Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Kimmie,

Dat is schrikken de schrik zal er wel goed in zitten.

Gelukkig heb je kunnen zien dat guusje het goed maakt!!

Hopelijk voel jeje snel beter na je weekje bed rust!!

Moet je daarna weer terug naar het ziekenhuis voor controle??

Dikke knuffel

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish, nog 2 dagen! Spannend!

Maris, dat klopt. Die dag zijn we nu al voorbij. Het leek er afgelopen maand op

dat de cyclus enigszins klopte. Hopelijk houdt dit aan en dan zal ze morgen of woensdag ongesteld moeten worden. Maar als we die dagen ook nog voorbij gaan, dan wordt het echt spannend.

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! En vooral als ze niet weten waar het vandaag komt. Ik hoop op positief nieuws voor je.

Dames ik voel jullie geduim hoor! Ik ben ineens zó zenuwachtig vandaag. Ik weet niet hoe het komt. Ik wil zo graag testen, haha. Maar Lena wil niet. We zitten nu op dag 13. Dan is het wel betrouwbaar toch....

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal. Waar het vandaan komt, ik weet het niet. Maar denk zwangerschap.

De steken zijn er helaas nog steeds, nu ik lig ook. Dus de zorgen zijn voor mij niet helemaal weg.

Ook erg misselijk vanochtend. Net gebeld en sowieso donderdag langs en als ik het echt niet vertrouw mag ik uiteraard eerder bellen.

Genieten lukt ook echt nog wel hoor, ik zag gisteren een heel mooi kindje en dat beeld gaat echt niet uit me hoofd.

Maar had me wel wat anders voorgesteld bij zwanger zijn ja.

Geplaatst

Dank je Pippe ik hoop het ook.

Haha wat klinkt dat bekent dat je zo zenuwachtig bent die laatste dagen.

Ik weet niet hoe dat bij iui zit maar normaal mag je testen op de eerste dag van je menstruatie (wanneer die zou moeten komen) Dus als het dat morgen is kun je dan echt wle testen lijkt me.

Geplaatst

Kimmie ik kan me indenken dat je je er wat anders bij had voor gesteld want 9maanden lang pijn word je echt niet vrolijk van.

En dan kan iedereen wel zeggen dat het voor een goed doel is en dat is het natuurlijk ook maar het is niet leuk dat het dan ook nog even met zoveel pij moet nadat je er al zoveel moeite voor hebt gedaan.

Geplaatst

Pippe,

Net als Maris aan geeft. Vanaf morgen zou toch wel betrouwbaar moeten zijn. Anders nog niet treuren.

Als de menstruatie uit blijft gewoon blijven testen. Nu weet je niks en misschien worden jullie wel heel aangenaam verrast met een prachtige tweede streep! I hope so!

Maar goed ook dat je al dat geduim voelt, ik duim me echt suf voor jullie hoor!

Bij ons hebben ze denk ik wel alle mogelijke onderzoeken gedaan die uit kunnen sluiten dat we echt alleen het stukje 'geluk' nog missen.

Dank je wel voor je opbeurende woorden!

Kimmie,

Ook hier wil ik je beterschap toe wensen!

Hoop zo dat de pijn weg zal gaan door goed te rusten!

Ik probeer positief te blijven en ik weet dat jullie altijd voor een ander klaar zullen staan. (vooral de meiden in dit super tocic!)

Willen jullie weten of dat het een jongen of meisje is?

Maris,

Gelukkig zijn de foto's goed. Nu maar hopen dat door deze zwaardere ab-kuur de pijn zal verdwijnen en je jezelf snel beter zal voelen!

Beterschap!

Babeth,

Wat moet ik toch veel aan je denken!

STERKTE lieve Babeth, voor jezelf en je partner. Ook voor de mensen die jullie dierbaar zijn en met jullie meeleven.

Och, ik zit er net aan te denken hoe je moeder op dit nare bericht heeft gereageerd......

Natuurlijk houden we hoop dat het ons ooit zal gaan lukken om een kindje van ons twee te mogen verwachten!

Er is niks gevonden waarom het niet zou kunnen lukken.

Maar dat maakt het tegelijkertijd ook wel lastig hoor.

Geen idee hebben wat de rede is dat de embryo's niet blijven zitten kan ook frustrerend zijn.

We gaan elke poging met hoop en vertrouwen tegemoet!

Geplaatst

hoi dames

Pippe, ik proef de zenuwen door het scherm, logisch!!!!! ik duim voor jullie meid!

Maris, wat ellendig die klachten van je, ik hoop dat de foto´s wat duildelijkheid zullen brengen, zou fijn zijn als je snel definitief van die blaasontsteking af bent maar mocht je zwanger raken, laat je er dan regelmatig op testen!!! heel bizar maar tijdens een zwangerschap kun je het hebben zonder dat je de bekende klachten hebt, wel kan het tot een zeer onrustige baarmoeder.

Kimmie, je zult wel geschrokken zijn, heel erg goed dat je zo goed begeleidt wordt, pas je goed op jezelf en de kleine uk?

Wish, lieverd, ik snap je angsten, ik had dat zelfs toen onze 1ste poging incl. cryo tp niet tot een zwangerschap had geleid. Ik weet ook dat vanwege de zwangerschap(pen) die ik heb gehad dat ik met een geruster gevoel een behandleing in ga en ook een neg. resultaat goed kan aanvaarden. Ik begrijp je heel erg goed dat het je zo angstig maakt!Maar wat Pippe ook zegft, dat goede gevoel heb ik bij jou ook, ik was er laatst ook echt van overtuigd dat het raak was bij jullie.Het gaat echt lukken meis!!!! en als je een dip hebt, we helpen je er weer bovenop hoor!

Maak je om mij echt geen zorgen!! de mk is klote, het was zo mooi geweest als er weer een lichtpuntje was maar dit vruchtje was echt niet goed. Het bloedverlies is begonnen en het valt erg mee tot op heden. ben gewoon gaan werken en heb me ook goed kunnen concentreren,ik sta er echt niet steeds bij stil aan de jongens denk ik des te meer maar dat is prima, die zijn toch continu in mijn gedachte.

Voor mijn moeder en schoonouders was het ook verdrietig ja, maar vooral omdat zij het zo erg vinden als ze zien dat we pijn hebben en ze machteloos staan.

Jij moet ze voor de volle 100% gaan richten op de aankomende cryo tp, that´s an order!!

:director::ygg:

liefs!

Babeth

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve Pippe en Lena,

Verdorie, klote, f*ck!!

Dit bericht wou je niet plaatsen en ik had dit niet willen lezen......

Huil en vloek, wordt maar boos, zoek troost bij elkaar.

Lieve meiden, sterkte om deze grote teleurstelling weer een plekje te moeten gaan geven.

Geplaatst

Oh nee Pippe en Lena dit is toch echt niet wat je hoopt.

Wat een k"#$%&_t bericht.

Huil lekker uit met z´n tweeën en heel erg veel sterkte.

Wij zijn er voor jullie.

Geplaatst

Babeth gelukkig maar dat het bloeden is begonnen dan heb je dat maar gehad en kun je eventueel verder.

Ik hoop dat je er ook niet al te veel last van krijgt.

De uitslag van de foto's was goed dus dat betekend dat het niet aan de botten ligt, maar wat anders is.

Nou wil de blaasontsteking niet over gaan en heb ik nu hele zware antibiotica gekregen (die had ik ook met de zware nierbekontsteking vorig jaar) en nu is het afwachten of die helpen. Er is ook urine op de kweek gezet.

Volgende week moet ik terug komen en is de pijn in de liezen weg dan lag het daar aan en is het er nog dan gaat hij verder kijken.

Geplaatst

Wat een lieve berichten meiden. Ik heb jullie ook

echt nodig. Niemand begrijpt het beter dan jullie.

Maris, gelukkig was de uitslag goed. Ik hoop dat de medicijnen helpen, blaasontsteking is écht geen pretje.

Geplaatst

Oh Ik weet niet wat ik moet zeggen meiden. Bedankt voor de knuffels, die kan ik heel goed gebruiken.

We blijven positief. De volgende keer hebben we misschien wel het geluk.

Ik vraag me echt af hoe het is om een positieve test in handen te hebben. Jullie weten daar alles van :-)

En dan kan ik het me eigenlijk niet eens voorstellen…. raar hè. Zo onwerkelijk..

Geplaatst

Pippe,

Goed zo, wel positief blijven hoor, dat moet ik ook van jou!

Ik begrijp je gevoel, dat je jezelf niet kan voorstellen om ooit eens een positieve test in je handen te houden.

Maar meid(en) we blijven ervoor gaan, we laten ons niet klein krijgen. (al zeg ik het zelf met mijn 1 meter 80 Haha)

Heb je al naar Geertgen gebeld?

Geplaatst

We laten ons zeker niet klein krijgen. We zitten zowat op één lengte Wish... ;-)

Nog 1 dagje voor jullie! Oeh oeh spannend!

We hebben een nieuwe (echo)afspraak staan voor 11 oktober. Is cd 14, dus kans dat het die

dag, of de dag erna IUI is.

Geplaatst

Dan zitten we hopelijk nog even samen in spanning op het wachtbankje!

Ik zit morgen op cd 13 en ik verwacht de cryo tp op cd 19.

Dit kan ik ook helemaal mis hebben.

De cryo's zijn op dag 2 of 3 ingevroren, dus worden ze 3 of 4 dagen na de eisprong terug geplaatst. Toch?

Verwacht op cd16 mijn eisprong.

Ach, ik zie wel, we zijn al lang blij als er een tp komt!!!

Geplaatst

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. ik weet niet hoe het werkt met een TP in eigen cyclus. Wat ik wel kan zeggen is dat je er vast niet ver vanaf zit! En dat het nu weer dichtbij komt! Wish, ik heb een hele positieve vibe, en dat helpt ons samen

deze poging door.

En iedereen die het nodig heeft mag aansluiten… ;-)

Geplaatst

mag ik ook aansluioten mss helpt het om mijn verkouwdheid van al weer 6 weken weg te krijgen

eerst was het alleen hoesten , toen alleen snotteren , en nu doe ik alles door elkaar

pfff ik heb er echt genoeg van

daarnaast voelde ik puckie iedere dag wel even plopjes maken maar nu al ander halve dag niets

maar ik durf de vlos niet alweer te bellen omdat ik geen peter en de wolf gevoel wil kweeken

als ik nu voor ieder twijfeltje bel ben ik bang dat als er echt iets is ze me niet serieus meer neemt

pfff ik weet niet wat te doen nu behalve in mn bedje liggen met mn laptop en maar warm blijven

Geplaatst

Och Pleuntje toch, dit is echt niet grappig meer. Al 6 weken aan het snotteren en hoesten, wat shit zeg!

Kan me voorstellen dat je het nu echt BEU bent.

Als je vandaag nog geen plopjes hebt gevoeld en dit voelde je eerst wel elke dag zou ik daar ook onzeker van worden.

Je moet de verloskundige bellen als jij dit wil.

Niet voor een ander gaan denken hoor Pleun, ze moet je serieus nemen!

Het is het werk van een verloskundige en je bent echt zeker weten niet de enige die haar belt met vragen en dat je onzeker bent.

Mijn advies is: "Bellen" als jij dit wil.

Pippe,

Kom maar op met die positieve vibes!!!!

Doe ook m'n best om deze te behouden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden