Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn god Keesje, wat hebben jullie weer angstige momenten moeten doorstaan. Dat maakt het van het een op het ander moment wel weer zorgelijk, ik kan me voorstellen dat je weer aan het wankelen gaat, juist als je net vertrouwen hebt gekweekt. Hou rust en ik hoop dat HET zich niet meer laat zien.... BAH BAH

Amber.. ik heb er geen last van, ik zou het bij je volgende afspraak zeker aan de orde stellen.

Liefs Pien

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

07 augustus: Keesje

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza (Kirsten)

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Amber

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

25 januari: Keesje (nekplooimeting (12 wk, 0-3 dgn)

26 januari: Amber combinatietest

26 januari: Pieneke, nekplooimeting (12 wk, 2 dgn)

27 januari: Iza, 2e afspraak verloskundige

28 januari: Colle, 1e afspraak verloskundige (13 wk, 1 dg)

9 februari: C&D, afspraak gynaecoloog

11 februari: Colle, 2e afspraak verloskundige

17 februari: Amber afspraak verloskundige

19 febr: Amber afspraak gynaecoloog

26 februari: Pieneke, controle gyneacoloog (16 wk, 5 dgn)

3 maart: Iza, geslachtsbepaling :D (17 wk, 1 dag)

12 maart: C&D (Chantal), 20 weken echo

15 maart: Colle, 20 weken echo

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

23 maart: Iza, 20 weken echo

Zo mijn eerste intake bij de verloskundige zit erop. (afgelopen donderdag)

Had gehoopt dat ze naar het hartje zouden luisteren ondanks dat ik dat zelf nu ook kan want ik heb ook een doptone gekocht (babysound)

Maar helaas, dit doen ze pas met 14 weken omdat ze dan zeker weten dat het niet meer schadelijk kan zijn voor het kindje (???)

Ben er eigenlijk niet zo op ingegaan maar heeft me wel aan het denken gezet.

@ Keesje: Jeetje wat moet dat schikken geweest zijn zeg...pffff.

Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en naar het ziekenhuis bent gegaan. Ben blij dat met jou en je kindje alles goed gaat.

Afgelopen donderdag heb ik van smiddags tot savonds alleen maar moeten spugen. Ik denk een virus want de volgende dag was het weg. De volgende dag werd ik wakker met een beetje een druk op mijn borst, dit werd steeds erger en uiteindelijk ben ik net voor sluitingstijd de apotheek nog binnengerend om te vragen wat het kon zijn, wat ik er aan kon doen en of ze iets voor mij hadden.

Het vermoeden is dat het mijn slokdarm(klep) is wat duidelijk erg geïrriteerd is (door waarschijnlijk het spugen, en maagzuur) Ik heb er nu een drankje voor gekregen want gelukkig wel verlichting geeft.

Snachts heeel slecht geslapen, kon niet liggen van de pijn. En ademhalen deed ook erg zeer.

Als ik niet had geweten dat het mijn slokdarm was dan zou ik echt denken dat ik een klaplong zou hebben of iets aan mijn hart, heb nog nooit zo;n nacht gehad pffff

Wist me geen raad meer.

Gelukkig gaat het vandaag stukken beter. Ik ga er daarom ook vanuit dat het inderdaad de slokdarm is. Hopelijk gaat het vanacht beter.

Vandaag heb ik bloed laten prikken, gewoon onderzoek voor de verloskundige. Heeft die gast mij rechts helemaal lek zitten prikken. Na 3 x moest ik echt zeggen of hij het nu niet eens links moest gaan proberen...hij ging gewoon door!!! Dat deed best zeer.

Uiteindelijk heeft hij me links geprikt en ook dat was geen pretje :(

Ben dus een beetje zielig afgelopen dagen :(

Maar verder voel ik me FANTASTISCH want ik ben ZWANGER!!!!!! :laughing4::laugh::happy3::icon_smile::happy2::happy10:

Ik loop de hele dag al te zingen "ik heb een baby in mijn buik...etc" op de melodie van "ik heb een tuintje in mijn hart"

Nou ik ga mijn bedje opzoeken.

Slaap lekker allemaal!!

Lfs Nicole

Geplaatst

Haha Cole.. Jou berichtje had ik net nodig.. Ik ga dat nu ook de hele dag zingen. Zo'n vrolijk liedje in mijn hoofd kon ik wel gebruiken! Helemaal leuk!

Goh.. wat kunnen de nachten van een zwangere vrouw toch af en toe roerig zijn. Je voelen alsof je een klaplong krijgt kan geen prettige ervaring zijn. Ik hoop dat je drankje snel gaat helpen en dat de klachten afnemen.

Amber, Ik heb die klachten van bijna onderuit gaan niet gehad. Ik zou het ook met de verloskundige bespreken. Daarnaast is mijn ervaring wel dat te laat wat eten (of weinig) wel meer impact heeft dan toen ik niet zwanger was.. toen kon ik makkelijk een maaltijd overslaan.

Enne Lieve Dames, bedankt weer voor jullie lieve reacties. Het fijne van dit forum is dat je je angsten en mooie momenten van je af kan schrijven en dan ook nog wordt getracteerd op meelevende en meedenkende lotgenootjes! Voor mij voelt dat nu echt even als een extra cadeautje!

Liefs Keesje

Geplaatst

Goedemorgen Ladies,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga maandag even contact opnemen met de huisarts of het ziekenhuis. Ik denk dat het toch met de lage bloeddruk samenhangt en wellicht ook met de bloedsuikerspiegel (bedankt voor de tip!, daar had ik niet over nagedacht).

Wat betreft de roerige nachten, daar kan ik me bij aan sluiten. Normaal slaap ik als een blok en nu slaap ik toch een stuk lichter. De raarste dromen komen op het moment voorbij. Ook wel heel lachwekkend, maar het geeft maar aan dat ik er onbewust toch erg mee bezig ben, hahaha.

Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend?

Groetjes

Amber

Geplaatst

Ik had vannacht gedroomd dat ik het kindje in mijn buik helemaal kon zien bewegen en dat er zelfs helemaal een handje uitpuilde. Dat handje pakte zelfs mijn vinger vast. Was best grappig achteraf maar in de droom was het best eng want je zag echt de vingertjes helemaal en het deed van binnen heel veel pijn door de nageltjes. Hahahah gekke droom.

Mijn vriend had gedroomd dat ik voor 8 dagen zomaar ineens op vakantie ging, met andere mensen en zonder hem. Ik zag het niet meer zo zitten.

Hij was zo bang dat ik weg zou gaan. En die droom kwam omdat ik gisteravond een beetje nukkig was.

Ahhh vond het best zielig.

Verder gaat het hier stukken beter, heb nu niet meer zoveel pijn op de borst gelukkig. Het drankje doet zijn werk!!!!!

Fijne zaterdag allemaal.

Oh ja ik heb gister een kinderkamertje gekocht, wel 2e hands maar hij ziet er zo goed als nieuw uit en heb er heel veel andere spulletjes bij gekregen.

Nu opzoek naar een niet al te dure nieuwe kinderwagen.

Lfs Colle

Geplaatst

Weer even een inbreker! Ikke.... Wat goed om te zien dat veel van jullie augustus mama´s de 12 weken grens alweer voorbij zijn, gefeliciteerd!!

En Colle, al een echte mooie grote aankoop, de kinderkamer! Die hebben wij ook rond 12 weken aangeschaft, tezamen met de wagen. Heb je een foto of link van je kamer?

Heel veel plezier meiden, en geniet ervan!

Lfs, Nienke

Geplaatst

Ha meiden,

Colle, we hebben net als jullie ook de babykamer gekocht! Geweldig om te doen he. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe het moet gaan worden. We zijn er vroeg bij omdat ik nu nog redelijk uit de voeten kan en nog een bijdrage kan en wil leveren. Met twee kindjes zal de energie namelijk wel eerder wegvloeien. Dit is ie: het eerste kamertje Emiel. We hebben 2x een commode, 2x bedje en 2x de plank. De commode's komen waarschijnlijk met de ruggen tegen elkaar aan.

http://www.florentina.nl/Babykamers%20florentina.htm

Liefs Pien

Geplaatst

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

07 augustus: Keesje

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza (Kirsten)

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Amber

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

9 februari: C&D, afspraak gynaecoloog

10 februari: Nanne, 2e afspraak gynaecoloog

11 februari: Colle, 2e afspraak verloskundige

17 februari: Amber afspraak verloskundige

19 febr: Amber afspraak gynaecoloog

26 februari: Pieneke, controle gyneacoloog (16 wk, 5 dgn)

3 maart: Iza, geslachtsbepaling :D (17 wk, 1 dag)

12 maart: C&D (Chantal), 20 weken echo

15 maart: Colle, 20 weken echo

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

23 maart: Iza, 20 weken echo

Zo, deze is weer wat aangepast.

Zier er mooi uit, Pieneke! Ben zelf erg van het strakke, maar vind deze ook wel erg leuk met dat glas in lood! Jemig, mag je best een grote babykamer gereserveerd hebben in je huis.. wat gaaf toch allemaal, he??!

Lijkt wel of de tijd ineens wat sneller gaat, na de 12 weken grens!!

(Betekent ook dat het weekend zó weer voorbij was..)'

lfs Nanne

Geplaatst

Nanne,

Ik vind het inderdaad ook enorm snel gaan. We zitten al op 1/3 vergeet dat niet, te gek he! Ik zit er zelfs al overheen, omdat ik eerder zal bevallen met de twee kindjes. Ga je trouwens nog aan de banner?

Liefs Pien

Geplaatst

Hai Pieneke

Mooi kamertje! wij hebben nog even bij iets vergelijkbaars staan kijken (volledig wit)

lekker ookmet 2 kommodes.

Cole jij hebt ook al de kamer aangeschaft, heerlijk nietwaar!

dames, geniet ervan, als het goed is bijna geen misselijkheid meer, toch?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Kijk, de meeste hier zitten rond de magische 13 weken grens. Goed nieuws!!! Nu kan het echt grote genieten én vooruit kijken beginnen.

En wow, Pien jij vandaag, van harte ey!!!

Geplaatst

Ja, mag inmiddels toch al wel aan de banner... heb al wel gekeken natuurlijk, maar de echte reden is dat ik eigenlijk echt een digibeet ben!! Snap niet goed hoe ik 'm hiér krijg! Kan iemand dat in Jip en Janneke-taal uitleggen?

Hoe is het met jullie kilo's? Ik heb er 3 bijgemaakt sinds de positieve test.. goed zichtbaar ook wel.. van schrik maar even iets minder gesnoept vandaag, de rem was er ook totaal af de laatste weken..

Lfs Nanne

Geplaatst

Hi Dames,

Heerlijk idd dat we allemaal voorbij de 12/13 weken zijn..! Poeh.. die eerste mijlpaal hebben we toch wel weer mooi gezamenlijk bereikt!

Ik vind het leuk om te lezen dat er al verschillende dames druk met de kinderkamer bezig zijn. Ik moet zelfs nog beginnen met me te orienteren. Leuk hoor Pieneke wat jij hebt uitgekozen.

Wie heeft zich al verdiept in kinderwagens want ik moet eerlijk zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het assortiment.. Poeh.. wat een keuzes..

Enne Nanne.. ik heb geen weegschaal dus ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ben aangekomen. Ik heb me voorgenomen er nu toch snel 1 te kopen aangezien het toch wel leuk is om bij te houden.

Mijn borsten lijken de laaste week tot PLOF formaat uit te groeien.

Heeft er iemand al zwangerschapskleding gekocht? Ik snap nog eigenlijk niet hoe dat werkt. Groeit (rekt uit dus) de kleding gewoon met je mee. Dus als je nu een jurkje koopt kan je dat nu maar ook met 9 maanden dragen?

Haha Colle... wat een droom weer! Ik ben ook nog steeds van de intense dromen en woelige nachten.. toch appart dat dat ook een bijwerking van de zwangerschap is. Ik snap het nut nog niet helemaal.

Ik heb nog wel wat last van HET maar gelukkig zoals voorspeld voornamelijk oud bloed. Ik kan mijn zorgen nu dus aardig van me af zetten. Wel bestaat mijn programma de komende tijd uit werk, thuis op de bank en eten. Niet heel spannend dus.. Gelukkig komt donderdag een zwanger vriendinnetje bij me slapen dus hier heb ik heel veel zin in! Lekker even als meiden onder elkaar ervaring uitwisselen..

Veel Liefs

Geplaatst

ten eerste wil ik jullie allen even feliciteren met jullie zwangerschap

lees dat het 1e simester voorbij is dus alles nog goed tot nu toe

hoop dat dit voor mij ook nog weg gelegd is

keesje goede vraag van de positiekleding zal opletten op het antwoord want weet dit ook niet nooit bij nagedacht

pieneke leuke site met baby kamers zag dat het in vroomshoop was dat is voor ons nog te doen mocht het zo ver zijn

iedereen nog veel succes met de zwangerschap en geniet ervan

liefs sandra

Geplaatst

Wat lief Sandra en Miki! Ik hoop dat voor jullie zich ook snel goed nieuws aandient.

Keesje ik ben blij wat van je te horen! Wat betreft de wagens; voor mij is de keuze fors minder dan voor de eenling-mama's en ik kan je zeggen dat ik daar alleen maar blij om kan zijn, omdat het maken van een keuze een stuk eenvoudiger is. Wij gaan voor de EASYWALKER DUO (compleet met 2 reiswiegjes, 2 adaptersets voor de maxi cosi's). Deze heb je ook een enkele wagen van.. Verder vind ik voor een eenling de stokke xplory erg mooi.

Nanne.. je kunt een banner toevoegen bij gebruikersinstellingen, wijzig handtekening.. en dan staan boven het vak waar je je onderschrifttekst in schrijft allerlei icoontjes. Een van die icoontjes moet je hebben. Ik hoop dat het lukt.

Liefs Pien

Geplaatst

Hihi Pien, die wij hebben wij aangeschaft, de Stokke Xplory in creme. Of beter gezegd, die hebben we gekregen van mijn lieve schoonouders! Lfs, Nienke

Geplaatst

Hi Nienke en Pieneke,

Die Stokke lijkt me een goede keuze. Deze was me ookal opgevallen vooral doordat het kindje dan hoog kan zitten. Dat vind ik echt een topuitvinding!

Als enig nadeel zie ik "weinig" opbergruimte. Hoe heeft je schoonzus dit ervaren?

Ik heb ook even gekeken bij de easywalker. Die ziet er ook goed uit. En dan wel weer met heel veel opbergruimte voor boodschappen e.d. Ook ben ik gevoelig voor beste consumenten koop.

Bedankt dames. Jullie hebben mij even richting gegeven om over na te denken.

Liefs!

Geplaatst

Hebben jullie de Stokke wel goed getest? Ik wilde hem ook graag, maar die plastic wieltjes vielen uiteindelijk toch wel tegen.. Het is een echte stadswagen, dus even lekker het bos in wordt lastig...

Keesje, dat is wel de bedoeling van positiekleding :-) gewoon in je eigen maat kopen... tenzij we van de zomer zo opblazen van alle vocht die we vast gaan houden, dan zou het kunnen dat het misschien niet meer past.. Maar over het algemeen moet het geen problemen opleveren :-) het heeft extra ruimte om de buik in te laten groeien!

Nanne, ben je er al uit met je banner? Doe mij anders ff pm'en! Dan help ik je even... :-)

Hier gaat het goed! Meer energie en daar ben ik heel blij mee. Geen bloed meer gezien sinds week 9 en nog steeds geen seconde misselijk geweest, dus dat gaat hopelijk ook echt niet meer komen :-) ik ben een tevreden mens!

Geplaatst

Yes, did it!! Had 'm vanavond al eerder staan, maar was toen in 2008 al bevallen.. ;-) Deze klopt beter!

Ik heb m'n oog laten vallen op de Maxi Cosi Mura 4, met een vrij grote bak. Moet alleen de breedte van de wielen even opmeten, hij oogt breed, maar kan dus gewoon zo lijken door de brede bak..

Bezig goed verkouden te worden, met koppijn en rol schuurpapier in m'n keel.. Normaal gesproken zou ik lekker paracetamol nemen om te kunnen slapen vannacht, maar ja... zal vast kunnen, maar wil 't liever niet.. jullie nog tips? (Nee, ga echt geen half ui naast m'n bed leggen!!)

Truste! Lfs Nanne

Geplaatst

Goedeavond,

Wij hebben ook de kinderwagen al besteld en gaan voor de maxi cosi mura 4. Vind het wel fijn dat ie 4 luchtbandjes heeft en dus ook geschikt voor het bos. Hij schijnt wel net te breed te zijn voor de tram, maar daar hebben we in Breda geen last van.

Verder kun je ook veel ervaringen van je "voorkeur" kinderwagen lezen op www.kieskeurig.nl. Heeft ons wel geholpen in de keuze.

Groetjes, Chantal

Geplaatst

Hoi Iza, klopt, het is een stadswagen en wij zijn dan ook stadsmensen :laugh:. Dus die wagen klopt helemaal met ons :icon_flower:.

Leuk dat jullie ook allen lekker aan de shop zijn geslagen!

Lfs, Nienke

Geplaatst

Hoi allemaal,

Jeetje, ik liep een beetje achter, maar ben me ff rot geschrokken van Keesje, maar gelukkig is het allemaal weer goed!!

Ik heb afgelopen maandag een vlokkentest gehad, ging wel goed, ging via de buik... het kiend was een beetje druk dus moest heeeeel stil liggen hihi, op de echo zag je ook de naald, creapy....maar niks geraakt een een hoop vlokken gevangen lol. Nu afwachten nog ruim een week en we weten of ons wondertje bij ons mag blijven......

De echo was echt PRACHTIG.....

gr. Yvon

Geplaatst

Wauw Nienke, it's a boy! Kleine jongetjes zijn zo schattig... en lief voor hun mam! (totdat ze 15 zijn, maar dat is een ander verhaal:happy5:, daar hoef jij voorlopig niet aan te denken)

En Yvon, voor jou is het belangrijk dat jij een schattig meisje krijgt, he... (ik vergis me toch niet?) jee, dit is zo een spannende situatie.

Jullie wondertje MOET blijven!

Met Keesje ook alles goed?

Leuke kinderwagenverhalen!

Veel liefs, Nine

Geplaatst

Hee Nine,

We weten al dat het een jongetje is ( na 9 weken al) alleen van de week de vlokkentest gehad, kan na 11 weken, dus nu 50% kans dat het goed is.....vandaag ben ik 12 weken.....

x

Geplaatst

Oh Yvon, sorry, voor deze vergissing mijnerzijds (ik lijd nog aan een restant zwangerschapsvergeetachtigheid)

Jij krijgt ook een schattig jongetje! Dan duim ik mee voor een 100% gezond jongetje....

Veel sterkte!

Liefs, Nine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden