Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Gast Shanna42
Geplaatst

Wish én heb je je toppertje binnengehaald? Heel veel geluk gewenst voor deze ronde, hopelijk de laatste keer en over negen maanden een mooi wondertje in jullie armen.

Sannie blij om te lezen dat het zo goed met je gaat, volg je hoor hihihi. Jammer zeg dat het filmpje niet gelukt is, misschien een pretecho laten maken, die kunnen ze tegenwoordig ook filmen en op dvd zetten. Nu alleen nog de definitieve uitslag van je vlokkentest, hopelijk is die er ook gauw.

Pippe die laatste week is het ergst hè met dat wachten. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie.

Kimmie ongi, joepie nu kun je beginnen, vanavond je eerste spuit, heel veel succes gewenst voor deze ronde.

Maris hoe is het bij jou dan? Je steunt iedereen maar ik lees niks over jezelf (of heb ik iets gemist?)

Voor iedereen een dikke knuffel vanaf deze kant.

Groetjes van Shan :toothy2:

Geplaatst

Kimmie heel veel succes weer deze ronde ik hoop echt dat je dit keer meer geluk hebt. Ik duim voor je.

Wish heb je je topper aan boord? Nu lekker broeden ongeveer 9 maanden. Succes.

Shanna lief dat je het vraagt, maar het gaat eigenlijk wel goed met mij. Ik merk dat deze rust periode me heel goed doet. Ik heb ook veel gepland dus ben lekker druk. Ik denk ook dat ik de komende cyclus (begint als het goed is tussen nu en zondag) nog even wacht en dat we de cyclus daarna voor de cryo's gaan.

Geplaatst

lieve allemaal,

ik schrijf dit bericht met mijn telefoon dus ff in het kort.

heb onze topper terug gekregen de laborant zei dat de embryo goed verder was gaan delen.

zijn weer blij dat het goed gegaan is.

allemaal bedankt voor jullie lieve en geweldige steun!

Geplaatst

Hoi Wish,

Hoe voel je je? Ik duim voor jullie! Ik hoop dat de aankomende twee weken

voorspoedig zullen verlopen. Ik denk aan jullie.

Dames... Morgen gaan we een testje doen......

Geplaatst

Pippe,

Voel me goed. Gisteren de hele dag niks gedaan. Op de bank gelegen met een boek, buiten gezeten met hetzelfde boek, daarna op de bank t.v gekeken en toen naar bed gegaan.

Vandaag gaan lunchen en wat kleding gepast en wat gekocht. Haha!

Brrrrr, succes morgen!!!!!

Geplaatst

Ow Pippe en vriendin,

Ik kan het niet laten om even te kijken voordat ik ga werken of dat jullie hele erge vroege vogels zijn......

SUCCES!!!!

Geplaatst

Och Pippe en vriendin NEEEE toch,

(hoe heet je vriendin, of hoe wil je ze op het forum noemen, dat schrijft wat persoonlijker)

Hoop dat het 'vals alarm' is en dat de menstruatie niet door zal zetten.

Wat kl*te!

Dikke knuf voor jullie alletwee!

Geplaatst

Hoi allemaal.

We denken toch echt dat het is doorgebroken, al is het vele male minder als normaal, het blijft vloeien. Ook af en toe buikkrampen, dus ik denk dat we nu met zekerheid kunnen zeggen dat het niet gelukt is.

Ik zal mijn vriendin op het forum Lena noemen. Het is een fictieve naam. Ik weet niet of er veel meelezers zijn, maar ik wil liever niet dat we herkend worden. En idd Wish, wat je zegt, het is wat persoonlijker.

Pfoeh meiden. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Het hakt er in.

:cry2:

Geplaatst

Oh nee meiden toch, wat een domper toch weer he!

Potverdorrie. Ik had zo een goede hoop voor jullie!

Veel sterkte meiden!

Gast Shanna42
Geplaatst

Ach Pippe en Lena had zo gehoopt goed nieuws te lezen, en jullie nog veel meer denk ik.

Wish nu voor jou weer de slopende wachtweken aangebroken? Maar positief bekijken en denken een mooie goede kans op een zwangerschap.

Ik had gisteren voor het eerst een caramelkleurige smurrie in mijn inlegkruisje, helemaal blij nu gaat de miskraam komen, eindelijk, maar nee hoor verder helemaal niets gegeven, dubbel hè hoe blij kun je zijn dat je miskraam komt?!

Knuffel voor jullie allemaal.

Liefs van Shan

Geplaatst

Shanna ik hoop dat het snel door zet. Het is helemaal niet gek dat je daar blij mee kunt zijn, want je weet dat het gaat komen en dan wil je het ook maar zo snel mogelijk gehad hebben. Heel veel succes en een dikke knuffel.

Ik zit in tussen ook lekker met mijn been omhoog en loop op krukken omdat ik weer door mijn enkel ben gegaan.

En nu kreeg ik net een telefoontje dat mijn beste vriendin vanmiddag is bevallen van een dochter Hanne. Echt een dubbel gevoel aan de ene kant ben ik heel erg blij voor ze en aan de andere kant wil ik zelf ook zo graag. Maar goed dat snappen jullie als geen ander.

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Weer een tegenslag om te moeten verwerken. :sad:

Sterkte!!

Shanna,

Poeh, heftig hoor dat je menstruatie nu zal gaan komen.

Met een erg dubbel gevoel, dat lijkt me ook logisch.

Dus schaam je aub niet hiervoor!

Je lichaam is 'van slag' wil echt niet stom overkomen maar je lichaam denkt ben ik nu wel zwanger/niet zwanger? Toch?

Succes en ik denk aan je!

Maris,

Pfff, wat een enorme pechvogel :ohmy: ben je!!

Wil jou een hele dikke knuf geven voor je enkel en voor jou zelf als persoon.

Het is gewoon shit als je hoort dat er weer iemand zwanger of bevallen is.

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish. Ik heb inderdaad de laatste tijd wel erg veel pech met alles nu is het te hopen dat het met rust te genezen is en niet dat ik onder het mes moet met de enkelbanden want dan gaat het nog veel langer duren ben ik bang.

En inderdaad erg moeilijk als je weer eens hoort dat iemand bevallen is, maar ik ben wel erg blij voor ze hoor. Ik ga ook wel zo snel mogelijk kijken.

Hoe is het met jou? Is het een beetje vol te houden?

Pippe en Lena hoe is het met jullie?

En de rest?

Geplaatst

Hoi dames,

Het is hard aangekomen. We voelen ons een beetje futloos. Moe van de spanning en van het wachten.

Wish hoe is het met jullie?

Maris, wat vervelend van je enkel. Hopelijk hersteld het snel.

Hoe is het verder met iedereen?

Kimmie, hoe gaat het met de medicijnen? Het kan dat ik er overheen heb gelezen. Las alles een beetje met de franse slag. Sorry dames.

Liefs Pippe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden