Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Meteen maar even op groen gezet.

Geplaatst
Wow Kossie wat geweldig gefeliciteerd!

Wat mag jij al snel voor een echo zeg!!

Liefs

Hoi Chantal,

Bedankt voor je feli. Ben echt super blij hoor.

Denk dat ik zo vroeg mag voor de echo omdat ik in het verleden al een aantal miskramen heb gehad. Maar zeker weten doe ik dat niet hoor. Ze hebben op ma en vrij echo spreekuur. De maandag erna is het pasen dus dat gaat niet. Vindt het wel fijn dat we volgende week al mogen want mijn man is dan lkkr een weekje vrij kunnen we mooi samen.

Groetjes Bianca

Geplaatst

hey bianca wat een geweldig nieuws ja

ik zou lachen huilen schreeuwen en alles door elkaar denk ik

geniet er van

van harte gefeliciteerd

Geplaatst

voor alle andere dames op het bankje nog heel veel succes duim voor jullie

ik hoop snel op het wachtbankje april te komen

heb gisteren de punctie gehad

liefs sandra

Geplaatst
Kossie! Wat gaaf! Gefeliciteerd meid!! Ga er lekker van genieten!!

Dank je wel dafke, ga er zeker van genieten.

Begin nu wel een klein beetje emotioneel te worden hoor van jullie lieve reacties.

Groetjes Bianca

Geplaatst

Hoi Sandra,

Hoe is je punctie gegaan? Heb je veel last?

Ik wens je alvast veel succes voor de wachtweken en de duimen blijven maar door draaien!

Geplaatst

dank je dafke

heb weinig last hoor

tijdens de punctie een paar vervelende prikken, maar dat was alles goed te doen

de rest van de dag niks gevoeld

vandaag af en toe een steekje rechts is alles

Geplaatst

o zie dat jij over 3 dagen al een bloedtest mag doen, doe je ook een thuistest of kun jij netjes afwachten

gaat het nog goed tot nu toe?

veel succes zal voor je duimen

Geplaatst

KOSSIE!!! GEFELICITEERD joh! Wouw, eindelijk weer eens goed nieuws. Je loopt er als een stralend zonnetje bij zeker. Geniet meid van de komende maanden, je hebt er veel moeite voor moeten doen.

Was je thuistest gister negatief of gaf het een fout-uitslag dan?

Ikke mag morgen testen.....thuis! Ik kon het niet laten, heb vandaag een duopak gehaald, maar die was negatief....maar goed morgen is de 15de dag na punctie. We zien wel.

Maar op de testtermijnen na, waar veel verschillen inzitten, zit er volgens mij ook veel verschil in de termijnen van de bolletjes?

Ik heb op de ochtend-dag van de punctie de eerste 2 gezet tot gister, dus 10 dagen.

Geplaatst

ik moet sowieso de bolltejes 18 dagen gebruiken vanaf de punctie

dan testen en bellen met het ziekenhuis zij geven dan istructies van hoe verder

bij negatief resultaat stoppen

bij positief resultaat doorgaan tot zij zeggen van stoppen

hoop dat je test morgen beter nieuws geeft pieternel

Geplaatst

Dankje Sandra!

Ik heb wel een test thuis liggen, maar ik probeer de bloedtest af te wachten. Ik las elders op het forum dat het wel eens voor kan komen dat je thuis positief test en dat het in het ziekenhuis dan toch anders blijkt te zijn. Maar ..... het is wel erg moeilijk hoor om die test te laten liggen.

Pieternel ik hoop dat je morgen een positieve test hebt!

Geplaatst

Yeah Bianca(kossie), van harte proficiat, lijkt me zo onwerkelijk als dit super nieuws doorkomt.

Het was het wachten en je ontstoken oorlel in ieder geval waard, hi,hi.

Geniet er van meis, op naar je 1ste echo.

@Pieternel, spannend hoor, morgen officieel testen en toch vraag ik me vaak af waarom die 24 uur zoveel uit maakt, zal de hcg dan toch echt ze supersnel kunnen stijgen?

Liefs Bianca

Geplaatst

Meiden,

De helse wachtweken zitten er voor ons op en het AMC heeft net gebeld met de bloeduitslag!

HET IS GELUKT!! WE ZIJN ZWANGER!!! YABBADABBADOE!!!

Het is nog niet te bevatten, maar we zijn zoooo blij!!

Volgende week 1e echo... spannend!!

Het zwangerschaphormoon was 887!! Mooi hoog!

Geplaatst

oooooo GEWELDIG!!!! Ik wilde net gaan neerzetten hier of iemand al iets gehoord had van je!

Meis helemaal super het is je van harte gegund!!!!

Geplaatst

Voor Kossie en Gerreber: GEFELICITEERD!!

Voor de rode meisjes: heel veel sterkte.

Voor de rest: nog even nagels bijten meiden! Volhouden!

Geplaatst

Oh wat fijn, er is weer goed nieuws: meer groene regeltjes!

:aaaflowersmiley:

Gerreber en Bianca, van harte gefeliciteerd!!! Echt super voor jullie, en het geeft ons ook allemaal weer goede hoop. Geniet er inderdaad maar van en nu op naar een mooie echo!

En nu maar hopen dat er nog veel meer meiden bij jullie kunnen aansluiten!

Aafke

Geplaatst

Gerda geweldig!!!!!!!!!!!!! Ik heb je gevolgd, we kennen erlkaar nog van wachtbankje december. Oh wat ben ik blij voor je!!! Helemaal geweldig, ga er heerlijk van genieten. je hebt het dubbel en dwars verdiend!!! De aanhouder wint!

Liefs leeuw (Maaike)

Geplaatst

Ja, Gerreber, ik wist het wel... wat ONTZETTEND heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd!!! Geniet van dit nieuws, dit moment...

...en Bianca ook natuurlijk!

Hier is het okee. Vandaag hoofdpijnerig en wat verhoging maar toch voel ik een soort rust in me. We zijn op de helft van het wachten...

Ik ga relaxen!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden