Zoë Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Oh Faye, wat fijn nog een echo. En een hele mooie tegen die tijd! Ik vond het al frapant om de laatste keer de contouren van een neusje en een kinnetje te zien... En eerlijk is eerlijk: heb vandaag al drie paaseitjes gehad haha. Fijne avond allemaal. Quote
Faye1974 Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 11 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 16 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 31 Oktober Bea Eerstvolgende afspraak: 8 april Carolina 8 april Bea (gyn) 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak Quote
Zoë Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDV7MCHA-D.jpg Quote
Hobbesje Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 11 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 16 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 31 Oktober Bea Eerstvolgende afspraak: 8 april Carolina 8 april Bea (gyn) 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 19 april Hobbesje (3e echo) Quote
diana79 Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 11 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 16 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 Eerstvolgende afspraak: 8 april Carolina 8 april Bea (gyn) 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting) 19 april Hobbesje (3e echo) Ik heb Bea maar het van lijstje afgehaald :-( Mijn eigen afspraak toegevoegd. Ben ik trouwens de enige die een nekplooimeting laat doen? Quote
Zoë Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Hoi Diana, wij hebben het bewust niet gedaan. Ik ben nog jong en het is toch een kansberekening wat je krijgt. Daarbij, als er bij ons een verhoogd risico uit zou komen, zouden we het toch niet laten weghalen.... Quote
I.V Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Ik zal ook nog eens wat van me laten horen! Ben nu 12 weken en 3 dagen! Heb een tijdje wat afstand genomen omdat ik me alleen maar ongerust maakte als ik dingen las. Ik heb bv geen één kwaaltje gehad!!!! Ik weet dat ik daar blij om moet zijn, maar als ik van andere dames las waar zij allemaal last van hadden, dan ging ik me druk maken of bij mij nog wel alles goed zou zijn omdat ik helemaal niks had! Niet misselijk,...niks niks niks. Nu op 12 weken prijs ik me natuurlijk harstikke gelukkig!!!! Op de echo was alles prima, en de eerste tekenen van een buikje beginnen zich te vertonen :) Mijn precieze uitgerekende datum is nu 18 oktober, dus ik pas het lijstje even aan. Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 11 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 18 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 Eerstvolgende afspraak: 8 april Carolina 8 april Bea (gyn) 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting) 19 april Hobbesje (3e echo) Quote
Mia Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Hee meiden! Wij laten ook geen nekplooimeting doen, ik ben 30, de kansen zijn niet heel groot. Ik ben net bij de Kids Factory geweest, aaaah. Leuk!!!!! Heb een schattig pakje gekocht van Imps&Elfs, te leuk. En al twee lekkere dekentjes. Ze hebben ook hele leuke zwangerschapkleding, echt heel hip. Zit in Breda en Amsterdam. Dames, langzaam mogen we los! Kissie Mia Quote
hannekelammers1983 Geplaatst 5 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2010 Hallo Dames, Ten eerste heel veel sterkte Bea. Ik ben degen die deze topic gestart en ben er zelf idd niet zo veel op.Ik ben ook 2 weken naar egypte geweest. Zo te lezen gaat het met de meeste dames goed, dat is heel fijn om te lezen. Ik ben nu 13 weken en 6 dagen en voel mer erg goed. De misselijkhied is gelukkig over. Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen en nog geen buikje te zien....helaas. We hebben het hartje al 2 keer gehoord, echt mooi!!! Iedereen geniet van deze mooie tijd!!! Liefs Hanneke Quote
**Men** Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Hanneke ik zit ook liever in egypte dan hier op het forum ;) Fijn dat het zo goed gaat!!!! Wij laten ook geen nekplooimeting doen!! Inge wat fijn dat je nergens geen last vanheb gehad,maar kan me voorstellen dat je blij bent dta je nou een buikie krijgt,dan word het echt he!! Vrijdag eindelijk weer op controle wat duurdt dat lang zeg maak mezelf helemaal gek!!!! Maar de buik groeit goed door dus das een geruststelling!! Gister na Tilburg geweest heb ik een wagen easywalker duo besteld en de maxi cosi`s besteld,het is wel vroeg maarja paaskorting!!!!!!!!!!Kreeg de tweede cosi gratis!!!!!!!! zo schattig allemaal! Fijne pasen gehad???? Ik wel alleen jammer dat mn manneke skieen was!!! Liefsss Quote
britt35 Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Lieve Bea.... wat erg....heel veel sterkte!.... Ben een paas weekendje weggeweest was lekker...voel me weer wat beter! We hebben de eerste kleertjes gekocht...en kruikje..hahahaha heerlijk! Met misselijkheid gaat ook weer wat beter! Quote
diana79 Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Goed, ik ben dus de enige die een nekplooimeting laat doen. Ik was er wel even heel erg benieuwd naar. Wat leuk dat jullie al zo lekker aan het shoppen zijn! Ik durf het nog even niet aan hoor, maar goed, de meerderheid is ook al even een stuk verder dan mij. Ook hebben we nog zo belachelijk veel kleding van Jamillah dat het zonde zou zijn om nu wat te gaan kopen, tenzij het een jongetje word, dan moet ik wel gaan shoppen (ow, wat erg.....hahahaha) We wachten dus nog even tot 16 a 18 weken af als we het zeker weten. Liefs Diana Quote
Zoë Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Fijn om van iedereen weer wat te horen en dat het met ieder's kwaaltjes de goede kant op gaat. Ik heb nog steeds niks gekocht. Als je mij een beetje kent is dat toch wel raar haha. Van het weekend zal ik ons eens verwennen hihi. Men, de easywalker vind ik ook het mooist. Dat is die toch met 3 grote banden hé? Die is stoer. En je hebt groot gelijk. Aangeschaft moet het toch worden en waarom dan niet met korting! Quote
Zoë Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 10 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 18 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 Eerstvolgende afspraak: 08 april Carolina 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting) 19 april Hobbesje (3e echo) Quote
diane Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Diana, ik heb wel een nekplooimeting (combinatietest) laten doen: zie mijn berichten hierover van 2-3 weken terug! ik heb ook nog geen spullen gekocht (behalve een rammelaar nadat we de nekplooimeting en tevens 3e echo hadden gehad). Maar grote spullen gaan we pas doen na de 20 weken denk ik. En daarbij heeft mijn schoonmama nog spullen (wiegje en box) op zolder staan van mijn vriend toen die baby was, dus dat gaan we ook eens bekijken t.z.t. Voor de rest zal ik niet veel kunnen overnemen van vriendinnen want hun kinderen zijn vaak al tieners dus de babyspullen zijn al lang verkocht/weggegeven. Men, ja, dat wachten op en uitkijken naar een volgende ijkpunt blijft spannend. Maar jij hebt wel al iets heel tastbaars met die buik van je. Helemaal geweldig! groet, Diane Quote
Hobbesje Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Wij gaan geen nekplooimeting laten doen. We zouden toch niets ondernemen mocht de uitslag ongunstig zijn. Ik heb nog niets gekocht, heb alles nog bewaard van ons mannetje en het kamertje staat er nog. K. is ondertussen allang verhuisd naar het zolder, dus ik kan de kamer zo weer in gebruik nemen. Het enige wat we nog willen doen is het kamertje laten stucen (net als de rest van de bovenverdieping) en evt. sausen en een laminaatvloer leggen. Nog een restantje van de verbouwing die we vorig jaar hebben gedaan. Het wordt hier nu echt tijd dat we het 'wereldkundig' gaan maken dat er een broertje of zusje komt. Ik krijg er echt moeite mee om mijn mond te houden. Vrijdag een zwangere vriendin op de thee, waar ik me al een paar keer bijna verpraatte. En vandaag op het werk een collega die vertelde dat ze de eerste krijgen. 4 dagen voor mij uitgerekend... Komend weekend, als we mijn verjaardag vieren gaan we het 'vertellen'. K. krijgt dan een shirtje aan, benieuwd of ze het zien! Quote
mika Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hallo allemaal:hello: Lang niks van mij laten horen teveel drukte gehad in en om ons gezin. Wij hebben in middels twee echo,s gehad en gisteren de nek plooi echo. Wow wat een druk klein wondertje draag ik mee. Het heeft geen rust en kan geen sec gewoon blijven liggen heen en weer en op en neer dat is de bezigheid van onze kleine. De bloedwaarden alleen gaven een verhoogde kans maar samen met de echo viel het geheel weg dus wij zijn gerust. Voor zover we nu weten is alles wat we dus kunnen weten ok. Wij hebben inmiddels wat kleine dingen gekocht: een truitje in zand kleur en een broekje in kleur oranje. En een mooie zachte knuffel wij hebben al wel mensen in onze directe omgeving die dingen hebben gekocht en dat is lief maar ook best beangstigend. De baby kamer hebben we nog van mijn eigen kindertijd wiegje ledikant en zelf doorgroei bed. Wij vinden dat heel prettig want dit geeft voor ons een extra dimensie aan het geheel. Ik heb eigenlijk het plan om met een week of twee een twee of 3 weken naar Spanje te gaan even lekker uitwaaien samen met pa en ma me lekker laten verwennen. Ik hoop dat het met een ieder van jullie ook goed en dat er niet veel zwangerschap,s kwalen spelen. De kwalen hier vallen enorm mee ben wat sneller moe en heb iets last van obstipatie en het avond eten gaat er niet lekker in gewoon geen trek in die mij maar brood. Mijn buik begint nu echt te veranderen en dat is wel een hele mooie gewaarwording. :preggers: Meiden allemaal lieve groetjes en een voorspoedige zwangerschap:blob1: Quote
face Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 hoi hoi, Bea heel veel sterkte!!!! We hebben gisteren de nekplooimeting laten doen. Die was echt heel erg goed, nu nog het bloed. Ik verwacht daar niet veel van. Dus gisteren het eerste pakje zelf gekocht, groen met nijntje kei lief. Maar de echo was erg leuk, onze frummel is al net zo`n slaapkop als ik in de buik, heel rustig maar dat was ikzelf ook volgens mijn moeder. Wel grappig..Ook voor het eerst het hartje gehoord, ik lag met tranen in mijn ogen zo mooi mooiste muziek die je wil horen. Alles bekeken, de vrouw die het deed heeft extra foto`s gemaakt en extra lang gekeken. Ze zei je hebt er al zoveel voor moeten doen. Dus mag je ook extra genieten. Super he. Ik ga vandaag lekker genieten van het mooie weer en mijn vrije dag..Zaterdag naar babypark helemaal super ben benieuwd waar we mee thuis komen. Groetjes Face Quote
face Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 10 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 18 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 Eerstvolgende afspraak: 08 april Carolina 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 12 april Face (vk, 2e afspraak) 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting) 19 april Hobbesje (3e echo) Mezelf weer even toegevoegd. Quote
**Men** Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hobbesje wat een leuk idee om je zoon een t shirt aan te trekken op je verjaardag,leuke manier om te vertellen! Wist bij jullie ook niemand dat jullie in de mmm zaten?? Ik vind dat echt knap dat sommige de mond kunnen houden,kan ik echt niet!!! Zoe de easywalker duo is alleen wel met 4 grote wielen! half augustus komt ie pas!heb ik niet veel tijd om te proef rijden,hhahaha!!!! Verder wil ook over 2-3 weken wel kamertje ook bestellen wil alles op tijd af hebben zodat ik straks rust heb,ken mezelf dat word stressen anders!!! (En voor het geval ik straks zo dik ben dat ik niks meer kan) Mika welkom "terug" Wat lekker dat je nog een vakantie in het vooruitzicht heb wij gaan niet lijkt me niks tegen die tijd,wij zouden eventueel alleen in de zomervakantie kunnen!Benk te dik en ut is te heet en te ver van huis!!! XXX Quote
britt35 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Uitgerekend: 1 oktober Noor 4 Oktober Carolina 5 oktober Hanneke 07 Oktober **Men** 8 Oktober Diane 10 Oktober Face 10 Oktober Zoe 13 Oktober Maaike 15 Oktober Faye 16 Oktober Mika 18 Oktober Inge 17 Oktober Mia 22 Oktober Britt 25 Oktober Jolanda 28 Oktober Hobbesje 30 Oktober Diana79 Eerstvolgende afspraak: 08 april Carolina 09 april **Men**:binkybaby::binkybaby: 09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak) 12 april Faye 3e echo 13 april Zoë (Gyn) 13 april Diane (VK, 2e afspraak) 16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting) 19 april Hobbesje (3e echo) 19 april Britt (VK,2e afspraak) Quote
**Men** Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Face we zaten tegelijk te tikken! Fijn dat alle uitslagen goed zijn bij iedereen! Het is echt super leuk in babypark ik ben in kesteren geweest waar ga jij? Zaterdag gaan we misschien ook! Ik wil ook zo graag de hartjes horen!!! Vrijdag hoop ik!!!! En morge trouwens alweer 14 weken,gaat echt zoooo hard!!!! Liefsss Quote
Hobbesje Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hobbesje wat een leuk idee om je zoon een t shirt aan te trekken op je verjaardag,leuke manier om te vertellen! Wist bij jullie ook niemand dat jullie in de mmm zaten?? Bij ons wisten het een aantal wel. Ouders, schoonouders, wat collega's en goede vrienden. Maar we hebben niet iedereen verteld hoever we waren. Mijn moeder heeft altijd K. opgevangen, zodat dat ook niet nodig was. Dus het zal voor de meesten een verrassing zijn. Wat duurt het lang voor je de kinderwagen krijgt zeg... augustus pas. Maar goed dat je zo 'vroeg' al bent gaan kijken! Quote
mika Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 He men Dat buikje van jouw word al mooi rond en kan me voorstellen dat het niet echt fijn is om de zomer met een hele dikke buik op vakantie te gaan. Heerlijk om straks lekker spulletjes te gaan halen en dingen klaar te maken dan gaat het ook snel. Liefs Mika Quote
**Men** Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Thnx!! Zal vanavond een nieuwe buikfoto plaatsen! Misschien kwam de wagen wel eerder maar ik wil de 2010 uitvoering dus duurd wat langer!! XXXX Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.