Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja het zal ook wel goed zijn ook ja! Op 1 of andere manier, ga je toch een beetje twijfelen! Maar wacht gewoon weer af tot vrijdag en dan hoor ik weer verder.

Ik merk dat er zoveel gebeurd, en het beste kan je het gewoon allemaal maar laten gebeuren!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

bij mij vlogen de kilo's er ook aan door de spuiten..

@wish.. ik vind het zo spannend.. straks hebben we niks.. pfff het zal wel meevallen maar je houd overal rekening mee.. ze bellen tussen 12 en 2 uur... dna hoop ik niet 5 min voor 2... *zucht* de embryoloog vertelde wel dat er bij 5 eicellen bijna nooit cryo's zijn.. daar ga ik dus maar vanuit.. mocht er dan toch 1 zijn dan is dat natuurlijk mooi.

Hier wel ontzettende last van de bollen..krampen misselijkhed en ik ben echt duizelig.. nu weet ik dat ik heftig reageer op medicijnen.. maar stiekum hadn ik gehoopt dat het hierbij mee zou vallen.

essie

Geplaatst

kom plaatselijk aan buik en borsten 1 cup maat en ook kilo's maar door de spuiten heb ik ook meer zin in allerlei lekker dus eet ook gewoon meer

straks na de punctie zet mijn buik nog meer op maar dan met vocht

Geplaatst

En, Vonnie, is er gebeld of je vanavond de Pregnyl (denk ik?) mag zetten zodat donderdag de punctie is???

Ik ben alweer een klein anderhalf uur terug uit het ziekenhuis. Er zijn 2 embryo's teruggeplaatst - wat een wonder!!! Ik heb ook gevraagd hoe ze er uit zien en ze zijn mooi met haast geen fragmentatie... Ik voelde me wat dizzy net na de terugplaatsing en net in het toilet rook alles anders. Naaaah, kan toch niet nu al?! Maar het voelt goed en ik ben erg blij... O, en op de terugweg in de auto maar, al rijdende op de A27, de Utrogestan er nog in gedaan, hahaha!!!

OK, nog even aan het werk (vanaf huis gelukkig). Succes meiden!!!

Geplaatst

Annema,

Hou ze maar goed warm bij je de komende maanden!!!!

Succes tijdens de aankomende wacht weken.

We slepen elkaar er hier door heen!

You go girl!

Gast Shanna42
Geplaatst

Annema veel succes met je wachtweken, zitten we samen met Essie op het wachtbankje.

Lonneke veel succes morgen met de terugplaatsing en Sannie met de punctie.

Knuf van Shan

Geplaatst

Hoi

Het gaat opzich wel. Mijn schoonzusje heeft een enorme buik ondertussen en ook mijn vriendinnen, collega's en buurvrouw groeien fink. De confrontatie elke keer maar weer en overal waar ik kom vind ik wel lastig en ik word er soms ook verdrietig van. Ik ben gewoon jaloers. Ik gun het hen natuurlijk van Harte, maar ik wil ook!!!!

Verder hebben we binnekort een afspraak in het ziekenhuis over het hele proces en overlijden van ons kleine meisje. Ik merk dat ik weer wat gespannen word. We zien wel hoe het gaat.

Het spuiten gaat goed, ben nu 12 dagen bezig. Gisteren voor het eerst gonal erbij gekregen. Waarschijnlijk aan het einde van deze maand of begin volgende maand de terugplaatsing. (als alles goed gaat dan he)

Ga aankomend weekeind een weekendje weg. Wordt wel lekker weer geloof ik dus dat komt goed.

Lieve groetjes Noa

Geplaatst

Sannie heel veel succes morgen met de punctie ik hoop dat het je allemaal een beetje mee valt.

Lonneke succes met de tp dat het maar 9 maanden mag blijven zitten.

Paula als ik het goed heb begin jij morgen met spuiten heel veel succes.

Wish wat balen dat de ongi er nog niet is. Ik hoop maar dat het snel doorbreekt. Misschien moet je vaker dat dansje uitvoeren :confettistars::bum: Misschien helpt het haha.

Geplaatst

Noa gelukkig dat het redelijk gaat. Ik kan me indenken dat je jaloers bent dat heb ik ook ten opzichte van mijn vriendin. Het is ook zo oneerlijk verdeelt allemaal.

Alsvast heel veel plezier dit weekend ik geloof ook dat het mooi weer wil worden dus dat is zeker mooi.

Geplaatst

Hey Maris,

Begin het een beetje beu te worden om te moeten wachten op die kl*te ongie.

Het is frustrerend dat we nu niet verder kunnen omdat die ongie op zich laat wachten.

We weten dat als ik ongie ga worden, het ongeveer 2 weken zal duren dat er hopelijk een punctie plaats gaat vinden en een evt. tp.

Dus dan komt het weer wat dichterbij.....

Heb het gevoel dat ik weer 'stil sta'.

Ff een flinke baaldag vandaag!!!!

Heb het gevoel dat ik elk moment in :waaaahhhhh2525257Etuit kan barsten!

Geplaatst

Noa,

Het gaat gewoon goed en je krijgt een punctie en super emmy's!!!!

Dat moet, dat moet, dat moet gewoon!!!!

Alvast een heel fijn weekend!

:blowkisses:

Geplaatst
Hallo Allemaal,

25 maart moet ik beginnen met decapeptyl. het is mijn 1e ICSI behandeling. ik vind het wel allemaal spannend. hoop dat alles goed gaat voor de eerste keer.

groetjes,

dd

Welkom! Spannend hè?

Wij doen ook onze eerste ICSI!

Paula als ik het goed heb begin jij morgen met spuiten heel veel succes.

Yepz, idd, thanx!!!

Gast Shanna42
Geplaatst

Wish nog even volhouden hoor, moed houden. Voor je het weet heb je je punctie. Wel fijn dat je als je eenmaal ongi bent je ook zo voor de punctie kunt gaan.

:aaaflowersmiley:Speciaal voor jou

Geplaatst

Hoi dames,

Annema, leuk, spannend, succes!

Wish, misschien wensen dat je niet deze week ongesteld wordt. Dan zul je net zien....

Hier beetje balen na 2e fm. Linkerstok is opgegeven, alleen paar kleintjes. Rechts vier, van 14, 13, 10 en 8 mm. Vrijdag terugkomen en dan beslissen of we doorgaan met de punctie. Als het bij twee blijft.....dit ondanls hogere dosering gonal van 225ml.

Hoe duur is een poging eigenlijk als je hem zelf betaalt? Weet iemand dat?

Nou....afwachten weer.....

Sterkte meiden: -)

Geplaatst

Wish kom op he positief blijven. Die ongi komt gewoon vannacht en dan heb je over twee weken de punctie en tp. Hier draaien de duimen voor je hoor. :goodluck:

En anders huil je alles er maar lekker even uit doe ik ook regelmatig lucht enorm op soms.

Megan wat een tegenvaller of niet. Ik hoop voor je dat die andere ook nog mee groeien.

Volgens mij kost een behandeling rond de €2300 zonder medicijnen. Was dit je derde behandeling al dan. Want volgens mij zolang er nog geen punctie is geweest telt het nog niet als poging bij de verzekering.

Geplaatst

Hee Pleu, jazeker, het was al bijna een uur later! Maar...mijn man reed, hoor... had ik bijna mn panty omhoog, bleef hij naast een vrachtwagen rijden, haha!!! :marsa37:

Ach, beetje humor is belangrijk, het is allemaal al spannend genoeg, toch?

Gast Shanna42
Geplaatst

Megan dat is balen zeg, hopelijk krijg je vrijdag toch nog goed nieuws. Nog niet opgeven hoor!

Gast Sannie66
Geplaatst

Annema! Ik heb in een deuk gelegen om je verhaal!

Even wat rechtzetten (staat niet goed in het lijstje), maar heb donderdag de punctie en dan hopen op een tp op zondag a.s...

Geplaatst

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Morgen hebben wij weer controle en als het

goed is gaan we dan ook verder met gonal F.

Bedankt ook voor de reacties op mijn deca vraag van gisteren.

Wij halen de spuit ruim van te voren uit en maken

deze ook hand warm. Echter blijft dat vervelende en soms

ook pijnlijke gevoel. Misschien is het de spanning. Het is even doorbijten,

we zijn al over de helft. :-)

Wish, ik hoop dat jou ongi zich snel aandient! Zodat

je weer een stapje dichterbij komt.

Voor alle andere dames die morgen de punctie of

tp hebben, héél veel succes gewenst!!

En natuurlijk ook voor iedereen die nu op het wachtbankje zitten

of elders in het traject!

Liefs Pippe

Geplaatst
Wish kom op he positief blijven. Die ongi komt gewoon vannacht en dan heb je over twee weken de punctie en tp. Hier draaien de duimen voor je hoor. :goodluck:

En anders huil je alles er maar lekker even uit doe ik ook regelmatig lucht enorm op soms.

Megan wat een tegenvaller of niet. Ik hoop voor je dat die andere ook nog mee groeien.

Volgens mij kost een behandeling rond de €2300 zonder medicijnen. Was dit je derde behandeling al dan. Want volgens mij zolang er nog geen punctie is geweest telt het nog niet als poging bij de verzekering.

Ha Maris

Nee dit is pas mijn eerste poging, maar ja stel er zijn maar 2 follikels, dan is de kans wel erg klein. Dus dan kun je de punctie misschien beter niet door laten gaan, vanwege de verzekering. Maar ik wil het graag door laten gaan, heb me er zo op ingesteld en een goed gevoel over, tjsa misschien onterecht hoor....maar dan heb ik dus nog maar twee 'echte' pogingen over waar ik beter afgestemde medicatie krijg. Dus ik vroeg me af, wat kost het als je er dan nog eentje zelf tegenaan zou gooien. Jaiks, 2300 euro dus. Dacht wel zoiets.

Thx shanna ...

Kent iemand nog een verhaal van iemand bij wie de follikels ook niet leken te groeien en toen toch ineens gingen groeien???? :-)))

Later dames,

grtz Megan

Geplaatst

@ Wish; beetje raar advies misschien meid maar ik zou zeggen doe vanavond even gezellig onder de dekens! hihi... Dat wil nog wel eens helpen om je menstruatie een zetje te geven! ;-)

Succes en ik duim voor je!!

Logisch dat je ook een baaldag hebt, je leest hier allemaal meiden die bezig zijn ofwel in de trein zitten en je wilt zelf ook!

Ik mag vrijdag voor de punctie!!!

Vanavond de laatste menopur gezet, morgen nog decapeptyl en dan donderdag de Pregnyl, spannend!!!!

Op advies van de arts gelijk met zetpillen tegen de misselijkheid.

Na hoeveel dagen is er een TP wanneer er goed gedeeld wordt???

Geplaatst

Goedenavond dames,

@ Annema, ik ga helemaal stuk hier om je verhaal...in de auto. Ik moet zeggen meid, je hebt lef hahahaha. Hey en wat zal die vrachtwagenchauffeur een goede dag hebben gehad...

@ WISh, wat lees ik nu heeft het dansje niet geholpen... nou meis, misschien inderdaad het advies van Vonnie doen, werkt bij mij vaak wel...

even een extra :positive energie:voor jou..ps van huilen krijg je mooie ogen he..

@ SAnnie..spannend zeg ook bijna de punctie..succes alvast..

Voor alle dames die me succes hebben gewenst voor morgen thnx...

Mijn eerste gedachte voor morgen is het telefoontje goed doorkomen...

Even snel een vraagje tussendoor:

HAdden jullie ook zo'n pijn in je buik als je moest plassen na de punctie...???

Ik heb namelijk nog best wel last 2 dagen erna..en dan vooral met gaan zitten, dan lijkt het wat te drukken in mijn buik, naar mijn stuit toe.

Hoop dat ik het goed uitleg, want dat is moeilijk pijn omschrijven hahaha....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden