Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe lekker rustig aan doen. Ik blijf voor jullie duimen.

Lala jeetje lijkt me druk inderdaad dan is een 'ijsje' niet zo handig nu. Succes met de drukte.

Shanna vandaag was toch de echo? Hoe is het gegaan?

Ik hoop dat alles goed is.

Wish heel veel succes. Ik duim voor je. Mijn kaarsjes staan weer aan.

Kimmie die zenuwen zijn heel normaal. Nog 1 nachtje en je kunt jullie topper op halen daar ben ik van overtuigd. Succes.

Monique hoe is het met je?

Hier gaat het wel goed eigenlijk ik ben hartstikke druk op het moment. Vandaag is de enige dag deze week dat ik niks heb dus ik heb genoeg afleiding.

Verder denk ik dat we in augustus ongeveer voor de cryo's gaan.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Wish succes vandaag!! Ik hoop dat alles goed is om jullie cryo te ontvangen! :-)

Kimmie, spannend zeg. Ik weet zeker dat jullie een mooie teruggeplaatst krijgen!

Lala , succes met de nieuwe opdracht.

Maris, even rust tot augustus. Goed hoor. Het is ook allemaal niet niks he.. Goed bijkomen en dan helemaal positief de tp!

Komt Mo_nique hier nog wel eens? Ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.

Bij ons is alles rustig. 15 juni mogen we testen. De eerste week gaat altijd snel.. maar dan..... hihi

Knuffel!

Pippe

Gast Shanna42
Geplaatst

Hier geen goed nieuws vanochtend de echo gehad, en het hartje klopt niet meer en het was ook niet echt meer gegroeit. Moet nu wachten op de miskraam, volgende week dinsdag weer terugkomen bij de gynaecoloog. We zijn er kapot van.

Liefs van Shan

Geplaatst

Shan! GVD!

Ow meid..............ik heb verder even geen woorden............

Sterkte voor jullie beiden!!

knuf,

Angela

Geplaatst

Pippe,

Je bent me net voor, ik vroeg mezelf ook af hoe het met Monique zou zijn.

Inderdaad, die eerste week gaat vrij snel voorbij, maar dan......

Heb je genoeg toe doen of doen jullie bewust rustig aan?

Ligt je vriendin nog steeds op de bank en laat ze zich goed door jou verwennen?

Volgens mij helpt een voetmassage ook om rustig te worden. :misc_expressions-wh Haha!

Maris,

Wat ben je een lieverd, bedankt voor je kaarsjes!!

Enne, augustus is het zo hoor.

Wat rust in je koppie en in je lijf als je dat wil is alleen maar prima!

Kimmie,

Jullie hebben 3 toppers in de vriezer, daar mag je trots op zijn hoor!

Goed van je dat je positief blijft.

Hoeveel willen jullie er terug laten plaatsen?

Ik heb het wel geweten... :goof:

Ik ben vandaag voor de tweede echo geweest.

Follikel was 15mm en bms 6,5.

Beide mogen dus nog meer gaan groeien.

Ben gisteren en vandaag op eigen initiatief met Lh-testen begonnen.

De gyn gaf aan dat ik hier mee door mag gaan.

Vrijdag weer terug komen.

De gyn verwacht rond 8 juni de tp van de cryo.

Het is een Morula. (de embryo's bij de afgelopen tp waren beide een blastocyste)

Nou de spanning begint al wat te komen, vind het ontdooien van de cryo vrij zenuwslopend.....

Geplaatst

Shanna,

Je gaat met spanning om een echo te laten maken en dan verneem je dit, je ergste nachtmerrie.......

Heel veel sterkte voor jou en je partner.

Geplaatst

Wish het is dus wel gegroeid, nou op naar vrijdag en dan naar dinsdag om jullie topper op te halen, want het gaat vast goed komen met ontdooien.

Geplaatst

kimmie ik ken je gevoel ik moest net wachten tot 9:00 maar ik ben al verlost van de spanning voor nu

om 11:00 heb ik een tp

bij jou komt het ook goed

en dan lopen we lekker gelijk op

Geplaatst

Oh wat fijn Pleun!

En samen deze mooie dag als terugplaatsing! ;)

Ik denk ook dat het goed komt, even alleen het telefoontje afwachten!

Samen komen we er!

Geplaatst

Ik ben net gebeld, en geen van de 3 heeft het ontdooien overleefd:(

Hier had ik niet op gerekend..

Dikke tranen en even in zak en as.. Zo rijden we naar scheveningen, proberen onszelf op te laden.

Gast Sannie66
Geplaatst

O Kim, wat een teleurstelling. Ik snap je frustratie (:BangHead:)... meid, hoop dat die afleiding in het Scheveningse jullie even goed doet...

sterkte en liefs,

San

Geplaatst

He lieve meiden dank je wel

Paar uurtjes scheveningen was fijn.. Tranen zijn inmiddels op.

Wat een teleurstelling is dit, ik had hier zo niet op gerekend.

Ziekenhuis inmiddels aan de lijn gehad, 9 juni evalutie en hopelijk dan meteen beginnen. Als me menstratie wacht tot de 9e kan ik meteen door. En dit moet lukken aangezien ik ongeveer de 10e ga menstrueren.

Ging het goed Pleun? Had ook graag met jou meegelopen! :(

Geplaatst

Kimmie gelukkig dat Scheveningen even fijn was. En die tranen is heel normaal het is toch weer een hele klap om te verwerken.

Ik hoop dat je na de 9de direct door mag en dat je dan een plakkertje terug krijgt heel veel sterkte.

:hugg:

Geplaatst

Lieve Kimmie,

Ik zie nu je berichtjes.

Meid wat ontzettend kl*te, *&%@#$ verdorie zeg.

3 mooie embryo's zijn cryo's geworden, dan verwacht je inderdaad toch dat er eentje over zal blijven.

Ik leef met je mee!

Sterkte met het verwerken van deze domper en een hele dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

Hier nog geen positieve ovulatietest te bekennen.

Is niet erg, die komt wel, maar tel er nu toch wel op dat m'n ei zal gaan springen.

Dat wachten he meiden, wat een toestand zeg........

Pippe,

Heb je een voetmassage gegeven. (hahaha)

Nee hoor, ff serieus hoe gaat het met jullie?

Pleun,

Een topper terug gekregen. (1 of 2)?

Geplaatst

Hoi meiden

Sorry dat ik ff niks liet horen, maar het was zo veel tegelijk. Ons slechte nieuws wat erin hakte, zieke hond (zit aan zijn 3de antibioticakuur vanwege nu weer een bacterie in zijn neus), ons pleegnestje kittens (enorm leuk), die bruiloft wat gelukkig goed verliep maar ik wel kapot van was en een kind wat last heeft van zijn vorig jaar gebroken been. Daarnaast is het zo raar deze maand niet te spuiten, geen controles, etc. Maar wel een menstruatie die pas na 2 weken helemaal over was pffff.

Oftewel ik had er ff allemaal helemaal geen puf voor en ben het geloof dat het ooit nog gaat gebeuren een beetje zoek. Dinsdag naar de film "De gelukkig huisvrouw" geweest met een vriendin. Ik zat het al steeds uit te stellen tot ze me gewoon meenam. Na een kwartier zat ik dus al te huilen tot de pauze, daarna ging het wel. Maar delen van die bevalling en kraamtijd was zo hreselijk herkenbaar van haar. Heb erna met mijn vriendin en man nog over zitten praten. Die weet ook niet alles wat er is gebeurd. er kwam een en ander flink boven. Ik had Heleen Royen geschreven dat die film me zo enorm geraakt had. Destijds had ik het boek van haar uitgeverij gehad. Vanmorgen stond er een persoonlijk berichtje van haar op mijn Hyves. Vond ik wel attent.

Enfin ff een heleboel in korte tijd. Ben jullie niet vergeten maar gewoon hartstikke moe van alles. Tis ook zo'n teleurstelling dat we na 2 jaar steeds uit moeten stellen nu eindelijk mochten beginnen met ICSI en nog geen klap verder zijn gekomen.

Heel veel liefs allemaal.

Monique

Geplaatst

Lieve Monique,

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je hier een poosje niet bent geweest.

Iedereen heeft z'n eigen dingen denk ik dan maar.

Ik persoonlijk vond de film wat tegen vallen. Niet het verhaal, maar de scenes op zich.

Ook ik heb toch wel een traantje weg gepinkt hoor.

Heel veel sterkte met alles wat op je pad is gekomen.

We 'spreken' elkaar wel weer een keer op dit geweldig forum en ontzettend super fijn topic.

Wij maart 2010 lady's blijven met elkaar begaan, top hoor!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Vanmorgen een positieve ovulatietest.

Bij de gyn zag hij dat de follikel groot was en het bms was ook prima aldus de gyn. Hij heeft niks opgemeten.

Hij is de gyn en hij ziet dit elke dag zooo vaak dus ik neem aan dat dit wel goed zit.

Is voor je eigen gevoel dat je het wil weten. Maar ach, komt goed.

Hoef helemaal geen medicatie te gebruiken. Ook fijn!

9 juni zelf naar Genk bellen en dan evt. 10 juni tp.

Hoe laat we moeten komen horen we op 9 juni.

Kimmie,

Hoe gaat het nu met jou? (en je partner)

Pippe,

Hoe gaat het met jullie, zijn de wachtdagen een beetje door te komen?

Wat een onzekere dagen zijn dat toch, bah!

Hoop op een mooie afloop!

Pleun,

Hersteld van de punctie?

Hoe gaat het met jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden