Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Meiden,

Ik ben er weer! Ik heb heerlijk genoten van 2,5 week zon, zee en lekker eten! Wat doet dat een mens goed! Ook heerlijk om even afstand te kunnen nemen van alle enerverende doem gedachtes! Ik voel me goed al heb ik wel veel last van een opgeblazen gevoel. Veel lucht in de darmen en daardoor soms verlies van eetlust. Maar verder geen klachten. Dan maakte natuurlijk dat ik me wel weer onzeker ging voelen maar... vandaag had ik een echo... EN HET WAS GOED! We zagen een heerlijk actief frummeltje actief zwaaien en doen! Wat mooi was dat... en ik moet eerlijk zeggen.. nu voel ik me pas voor het eerst echt zwanger.. Ik kan het wel van de dagen schreeuwen.. IK BEN ZWANGER! Poeh!

En terwijl ik de vorige keer een paar dagen achter leek te lopen, loop ik nu schijnbaar weer voor op de datum van de ticker.. ik zit nu op 11 weken en 3 dagen. Ik pas mijn ticker nog maar niet aan maar wacht het even af wat de verloskundige gaat zeggen.

Die afspraak staat voor morgen en voor volgende week maandag hebben we de nekplooimeting.

Genoeg over mij!

Ik schrok onwijs van het slechte nieuws van Nine en wil haar ook hier nog even een dikke knuffel geven en sterkte wensen! Dit geldt natuurlijk ook voor de andere dames met slecht nieuws!

Maar gelukkig ook nog goed nieuws.. om maar vooral in te gaan op de recente berichten!

Pien! Wat mooi! Heerlijk dat je ook een goede echo hebt gehad!

Haha Iza.. ik moet wel om je lachen! Nu al druk aan het plannen voor het geslacht.. je houdt de touwtjes goed in handen!

Chantal goed om te lezen dat het bij jou ook zo lekker loopt! Ik snap helemaal dat je niet gekozen hebt voor de combinatietest. Van mij hoeft het ook niet zo maar mijn mannetje hecht er wel waarde aan dus hebben we er wel voor gekozen.

@ Nanne.. ik ben benieuwd naar je ticker! Ik ben verzekerd bij ONVZ en krijg een bijdrage van circa EUR 500 die ik naar keuze kan inzetten voor zaken als combinatietest en ziekenhuisbevalling of gewoon voor baby uitzet. Hoe het verder werkt weet ik niet... ik moet zeggen dat ik me nu pas echt durf te verdiepen in alles.

Voor nu ga ik er een eind aan breien.. ik heb mijn reacties even beperkt tot deze pagina.. Maar vanaf nu ga ik het weer netjes bijhouden... en ja pieneke ook de lijstjes ;-)

Liefs Keesje

Ps. Wel bijzonder dat we eigenlijk alleen maar augustus mama's hebben in de eerste 11 dagen van augustus.

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

08 augustus: Pieneke

09 augustus: Keesje

10 augustus: Iza (Kirsten)

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

Eerstvolgende afspraak

19 januari: Keesje, 1e gesprek verloskundige

19 januari: C&D (Chantal), gesprek verloskundige

25 januari: Iza, 4e echo (12 wk)

25 januari: Keesje (nekplooimeting (12 wk, 0-3 dgn)

26 januari: Pieneke, nekplooimeting (12 wk, 2 dgn)

27 januari: Iza, 2e afspraak verloskundige

28 januari: Colle, 1e afspraak verloskundige (13 wk, 1 dg)

9 februari: C&D, afspraak gynaecoloog

26 februari: Pieneke, controle gyneacoloog (16 wk, 5 dgn)

3 maart: Iza, geslachtsbepaling :D (17 wk, 1 dag)

12 maart: C&D (Chantal), 20 weken echo

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

23 maart: Iza, 20 weken echo

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Meiden,

Ik ben er weer! Ik heb heerlijk genoten van 2,5 week zon, zee en lekker eten! Wat doet dat een mens goed! Ook heerlijk om even afstand te kunnen nemen van alle enerverende doem gedachtes! Ik voel me goed al heb ik wel veel last van een opgeblazen gevoel. Veel lucht in de darmen en daardoor soms verlies van eetlust. Maar verder geen klachten. Dan maakte natuurlijk dat ik me wel weer onzeker ging voelen maar... vandaag had ik een echo... EN HET WAS GOED! We zagen een heerlijk actief frummeltje actief zwaaien en doen! Wat mooi was dat... en ik moet eerlijk zeggen.. nu voel ik me pas voor het eerst echt zwanger.. Ik kan het wel van de dagen schreeuwen.. IK BEN ZWANGER! Poeh!

En terwijl ik de vorige keer een paar dagen achter leek te lopen, loop ik nu schijnbaar weer voor op de datum van de ticker.. ik zit nu op 11 weken en 3 dagen. Ik pas mijn ticker nog maar niet aan maar wacht het even af wat de verloskundige gaat zeggen.

Die afspraak staat voor morgen en voor volgende week maandag hebben we de nekplooimeting.

Genoeg over mij!

Ik schrok onwijs van het slechte nieuws van Nine en wil haar ook hier nog even een dikke knuffel geven en sterkte wensen! Dit geldt natuurlijk ook voor de andere dames met slecht nieuws!

Maar gelukkig ook nog goed nieuws.. om maar vooral in te gaan op de recente berichten!

Pien! Wat mooi! Heerlijk dat je ook een goede echo hebt gehad!

Haha Iza.. ik moet wel om je lachen! Nu al druk aan het plannen voor het geslacht.. je houdt de touwtjes goed in handen!

Chantal goed om te lezen dat het bij jou ook zo lekker loopt! Ik snap helemaal dat je niet gekozen hebt voor de combinatietest. Van mij hoeft het ook niet zo maar mijn mannetje hecht er wel waarde aan dus hebben we er wel voor gekozen.

@ Nanne.. ik ben benieuwd naar je ticker! Ik ben verzekerd bij ONVZ en krijg een bijdrage van circa EUR 500 die ik naar keuze kan inzetten voor zaken als combinatietest en ziekenhuisbevalling of gewoon voor baby uitzet. Hoe het verder werkt weet ik niet... ik moet zeggen dat ik me nu pas echt durf te verdiepen in alles.

Voor nu ga ik er een eind aan breien.. ik heb mijn reacties even beperkt tot deze pagina.. Maar vanaf nu ga ik het weer netjes bijhouden... en ja pieneke ook de lijstjes ;-)

Liefs Keesje

Ps. Wel bijzonder dat we eigenlijk alleen maar augustus mama's hebben in de eerste 11 dagen van augustus.

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak

Geplaatst

Hoi Ladies,

Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest. En hoera hij/zij groeit als kool en het hartje gaat als een waanzinnige tekeer. Wederom zijn we weer in de wolken. Onze uitrekendag wordt waarschijnlijk 12 aug (om maar een datum na de 11de te noemen ;) ) Volgende week dinsdag de combinatietest en dan op 19 febr weer terug naar de gyn in het ziekenhuis. Ik heb er voor gekozen om daar onder behandeling te blijven. Blijkbaar hebben ze ook verloskundige ondersteuning in het ziekenhuis, want op 17 febr heb ik een afspraak met de verloskundige in het ziekenhuis. Het is dus allebei! Wat een luxe. Ik weet niet goed hoe ik datums moet toevoegen aan jullie lijstje, dus vandaar dat ik ze maar gewoon in het berichtje hier noem.

Fijne avond allemaal,

Amber

Geplaatst

Hoi Ladies,

Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest. En hoera hij/zij groeit als kool en het hartje gaat als een waanzinnige tekeer. Wederom zijn we weer in de wolken. Onze uitrekendag wordt waarschijnlijk 12 aug (om maar een datum na de 11de te noemen ;) ) Volgende week dinsdag de combinatietest en dan op 19 febr weer terug naar de gyn in het ziekenhuis. Ik heb er voor gekozen om daar onder behandeling te blijven. Blijkbaar hebben ze ook verloskundige ondersteuning in het ziekenhuis, want op 17 febr heb ik een afspraak met de verloskundige in het ziekenhuis. Het is dus allebei! Wat een luxe. Ik weet niet goed hoe ik datums moet toevoegen aan jullie lijstje, dus vandaar dat ik ze maar gewoon in het berichtje hier noem.

Fijne avond allemaal,

Amber

Geplaatst

Goedemiddag,

Zojuist heb ik kennisgemaakt met onze verloskundige (of nou ja.. met 1 van de 4). Was helemaal prima. Op zich had ze niet zo heel veel nieuws te vertelen maar toch is het wel weer een leuke stap. We kregen ook allemaal leuke spulletjes mee wat het weer extra echt maakte!

Fijn zeg Amber dat het harje als een waanzinnige tekeer gaat. Een heerlijk geluidje..!

Ik heb je data op het lijstje bijgevoegd.

Hoe is het met de andere dames?

Ik heb vooral "last" van een erg dorstige mond en veel lucht (dus heel onsmakelijk veel boertjes). Voor het overige ben ik gewoon blij dat ik nu op die roze wolk zit. Ik maak me nu een stuk minder zorgen.. heerlijk!

Groetjes

Uitgerekend

12 augustus: Amber

Eerstvolgende afspraak

26 januari: Amber combinatietest

17 februari: Amber afspraak verloskundige

19 febr: Amber afspraak gynaecoloog

Geplaatst

Goedemiddag,

Zojuist heb ik kennisgemaakt met onze verloskundige (of nou ja.. met 1 van de 4). Was helemaal prima. Op zich had ze niet zo heel veel nieuws te vertelen maar toch is het wel weer een leuke stap. We kregen ook allemaal leuke spulletjes mee wat het weer extra echt maakte!

Fijn zeg Amber dat het harje als een waanzinnige tekeer gaat. Een heerlijk geluidje..!

Ik heb je data op het lijstje bijgevoegd.

Hoe is het met de andere dames?

Ik heb vooral "last" van een erg dorstige mond en veel lucht (dus heel onsmakelijk veel boertjes). Voor het overige ben ik gewoon blij dat ik nu op die roze wolk zit. Ik maak me nu een stuk minder zorgen.. heerlijk!

Groetjes

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak

Geplaatst

Keesje welkom terug van vakantie! Goed te lezen dat jullie een paar heerlijke weken hebben gehad. Fijn weer eens wat van je te horen, je blaakt van het zelfvertrouwen :-)

@Amber.. jij ook weer heerlijk nieuws!

Hier alles goed.. mijn mannetje heeft nog nooit iemand lachend van het kotsen zien terugkomen.. hahaha.

Liefs Pien

Geplaatst

Keesje welkom terug van vakantie! Goed te lezen dat jullie een paar heerlijke weken hebben gehad. Fijn weer eens wat van je te horen, je blaakt van het zelfvertrouwen :-)

@Amber.. jij ook weer heerlijk nieuws!

Hier alles goed.. mijn mannetje heeft nog nooit iemand lachend van het kotsen zien terugkomen.. hahaha.

Liefs Pien

Geplaatst

Hallo,

@Keesje, leuk weer wat van je te horen. Heerlijk zeg lekker de zon opgezocht! Ook fijn te horen dat alles zo goed gaat. Vond de eerste keer bij de verloskundige ook weer een hele stap voorruit, al werd er inderdaad niet veel nieuws verteld. Maar toch elke kleine stap verder voelt als een grote mijlpaal.

@Pieneke, echt die uitspraken van jou, echt geweldig. Zie het ook al helemaal voor me, jij met een big smile van de pot af komen en dat manlief je dan zo schaapachtig zit aan te staren! hahaha

Oja even een vraagje....dromen jullie ook anders dan anders???

Ik droom echt bizarre dingen en zo echt! Normaal onthoud ik ze nooit maar nu kan ik ze zo van een week op te noemen. Als ik wakker word 's-ochtends ben ik echt verward en moet ik ff kijken waar ik ben. Was vanmorgen ook echt ziedend op mijn vriend omdat ik gedroomd had dat hij stomdronken op de begrafenis van m'n collega (sorry is echt een aardige vent hoor) was! Echt er kon nog geen kus vanaf vanmorgen. Herkent iemand dit misschien?

Liefs, Chantal

Geplaatst

Ja, dat heb ik ook! Hele concrete dromen, soms leuk, soms niet zo fijn.. Spreek ook heel veel mensen 's nachts!

Had 1 nacht toch ineens weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :-(, maar daar kan ik de droom van de nacht erna tegenover zetten: toen was Thom Hoffman mijn gynaecoloog!!! Chantal, weet jij al of 'gebruikte' dromen nog een keer terugkomen?? ;-)

Vanavond effe lekker naar Ikea geweest, wat is de kinderafdeling ineens leuk!! Het wordt een stuk concreter allemaal nu! En naar de 9-maandenbeurs eindelijk met wat zwangere vreindinnen, geweldig!! Lekker mutsen, nu 't kan!

Hebben jullie nooit ineens het gevoel dat het vast niet goed is? Niet dat ik dat ergens op baseer, maar dat is het steeds terugkerende ongeloof waarschijnlijk... eigenlijk moet ik dan even een echo, vind ik zelf. Maar ik heb nog steeds geen bericht van ziekenhuis hier, val een beetje tussen wal en schip, voor m'n gevoel. Moet wachten op brief met daarin een geplande afspraak.

Maar goed, tis heus wel goed, hoor! Weet ik ook wel, maar zou 't zo graag willen kunnen checken!! Ach ja, Miss Ongeduld.

Lfs Nanne

Geplaatst

Bah, wat is het hier rustig!!!

Kan me er wel wat bij voorstellen op dit tijdstip, hoor... Maar ja, Thom Hoffman kwam niet opdagen. :icon_smile:

Geplaatst

Thom_Hoffman_jpg_1208811b.jpg

Hahahaha

Om half 4 lag Thom nog te slapen maar inmiddels verschijnt hij graag even voor je hoor Nanne!

Ik heb ook last van het dromen. Ik ben vanacht heel druk geweest om een groot containerschip in de haven te plaatsen. En terwijl ik hier heel druk mee was heb ik me steeds afgevraagd waarom ik dit nu toch moest doen terwijl ik zwanger was.. hoe bedenk je het!? En ik kan niet eens varen...

tja.. dan heb ik toch ook liever een leuke man in mijn dromen.

Veel liefs

Geplaatst

Dames, wat hebben jullie een gezellig topic :happydance:.

Nanne, dat gevoel over dat het ineens niet goed zou zitten, heb ik ook wel 's gehad, zeker die eerste 3 maanden, maar naarmate je verder komt, krijg je er steeds een beter gevoel bij (tenminste dat had ik).

Pieneke, nog 2 daagjes zie ik en dan ben je de magische 12-weken grens over! Wat goed! :toppie:

Geplaatst

Hoi dames,

Hier zo maar even een kort berichtje. Lekker weekend vanaf nu! Deze week en volgende week werk ik maar halve dagen, omdat ik enorme last van mijn/bekken heb. Gelukkig nog geen echte instabiliteit (zou erg vroeg zijn). Waarschijnlijk wel een opdoffer gehad van alle hormomen en daardoor toch wat verweking in het bekken. Deze week al 2 x bij de fysio geweest en dat lucht behoorlijk op. Rustig aan doen maar dus! Gelukkig begin ik dat nu eindelijk iets beter te accepteren, dat bepaalde dingen er gewoon bij horen, dat maakt genieten wel een stuk makkelijker!!

Groetjes

Amber

Geplaatst

beste meiden,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ook ik voeg me toe aan jullie forum, ik ben uitgerekend op 25 augustus 2010 en ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger, ik vind het allemaal erg spannend en kan het niet geloven. ik kijk erg uit naar de volgende echo, weet nog niet wanneer die zal plaatsvinden. ik heb :zwanger: op 18 december, na 1e terugplaatsing na icsi behandeling. een mooi kerstkadootje dus.

x giraf

gesprek huisarts jan 2009

intake fertiliteitsarts april 2009

punctie: 2 dec 09

tp: 2 emmies 4 dec

postief getest 18 dec

7 weken echo: 8 januari-> 1 kloppend hartje

Geplaatst

Amber.. doe rustig aan meid, ik hoop dat je klachten dan naar de achtergrond zullen verdwijnen!

Welkom en proficiat Giraf.. ik heb je toegevoegd aan het lijstje! Als je afspraken wil toevoegen doe je dat middels kopieren/plakken van het laatste lijstje.

Moortje hoe is het afgelopen bij jullie? Je hebt inmiddels de uitslag gekregen toch? Ik hoop zo dat geen nieuws goed nieuws is.....

Chantal, Nanne en Keesje.. lekkere dromertjes van me ;-)

Uitgerekend

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

Geplaatst

@Nanne, Wow Thom Hoffman als gynaecoloog....I Like :toppie: Echt, als ik erachter ben hoe je je dromen kunt hergebruiken ben je de eerste die het hoort! Die droom over de BBZ is wel erg naar, maar gelukkig weet je dat het nu goed zit!

@Keesje, hmmm jammer dat je ook van die minder leuke dromen hebt. Ik gunde je toch op z'n minst dat een knappert je even helpt met het "inparkeren" van het schip!

@Giraf, Gefeliciteerd met de zwangerschap en welcome to the club!

Groetjes, Chantal

Geplaatst

Zo, ik ga voor take 2! Misschien helpt wat later naar bed gaan tegen het nachtelijke spoken... dank voor de poster van Thom, hij moest eens weten! Haha.. Ben benieuwd of ik 'm vannacht nog spreek, hij heeft natuurlijk wisselende diensten.......

X

Geplaatst

Hallo dames!! Hier alles nog goed.... Hele week mega buikpijn gehad (geen menstruatiepijn maar ook rond bekken) en gisterenochtend ging ik bijna om toen ik mezelf in de spiegel zag.. Ik ben ontploft en zie er momenteel uit alsof ik 20 weken zwanger ben!!!!

Nou ja, ik denk dat mijn baarmoeder omhoog is gekomen (ligt bij mij héél diep in mijn bekken) en dat dit de pijn veroorzaakte :) want nu geen pijn meer! Maar die buik!!! WOW!!

Verder alles goed met de dames?? Ik heb maandag voorlopig mijn laatste echo!! We sjeesen allemaal hard naar de 12 weken (of zijn er al) wie had dat 8,9 weken terug gedacht hè!!!

Geplaatst

Klopt!! :)

Heb hem hier vandaan (weet niet of het gezien wordt als reclame? Als het niet mag stuur me dan maar een pm...)

http://www.voshealthshop.nl/N_frame.html?http://www.voshealthshop.nl/N_art_122.html

Zelfs met mijn gekantelde baarmoeder, vandaag dus al gehoord :) maar je moet ook niet schrikken als je hem nog niet vind... dus alleen aanschaffen als je wat dat betreft een beetje stressbestendig bent, anders raad ik aan om het niet te doen :)

Maar als het lukt, PRACHTIG!! :)

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier ff een berichtje vanuit Landal hihi.

We zijn een weekendje weg, ff onze gedachten verzetten..

Maandag 1 februari heb ik de vlokkentest, en dan nog eens 2 weken wachten...pfff maar goed positief denken!!

Dus het blijft de komende weken erg spannend, en ik moet je zeggen het valt niet mee dat wachten.....ik kan gewoon nog niet echt genieten van mijn zwangerschap...heel irri gewoon...

gr. Yvon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden