Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Nou.. het gaat alweer wat beter.Volgende week

dinsdag hebben we een echo, dan kijken ze hoe alles ervoor staat. Misschien

dat we dan eind volgende week IUI-3 hebben. Ook willen we vragen wat hun advies is mbt de cryo's.

Deze hebben we nog 2. Willen we wachten tot na IUI-6, of misschien na deze poging?

Moeilijk om te beslissen, kijken wat de gyn zegt.

Wish, fin dat het allemaal rustig is bij jullie. Het heeft vast en dikke - vette positieve uitwerking! Mijn duimen draaien hoor!

Kimmie, hoe is het met jullie?

Shanna, hoe is het met jullie? Is het al op gang gekomen?

Sharon, voor jullie ook spannend! Ik duim mee!

:hugs2:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Goedemorgen dames,

Nou.. het gaat alweer wat beter.Volgende week

dinsdag hebben we een echo, dan kijken ze hoe alles ervoor staat. Misschien

dat we dan eind volgende week IUI-3 hebben. Ook willen we vragen wat hun advies is mbt de cryo's.

Deze hebben we nog 2. Willen we wachten tot na IUI-6, of misschien na deze poging?

Moeilijk om te beslissen, kijken wat de gyn zegt.

Wish, fin dat het allemaal rustig is bij jullie. Het heeft vast en dikke - vette positieve uitwerking! Mijn duimen draaien hoor!

Kimmie, hoe is het met jullie?

Shanna, hoe is het met jullie? Is het al op gang gekomen?

Sharon, voor jullie ook spannend! Ik duim mee!

:hugs2:

dank je tot zover gaat het nog goed had mezelf voorgenomen niet zoveel op het forum te komen haha maar als je eenmaal weer in behandeling zit is het gewoon weer een verslaving en heel veel steun uiteraard jij succes met je keuze

Geplaatst

He Pippe, fijn dat het alweer wat beter gaat.. Wat vergt het veel van je he..

Hier gaat het wel, heb alleen een opgeblazen buik en misselijk in de ochtend. Weet niet hoe dit komt, misschien door de hogere dosis?

Nog 2 dagen dan mogen we weer naar het ziekenhuis. Ben erg benieuwd!

Geplaatst

Spannend Kimmie!

Krijg je dan te horen wanneer de punctie ongeveer zal zijn?

Dames, ik heb met net uitgeleefd op een site waar je kan bieden op vakanties ed. Nu gaan we binnenkort samen er even tussenuit. Voor een leuk prijsje ;-)

Een weekendje weg naar Brussel. Dat hebben we even nodig. En dit wilde ik even kwijt.. ;-)

Geplaatst

Ja hopelijk, ze gaan sowieso kijken hoe het met de groei van de follikels gaat!

Oh lekker even er samen uit! Geniet ervan. Die site heb ik meer van gehoord, scheelt dat zoveel?

Geplaatst

Hoi Pippe,

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met jullie gaat.

Wat zijn wij mensen toch flexibele wezens he. De ene keer zit je in zak en as en denk je hier kom ik nooit meer uit en het andere moment kun je saampjes weer de hele wereld aan. (bij wijze van spreken dan, ik dik het nu wat aan)

Krijgt je vriendin hormonen voordat de IUI plaats vindt? Heb begrepen dat je dan nog meer kans hebt of hoe zit dit?

Mbt de cryo's, zou ik ook niet weten. Dat zou ik ook met de gyn overleggen.

Succes dinsdag en we horen het nog wel.

Cool zeg, dat jullie voordelig naar Brussel gaan, geniet ervan!

Kimmie,

Balen dat je jezelf niet lekker voelt. Hopelijk is bij de echo te zien dat het aan de follikelgroei ligt. Dat het er niet 'te veel' zijn, dat is niet zo prettig.

Sharon,

Hoe gaat het nu met jou?

Geplaatst

Wish hoe is het met jou?

Zullen er toch niet teveel zijn bij me.. Vorige keer maar 4, zal door de hogere dosis het nu ineens veel zijn? Ik weet het niet, weet dat ik me niet fijn in me lijf voel!

Maar goed nog 2 nachtjes wachten...

Geplaatst

Blijf eigenlijk hetzelfde mbt mijn humeur en gedachten.

M'n vriend en ik zijn er rustig onder.

We zijn ook bezig met het uitzoeken van sanitair, tegels etc. voor de badkamer.

Dit jaar gaan we onze badkamer helemaal verbouwen.

Heb er zin in!

Geplaatst

Kimmie het kan wel hoor door de hogere dosis. Ik ben begonnen met 150e daar kwamen 4 eitjes uit toen zat ik op 200 daar kwamen 7 eitjes uit en nu de laatste keer zat ik uiteindelijk op 250e en toen had ik 13 eitjes.

Maar ik hoop dat je je snel beter voelt en dan over een paar weken mag de misselijkheid wel weer beginnen haha zou een goed teken zijn.

Pippe gelukkig dat het beter gaat met jullie. Ik heb ook wel eens geboden op die vakanties daar zijn ze echt voor leuke prijsjes. Heel veel plezier.

Shanna hoe is het met jou?

Geplaatst
Hoi Pippe,

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met jullie gaat.

Wat zijn wij mensen toch flexibele wezens he. De ene keer zit je in zak en as en denk je hier kom ik nooit meer uit en het andere moment kun je saampjes weer de hele wereld aan. (bij wijze van spreken dan, ik dik het nu wat aan)

Krijgt je vriendin hormonen voordat de IUI plaats vindt? Heb begrepen dat je dan nog meer kans hebt of hoe zit dit?

Mbt de cryo's, zou ik ook niet weten. Dat zou ik ook met de gyn overleggen.

Succes dinsdag en we horen het nog wel.

Cool zeg, dat jullie voordelig naar Brussel gaan, geniet ervan!

Kimmie,

Balen dat je jezelf niet lekker voelt. Hopelijk is bij de echo te zien dat het aan de follikelgroei ligt. Dat het er niet 'te veel' zijn, dat is niet zo prettig.

Sharon,

Hoe gaat het nu met jou?

ja lichamelijk wel goed alleen smsde een vriendin straks om te vertellen dat ze 9 weken zwanger was ze voelde zich misselijk en moe en had voor de zekerheid maar even een testje gedaan en toen bleek ze zwanger blijft kut terwijl ik het ook wel leuk vind voor der ze vertelde laats nog dat der relatie niet helemaal lekker was dus dan denk ik ja...... maar goed op zo'n moment gaat het wachten me niet meer zo goed af dan denk ik van laat het me nu maar weten IK WIL OOK ZWANGER ZIJN kan wel janken waarom is de wereld zo oneerlijk

Gast Shanna42
Geplaatst

Wish dat gaat snel bij jou zeg, het is zo de 18e, hopelijk een mooie positieve test voor jou.

Maris hoe is het nu met je enkel?

Lala kom je nog vanachter je werk vandaan? Alles goed met je?

Pippe hoe gaat het bij jullie?

Hier nog steeds niets, vrijdag wordt de miskraam opgewekt, moet 's ochtends thuis pillen inbrengen en dan om half negen in het zkhs melden dan wordt ik "opgenomen", daar dan de miskraam afwachten, als dat niet goed gaat of niet lukt dan sta ik voor de middag ingepland voor een curettage. Ben wel blij dat de datum nu bekend is, wel wrang precies de dag dat ik 12 weken zou zijn. Maar dan kunnen we het afsluiten en weer naar de toekomst kijken.

En daar kijken we positief naar. We hebben voor a.s. woensdag al een afspraak kunnen plannen in Dusseldorf voor de arts en de bioloog daar om het probleem van de innestelling te bespreken. We gaan dus nog voor één laatste poging en als dat niet lukt dan is het echt afgelopen maar vooralsnog blijven we positief.

Knuf van Shan

Geplaatst

Och Shanna het word je ook niet makkelijk gemaakt. Ik hoop dat je het vrijdag snel achter de rug en dat je inderdaad verder naar de toekomst kan kijken.

Ik ben blij te horen dat jullie al weer positief naar de toekomst kunnen kijken.

Lieve Shanna ik wil je heel veel succes en sterkte wensen.

Met mijn enkel gaat het wel de goede kant op dat komt wel weer goed.

We zijn vanavond op kraam visite geweest bij mijn beste vriendin wie zaterdag is bevallen van een gezonde dochter en dan kom je er weer achter als je zo´n mooi babytje op de arm hebt hoe graag jezelf ook wilt. Het is ook zo oneerlijk allemaal verdeeld.

Geplaatst

Lieve Shanna,

Zit je stukje te lezen met tranen in mijn ogen.

Meid, wat moet dit ontzettend moeilijk voor jou en je partner zijn!

Heel veel sterkte!

Geplaatst

Uhm tja dat testen is toch bij iedereen de grote vraag. Hahaha!

Weet het zelf niet eens, dat is toch ook een grap.

De verzorgende in Genk zei dat ik over 14 dagen een thuistest mocht doen. Maar ik weet niet of dat ze in de gaten had dat ik een cryo tp had?

Dan kun je naar mijn weten eerder testen.

Nu heb ik 4 juni een positieve ovulatietest gehad, dus kan ik mijn menstruatie toch 14 dagen na eisprong verwachten.

Aangezien ik helemaal geen medicatie heb gebruikt.

Dus....weten jullie het dan weet ik het ook.

Morgen is dan 14 dagen na eisprong, maar we gaan nog niet testen.

We zien wel. Het is niet zo zenuwslopend dan na een 'verse' embryo tp dat weet ik wel.

Geplaatst

Shanna ik wilde je ook veel sterkte wensen vandaag. Dikke knuffel!

Wat is het krom eigenlijk de wereld, ik moet ook zo voor de 1e fm.

Geplaatst

Zo ben weer terug. Hmm ze waren slecht te zien, me darmen waren weer eens lastig.

We zagen er wel 3 die te meten waren en nog een stuk of 3 maar daar gingen me darmen de hele tijd voor.

Nu moet ik zondag terug, nieuwe kans ;)

Ach we hebben ze gezien, dus komt vast goed.

Geplaatst

Hoi meiden,

Helaas, wederom niet gelukt.

Begin juli hebben we gesprek met de gyn. Ik heb vanmiddag meteen gebeld om een afspraak te maken.

Op naar poging 4, daar gingen we al van uit.

Niet dat het niet zeer doet dat het niet gelukt is, maar een cryo tp vind ik emotioneler ietsjes minder 'zwaar' zeg maar.

Kimmie,

Zondag zullen ze vast beter te zien zijn.

Shanna,

Meid, ik denk aan je en via dit topic wil ik je nogmaals heel veel sterkte wensen!

Gast Sannie66
Geplaatst

Potverdorie Wish, wanneer is het jullie nou eens gegund om mama en papa te worden! Ook al vind je het emotioneel minder zwaar, het blijft weer naar en sh*t en noem maar op!

Sterkte meissie...

Liefs,

San

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden