Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve dames,

Monique, ik wist niet dat je jarig was, dus bij deze alsnog gefeliciteerd!

Het zag er gisteren goed uit. Vrijdag mogen we weer terug en dan is zaterdag of

maandag de IUI. Hij zei ook al dat het nu voorspoediger ging dan de maand na de punctie.

Haar lichaam is nu weer hersteld. Spannend!!!!!! Ik heb er een goed gevoel bij. hihi

Wish, ja we hadden een afspraak in de avond. We zagen buiten al dat het zo druk was. Dus hebben we even gevraagd wat de uitloop tijd waa en zijn we iets gaan drinken. Dat breekt het wachten een beetje en kan je wat makkelijker praten. Af en toe is het zo ijzig stil.

We gebruiken hetzelfde zaad. Hij zal ook onze donor zijn voor een, als het allemaal mag lukken, 2e kindje.

Wish jullie hebben zaterdag de echo? Nou, misschien komen we jullie dan wel tegen! ;-) Heel veel succes alvast!

Kimmie, Ik duim voor een mooie TP!

Maris, Jullie ook heel veel succes vrijdag, ik duim voor jullie.

Lala, Aan het voorbereiden op de nieuwe opdracht? Alles een beetje op orde ook in jullie hoofdjes?

Shanna, hoe gaat het met de zwangerschap? al last van kwaaltjes?

Voor die het kan gebruiken,; een dikke knuffel!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe,

Mooi zo dat het lichaam van je vriendin weer 'hersteld' is, fijn om te horen.

Nou, op naar een volgende poging met hopelijk een super geweldig resultaat!!!

Yep, zaterdag eerste echo. Ben benieuwd hoe het er deze keer van binnen uit zal zien.

Geplaatst

Pippe dank je wel.

Gelukkig dat alles er goed uit zag. Ik hoop dat je dat goede gevoel nog een tijd vol houd. Het gaat vast goed komen dit keer.

Succes.

Geplaatst

Zo ik ben terug... Ze zagen de follikel niet, meteen een test gedaan ( ovulatie) die was negatief dus gesprongen was die ook niet. Dus vanavond Pregnyl en dan hebben we 2/6 de tp! Spannend weer zeg!

Geplaatst

Kimmie,

Mooi zo, er zit weer schot in!!

Nu op naar goed bericht dat de cryo goed zal ontdooien, ik ga voor je duimen!

Geplaatst

Ja ze d8 hem wel vaag te zien op de achtergrond, maar me eierstok wilde zich ook niet goed tonen. Maar als die gisteren zelf gesprongen zou zijn, zou het ook geen ramp zijn!

Dus om het zeker te weten, ook de pregnyl zeg maar.

Hoe is die met jou?

Geplaatst

Kimmie,

Nu is het me helemaal duidelijk. Dus waarschijnlijk toch een follikel gezien en voor de zekerheid Pregnyl spuiten, dan komt het goed!!

Bms is zeker nog dikker geworden, een mooi bedje voor de embryo!

Heb een beetje de zenuwen voor zaterdag. Bij alle echo's ziet het er goed uit 'van binnen' maar toch kan het er een keer niet goed uit zien.

Ben benieuwd of er een follikel aan het groeien is en hoe het bms is.

Geplaatst

Kimmie wat mooi op naar woensdag. Ik zal heel hard duimen dat het ontdooien goed gaat.

Wish het is ook niet zo raar dat de zenuwen komen nu, maar het gaat vast goed komen ik zal voor jou ook duimen dat het allemaal rustig is van binnen.

Ik moet zeggen dat hier de zenuwen ook wel een beetje komen nu voor morgen ik hoop dat ze toch gaan onderzoeken of er bij mij ook iets mis is.

Geplaatst

Lieve Maris,

Heel veel succes morgen, logisch dat je dit spannend vindt.

Ben ook heel benieuwd of dat ze bij jou onderzoeken gaan doen, ik vraag dit zaterdag ook aan de gyn.

Ik denk aan je!!!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish ik zal morgen wel laten weten hoe het gegaan is.

Ik weet nog niet wanneer, want we eerst nog even lekker shoppen voor de bruiloft van mijn zwager (mijn vriend houd niet zo van winkelen, maar nu zijn we er toch en hij kan ook niet op zijn oude schoenen naar de bruiloft dus hij heeft geen keuze morgen haha)

Ik hoop ook dat ze de onderzoeken gaan doen (als er iets te onderzoeken valt) en ik hoop dat ze dat bij jou ook gaan doen.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Pippe wat spannend weer zeg, ik ga duimen voor een goede afloop deze ronde voor jullie.

Wish en Maris hoe is het jullie vergaan?

Angela hoe is het met je nieuwe opdracht?

Kimmie? Monique? En de rest?

Hier alles goed, zometeen naar een verjaardag bij de buren (thuiswedstrijd hihi) dus even op de bank met de laptop op schoot.

Goed weekend allemaal.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Spannend Pippe ik duim heel hard mee!!!

Hier gaat alles goed... Woensdag komt steeds dichterbij en voor me gevoel meer klaar nu als de vorige keer.. Dus we hebben goede hoop!

Hoe voel je je Shanna?

Geplaatst

Pippe wat spannend heel veel succes ik blijf voor je duimen.

Hier is het goed gegaan ze zei dat er verder niks meer te onderzoeken viel als alleen een biopsie van het bms en dat heeft ze gedaan. Dit is om een ontsteking uit te sluiten waardoor het zich slecht ik zou kunnen nestelen. Vrijdag krijgen we de uitslag dus even afwachten weer.

Verder mag ik bellen als we er aan toe zijn voor de cryotp en dan krijg ik op de 11de dag ongeveer een echo enz.

Verder gaat het wel goed eigenlijk ik ben heel erg druk op het moment dus dat komt goed uit.

Wish hoe is het gegaan?

Shanna hoe voel jij je verder?

Kimmie wat spannend weer ik hoop dat je dit keer een plakkertje terug krijgt.

Lala hoe gaat het met je nieuwe project?

Monique hoe is het met jou?

Geplaatst

Het internet deed het gisterenavond niet, vandaar deze late reactie.

Pippe,

Oef, wat spannend weer zeg!

Heel veel succes maar weer!!!!

Hoe is nu jullie gevoel hierbij?

Gisteren eerste echo gehad:

Bms was 5 en de dominante follikel was 10.0.

Dinsdag weer terug komen.

Ik ben bekend met een latere eisprong omdat ik een cyclus heb van 30 dagen.

Komt goed.

Verder hebben we gevraagd of dat er onderzoek gedaan kan worden bij mij of op de evt. embryo's.

Dit was niet nodig. Bij mij is in het bloed gezien dat mijn hormoonhuishouding goed is.

We krijgen perfecte embryo's.

Een dosis geluk is nog wat ons niet gegund is......

Heb weer wat positieve hoop gekregen.

Ik kom later vandaag nog terug om op de rest te reageren, moet weg.....

Gast Shanna42
Geplaatst

Hai hier alles goed. Nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk weer de echo, we zijn benieuwd of het hartje nog klopt en of het goed gegroeit is, maar we hebben er alle vertrouwen in. Verder alles nog hetzelfde.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Hee dames,

Ook wij hebben er alle vertrouwen in. Vriendin ligt al 2 dagen op de bank. De vorige keren gewoon ons eigen ding gedaan, nu maar rust nemen, heeft misschien een positieve uitwerking. haha.

Kimmie, ik hoop dat het woensdag snel komt voor jullie!

Maris, Ik hoop dat jullie snel een mooie cryo teruggeplaatst krijgen!

Shanna, wat spannend de echo! Hopelijk is alles goed.

Wish, heb jij ook zo lang moeten wachten? Misschien heb ik je wel gezien. ;-)

Geplaatst

Pippe,

Wij hebben niet lang hoeven wachten, moesten er volgens mij als één van de eerste zijn in de ochtend. (nadat er evt. puncties gepland waren)

Ik heb gisteren een vroege dienst moeten werken en ben onder werktijd gegaan.

Was binnen 2 uur weer terug op het werk, vond dat ik dit netjes had gedaan.

Hoe laat moesten jullie er dan zijn?

Groot gelijk dat je vriendin op de bank blijft liggen, dat heb ik na de laatste tp ook gedaan. Had toen nog een halve week vakantie, heerlijk toch!!

Kimmie,

Ow meid, m'n duimen worden groen van het duimen.

Spannend he dat telefoontje of dat er een tp zal zijn of niet. Pffff!

Succes!

Shanna,

Wat leuk dat je hier mee blijft schrijven, vind ik echt super van je!

Bedankt voor je succes wensen.

Bij deze wil ik ook jou heel veel succes wensen en hopelijk een geweldige echo in het verschiet!!!

Geplaatst

Oh ik zit alweer vol met zenuwen. Gisteren al wat last van, vanmorgen ging me vriend werken om 6.00 uur. Nou mooi dat ik niet meer slapen kon.. Oh wat zal ik blij zijn als ik morgen het verlossende telefoontje krijg.

Om over me dromen nog maar te zwijgen...

Alles rustig Pippe?

Jij morgen weer Wish?

Geplaatst

heeee dames!!

Beetje druk weer hier!! Nou ja... druk...

Ben inderdaad weer begonnen met de nieuwe/oude opdracht. Wel geinig om na bijna 1 jaar weer terug te zijn en dezelfde mensen te zien (90% is inhuur) en weer voor bijna dezelfde mensen te werken.

Het werk is niet spannend, maar houdt me wel van de straat. En opnieuw wordt t wiel uitgevonden (is het 3de project van zelfde klant waar ik dit soort werk voor doe ;-) )en moet alles met dezelfde leverancier, helaas andere mensen, worden besproken. Dat houdt de boel een beetje op. Maar het is wel weer fijn om terug te zijn daar.

Voor de rest: het aflopend project is nog lange niet afgelopen. hahaha Het is heel druk, en collega daar is aan t balen dat ze me kwijt is. Maar ik probeer dus zoveel mogelijk nog voor haar te doen, en dat betekent nu even dat ik weer in de weekenden wat moet werken. Gelukkig niet meer heel veel, en alleen als ik dat wil.

Manlief zit in opdracht in Assen voor 2 dagen, en de rest van de week van huis uit werken. Maar die klant wil hem ook nog langer hebben. Hij gaat 1 juli naar een andere baas, maar de klant heeft al met de nieuwe baas gesproken over inzet van Peter. Assen is voor ons nou niet om de hoek. hhihihi

Dat was t wel hier. Nog geen plannen en geen planning gemaakt voor de ijsjes.... eerst die rust.

Kimmie: SPANNEND WEER!! Ik duim voor je. Heel hard.

Shan: dikke knuffel voor jou. Hoop dat alles goed gaat met t frummeltje en hij/zij hard groeit.

Pippe: Super weer!! En nu rustiger aan gedaan! Goed hoor! Duimen draaien ook voor jullie!!!!

Wish: succes!!! Gaat helemaal goedkomen!! Weet t zeker!!

Tot zover weer!

Groetjes,

Angela

PS: mocht ik iemand hebben vergeten: sorry!! En voor iedereen die het wilt en/of kan gebruiken:een dikke knuffel!!!

Geplaatst

Kimmie,

Ik mag vandaag weer naar de gyn.

Meid, ik kan de zenuwen die jij nu hebt echt voelen!!

Bij mij zijn ze ook lichtjes in aantocht......

Als de cryo niet goed ontdooid mogen wij op dag 21 van deze cyclus door gaan met poging 4.

Weet je al of jullie dit ook mogen en willen?

Lala,

Fijn weer van je te horen.

Leuk dat je je 'oude collega's' nu weer terug ziet.

Succes nog met je werk.

Enne, die ijsjes blijven volgens mij heel lang goed, dus take your time!!!

Geplaatst

Ja die zenuwen... Pfff...

Nee we hebben nog niet gesproken over wat als ze niet goed ontdooien.

Maar dan neem ik aan meteen 1e dag menstruatie verder met poging 2

Mocht het morgen niet goed gaan, zal ik meteen bellen.

Maar 3 cryo's dus ga uit van positief nieuws, negatief denken dat doe ik nu niet ;)

Maar wat zal ik blij zijn als ik morgen gebeld ben.. Me buik rommeltttt

Lala, fijn om te horen dat het goed gaat en je lekker druk bent met werk.

En idd goed om je tijd te nemen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden