lang de slaapdokter. wel spannend hoor als ik er aan denk dat mijn kleine man onder het mes moet krijg ik gewoon de kriebels, gewoon zon super zenuwachtig gevoel.

voor de rest niet veel bijzonders te melden.. oja meneer heeft nu 5 tandjes en 6 en 7 kom ook door, er is al een doorgebroken wit stipje te zien. gaat hard nu!

nog even een foto van hoe julian laatst lag te slapen..

1071930501_5_4M0A.jpeg

op zijn knieen en met een glimlach..

Liefs

Desiree

Geplaatst

@ dees

Volgens mij is dat even een fase.. Ik hoop dat het gauw weer voorbij is.. vooral op de leeftijd komt het veel voor... Meid wel naar dat die onder het mes moet, als moeder krijg je daar de rillingen van.. maar het is voor een goed doel...

hoop dat die weinig last heeft na de ingreep..

Geplaatst

Hallo,

nou hier een niet zo leuk verhaal. Michiel moest vorige week dinsdag een dagje worden opgenomen voor een schildkliertest, om te onderzoeken wat er nou precies mis is met zijn schildklier. Dus wij daar naar toe om 09.00 en toen hebben ze na 5 pogingen om een infuus in te brengen van mij moeten stoppen. Hij was echt helemaal over de zeik. Ik vond het wel genoeg. Maar sindsdien slaapt hij geen nacht meer door. De hele nacht ligt hij te huilen zelfs als hij lijkt te slapen. Ik ben zo onwijs moe. Wat zou ik hier nu tegen kunnen doen?

Geplaatst

Lucky T,

volgens mij heeft je zoontje heel veel te verwerken. Misschien kan je het hem uitleggen wat er is gebeurd en waarom. Klinkt misschien vaag, maar baat het niet dan schaat het niet.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Hi Lucky,

Ik kan me ook voorstellen dat je die verpleging nog net de nek niet hebt omgedraaid zeg. Ik denk dat ik me idd had in moeten houden. Het is volgens mij zoals Stephanie zegt het verwerken.

Een van onze meisjes kan idd ook soms helemaal over d´r zuiger gaan. Wat ik wel eens doe, al zijn ze pas 9 maanden; naast het bedje zitten en Woezel en Pip voorlezen. Ze begrijpen er echt geen snars van maar door het ritueel van tussen hen in zitten, boekje lezen en rust in de tent, lukt het vaak ze ook rustig te krijgen.

Als Florine dan toch weer begint als ik wegga, is het 4 minuten laten huilen, dan naar boven, speentje geven en gelijk weer weg. Hier lukt het dan vaak in 2 of 3 keer.

Echt balen zeg, kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Mijn man kan het nog redelijk aan maar ik zit beneden altijd bijna mee te janken als een van de meisjes zo hartstochtelijk zit te huilen.

Succes

Geplaatst

Lieve meiden,

Ook ik heb besloten om het forum achter me te laten. Ik wil jullie ontzettend bedanken voor jullie luisterd oor, steun en tips. Ik heb echt heel veel gehad aan dit forum en ben daar heel dankbaar voor! Ook heel veel succes voor degene die gaan voor een brusje!

Het ga jullie goed!

Veel liefs, Jane

Geplaatst

Dees: Gelukkig is de autorot helemaal goedgegaan alleen jammer dat het slapen ergens anders niet zo goed ging. Het verlaten is echt een fase, want Kaylen heeft er ook even last van gehad, vooral als ik moet werken en nog de hond moet uitlaten. Dan ligt hij altijd alleen in de box en ben ik ff buiten. Dan zeg ik ook altijd dat ik even de hond ga uitlaten en dat ik zo terug ben. Vaak kijkt hij me dan aan en is het goed.

Trudy: Jeetje zeg wat een drama in het zh. Ik had die verpleging echt de nek omgedraaid. Dat ze zelf daar ook niet bij nadenken dat je zo'n kleintje dat niet kan aan doen. Ik heb geen tips verder, maar mss lekker een verhaaltje idd en proberen om hem echt even te laten huilen.

Jane: echt jammer dat je ons gaat verlaten, maar kan me voorstellen dat je het ook wilt afsluiten. Jullie zijn nu compleet en ga lekker van je gezinntje genieten. Veel geluk met zn allen.

Hier zitten wij lekker in Center Parcs en Kaylen heeft de eerste 3 nachten dus echt als een drama geslapen. Elke keer wakker en hij heeft de eerste 2 nachten bij ons op de kamer geslapen, dus heerlijk hoor zo'n vakantie haha. Daarna ging het iets beter toen hij in de sauna heeft geslapen, maar ook tien was hij 's nachts wakker. Hebben we eens goed in zn mondje gekeken en wat blijkt er komen gewoon 3 tanden aan, ja 3. Dus hij heeft gewoon enorm veel pijn. Nu hebben we druppels van VSM en die helpen echt super. Gisteren voor het eerst gegeven en meneer heeft van 2000 tot 0830 lekker geslapen. We hadden meteen een heel ander kind haha. Verder hebben we het echt super leuk en Kaylen is helemaal verzot op het zwembad, alles vind hij leuk. Lekker in de baby float dobberen en spetteren. Ook in de stroomversnelling en in het golfslagbad, zolang hij maar kan spetteren.

Geplaatst

@ Jane

Jammer dat je gaat.. Ik heb vanaf het begin een klik met je gehad.. maar je heb gelijk je gezinnetje is compleet... Heel veel geluk! het gaat je goed..

@ lucky arme jongen pfff.. hij zal misschien wel over dromen... wat nu? misschien ondernarcose de volgende keer?

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik heb even weer bijgelezen, kon hele tijd niet op ivfmoeders komen server bezet ofzo:S

@ trudy, wat verschrikkelijk voor jullie mannetje, hoe is het nu met michiel?

@ jane, Ik had ook al gereageerd in je topic en vindt het jammer dat je gaat maar helaas tis niet anders!

@ tamara, tja doorslapen ergens anders is echt een probleem, behalve dan bij mijn ouders, me moeder kan hem geen dag missen zegt ze. gister gingen we even weg, en dus mams kon niet langskomen, had ik haar savonds opgebeld hoe het was gegaan zo een dag zonder julian.. haha.. nou ze zei jullie moeten maar niet verhuizen hoor. maar vandaag dubbel ingehaald, Julian is even bij oma komen spelen dan konden papa en mama even het huis verder schilderen:D

JULIAN zegt mama...! als we papa zeggen zegt ie gewoon mama! hahaha!

Maandag naar inloop geweest van cb.. Julian is 8570gr en 74cm!! de arts vond dat hij al echt een peuter gezichtje kreeg. Hij is waarschijnlijk allergies voor granen, en moeten langs de dieetiste. aangezien hij heel veel spuugt als we hem granen ontbijt geven en als we dat niet doen dan is er niks aan de hand.

Nog steeds weten we niet precies wanneer de operatie gaat plaats vinden, het maakt me denk ik ook alleen maar zenuwachtiger!

Julian zit nog steeds niet echt goed, jammer want wil graag met hem fietsen!

wel heeft hij 5 tanden en de 6de is in aantocht, hij heeft er helemaal geen last van!

nou ik ga nog even met manlief op de bank hangen en dan hupsa naar bed, morgen weer verder met de deuren schilderen!

liefs

Desiree

Geplaatst

@ Trudy hoe gaat het inmiddels met de kleine?

@ Dees zo lekker grote binkie!

Wij hebben 14 aug een afs staan bij het CB ben benieuwd we zijn al een hele tijd niet geweest... hij krijgt dan meteen zijn 11 mnd prik....

Ons kleine mannetje is mega slim haha laatst liep ik even naar mijn man in de badkamer en toen was die helemaal overstuurd hij wilde met papa douche... en gister weer even gepest liep ik de badkamer in en toen weer uit... hij krijsen hahah

Hij kruipt overal naar toe en wil alles pakken... laatst wilde ik hem uit bed halen stond die heel stoer naar me te kijken van kijk ik kan ook al in me bed staan...

Het gaat mega hard we zijn al weer bezig met zijn eerste BUMBA verjaardag hij is weg van die gekke clown!

Geplaatst

Hai meiden,

nou met Michiel gaat het niet lekker. Hij heeft sinds woensdagavond koorts. Gister toch even bij de huisarts lang geweest en die heeft in zijn oren gekeken, en zn longen geluisterd maar gelukkig was alles goed. We denken dat er toch tandjes aan gaan komen, mag ook wel want hij heeft er nog geen 1.

Maar wist niet dat ze zo ziek konden zijn ervan. Hij wil nu ook echt niet meer in zijn bed slapen, dat is echt een ramp en doordat hij zo koorts heeft durf ik hem niet te laten huilen. Dus daar zullen we een flinke kluif aan hebben als hij is opgekanpt om hem weer in zn bedje te laten slapen.

We hebben lekker een midweekje centerparcs geboekt voor oktober, lekker er even tussenuit.

Geplaatst

Even een snelle reactie voor Trudy via mn foon. Wij hebben Kaylen druppeltjes van vsm gegeven tegen de pijn van zn tandjes. Hij had ons met de vakantie wakker gehouden en hebben t gevraagd bij een apotheek. Het werkt echt super goed en wij vinden het beter dan een zetpil geven. We geven nu alleen voor het slapen gaan als hij er behoefte aan heeft.

Geplaatst

Zo hier een update.. Onze intake is gedaan.. we zijn wel 3 kwartier binnen geweest, alle te bespreken. maar uiteindelijk ga ik in december nog beginnen met de pil in in januari 2011 starten met de stimulatie..Ik mocht ook wel gelijk beginnen want ze hebben geen wachttijden meer in het UMCG. ze hebben er heel veel mensen nu rondlopen. Ook wordt de ivf poli naar een andere plek verhuist, aangezien ze nu bij de gyn en verloskundigen inzitten en dit niet altijd even fijn is! Erg goed allemaal.

Hebben nog even gekeken naar mijn gewicht.. oei.. toch het liefst wat afvallen.. ben nu 76 kg en te zwaar eigenlijk.. hmm ok.. nou we doen het natuurlijk met alle liefde!! mijn eierstokken waren nog goed actief en ik moet morgen bloed prikken, dag 2 van me cyclus ivm hormoon spiegel.

er zijn nog 5 rietjes over.. dus nog evt 5 pogingen voor een brusje, ik zei nou ik hoop er nog 1 nodig te hebben maar ja. .je weet maar nooit!!...

Ze plaatsen mits de kwaliteit goed is 1 terug. .ik heb de vorige keren elke keer 2 terug geplaatst gekregen maar goed, ze weten dat onze bevruchtingen niet top zijn.(zaad van me man was al ziek toen het ingevroren werd) pff wel weer spannend om daar op de poli te komen hoor!! maar wel met in ons achterhoofd we hebben een prachtkind dus weten waar we het voor doen.

Julian die zwaait nu ook.. dan zeg ik zwaaien en zwaait ie zo lief, handje gaat omhoog en wappert haha.. gister ook en het zwembad, zwaait naar alle vrouwen een echte chameur al dus! en zegt zo lief mama..als ik papa zeg zegt ie ook mama.. hahah.. hij zit al heel stevig maar heel af en toe valt ie nog wel om..

Gister dus ein-de-lijk gezwommen en hij vond het prachtig! en papa en mama hebben ook genoten, de weg terug met de auto was rustig meneer lag al, bij de eerste bocht te slapen..!

1095260530_5_hK1M.jpeg

nou dat was eerst wel weer!!

liefss

Geplaatst

Super Dees dat het goed gaat en wordt een spannende tijd weer voor jullie. Hopelijk hebben jullie maar 1 brusje nodig.

Hier ook alles prima. Gisteren is Kaylen weer met vlag en wimpel door de apk gekomen. Hij weegt nu al 10.1kg en is 74cm. De arts was zeer tevreden. Ook meteen gevraagd hoe het zat met zn blauwe ogen en lichte haar. Nou dat blijft dus zo, hij heeft tijdens de zwangerschap te weinig kleurstoffen aangemaakt. Ze weten niet hoe dat komt, maar is wel erg grappig. Hij heeft super mooie ogen en is verder helemaal gezond. Verder vandaag had hij echt een baal dag, zn hele kontje ligt weer open en dat doet hem mega veel pijn. Hij heeft dan ook de hele dag bijna zonder luier gezeten/ gelegen Gelukkig slaapt hij nu als een roosje. Hoop dat het morgen weer wat beter is.

Trudy: hoe gaat het nu bij jullie? Al wat beter met de de tandjes?

Geplaatst

Hoi hoi,

hier nog steeds slapeloze nachten, iedere nacht wakker en huilen. Maar als hij bij ons mag liggen is het over dus ik denk eerlijk gezegd dat hij gewoon een beetje verwend is en lekker bij ons wil liggen. Dus waarschijnlijk moeten we hem maar eens flink door laten huilen en duidelijk maken dat hij in zn eigen bedje moet slapen. Maar behalve een gebobbeld tandvlees nog niet echt een tandje in zicht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden