Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast dromertje
Geplaatst

Sandra, sterkte met wachten!! Ik duim voor je...je weet het maar nooit..

Geplaatst

Sandra wat ontzetten rot weer zeg. Waarom lukt het nou toch niet?!!! Ik kan soms echt plaatsvervangend boos zijn. Wat je schrijft over een 4e keer en dan stoppen herken ik wel. Als je net bezig bent lijkt dat onvoorstelbaar, maar er komt een moment dat stoppen wel heel erg verdrietig en rot is, maar niet meer onmogelijk. Toch hoop ik voor jullie dat die 4e ronde niet eens nodig is, maar dat dit cryootje jullie hummeltje gaat worden.

Dikke knuffel ook voor alle andere rode regels,

Henne

Geplaatst

Helaas Helaas,

Ik zou graag willen dat het wat groener werd hier.

Ik voelde al ongi krampen gister en net naar wc en jahooorrrrrr:dev:

Beetje bruinig,maar na bolletjes inbrengen en afvegen was het echt rood.

Heb flink gejankt....en ben nog niet klaar. Ik weet dat het pas de 1e keer is voor mij. Maar het snijd door je ziel, onderhand ben je wel 3 jaar verder.

Vanavond gaan we met vrienden uit eten, denk wel dat ik ga, wat ontspanning.

Wat een baaaaaaaldaggg!!!!!

Voor de zekerheid ga ik zo even testen........

Gelukkig heb ik 4 cryoos, wanneer zou ik dan weer mogen.

Succes voor de wachtende, ik duim voor jullie!!

Sterkte voor de rode dames

Marlijn

Geplaatst

Hey Marjan,

We zijn zeker erg blij met de cryo's, maar ik hoop dat ik ze pas over 2 jaar nodig heb......

Ik heb het enorm druk gehad de afgelopen dagen en dus weinig tijd gehad om er aan te denken. Dat is ook wel een beetje lekker. Begint nu wel te kriebelen. Gisteren wat buiikkramp, maar dat waren gewoon mijn darmen. Morgenvroeg de laatste bolletjes inbrengen. Vorig keer werd ik twee dagen erna ongesteld. Dus dan wordt het echt spannend. manlief is er van overtuigd dat het gelukt is. (positief denken helpt!)

Heb wel veel last van broekloeren...... dus dat is we herkenbaar. Hopen dat we straks samen de laatste regels groen gaan maken!

Liefs Moontje

Geplaatst

Hallo lieve allemaal,

De bloedtest bevestigde idd onze bange vermoedens. Het is voorbij.............. Wij zijn er kapot van en zo boos over. Maar ja wat doe je er aan.

Ik trek me voorlopig terug uit dit topic en ga weer even naar de pauze meisjes.

Ik zal mezelf rood maken en wil een ieder die dezelfde rotervaring heeft dit wachtbankje heel veel sterkte wensen!!!!!

Voor de groene dames heel veel geluk en geniet van je zwangerschap en straks jullie langverwachte kleintje........

Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden en wie weet zie ik sommige terug op het wachtbankje van Mei!!!!!!!

Geplaatst

Witje,

Ook ik weet nu niet wat ik tegen je kan zeggen.

Wil je heeeeel veeeel sterkte toe wensen.

Dikke knuffel van mij!!

Geplaatst

Hier een voorzichtig blije Moontje. Kan het toch niet weerstaan en heb net een testje gedaan en daar is een lichtroze streepje zichtbaar.

Ik weet dat het nog fout kan gaan en dat de HCG laag kan zijn..... Maar toch. Bij mijn vorige zwangerschap pas bij 6 weken een positieve test (na 4 x negatief) en toen was het BBZ.

Nu verder maar even afwachten tot dinsdag.

Liefs Moontje

Geplaatst

moontje, spannend meid! streep = een streep, zeggen ze? Duim, duim, duim!!!

@Sandra, klote zooi!, wat is het toch he, waarom blijven ze niet plakken, ik snap er geen moer van!

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Bianca77 NOD 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Ik had mezelf nog niet rood gemaakt. Nu wel :devil:.

Er is in ieder geval wel 1 positief ding aan negatief testen en dat is dat ik de bolletjes niet meer hoef te gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Altijd positief blijven zeggen ze toch??

:smilybird:

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Bianca77 NOD 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Dromertje TP 13-03 Testen 28 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 29 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Sorry had een oud lijstje gepakt, deze is beter.

:shower: heb een goed excuus nietwaar??

Geplaatst

@Witje, jeetje meid, ik lees je berichtje, vind zo triest en we begrijpen allemaal hoe je je nu voelt.

Begrijpelijk dat je even afstand neemt van hier, doe het rustig aan en denk aan je zelf.

@Moontje, hoop echt voor je dat het streepje donkerder wordt, succes en vol goede moed op naar de 30ste.

Liefs,:icon_flower:

Bianca

Geplaatst

Sandra, ik vind het super klote voor jullie, heel veel sterkte gewenst!

Moontje, een voorzichtige felicitatie alvast!

Liefs Marielle

Geplaatst

Moontje!! Wat spannend meid! Ik hoop hyet zo voor je. Wanneer mag je officieel testen?

Marjan en sannie, houden jullie nog vol??

Geplaatst

@Witje

Bah bah en nog es bah!

Ik hoop echt van harte dat de volgende poging raak zal zijn!

Sterkte!

Snoeske

Geplaatst

Moontje stoute moontje!! eerder testen hahaha kan het me helemaal voorstellen. Gelukkig een streepje! super positief toch? op welke wachtdag zit je dan?

Hier alles oke. Voel eigenlijk helemaal niets bijzonders. Vorige keer was ik zo bezig met wat ik allemaal voelde, nu niet. Ik doe het echt dag voor dag en ik weet dat ik toch niet zomaar ongi wordt dus die stress heb ik niet. Maandag, dinsdag dan wordt het echt spannend. Maar ik ga niet eerder testen, dat durf ik echt niet.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Moet ff mijn hart luchten hoor.

Voel me al de hele middag niet helemaal lekker. Ging vanavond naar de wc en verlies nu wat vocht maar is oud/bruin. Ben ook super misselijk, heb het idee dat ik zo een emmertje vol ga kotsen. Verder heb ik steken en krampen aan de linkerkant en het zweet breekt me soms spontaan uit.

Heb nog wel ff contact gehad met de dienstdoende gyn, maar die zegt dat ik het maar ff moet afwachten!! Volgens haar kunnen ze met de echo toch nog niks zien.

Oh meiden ik ben zo bang dat het weer mis gaat (3e x).

Een beroerde groet van mij.

Bianca

Geplaatst

kossie wat afschuwelijk die stress. Ik wil je troosten er heerst een enorm klote virus waar je kotsmisselijk van wordt. Duurt een dag. Zelf afgelopen maandag gehad en inmiddels de hele straat ook. JE bent zwanger dus neemt je weerstand af. Ik hoop dat dit het is. maar het blijft onwijs spannend. ik duim voor je.

Geplaatst
kossie wat afschuwelijk die stress. Ik wil je troosten er heerst een enorm klote virus waar je kotsmisselijk van wordt. Duurt een dag. Zelf afgelopen maandag gehad en inmiddels de hele straat ook. JE bent zwanger dus neemt je weerstand af. Ik hoop dat dit het is. maar het blijft onwijs spannend. ik duim voor je.

Hoi icsi,

Bedankt voor je troostende woorden.

Heb vannacht redelijk geslapen, alleen heel erg aan het zweten geweest. Leek wel of ik zo vanuit de douche mijn bed was in gestapt.

Vanmorgen naar het toilet spannend!!! Gelukkig is het niet erger geworden, verlies nog wel wat bruin maar het is minimaal. De rare krampjes aan de linkerkant heb ik nog wel hoor.

Nou we kijken het maar ff aan.

De vorige keren toen ik een mk kreeg begon het ook zo.

Veel liefs,

Bianca

Geplaatst

Goh Witje, wat vreselijk jammer en oneerlijk weer.

Ik weet niet goed wat te zeggen.

Alle goeds en alle liefs van mij.

Hé Wish, leuk weer wat van je te lezen hier. Ik lees natuurlijkk actief mee, maar schrijf deze keer niet actief mee. (in de hoop dat dat meer geluk gaat brengen, tja hoe bijgelovig kun je zijn) Ik lees dat het voor jou ook al weer wat op gaat schieten. Heel veel succes gewenst anuit deze kant. Ik ga zometeen weer naar Elsendorp en hoor dan wanneer mijn punctie gaat plaatsvinden. Spannend!!!!!!!

Voor de rest doe ik iedereen lieve groeten.

meiden succes allemaal met deze ronde.

Groene meiden, geniet van jullie zwangerschap.

Rode meiden, ik hoop met heel mijn hart dat het volgende ronde wel raak is.

Liefs Noa

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden