Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Oena wat een goed gevoel dat de bloedtest ook positief was. Leuk dat je bij ons blijft wachten, wij op een positieve test en jij op de echo. Nu genieten!

@Arzu ik duim mee dat jullie cryo goed ontdooit. Moet je eigenijk nog spuiten als je een TP van een cryo hebt, of heb je alleen steets echo's? Is dit een cryo van jullie 1e poging?

@Audrey heel veel succes alvast met testen morgen vroeg! Ze lees je maar weer van Pieneke dat er roch veel meiden zijn die bloed verlies hebben.

@Leeuw kom op, je bent pas net over de helft van de wachtweken, het kan nog altijd. Je leest zo veel verschillende verhalen hier. We gaan gewoon voor een supergroen-voorjaarsbankje.

@Monthe welkom hier, neem maar lekker plaats.

Andere wachtende dames, houden jullie het nog vol?

Zo meteen komen onze beste vrienden een weekend logeren, dus het weekend gaat lekker snel voorbij. Daarna nog maar een kleine week. Wij zijn nl wel van plam om eerder te testen.

Liefs Linda

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dit is onze laatste cryo van de eerste poging.

Maar hierna zal voor ons niet snel icsi meer komen ( denk ik) aangezien we dan gewoon doorgaan voor kid.

Maar ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig is en dat dit gewoon een plakker is:silly-woohoo:

Geplaatst

Dank je wel lieve spaatje.

Ik ook voor jou!!!

Dat het kleurtje maar helpt voor de banner hihihi!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Daantje en hoop natuurlijk net als jullie graag zwanger te worden. We zijn momenteel bezig met onze eerste IVF. Het valt me met de hoeveelheid hormonen best tegen. Maar ik hou voor ogen dat het voor een goed doel is!!!!

Ik ben onder behandeling in het Diac in Voorburg. Het is fijn om te lezen dat er meerdere mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Ik ga woensdagochtend een test doen, dan zit ik op dag 14 na de tp.

Ik voor jullie ook allemaal duimen!

Groetjes Daantje

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Ik ben een beetje onzeker... Ik heb donderdag avond 1500 eh pregnyl gespoten en nu heb ik sinds gisteren best wel behoorlijk buikpijn... Ik heb het ziekenhuis al gebeld, maar daar is nog niemand aanwezig.

Heeft iemand ervaring met overstimulatie? Het voelt allemaal heel gespannen aan, ook van binnen. een soort van spierpijn, als ik buk voel ik echt dat er iets in mijn buik zit wat ik normaal niet voel. (heb afgelopen maandag de tp gehad) Ik ben niet heel erg aangekomen en mijn temp blijft hoog...

Help, help, help.... Word er helemaal onzeker van!

Geplaatst

Welkom trouwens Daantje!

Wij lopen in hetzelfde ziekenhuis! Ik heb zelf erg veel steun aan iedereen hier, het is toch best heftig om allemaal mee te maken.

Spannend hoor, jouw test datum komt al dichtbij nu...

Succes

Groetjes, Judith

Geplaatst

Ik niet hoor Fren, ik wacht het maar gewoon af nu. Voel niet meer de behoefte om te testen, ik zie het wel. Als ik niet ongesteld word dinsdag bloedafname.

Jij Audrey???

Geplaatst

Hoi Sjoediezzz, ik heb precies hetzelfde gehad vorige week en heb toen ook het ziekenhuis gebeld. Het zijn toch de follikels die zich weer aan het vullen zijn en het ziekenhuis vond het volkomen normaal. Je hebt waarschijnlijk een dikke gespanne buik, heel gevoelig en pijnlijk. Last van je darmen? Want dat hoort er ook bij. Na een paar dagen gaat het over, maar het is inderdaad echt heel vervelend.

Succes!!!!!

Groetjes Daantje

Geplaatst

Hey Daantje,

Ok...dat stelt me wel iets gerust. Maar kan dat dan nog ruim een week na de punctie? Ik had wel veel follikels, ongeveer een stuk of 20. Heb idd. ook wel een beetje last van mijn darmen denk ik, het is allemaal gevoelig!

Ik ga zo toch nog ff bellen! hihi... just to be sure!

Gr. Judith

Geplaatst

Hi Judith,

Juist een week erna heb je er het meest last van! Ze zeggen in het ziekenhuis dat je er dan het meest last van hebt. Bij mij begon het ook een week later. Maar ik kan het me goed voorstellen dat je toch even het ziekenhuis belt. Ik hoop dat ze jou een beetje kunnen geruststellen. Doe maar wel lekker rustig aan hoor, bewegen doet het meest zeer.

Groetjes Daantje

Geplaatst
Goedemorgen dames!

Ik ben een beetje onzeker... Ik heb donderdag avond 1500 eh pregnyl gespoten en nu heb ik sinds gisteren best wel behoorlijk buikpijn... Ik heb het ziekenhuis al gebeld, maar daar is nog niemand aanwezig.

Heeft iemand ervaring met overstimulatie? Het voelt allemaal heel gespannen aan, ook van binnen. een soort van spierpijn, als ik buk voel ik echt dat er iets in mijn buik zit wat ik normaal niet voel. (heb afgelopen maandag de tp gehad) Ik ben niet heel erg aangekomen en mijn temp blijft hoog...

Help, help, help.... Word er helemaal onzeker van!

temperatuur weet ik niet maar de rest zou ik zelf geschreven kunnnen hebben, en dan nog het gevoel dat ik te lang mijn urine heb opgehouden volgens mij hoort het er bij...jammer voor ons maar doe maar lekker rustig aan doe ik ook!

Geplaatst

Oh wat een spannende week komt er aan voor audry, leeuw, magda moos en monthe!!! Audry en leeuw, ik ben zo ongelooflijk benieuwd of jullie getest hebben deze ochtend..? duim voor jullie!

Geplaatst

Hoi zjoediezz, ik heb ook veel last in mijn buik gehad, ook nog na de terugplaatsing. Ik had ook veel folikels (16 grote) waardoor de punctie pijnlijk was en veel napijn gaf. eigenlijk had ik pijn bij elke stap, links en rechts die ikzette. na ongeveer een week (vanaf tp) werd het minder. Sterkte!

Geplaatst

Ik heb getest, maar negatief. Ik merkte aan mezelf dat ik het al geaccepteerd had. Ik ben tenslotte al vanaf vorige week zaterdag aan het bloeden. Ik ben wel verdrietig, maar dat ben ik de hele week al.

Geplaatst

@ Audrey: Jemig wat balen... maar hoop is er nog steeds als ik sommige verhalen van geslaagde pogingen op dit forum lees! Ik moet wel zeggen dat ik ook altijd van die veiligheidjes tegen een mega grote teleurstelling inbouw. Dan komt het minder hard aan (hou ik mezelf dan voor) als ik toch weer ongesteld word... Het is echt een emotionele loterij... Ik duim gewoon door voor jou!

Verder bedankt voor de reacties, die stellen me idd geruster. :greatgirls: Ik heb ivf verpleegkundige gebeld en die vertelde het zelfde, ze zou er notitie van maken en ik moest het in de gaten houden. Ik schrok vanmorgen gewoon doordat ik bij het ontwaken echt precies voelde waar mijn eierstokken zich bevonden in mijn buik, ze deden beiden pijn.

Ik ben ook niet echt aangekomen, alleen een beetje omdat ik donderdag een soort van een heleboel chocolade heb gesnoept... Kon me niet beheersen!! :laughing4:

xx, Judith

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Moos, TP 19-2, 1 embryo,testen 05-03

Monthe, TP 19-2, ? , testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-2 , t embryo, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun ,TP 24-02 ,1 top-embryo, testen 12-03

Tess ,TP 25-02 ,2 emmy's, testen 12-03

Helaas....maar ook ik zal een keertje groen worden! Toch?

Geplaatst

Ik was weer ff benieuwd naar dit topic en zie dat je negatief getest hebt Audrey *##*#^#*#@@**@^# Sterkte met het verwerken hiervan!!!! Het is gewoon zooo oneerlijk verdeeld allemaal.

Daarnaast ook veel meiden die inmiddels positief hebben getest, jullie gefeliciteerd en geniet ervan!

Alle andere meiden die nog stevig op het bankje zitten.... nog heel veel succes met wachten pfffff, houden jullie het nog wat vol?

Ik had anders ook op dit bankje gezeten, maar na de tegenslag van afgelopen woensdag mocht ik jullie helaas niet komen vergezellen.

Inmiddels gesprek gehad in het ziekenhuis en volgende maand, als alles goed gaat, mag ik weer starten en gaan we verder met icsi ( wat eigenlijk eerst al zou).

Toi,toi,toi, zet 'm op dames!

Geplaatst

Hey Sonja! Teleurstelling is heel groot, maar dit is wel een goed vooruitzicht!! Iedere ronde een stapje dichterbij, 3x scheepsrecht! Gek dat er dan toch voor ivf is gekozen deze keer?

Wij hadden IVF met ICSI vangnet en uiteindelijk dus alleen maar ICSI gehad....

Succes en ik blijf aan je denken hoor!

Judith

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden