Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jaaah dat heb ik ook! ik wilde dat ook al vragen.. en hellemaal als ik moet poepen:P en het plassen lijkt wat langzamer te gaan.. een klein zeikstraaltje;)lol

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat zijn jullie toch allemaal stuk voor stuk lieverds!!

Krijg er een brok van in m'n keel...

Dank jullie wel voor de geweldige steun en toeverlaat die ik hier met jullie op dit forum kan delen.

Enne, dit topic is rete gezellig en gaat gestaag door!!

Megan,

Kom op meid, de moed nog niet opgeven hoor!

:hugs2:

Geplaatst

Lonneke en Essie dat heb ik ook elke keer voelt een beetje als blaasontsteking vind ik.

Annema ik moet zeggen je hebt wel lef haha.

Geplaatst

Ik ben zo blij dat anderen dat ook hebben, ik had al het idee..oh nee toch overstimulatie ofzo...Vooral omdat ze daar vorige week nog over twijfelden..

Nou ik ben gerustgesteld en ga gewoon weer plas en ( inderdaad Essie) poepoefeningen doen....

Hebben jullie trouwens bijwerkingen van de doosbolletjes..?? weet niet hoe ik die dingen moet noemen hoor...

@ Wish, ik vind dat hier ook elke keer zo fijn..Lekker stel meiden bij elkaar...

PS de humor werkt ook zo positief....

:alright:Zo doorgaan met z'n allen zou ik zeggen..

Geplaatst

@iwsh.. ik stuur ook nog steeds ongiefibes:) kom op nu!!:devilcollection:

@maris.. ik dacht er al over om de gyn/dokter te bellen voor blaasontsteking maar wilde heel ff afwachten.. daar lijkt het inderdaad heel veel op.. weer wat geleerd:)

ik ben zo zenuwachtig voor morgen! net als lon krijg ik morgen te horen hoe de kids het maken;)

xx

Geplaatst

Hihih Es, de kids..zo grappig. Wij waren ons daar ook opeens bewust van...er liggen ergens in het ziekenhuis deeltjes van jou en mij ( m;n partner dan he) die elkaar aardig moeten gaan vinden..

Het blijft een techniek he...

Geplaatst

Heb pas zitten denken om wat minder vaak op het forum te kijken.

Maar ik kan het niet laten om jullie allemaal te steunen en mijn eigen verhaal kwijt te kunnen.

Ik heb er juist stress van als ik niet meer op het forum kom, dat kan natuurlijk ook.

Natuurlijk leef ik met jullie allemaal mee, maar ik trek het me niet aan.

Als ik de laptop dicht doe is het ook klaar.

Pas als ik het forum weer ga bezoeken denk ik meteen weer aan jullie allemaal!

Bij mij is het plassen na de punctie ook wat pijnlijk.

Ook als ik op sta vanuit de stoel of bank ofzo dan voel ik denk ik m'n eierstokken.

Geplaatst

mijn man kwam ermee dat hij het niet zo leuk vind als kinderen gaan logeren.. ik snapte hem niet meteen;) Ik vond dat hij als vader best wel ff naar het ziekenhuis kon rijden om te vragen of hij ze ff mocht zien.. en anders hoe het met ze was.. pff dat wilde hij niet eens.. ;)

xxxx

Geplaatst

:36_11_6:

En dan zeker ook nog een slaapliedje zingen zodat ze fijn gaan slapen en goed door kunnen groeien!!!lalala

Geplaatst

Hahahaha Es, lig hier in een deuk. Hoe verzin je het...

Lijkt me echt humor, kom je daar aan: Ik kom voor mijn kinderen. Hoe heten ze meneer. EM en bryo hahahaha..

WIl die hoofden in het ziekenhuis wel eens zien hihiihih

:balloon::bubbles:

Geplaatst

Meiden,

Ik ben echt bek af, :36_2_63:ga zo de Deca erin jassen en dan een keer lekker op tijd naar bed.

Hoop hier morgen goede berichten te mogen lezen!!!

Gast Shanna42
Geplaatst

Die van ons is "made in Germany" en ook al op reis geweest naar Bonn (voor het poollichaamonderzoek) en nu dus in Nederland. Nu dus al een reislustig type net als papa hahahahaha

Geplaatst

shanna komt er ook zo'n stempel onder dan ""made in germany""???

esther heb je wel een knuffel of dekentje achter gelaten voor je kids???

hoop dat ze morgen bellen dat ze allemaal goed bevrucht zijn

wish hoop dat je nog 1 keer flink ongi mag zijn en dan wel heel snel, en dan mag het zich laten wachten tot december

lonneke krijg jij morgen ook te horen hoe veel er bevrucht zijn? zo ja hoop voor een goede score

Geplaatst

Goed zo dames met die humor. Ik hoop dat jullie kindjes lekker groeien ook zonder slaapliedjes.

Nou dacht ik vanavond een lekker lui avondje op de bank tv kijken ligt de hele regio plat nergens geen tv. Dus nou ook maar op tijd naar bed denk ik.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hahahahah dat denk ik niet. Geloof dat dat vreemde associaties geeft. Mijn vriend is er al helemaal niet blij mee, kan hem er ook goed mee pesten.

Geplaatst

whahahaha jullie zijn nog erger:)

hier thuis maken we er maar lolletjes om en houden het een beetje grappig..al zijn er ook echt wel traanmomenten.. vaak word er door een grapje wel weer een lach getoverd.. je moet ook wel.. anders maak je jezelf hellemaal gek! wij blijven lekker positief! mocht het ergens ooit *afkloppen* verkeerd gaan dan hebben we genoeg tijd om traantjes te laten:) veel mensen in de omgeving snappen dit niet.. we grappend er altijd over dat vinden ze ongepast.. dat is juist onze manier om positief te blijven en niet in een hoekje te gaan kruipen.. en ach inmiddels ben ik er wel achter dat bijna niemand je begrijpt:)

zodra ik morgen hoor dat het goed met ze gaat ben ik het ook spuugzat.. geen logeerpartijtjes meer! vrijdag haal ik hem op en blijft hij de komende 9 maanden binnen.. dat gezeur altijd;)

xx

Geplaatst

Goedenavond meiden,

Wat schrijven jullie veel zeg, niet bij te houden hihi.

En wat geweldig die humor. Dit hebben we nodig.

Annema, gefeliciteerd met je 2 emmy's. Hopelijk blijven ze de komende 9 maanden lekker warm in je buik zitten.

Morgen tussen 11.00 en 15.00 uur krijg ik telefoon vanuit het ziekenhuis met de mededeling of er een bevruchting heeft op getreden en dan zal donderdag de eventuele terugplaatsing plaatsvinden. Erg spannend dus.

Ik geloof dat Lonneke en Eslief morgen ook gebeld worden of niet? Veel succes met wachten op dat telefoontje.

Wish, hopelijk breekt bij jou snel je menstruatie door.

Vonnie, alvast veel succes a.s. vrijdag met de punctie.

Sannie, veel succes donderdag met de punctie.

Nou meiden ik weet het even niet meer, er is zo veel geschreven.

Iedereen in ieder geval veel succes.

Ik ga nu lekker mijn mandje in.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Hahaha, ik heb wel wat lol gemist gisteravond zie ik nu!

Lonneke, vandaag de terugplaatsing in t UMC Utrecht? Vraag dan naar het Utrogestan inbrengbuisje - werkt perfect!!! Ik heb er een gekregen van Mevrouw Kosterman, maar volgens mij werkt zij niet op woensdagen. Zij is een verpleegkundige.

Geplaatst

Poe hier begin ik alles wat meer te voelen of zo. Hoofdpijn is weer wat erger als die andere dagen, maar begin last van steken in me buik te krijgen. Ook erg misselijk de laatste dagen.

Haha wat zeur ik eigenlijk het is voor een goed doel! Maar heb vandaag beetje een bllll dag denk ik.

Geplaatst

@kimmie zo voelde ik me ook hoor:) en vaak dat stiekem ook een schuldgevoel omdat we teminste nog een kans hebben. Het is gewoon lastig.. die hoofdpijn vond ik vreselijk.. en het misselijk zijn en het maagzuur wat omhoog komt is ook niet fijn..Als je nu ook maar weet waar je aan toe bent.. doe je dit voor niets of voor een wonder.. spannend he?

Hier is de spanning echt wel te snijden.. over anderhalfuur kunnen we elk momen t gebelt worden.. van alles spookt door je hoofd.. wat nou als er niets bevrucht is? als er maar gewoon 1 zijn best heeft gedaan ben ik allang blij.. ben op van de zenuwen.. ben blij dat mijn mannetje pas gaat werken na het nieuws.. mits dit goed nieuws is.. daar gaan we nog maar een beetje vanuit

essie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden