Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Gast Shanna42
Geplaatst

Eslief, Jolan en Zomer ik wil jullie even veel succes voor morgen wensen, en duim voor een goede oogst voor jullie. :luck:

Annema heb jij nu morgen de terugplaatsing? Sorry ben het even kwijt.

Groeten van Shanna

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames, voor mij gaat het binnenkort ook weer beginnen! Ik was bang dat het april zou worden, maar we hebben geluk dus mogen deze maand nog. Het gaat weer spannend worden, maar ik heb er ook wel weer 'zin' in! Ik zal het lijstje even updaten.

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Isolde: 3 maart start Deca

Sannie: 3 maart start Synarel, 4 maart start Gonal/Menopur

Wish: 3 maart Start Deca

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Megan: 8/9 maart Start met cetrotide en gonal-f

Sophie: 9 maart Start Deca

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Sophie: 18 maart

Suus: 19 maart

Mariska: 1 april

FM:

Zomer; 12 maart 2e

Vonnie: 13 maart 1e

Sannie: 14 maart 2e

Kimmie: 16 maart 1e

Sandra: 16 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Shanna: 8 maart

Lonneke: 14 maart

Eslief: 15 maart

Jolan: 15 maart

Zomer: 15 maart

Sannie: 17 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Vanessa: Rond 19 maart 2 cryo's

Sannie: 20 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Geplaatst

Dames van de lijstjes, kunnen jullie de mijne aanpassen???

A.s dinsdag 2e FM en donderdag OF vrijdag waarschijnlijk punctie...

Alvast bedankt!

Geplaatst

Dag dames,

Ik hou het even kort. Ik ga zo lekker ontspannen in bad en daarna lekker min bedje in. Me eigen voorbereiden op de punctie van morgen.

Ik wilde even Lonneke feliciteren met haar uitkomst.

En Eslief en Zomer veel succes wensen met morgen.

En de rest van de meiden natuurlijk ook veel succes met het spuiten en de fm's.

Wat vervelend voor je Maris. Je blijft altijd van die ontwetende mensen houden. Ik ben in mijn omgeving ook al enkele keren goed teleurgesteld. Mensen weten echt niet waar ze het over hebben, vooral niet als bij hun alles maar vanzelf gaat. Probeer maar boven die mensen te staan, probeer ik ook altijd. (valt niet altijd mee).

Ik zal zo snel mogelijk weer iets van me laten horen.

Nog een fijne avond.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Hey Jolan,

Ik ga voor je duimen morgen!

heel veel succes!!! Enne heel goed dat je nu even voor jezelf kiest en goed gaat ontspannen!

toi,toi,toi!

Geplaatst

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Isolde: 3 maart start Deca

Sannie: 3 maart start Synarel, 4 maart start Gonal/Menopur

Wish: 3 maart Start Deca

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Megan: 8/9 maart Start met cetrotide en gonal-f

Sophie: 9 maart Start Deca

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Sophie: 18 maart

Suus: 19 maart

Mariska: 1 april

FM:

Zomer; 12 maart 2e

Sannie: 14 maart 2e

Kimmie: 16 maart 1e

Sandra: 16 maart 1e

Vonnie: 16 maart 2de

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Shanna: 8 maart

Lonneke: 14 maart

Eslief: 15 maart

Jolan: 15 maart

Zomer: 15 maart

Sannie: 17 maart

Vonnie: 18 of 19 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Vanessa: Rond 19 maart 2 cryo's

Sannie: 20 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Geplaatst

Lonneke,

:alright: Wat een super oogst!!!

Nu duimen draaien dat er mooie/goede emmy's komen.

Eslief, Jolan en Zomer,

Kom op meiden, jullie kunnen het!!!

:blowkisses:

Maris,

Tja, er zijn van die mensen.....

Zo was ik van de week op kraambezoek en zei die tr*t van een verpleegkundige: "Jij hebt zeker nog geen kinderen?"

Ik zei, hoezo dat dan?

Ja, zegt ze je kijkt zo 'verliefd' naar de baby.

Nou ja zeg!!!!!

Bijna iedereen kijkt toch 'verliefd' naar een baby, en vooral als hij/zij een paar uur oud is.

Bah, je hebt mensen en ......

Geplaatst

..........potloden..Wish.

Sommige mensen zeggen maar van alles zonder er eerst over na te denken..

Bij deze wil ik Eslief, Jolan, en Zomer heel veel succes wensen morgen..de duimen

draaien hier weer.

@Annema, Heb je morgen terugplaatsing??spannend. Heel veel succes, geef het maar een mooi nestje..

Ik durf mezelf op de een of ander manier niet op het lijstje terug plaatsing te zetten, eerst even afwachten wat het telefoontje woendag s ochtends zegt. Dan probeer ik mezelf nog even neer te zetten.

Geplaatst

Wauw Lonneke, want een mooie oogst. Nu maar duimen dat er hele mooie emmy's ontstaan en dat er zeker eentje lekker lang bij je mag blijven zitten.

Alle meiden voor morgen: :goodluck: Het komt helemaal goed, heel veel succes en toi, toi, toi :)

Groetjes

Geplaatst

wat lief zeg al dat succes wensen:) tnx iedereen!

Zomer en Jolan veel succes!

Ik doe vast geen oog dicht! maar zie er niet meer tegenop.. We laten het maar over ons heen komen:) de stres heeft er wel voor gezorgd dat ik het domme strijkklusje heb afgemaakt.. ze weten niet wat ze hier overkomt.. allllleeee kleding in de kast;)

ik ga zo lekker douche en nog wat haartjes verwijderen.. het idee he;) en dan lekker wakker liggen in bed schat ik in;)

esther

Geplaatst

Eslief, Jolan en Zomer heel veel succes morgen ik zal voor jullie duimen op een goede oogst en dat het allemaal een beetje mee gaat vallen.

Lonneke wat een mooi aantal op naar een paar mooie bevruchtingen en de tp.

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties ik heb het allemaal even laten bezinken en ik neem absoluut een tijdje afstand in elk geval tijdens deze behandeling, vooral omdat ik bang ben dat ik uit mijn slof ga schieten en dat leverd weer stress op en dat wil ik niet.

Morgen ga ik mijn koelkast weer vullen met spuiten haha dan nog een weekje wachten en het kan beginnen.

Geplaatst

dames mag ik me eigenlijk ook melden hier ?

ik ben de 11e begonnen met progynova

en maandag de 22e heb ik mijn eerste echo en als alles goed goed gaat 4 of 5 dagen later mijn tp van 1 cryo

dat zal dan ronde 26/27e zijn

Geplaatst

*bibber* ik ben zowww zenuwachtig.. over een halfuurtje ga ik naar het ziekenhuis.. vind het zo spannend..Maar we gaan ervoor.. het is een feit dat we nog nooit zover zijn gekomen als nu..:)

esther

Geplaatst

Hoi Hoi dames

Nou vanmorgen de ivf-afd gebeld en we hebben de startdatums dus het lijstje kan aangepast worden ik weet alleen niet hoe het moet

Ik mag op 2 april gaan starten met de deca en op 5 april stoppen met de pil en op 12 april krijg ik de eerste echo om 9,00 uur

En meteen gevraagd of het kwaad kon de buikgriep(ook nog s het norovirus) maar voor de vrouw niet zolang je partner geen koorts krijgt, gelukkig maar Dus we zijn super blij best lang gewacht voordat we konden beginnen

@eslief veel sterkte en ook Jolan en Zomer op een goede oogst en dat jullie er zo weinig mogelijk last van hebben :myfignerscrossed:ik zal voor jullie duimen:CYBER_HUGS:

Liefs Elvira

Geplaatst

Hoi dames, en Eslief... Ik ben erg benieuwd hoe de punctie is gegaan?!

Lonneke, mooie score. Nu spannend hoeveel embryo's er zullen zijn, hm? Daar zit ik nu op te wachten (zie "wachtbankje Maart"). ELK moment kan het ziekenhuis bellen. Tussen 11:00 en 12:00. Vandaag. Ik begin nu maar zo te denken:"Ze bellen eerst de mensen met slecht nieuws en erna de mensen met goed nieuws." Nou, het is bijne kwart voor 12, dus...? Zal ik mijn hoop toelaten? Er waren vrijdag 6 eitjes, waarvan 2 kleinere, dus ik hoop op 2 of 3 embryo's. Terugplaatsing dan hopelijk morgen (i.v.m. onderzoek waar wij aan mee doen). Als er maar 1 embryo is, krijg ik vanmiddag de terugplaatsing. En morgen trouwens alleen terugplaatsing als onze embryo's door te test komen. Ik heb het mezelf wel errug spannend gemaakt!!!

Ik houd jullie op de hoogte. Bij goed nieuws (= als er 1 of meerdere embryo's zijn) ga ik bij de bakker een gebakje halen, haha!!!

Succes meiden!!!

Gast Shanna42
Geplaatst

Annema het is hier nu 3 voor 12 ben benieuwd of je al wat weet spannend hè dat wachten, en dan bellen ze ook nog zo laat. Doet je telefoon het wel? Uh heb ik een keer gehad bij het wachten op een uitslag, de huisarts zou bellen, ja die had dus 3x gebeld maar onze telefoon deed het niet.

Ik ben benieuwd hopelijk goed nieuws voor jullie.

LfS

Geplaatst

hey meiden daar ben ik weer!

ik zal jullie vertellen dat het hele punctie verhaal een eitje is!! jullie weten hoe bang ik was.. maar echt het steld niets voor.. ik heb geen pijn gehad alleen soms wat gevoelig.. sterker nog ik wist pas dat ze bezig waren toen manlief zei dat de eerste eierstok al leeg was.. LOL ik ben zo blij!!

van de 5 eiblaasjes zijn er 5 geweldige eicellen.. dus geen lege blaasjes:)

ze zagen er keurig uit en de kwaliteit leek heel goed te zijn ook de afmetingen

Manlief scoort altijd slecht met zaad meestal nog geen miljoen! maar deze keer was het echt geweldig er zijn wel 3 miljoen zaadjes gevonden:) ik ben zo blij!!

Woensdag horen we hoe ze het gedaan hebben.. rond de klok van 12 uur.

Als alles goed gaat krijgen we vrijdag de terugplaatsing en zal ik dus mogen testen op 2 april..Spannend!!

Het geene wat mij het meeste tegenviel van alles was het infuus.. ik ben moeilijk prikbaar.. nadat ze aardig waren wezen prutten in mijn had heeft de arts zelf in mmijn arm gezet.. dat was allemaal wat lastig.. maar verder niet..

ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken.. ik heb de hele nacht niet kunnen slapen en met het extra slaapmiddel ben ik wel wat dizzy..

esther

Gast Shanna42
Geplaatst

Essie dat klinkt goed zeg, mooie oogst, rust maar lekker uit. Nu doen je eitjes en het zaad zijn werk.

Liefs van Shan

Geplaatst

Oh dat klinkt goed zeg! En wat fijn dat je het als niet negatief heb ervaren, dat geeft mij weer een beetje moed!

Nu lekker rusten.

Liefs Kim

Geplaatst

Shanna...inmiddels...een half uur later...ben ik nog niet gebeld. Ojee, ik houd het niet meer, joh!

Eslief, fijn dat het zo mee viel. En keurig, 5 mooie eitjes + 3 miljoen zaad! Nu wordt het pas echt spannend... Sterkte met het wachten tot de uitslag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden