Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Gast Shanna42
Geplaatst

Annema kun je zelf niet bellen? Of heb je geen nummer? Of durf je niet? (Zo ben ik dan durf ik zelf niet te bellen hihihi). Hopelijk heb je gauw een antwoord, het zal vast allemaal goed gegaan zijn. Sterkte met wachten, hopelijk hebben ze nu geen lunchpauze (oh gemeen van mij niet zo bedoeld hoor!).

:blowkisses:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Essie wat goed 5 eitjes en 3 miljoen zaad. Ik zal heel hard voor je blijven duimen dat jullie topper er bij zit.

Rust nog maar lekker even uit. Wel mooi dat de punctie heel erg mee viel.

Annema ze houden jou toch ook wel heel erg in spanning.

Geplaatst

he Annema? Kan je niet zelf bellen ook? Best kans dat ze gewoon bammetjes zitten te eten en vergeten zijn te bellen......

Geplaatst

Nou dames... ik ben gebeld. Ik durfde te hopen op 2 embryo's, heel misschien 3, maar... het werden er... 4! Jodelahietie!!! Ik ben er vol van...

Misschien een kleine maar (zo schrijf ik het liever niet op); ze waren vanochtend alle 4, na 72-uur, 4-cellig. En ze zagen er zeker mooi uit.

Wij doen dus mee aan een onderzoek waarbij ze op dag 3 een cel uit elke embryo halen. Deze cel wordt onderzocht op 10 chromosomen; de chromosomen welke de meeste miskramen veroorzaken. Aangezien onze embryo''s nu 4-cellig zijn, willen ze geen cel weghalen, maar liever wachten tot het nog verder is gedeeld. Begrijpelijk.

Ik word vanmiddag na 16:00 uur dus weer gebeld met het nieuws of er rond 14:00 uur een verdere deling heeft plaatsgevonden en of de biopsie nog door gaat. Zonee, dan krijg ik morgen zowiezo de TP. Gaat de biopsie wel door, dan word ik morgen gebeld met de uitslag daarvan. Is het goed, dan krijg ik morgen de TP van de "geslaagde" embryo('s)...

Ja, het blijft spannend dus!!!

Ik ga wat lekkers halen bij de bakker!!! Mijn eitje houdt in ieder geval van mijn man zijn zaadjes :) ...

Gast Shanna42
Geplaatst

Goed nieuws hoor zeker het wachten waard zeg. In Dusseldorf hebben wij dat onderzoek ook laten doen, poollichaamonderzoek, alleen doen ze het daar eerder en wachten niet op een verdere deling, zij halen het uit de schil die om het eitje heen zit.

Gefeliciteerd hoor en nu nog even wachten op vanmiddag en dan op naar de TP, veel succes.

LfS

Geplaatst

Eslief,

Super dat het mee is gevallen!!! :uwoman:

Ben zo blij voor je.

Annema,

Wat een geweldig nieuws!! :woohoo:

Pleun,

Welkom bij dit topic.

Wie had gedacht dat wij elkaar hier zouden gaan treffen.....

Vind het kei goed van je dat je meteen door gaat met de cryo behandeling!

Succes!:positive energie:

Ik ben nog steeds aan het wachten op de ongie.

Het duurt nu 33 dagen.

Had op 2 maart een positieve ovulatietest dus verwacht ik morgen dat het toch komen gaat. We zullen zien.....:hmz:

Geplaatst

Bedankt dames... ik lees gelukkig best veel positieve verhalen op internet over vrouwen waarbij een 4-cellig embryo is teruggeplaatst. Nou, zowiezo heb ik de TP morgen (zowiezo zonder onderzoek en anders is te hopen dat ze de test halen morgen) dus de deling kan alleen maar doorzetten...

Nu ga ik ECHT naar de bakker, haha!

Gast Shanna42
Geplaatst

Wish voor jou ook nog steeds wachten, maar dan op de ongi, wat balen zeg, ik ga nu voor jou duimen dat die er toch maar heel snel aan mag komen, dan kun je ook lekker verder :duimen draaien:

Liefs van Shanna

Geplaatst

Wish balen dat je nog niet ongi bent. Dat had ik de vorige keer ook dat het later kwam als anders door de deca. Maar als de test posi was op 2 maart dan zal het vast en zeker morgen komen. Ik zal duimen.

Hier ligt de koelkast weer vol met spuiten dus het kan beginnen volgende week.

Geplaatst

Lieve Maris,

Wat super he, dat de koelkast weer gevuld is.

Voelt goed toch?

Nog 1 weekje wachten en dan mag ook jij gaan beginnen met de Deca!

:goodluck:

Ja, je zou zeggen dat ik dan toch echt morgen ongie zal moeten worden.

Maar mijn lichaam geeft deze keer geen enkel signaal dat dit ook gaat gebeuren.

Geen pijnlijke onderrug, geen pijnlijke borsten, ben benieuwd.

Geplaatst

@Annema:super, 4 stuks!! Op naar de TP!

@Wish: hoop dat t snel doorzet! Kan je tenminste weer aan de slag!

@Maris: ow ja: jij ook dusseldorf he? Nog effe en dan kan jij ook beginnen.

Groetjes,

Angela

Gast Shanna42
Geplaatst
Shanna hoe voel jij je nu? Is het nog een beetje vol te houden dat wachten?

Hai, ik voel me goed, heb heerlijk drie weken vakantie (jammer dat het weer niet wat beter is regen regen en nog eens regen), het wachten valt nog wel mee, daar heb ik altijd in de tweede wachtweek het meeste last van, dan komt het dichterbij. Maar ondanks de vreetbuien, grote borsten en zweetaanvallen gaat het prima. Lief dat je het vraagt.

Groeten van Shan

Geplaatst

Shanna,

3 weken vakantie, heerlijk joh!

Hoe kom jij je dagen door? (als je geen vreetbui hebt) Whahaha!

Ja, die tweede wachtweek is een echte ellende, dan komt het moment van de waarheid wel heeeel dicht bij!

Je weet dat we een groen bankje gaan maken.

Aan jou de eer om de eerste regel mooi groen te mogen maken!

Toi, toi, toi!

Geplaatst

Wish, even goed op & neer springen, handstand erbij, beetje belly-dancing...dan gaat het wel komen, hoor, haha!

Shanna, jij hebt een 4-cellige embryo teruggeplaatst gekregen! Grappig, daar heb ik er nu 4 van...

O, het gebakje is een frikandelbroodje geworden...ze hadden niets (meer) met chocola...

Geplaatst

en bedankt........gebakje kon ik mee leven, maar een frikandelbroodje......., nu krijg ik dus enorme trek in een frikandelbroodje........bedankt!!

ghihi

Laat t smaken :D

Geplaatst

Zal de tip uit gaan proberen en een ongie dans gaan creëren.

Dus je moet eerst muziek op zetten en dan begint de dans komt ie dan:

:dj: :blob3: :headbanger: :bum::confettistars:

En dan komen de :devil2:

Voor iedereen die ook op een ongie aan het wachten zijn doen jullie met mij mee?

:circle2:

Gast Shanna42
Geplaatst
Shanna,

3 weken vakantie, heerlijk joh!

Hoe kom jij je dagen door? (als je geen vreetbui hebt) Whahaha!

Ja, die tweede wachtweek is een echte ellende, dan komt het moment van de waarheid wel heeeel dicht bij!

Je weet dat we een groen bankje gaan maken.

Aan jou de eer om de eerste regel mooi groen te mogen maken!

Toi, toi, toi!

Thnx wat een eer, ik maak er graag gebruik van ;-).

Ik kom ze slapend door hahahaha nee hoor, alhoewel tot half negen in mijn bed, om zes uur ga ik er uit om die bolletjes in te brengen dus ben blij dat ik nog even kan gaan slapen daarna. En dan rustig aan thee drinken, forum kijken, schoonmaken, foto's uitzoeken, schoonmoeder op bezoek. Zelf op de koffie bij mijn zus allemaal van dat soort dingen, de tijd vliegt, en ja 's middags rust ik van 2 tot 3 (alvast aan het oefenen) nee dat is omdat ik toch thuis ben en ik om 2 uur weer van die bolletjes moet inbrengen als ik dan een uur blijf liggen heb ik minimaal last van afscheiding daarvan. En dan is om half vier vriendlief alweer bijna thuis van zijn werk, koken, eten en dan lekker tv kijken.

Heeerlijk gewoon zo niets doen (heb vrij van mijn overuren - en nog vijf weken over - dus heb vorig jaar ontzettend veel gewerkt en we zijn verhuids dus ik vind het heerlijk om gewoon niets te doen, en gelukkig denk ik niet 24 uur per dag aan het zwanger zijn, kan het nog wel aardig opzij zetten.

Maar vandaar dat ik nu ook meer op het forum ben, maar ik zie dat het al twee uur is geweest ojeee, ga nu snel naar boven voor de bolletjes.

Doeegiieeieieieie

Geplaatst

Yes, Wish, dans erop los, haha...gaat lukken!!!

Nou, ik ben net weer gebeld door het ziekenhuis (nu 1,5 uur te vroeg), dat onze embryo's nog 4-cellig zijn en dus NIET klaar voor de biopsie voor het onderzoek. Tja, tussen die 2 telefoontjes zat 2 uur!!! Dan zijn de embryo's niet ineens 8-cellig, lijkt me... Mijn man baalt. Ik hoop nu dat onze embryo's goed blijven doordelen zodat ik morgenochtend tussen 10:00 & 11:00 telefonisch te horen krijg OF dat zo is en zoja, hoe laat de TP dan is.

Spannend blijft het... wat denken jullie, delen ze door?! Vanaf een afstand spreek ik ze toe, dus kom op!!!

Geplaatst

Hoi meiden

Graag zou ik me bij jullie aansluiten..

Wij zitten nu in de 3e week deca en zullen

over een dag of 2 beginnen met Gonal F.

Wij gaan de helft doneren dus het wordt een hele spannende tijd!

Omdat het allemaal nog zo onbekend is lijkt het me fijn om te te kletsen en te lezen hoe ieder dit traject ervaart.

Groetjes Pippe

Succes iedereen!

Geplaatst

hey pippe, welkom hier! Super wat jullie doen! En succes met alles.

@Annema: die gaan nog delen joh! Komt goed hoor! :D

Geplaatst

Lala, dank je, ik had toch wel even nodig om dat te lezen... Ik geloof in mijn embryo's, maar opeens werd ik zo bang: zo dichtbij, maar dan zometeen toch net niet???

Pippe, welkom hier. Wat bedoel je met de helft gaan jullie doneren???

Geplaatst

hee wish

ja wie had dat gedacht he

maar nu moet het goed komen

en samen wat "klussen "werk bij mij altijd erg goed om de zaken los te schudden dus dat is mss ook nog ggen idee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden