Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dan kan jullie badkamer zeker nog wat jaren in deze staat blijven zitten.

Ons huis is rond de 30 jaar oud en de badkamer is nog nooit vervangen of vernieuwd, dus echt hard nodig.

De woonkamer, gang, toilet beneden, keuken en berging moeten er ook een keer aan gaan geloven.

Alles op zijn tijd.

Eerst maar eens trouwen en met icsi verder gaan. Dan zien wel wel waar het schip zal stranden.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dan hebben jullie nog heel wat plannen, wij willen ook nog graag de keuken uitbreiden en dan een berging erbij achter maar daar wachten we ook nog even mee.

Maar hebben jullie eigenlijk al een trouwdatum?

En ben je al jurken wezen kijken?

Geplaatst

Wish, we waren samen aan het posten zie ik

wat ellendig van die dip, maar dat is toch ook normaal, het is niet niks al die pogingen en je bvent nog niet zwanger. Daar mag je ook wel een dip van krijgen, het vergt zoveel van je en wat je zegt, om je heen ineens mensen gepland en ongepland zwanger, het is heftig!

Maar ik weet zeker dat ook jij je er doorheen slaat meid, en we slepen je er doorheen hoor!Succes vanavond bij de gyn, en met de verbouwing natuurlijk..is dadelijk alles aankant en dan kan het helemaal gaan gebeuren!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris,

Ik stuur je ff een privé bericht mbt het trouwgebeuren.

Babeth,

Ik ontvang hier zoveel steun van jullie lieve meiden, dat is onbeschrijfelijk!!!!

Hoe voel jij je lichamelijk en geestelijk op dit moment?

Pffff, zelfs ik ben wat aan het zenuwen.......

We hadden een afspraak bij Dr. W.

Die liep nogal uit. (zoals gewoonlijk)

De ass. vroeg of dat we dan met Dr. Kuijpers in gesprek zouden willen gaan.

Dit vonden we natuurlijk ook prima. Uit deze 2 kan ik niet kiezen, beide mijn nummer 1 gyn!

Toen waren we meteen aan de beurt.

Wat is het een schat van een vrouw, ze was zeer meelevend en ze kreeg zelfs traanogen toen ik m'n tranen even de vrije loop liet gaan.

We mogen de volgende cyclus met de Deca beginnen. Hoef van te voren niet meer voor een echo te komen.

Op cd 2,3 of 4 moet ik een echo laten maken voordat ik met de Gonal mag beginnen.

Dus in januari 2011 gaan we weer van start! Joehoe!!!!

Geplaatst

Pleun,

Hoe schrijf je de naam van onze gezamenlijke favo gyn? (uit Eindhoven)

Die was het.

Maar die andere Kuipers is ook leuk hoor!

Geplaatst

Lieve Wish

fijn te horen dat je een goed gevoel had bij dr. Cuijpers en dat je in ieder geval snel doorkunt! lekker je hoofd helemaal leeg met het skieen en daarna knallen!!!!

dat 2011 maar een mooi jaar voor ons allen mag worden!!!!!

met mij gaat best goed, voel me al wat fitter en de arts uit DD heeft me laten weten dat deze temperaturen geen kwaad kunnen gelukkig. Op de een of andere manier voel ik me ook wat geruster vergeleken met de vorige keer, misschien omdat deze testen veel duidelijker zijn.

Lieverd, hou je haaks!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pleun,

Oké, weet ik dat nu ook. (als ik het ga onthouden....)

Babeth,

Lieve lieverd, wat is dit geweldig.

Kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik voor jullie ben!

Dank je voor je aanmoediging, doet me goed.

Maris,

Hoe gaat het nu met je?

Is het nog pijnlijk?

Kimmie,

Nog meer spulletjes aangeschaft die je met ons wil delen?

Geplaatst

HAha nee geloof even niets nee.. Zal als het kamertje klaar is weleens een foto maken. En kan weleens een foto maken van onze box

Daar ligt en hangt vanalles in wat we hebben gekregen. Zaterdag gewoon alweer 26 weken zwanger, pff gaat toch best snel.

Voel me nu eigenlijk het beste van de hele zwangerschap ( en nee kan nog niet veel) maar wel meer als ooit. Dus daar probeer ik dan ook

van te genieten.

Gelukkig is Bjorn een hele goede partner, dat blijkt nu wel! We hebben alleen een beetje een probleem met vrijen ( sorry moest het ff kwijt)

Ik kan me er de laatste tijd niet tot zetten. Gisteren bijv wel, maar dan ben je aan het vrijen en dan voel ik die kleine ondertussen schoppen.

Ik kan die link met elkaar niet goed krijgen.. Is dat stom?

Babeth, wat een mooie afsluiter van het jaar heb jij!!! Gefeliciteerd nogmaals.

Maris hoe is het met je pols? Kerstboom al beneden?!?!

Geplaatst

Hoi meiden!!!

Wish, dank je wel, nu hopen dat jij, Maris en Pippe het jaar mooi gan beginnen, owwwwwww als we het toch eens voor het zeggen hadden !!!

Kimmie, ik kan me goed voorstellen dat je dat lastig vind, tijdens mijn zwangerschap lag het bij ons ook op een laag pitje! gelukkig dat we daar beiden geen moeite mee hadden.

Ik weet nog goed de eerste keren na de bevalling, jeetje, wat heb ik gejankt naderhand! lag niet aan hem maar het was zo raar...

26 weken alweer, super en fijn te horen dat je je nu op je best voelt, je bent al ruim overde helft!

liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie,

Heb het op het forum vaker gelezen dat de vrouw en soms ook de man geen 'zin' heeft om te vrijen.

Dus je reactie is dus echt niet stom, maak je daar niet te druk om.

Het kan wel vervelend zijn voor beide partijen, dat is niet leuk.

Ga het niet uit de weg, praat er wel samen over.

Ik zie graag de foto's verschijnen!!!

Babeth,

Ook hier wil ik je feliciteren met je zwangerschap!!:zwanger:

:happydance: :happy: :laugh: :blowkisses::positive energie:

Deze is al te lang geleden, komt ie;

:yah::woohoo::yah:

Geplaatst

Babeth echt ik ben zo blij voor jullie nogmaals van harte gefeliciteerd.

Kimmie wat mooi te horen dat je je zo goed voelt ondanks alles. Nee de kerstboom staat nog niet hij had last van de rug gister maar als het goed is haalt hij hem vanavond naar beneden.

nou met mij gaat het nog niet zo ik ben gister weer naar het zh geweest voor de pols en nu blijkt de breuk zo moeilijk te genezen zijn dat ik nu voor 3 weken weer gips heb en dan moet ik pijn vrij zijn anders gaat er weer voor een paar weken gips om. Bah ik baal er zo van.

Maar goed er zijn ergere dingen zoals mijn tante (mijn nicht is mijn beste vriendin) die heeft gisteren te horen gekregen dat ze longkanker heeft met zowieso uitzaaiingen in de lymfeklieren de rest moeten ze nog uitzoeken. Ze is net oma geworden en dan krijg je dit echt ik ben er helemaal naar van.

Geplaatst

ow Maris,

wat een enorm akelig bericht van je tante, erg heftig!!! en oneerlijk vooral!!!

die pols valt dan wellicht in het niet maar wel erg lastig, ik hoop voor je dat de komende 3 weken er een verbetering zal zijn

Hou je haaks hoor

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Maris,

Balen dat je pols niet geneest zoals je zou willen.

Te horen gekregen dat je tante kanker heeft, lieverd toch.......

Heel veel sterkte!

Geplaatst

Pleun wat een mooie buik! Ga je deze als kerstkaart gebruiken?

Maris, wat een heftige tijd weer voor jou: sterkte...

Babeth, van harte proficiat met je zwangerschap!

Wish,hoe is het? Las dat je lekker op wintersport gaat. Daarna weer fris en fruitig beginnen!

Kimmie, bij ons stond vrijen ook op een (heeeel) laag pitje hoor. Komt allemaal weer goed ;-)

Hier verder alles goed. Duuk slaapt steeds langer door 's nachts dus das wel fijn. Vanochtend tot half 7. Das beter dan een paar nachten 5 uur haha

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Pleun,

Wat een geweldig mooie buik en ook nog super mooi beschilderd!!

Waar heb je dit laten doen?

Zoë,

Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!

Je hebt vanmorgen voor jou gevoel dus uit kunnen slapen. Haha!

Denk dat vroeg opstaan niet zo'n kwelling hoeft te zijn als je wakker wordt gemaakt door je prachtig, gezonde zoon!

Geplaatst

dank je wel dames. Mijn moeder en ik gaan straks even koffie drinken bij mijn tante even een hart onder de riem steken.

Pleun wat ontzettend mooi die buik jeetje zeg waar heb je dat laten doen?

Zoe wat fijn dat het zo goed gaat mooi ook dat hij steeds langer slaapt. Is voor jullie ook wel fijn denk ik haha.

Babeth hoe voel je je?

Damesligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?

Ik word er echt gek van hier ik durf na die val van vorige week haast niet meer naar buiten met al die sneeuw en dan zijn we ook nog uitgenodigd om hier vlak over de grens een weekendje weg te gaan. Nou ja we zien wel wat het wordt.

Geplaatst

Hier in Brabant ligt bijna geen sneeuw meer.

Het heeft gisteren niet gevroren, het was 3 graden.

Wel heeft het gisterenmiddag gesneeuwd, erg grote vlokken. Maar die zijn niet blijven liggen.

Vanmorgen toen ik naar de tandarts ging heb ik wel even m'n ramen moeten sprayen (is voor de mensen die wat lui zijn uitgevallen en niet willen krabben)

Geplaatst

Haha mijn vriend gaat ook nooit krabben, ik ben nog wel zo dat ik dat altijd trouw doe, maar ja ik heb dan ook een hele kleine auto.

Dan hebben jullie geluk dat daar niet zoveel ligt

Geplaatst

Maris, hier ligt ook heel veel haha :-) Maar de dooi heeft flink ingezet. Vind het altijd een prachtig gezicht die sneeuw... Maar ik duwde me een ongeluk vanmorgen met dat winkelkarretje!

Wish, tja wat is lui? Ik hol altijd naar buiten, start de motor en ren weer naar binnen hihi. Heb zo'n hekel om in een koude auto te zitten.

Hoe was het bij de tandarts? Ben hier altijd nieuwsgierig na want ben zelf tandartsassistente.

Op 3 januari zit ik ook weer aan de stoel tandsteen te verwijderen... Van de ene kant wel weer gezellig om met m'n collega's aan het werk te zijn maar het verlof bevalt ook wel goed hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden