Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het wachten gaat me tot nu toe goed af.

Dit komt denk ik door de instelling die ik heb mbt het tp van 1 cryo.

De verwachting is toch iets minder hoog dan na een verse tp.

De hoop wordt daarin tegen na elke tp steeds meer en meer!

Hoe gaat het met jou?

En met de rest van de dames?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish ik hoop echt zo dat het deze keer goed is gegaan.

Ik denk aan je.

Hier gaat het wel goed ik ben een beetje druk op het moment. De ouders van mijn vriendin zijn dit weekend 35 jaar getrouwd en nou is mij gevraag of ik de bloemen wil doen en namens de kinderen en kleinkinderen een bloemstuk wil maken. Dus daar zit veel voorbereiding en werk in. Maar volgens mij heb ik alles binnen wat ik nodig heb alleen de verse bloemen nog maar dat kan nog niet.

Gelukkig gaat het met mijn vriend ook weer goed hij is weer aan het werk sinds gisteren.

Maar nu heeft mijn zusje een auto ongeluk gehad gisteren en zit nu met een rug kneuzing thuis, dat heb ik vorig jaar ook gehad en ik weet hoe pijnlijk dat is echt niet normaal, maar ja gelukkig niks ernstigers dan dat en dit komt wel weer goed.

Geplaatst

Maris, Maris, Maris,

Meid wat heb jij het afgelopen tijd toch te verduren!

De ene shit na de andere. (mag ik zo wel uitdrukken, toch)?

Zal zeker een heel karwei zijn om alle bloemen te doen.

Ben je wel weer 'lekker bezig' met waar je goed in bent en zorgt ook voor wat afleiding.

Geplaatst

Ja dat mag je zo wel zeggen ik begin er eerlijk gezegd ook echt een beetje door te zitten met alles.

Ik zei net nog tegen mijn vriend wanneer het allemaal een keer achter de rug is, maar ja we zien het wel.

ja het is even een heel karwei maar wel heel erg leuk. Het is allemaal alleen even plannen nu ik weer aan het werk ben haha. Maar komt helemaal goed.

Geplaatst

hoi meiden

Maris, wat leuk dat ze het bloemenwerk door jou laten verzorgen, erg gaaf om te doen lijkt me. Wat ellendig van je zus zeg, jeetje, alles tegelijk. Gelukkig valt het allemaal mee maar de schrik zal er wel in zitten.

Wish, goed dat je er zo nuchter in staat maar de kans is er , ook met 1, dat zag je wel bij mij, tot 2x toe zelfs,kun je het testen nog weerstaan?

hier gaat het goed, dwz, niet meer zo enorm emotioneel gelukkig. Morgen ga ik naar DD voor de eerste fm, ben erg benieuwd! voor mijn gevoel ben ik al lang aan het spuiten maar dat komt denk ik omdat ik het nu 2x daags doe.Helaas kan morgen mijn man niet mee, die heeft een 2-daagse training en dat is wel jammer.

liefs

Babeth

Geplaatst

Inderdaad Babeth, bedankt voor die woorden!

Ik kan het testen goed weerstaan.

Echt, het komt niet eens in me op om te gaan testen.

Eerst morgen nog door zien te komen, we zullen zien wat dit ons zal gaan brengen.....

Jammer dat je man niet mee kan. Je moet toch een eindje rijden. Is het een optie om iemand mee te vragen?

Ik heb ook wel eens mijn moeder mee gehad. Die vond het heel speciaal om de echo beelden te zien.

Ook prettig dat je niet meer zo emotioneel bent.

M'n duimen draaien overuren! Hoop dat er vele mooie follikels zullen zitten die mooi gelijkmatig aan het groeien zijn!!!

Geplaatst

Babeth dank je ja inderdaad erg leuk om te doen. Mijn beroep is toch ook een an mijn grootste hobby´s haha.

Heel erg veel succes morgen ik duim voor jullie op een mooi aantal.

En net wat Wish zegt kan er niet iemand anders mee. Mijn zus of moeder is ook wel eens mee geweest. Tenminste voor ons is DD toch al gauw 2,5 tot 3 uur rijden dus ik ga zowieso niet alleen is me veel te ver. Haha ik zou geen goede taxi chauffeur of vertegenwoordiger zijn hoor zo lang alleen in de auto.

Geplaatst

Dames ik moet effe wat kwijt ..............

we krijgen een ......................

:baby:

:bcbbboy2:

:boy:

:male:

:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

Geplaatst

Lieve Pleuntje,

Wat geweldig dat je dit met ons wil delen!!!!

Een baby boy!!!!!!

Hier is een half uurtje geleden de menstruatie door gebroken.

Ik had dit wel al verwacht. Mijn follikel was al 18mm toen ik de Pregnyl mocht zetten, dus ik had de menstruatie vanavond of anders morgen verwacht.

Heb deze keer geen lichamelijke tekenen gekregen dat er een ongie aan zat te komen.

Vanavond wel een heel klein beetje een ongie gevoel in m'n onderbuik.

Wij gaan 'stug' door met een volgende poging!!!!!

Geplaatst

he lieve wish

waarom is het nou toch al weer niet niet voor jullie

bah bah bah

ik gun het jullie zo

kan niet anders dan je een heeeeelllllleeee dikke virtuele knuffel geven en mee duimen voor de volgende ronde

je bent een kanjer dat je dit maar keer op keer aan kan

xxx

Geplaatst

Dank je wel lieve meiden!

Tja Pleun, het is helaas niet anders.

Soms lijkt het wel of het een hele slechte film is waar wij de hoofdrol in spelen.

Gevoelsmatig is dit soms echt zo.

Zien jullie mijn handtekening, voel me er wel een beetje :shower: door.

Maar goed, jullie weten net als ik hoeveel die 'klote' medicijnen kosten.....

Pleun, mag dit zo wel?

Geplaatst

Lieve Wish ik had net al wat in jou andere topic gezet maar van hier ook even een hele dikke knuffel.

Wat is het toch oneerlijk allemaal. Maar jullie geluk komt nog wel daar ben ik van overtuigd.

Pleun gefeliciteerd dat jullie een zoontje krijgen.

Geplaatst

He Wish verdorrie, weer niet gelukt!! Wat balen..

Goed dat je doorgaat, maar kan me voorstellen dat je voelt alsof je in een

hele slechte film zit! Die film moet nu maar eens komen met toch een happy end zeg! Potverdomme!

Dikke knuffel van mij!

Pleun een jongen! Wat leuk... Toch overstag gegaan om het te weten?!

Hier gaat alles wel redelijk, al 1 gesprekje gehad en daar is toch best veel omhoog gekomen.

En dit gaan we dan ook doorzetten. Hoe en wat is niet helemaal duidelijk, maar voor nu iig mee aan de

slag.

Geplaatst

Lieve Wish,

Ik had nog niet eerder gereageerd tijdens deze poging maar heb wel meegelezen en geduimd. Meid meid, het is ook niet eerlijk he?... Knap hoor dat je alweer vooruit kunt kijken met een frisse blik.

dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Wish

verdorie zeg, je berichtje klintk erg nuchter maar het komt bij mij erg binnen moet ik zeggen, ik had juist zo´n goede hoop voor je... vind het echt flink *****

Heel veel sterkte!!!!!

Kimmie; goed bezig meid!! top

PLeun, va harte met jullie zoontje, zag je het per ongeluk of wilde je het toch graag weten? erg leuk in ieder geval!!!

dames, ik stap zo in de toetoet.....

Geplaatst

hahaha het was heeeeeeel duidelijk zal straks proberen om de foto's te uploaden

ben nu lekker aan het lammen omdat mijn buik toch wel wat beurs is van al het gepor omdat ons ventje lag te slapen en ze hem wakker wilde hebben

en zoals je later op het filmpje kan zien duwde ze ooit echt flink op mn buik

maar het was wel echt heel mooi en de echodame was erg leuk

Geplaatst

Super Pleun! toch wel weer een apart gevoel nu je het geslacht weet vind je niet? ik heb dat tenminste wel zo ervaren

nou dames, de trip naar DD is goed gegaan, rechts zaten er 2 van 10 mm en links meer follikels maar allen nog beneden de 10mm, ik loop op schema.

gewoon door blijven stimuleren en maandag de 2de fm, tevens vanaf morgenavond de cetrotide ter voorkoming van de eisprong.

Geplaatst

Babeth,

Fijn te lezen dat dat de trip naar DD goed is verlopen!

En wat super dat de follikels volgens schema aan het groeien zijn!

(Ik kon gisteren niet op het forum vandaar deze late reactie)

Op naar maandag!!

Ik heb net naar Geertgen gebeld om een afspraak te maken.

Heb een afspraak gemaakt vóór Cd21 omdat wij meteen door willen gaan.

De ass. gaf aan dat ze niet wist of dat we meteen door mochten gaan met een volgende poging,

ik gaf aan dat dit de vorige keer wel mocht.

Ze gaf aan dat ze het niet allemaal kon onthouden....Ach, kan gebeuren toch.

Geplaatst

Goh Wish,

direct door zeg, ik snap het erg goed maar even alles op een rijtje is het wel erg veel he, wat ben je toch een bikkel!

Fijn dat het kan en wat ga ik weer voor je duimen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Als ik het rijtje in mijn handtekening zie kan ik haast niet geloven dat dit MIJN EIGEN rijtje is.

Maar weet je wat het is, het voelt echt goed om door te gaan!

Zodra ik bezig ben met spuiten op weg naar een punctie en na de punctie het spannende wachten of dat er embryo's zijn ontstaan en dan de tp en hierna de wachtweken is er écht een kans voor ons en dat voelt zo goed!

De kans dat het spontaan gebeurd is zó ontzettend klein, de gyn gaf aan dat dit vrijwel nihil is.

Ik let echt op mijn vriend en op mezelf, of dat het niet 'te veel' zal worden voor ons.

Gelukkig heb ik een geweldige kanjer van een vriend die me steunt, mijn lieve moeder die er altijd voor me is, schoonmoeder, schoonzussen, vriendinnen en ook een aantal collega's die me opvangen.

Zodra ik van één van hun hoor dat ze wat 'anders' (jullie begrijpen me wel) aan me merken trek ik bij mezelf aan de bel.

Mijn beste vriendin heeft een keer (voordat we aan icis zijn begonnen) aan mijn moeder gevraagd of dat het niet goed zat tussen mijn vriend en mij omdat ze vond dat ik zo ongelukkig over kwam. Ze durfde dit niet aan mij te vragen, ze was bang om mij te kwetsen en wou dit eerst aan mijn moeder navragen.

Er was niks mis met de relatie tussen mij en mijn vriend.

We zouden graag een kindje willen en dit zou niet gaan lukken op de 'normale' manier en van dit nieuws van de gyn was ik ongelukkig.

Dit merkte ze zo goed aan mij. Toen ik haar later vertelde wat er was moest ze zo huilen, ze zag dat ik er zo mee zat.

Dus mensen die mij goed kennen zien wel aan mij wanneer het de 'druppel' zou zijn die de emmer doet overlopen.....

Babeth,

Hoe gaat het met jou follikels, voel je al wat groeien?

Pippe en Lena,

Alweer een nieuwe afspraak gemaakt bij Geertgen?

Succes!

Maris,

Wedstrijdje klootschieten dit weekend?

Hoe is het met de andere lieve meiden?

Geplaatst

Wish ik ben blij te horen dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die je steunen en er voor jullie zijn want het is allemaal nog wel even wat.

Hoe voel je je verder nu?

Wanneer zal ongeveer die afspraak zijn bij de gyn?

Nee ik heb geen wedstrijd vandaag haha en ik had ook niet zo´n zin om te trainen vanmorgen dus ik heb lekker uitgeslapen (dat kon gisteren ook niet omdat we de oprit opnieuw erin gelegd hebben) en we gaan zo heerlijk eten bij mijn schoonouders.

Babeth morgen mag ja weer of niet. Heel erg veel succes ik hoop dat ze mooi gegroeid zijn.

Pippe en Lena hoe is het met jullie?

Kimmie is het nog een beetje vol te houden?

Pleun jij zult wle helemaal in de wolken zijn met dat je weet dat jullie een zoontje krijgen? Geniet er lekker van.

Geplaatst

Hai meiden

hier gaat het wel goed hoor, alleen erg moe, mijn man kwam me om 12.00 uur wakker maken...als hij dat niet gedaan had dan sliep ik nu nog denk ik, wellicht van de vele hormonen?

Ik voel wel vanalles maar houd er rekening mee dat ik nog wat door moet spuiten, ik weet het niet.

Wish, het is inderdaad heel wat en ik ben blij te horen dat jullie elkaar zo goed opvangen en dat jullie lieve mensen om jullie heen hebben. Mijn vriedinnen die er van weten proberen er ook zoveel mogelijk voor met zijn en dat voelt goed. Mijn man en ik voelen elkaar gelukkig ook erg goed aan en dat is toch erg belangrijk, met name ook na het verlies van de jongens, ik kan me nl. goed voorstellen dat het ook net averechts uitpakt.....

Mijn man is gisteren met anderen naar Ajax-PSV geweest en ik moet zeggen was erg blij te horen dat hij geen alcohol heeft gedronken!

Wij gaan er even lekker met de hond uit...het is fris maar de zon schijnt!

Maris, geniet straks van de lekkere maaltijd!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden