Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca,

Dank je wel! En geloof me: ik heb écht gewerkt vandaag! Was/ is echt uitdagend werk nu, en dat kan me wel bezig houden hoor!

Manlief wilt t pas geloven als er iets te zien is op een echo, en dat kan ik me wel voorstellen. :happy:

Nu komen wel de geintjes als meer eten op mn bord (alsof ik dat nodig heb hihi) want ik moet goed eten nu ;) komt helemaal goed.

Blij dat je weer wat van je laat horen, maar balen dat de operatie niet eerder kan. Hoop dat t uiteindelojk wel goed komt. Wat goed dat je bent aan t sporten!!!

Babeth,

Net met mannie overlegd. Ik ga maandag eerst DD bellen met t goede nieuws en daarna toch even met de ferti afdeling vh MMC. zal ze uitleggen dat we al hele lange tijd niks meer van ons hebben laten horen maar dat de behandeling in DD met medeweten was van de vorige ferti-arts en hoe nu verder. Dus...gewoon weer MMC.. het is niet zozeer dat we geen vertrouwen hebben in hun, maar dat we met hen en dan vooral eigenlijk t katarina, niet veel verder kwamen. De biometristes zijn heel aardig in het mmc. :toppie:

Maris, was echt niet de bedoeling om zo spannend te maken hoor! Hoe was de verjaardag van je oppaskindje?

Bianca, nope, geen jackpotjes met de krasloten. Maar dat is ook niet erg! Die positieve test, daar kan geen jackpot tegenop!

Lieve Pippe, ik vind het heel fijn dat je er vandaag voor mij was ( en bent ). Ik hoop dat je binnenkort ook zo fijn enthousiast en blij kunt zijn voor Lena en jezelf!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Babeth,

Geen probleem hoor!Je kan ook niet iedereen opnoemen!!

Het komt vanzelf bij ons!Althans niet van zelf maar het komt wel ;) Je snapt me wel haha.

Met mijn vriend gaat het goed.Heb een paar weken geleden mijn hart eens goed gelucht bij hem.En diep van binnen denk ik dat als het nodig is hij het onderzoek wel laat doen.we zullen zien!De 18de heeft hij eerst een gesprek en dan horen we wat ze van plan zijn.

Wat balen zeg dat je die rug weeen blijft hebben.Daar loop je al een week ofzo mee he?Hopelijk gaat jullie kleine meisje snel komen!!

@Maris,Tuurlijk dat snap ik!!Benieuwd wat hun gaan zeggen.Tuurlijk moet gaan sporten!Toen ze mijn vet meting deden bleek het dat ik te veel vet had voor mijn lengte!Pffff ben wel aangekomen maar dik?????Dat niet! haha dus wil gewoon mijn vet percentage naar beneden hebben haha.

Lekkere muts ben je ook he!In weer en wind he!!!Je bent toch niet van suiker :P!

@Lala,Dan is het maar goed!!Maar of jeje hoofd er de hele dag bij kon houden was een tweede :P!

Zo was peet idd ook!!En toen was het ik wil eerst een tweede echo zien haha.Maar als hij die opmerkingen al maakt dan zit het wel snor!!

Goh wat moet jij je gelukkig voelen!! Wauw!!! Het was alles of niets voor jullie!! En het word dus gewoon alles!

Ik hoop ook dat mijn operatie door kan gaan of dat er iemand uitvalt.Ik bel ze iig 2x in de week om te vragen of ze een plekje ertussen hebben.

Maar helaas nog zonder succes.

Wat balen dat je de jackpot niet hebt gewonnen met je loodje!!Maar je hebt idd je eigen jackpot al en daar kan geen geld tegenop!!Alhoewel het nu wel makkelijk is!Kun je helemaal los met shoppen haha.

Hoe is het trouwens met je oerwoud??Heb je nu weer een mooie tuin waar je kunt zitten ;)!?

Geplaatst

Hee bianca, wat fijn om iets van je te horen! Maar wat kl%te dat je nog zolang moet wachten. Ik hoop dat de tijd een beetje opschiet. Gaan jullie nog op vakantie?

Maris, hoe was de verjaardag?

Lieve Lala, dat spreekt voorzich (dat ik er voor je ben) en dat geldt voor iedereen! Geniet ervan samen! Een dikke knuffel

Geplaatst

Bianca, gelukkig, mannen moeten vaak het eea laten bezinken hè ....

Lala heerlijk om straks DD te bellen, en wat je zegt, de dames in mmc zijn zeercaardig en kundig moet ik zeggen.

Ohh ik ben zo blij voor jullie, deze positieve vibe moet hier in dit topic doorzetten meiden!

Liefs Babeth

Geplaatst

Haha ja ik ben denk ik een beetje van suiker oh wat erg he nee had eigenlijk ook niet zoveel zin heb vanmorgen al kilometers gemaakt bij de plantenshow. Dat terrein is heel groot en ik was heel druk dus heb daar wel calorieen verbrand.

Ja bij mij is het vet ook te veel maar dat wist ik wel omdat ik te zwaar ben maar jij bent inderdaad niks te zwaar dus jij zult het in spieren om moeten zetten haha

Wel fijn dat je vriend het heeft kunnen laten bezinken en dat hij als het zover is toch de onderzoeken wel wil doen.

De verjaardag was leuk hij schreeuwde al hard mijn naam toen ik binnen kwam en ik kreeg spontaan een knuffel en een kusje haha. Maar was even gezellig ik kende de familie verder nog niet maar wel heel leuk.

Morgen weer oppassen dus ik moet even bedenken wat we gaan doen ik geloof dat het mooi weer werd dus ik denk dat het iets met water word haha.

Geplaatst

Bianca, het oerwoud is nu al minder js! Ik kan het tuinhuis weer zien! De hondjes kunnen nu tikkertje spelen in plaats van verstoppertje hahaha

Fijn ook dat je hart hebt kunnen luchtten bij mannetje.... Bij jullie komt t ook goed! Weet t zeker!

Babeth,

Ja, voelt goed om strakkies DD en MMC te bellen.

Maris, fijn dat t verjaardagsfeestje leuk was! En waterspelletje is altijd leuk! Hahaha...bij slecht weer, daarna meteen onder de douche zetten! Hihjhi

Pippe gewoon :hugg:

Wish, maris, babeth, kimmie, pleun en zoë ook voor jullie een dikke :hugg:

Geplaatst

@Pippe,Wij gaan niet op vakantie,Gaan in December een luxe weekendje weg naar Winterberg.Mijn vriend heeft al vakantie gehad en ik kan eigenlijk geen vakantie krijgen iedereen op mijn werk is weg.Dus kan pas eind augustus.Maar voor mij hoeft het niet zo nodig.

Wanneer gaan jullie op vakantie?En waar gaat de reis heen?

@Babeth,Ja dat denk ik!!Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen!

@Maris,Als je het zo ziet heb je genoeg gelopen maar extra lopen kan nooit kwaad ;)!Wanneer staat het nu op de agenda om te gaan wandelen??

Ja spieren haha puppy power!Nee hoor bepaalde vetjes moeten wel weg is gekomen sinds ik in die cafetaria werk hebben een hele muur met snoepjes!Zo verkeerd ;) Maar zoooo lekker!

Ach wat lief dat hij zo naar je toe kwam!!Een teken dat het goed zit tussen jullie!!Morgen mooi weer?Geen idee beetje zon beetje regen geloof ik.

@lala,Goed bezig!!Eindelijk kunnen de doggies elkaar weer zien!!Muziekje aan en gaan met die grasmaaier!

Geplaatst

Haha morgen ga ik weer lopen met de kinderen of fietsen dat moet ik nog even kijken.

Haha ja dat is verkeerd met al die lekkere dingen naast je. Maar dat heb jij er volgens mij zo weer af dat vet haha bij mij duurt het langer

Ja dat zit ook wel goed met de oppas kindjes echte schatjes.

Ja als het goed is komt hier in twente alleen vannacht regen en morgen word het mooi weer dus dat moeten we hebben haha

Geplaatst

Goed bezig!!Veel plezier morgen!

Haha heb ik dat er makkelijk af??Echt niet!Weet je waarom?Omdat ik nu met een bak japanse mix op mijn schoot zit!!Kan het echt niet laten ben een te grote snoep kont!!Erg he?? haha.Bij jou komt het ook helemaal goed!!Als je echt wilt lukt alles!

Hopelijk heb je gelijk!!Heeft piet paulusma dat niet gezegt?Die heeft namelijk meestal ongelijk!Vannacht is het droog en morgen heel de dag regen ;)

Geplaatst

haha nee stond op buienradar op die liegpiet (zoals mijn oma hem noemt) doe ik nooit zoveel uit

Ja dan schiet het niet op maar ach jij kunt het nog wel hebben

Geplaatst

Lala, hoe is het met je man? Is het bij hem ook al een beetje bezonken? durft 'ie de blijdschap toe te laten?

Bianca, wij gaan naar portugal! Jammer dat jullie nu niet weggaan, maar een weekend weg is ook niet verkeerd! Er even tussenuit. :-)

Maris, fijn dat het je zo goed bevalt bij je oppaskindjes! Leuk om dingen te ondernemen, en dan vliegt de tijd ook nog eens!

Geplaatst

Haha liegpiet!!! Je hebt op hyves nu ook het weer staan op je homepage en moet zeggen dat die het tot nu toe steeds goed heeft gehad sinds die erop staat.

Moet je daar eens op kijken!

Buienradar vind ik altijd een beetje krom.Er hoeft maar 1 briesje wind te komen en je hebt een nat koppie!

Nu kan ik het nog hebben maar als ik door ga niet meer hoor ;)

@Pippe,Oh lekker hoor!!Lekker de zon opzoeken!Wanneer gaan jullie?En hoe is het weer daar nu??Nee wilde gewoon een keer een super luxe weekendje!! Dus dat gaan we dan doen hopelijk ligt er sneeuw dat we ook kunnen skieen.Alleen had al geboekt en toen kwam ik er achter dat je in December winterbanden moet hebben.Dus alle kosten bij elkaar konden we samen een week in Turkije of waar dan ook zitten,Maar goed daar hoef je in December ook niet heen te gaan voor het mooie weer ;)

Hoe gaat het nu met jullie?

Geplaatst

Hee Bianca,

Wij gaan over 3 weken. Dus het aftellen is begonnen.

Ohh ja, dat ligt zeker in duitsland? Haha, ja daar zijn winterbanden verplicht, ;-). Jeetje, wat een duur grapje zeg. Dan maar xxxxxxtra genieten als jullie daar zijn!

Hier gaat het redelijk. We leven van poging tot poging, maar het verdriet is er wel hoor, en het vertrouwen niet meer zo... ;-(

Maar kijk naar Lala, dat geeft ons moed.

Hoe is het met jullie?

Geplaatst

Hee Pippe,

Heerlijk!!Nog 21 nachtjes slapen!!Lekker genieten dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend!

Begrijpelijk dat jullie van poging tot poging leven.Hebben jullie nog 1 iui behandeling??Mocht het ivf worden ga jij die dan doen of Lena?

Ik weet dat de behandeling zwaarder is maar ik had juist meer hoop en vertrouwen in ivf!En ben er van overtuigd dat als het met iui niet lukt bij jullie het met ivf zeker weten gaat lukken!!

Jullie kunnen zwanger worden!!En hopelijk kunnen jullie daar hoop en kracht uit halen! Dat doen wij iig wel!!ook al zal het een zwaar traject zijn!

Lala is er een heel mooi voorbeeld van!!Zo zie je maar wonderen bestaan echt!!Jij Maris en ik zelf gaan met zn drietjes Lena en de rest achterna!Het vertrouwen komt terug geloof me!!

Hier alles goed!!Zit te schijtbalen dat ik gewoon niet verder kan en het lot in handen ligt van mijn cyclus.Ben er nu wel een stuk rustiger onder.en zie het erg positief in!!

Ik weet dat ik met de laatste ivf behandeling gewoon zwanger ga worden.Of het gelijk van de verse is geen idee maar word het sowieso!!Goh wat ben ik positief he ;)

Geplaatst

Bianca, that's the spirit! Dit gaat em worden voor jullie!

Pippe, mannie moet over dit soort dingetjes even nadenken, waarschijnlijk is ie super enthousiast zodra hij t iemand kan vertellen , en iets op een echo heeft gezien. Komt wel goed met hem.

Portugal! Lekker! Even de zon opzoeken! Goed hoor! Ik snap heel goed dat jullie van poging tot poging gaan, maar neem ook even tijd om afstand te nemen en aan jullie zelf NU te denken.

Bianca, jup, in duitsland zijn winterbandjes verplicht. Het wordt een super weekend voor jullie hoor!

En tja dames, mocht dit allemaal goed gaan, dan ben ik het eens met 'een wondertje'

Geef de hoop nooit op, het kán! En geloof in je lichaam!

Xx

Geplaatst

Positiviteit is het halve werk! Het komt helemaal goed, balen dat je zolang moet wachten, maar de tijd komt. Fijn dat je vriend de behandeling/onderzoek toch wil ondergaan. Jullie kunnen straks de poging helemaal optimaal benutten na alle nieuwe onderzoeken straks. We gaan met zn allen de rest achterna!

Ik hoop dat ivf niet nodig is bij ons. Maar mocht jet zo zijn, dan is het Lena die ze ondergaat. We gaan bij haar ook tot het uiterste, zodat we weten dat we er álles aan gedaan hebben. Mocht het niet lukken dan ga ik hrt proberen.. Ik hoop dat ik voor een 2e mag gaan.. Niet nu al..

Maar we blijven positief.. Proberen we althans

Geplaatst

En wij jullie ook! Blijf het bijzonder vinden, ik hoop dat jij voor een brusje mag zorgen, en Lena voor de grote broer of zus.

Geplaatst

:confettistars::confettistars::confettistars::woohoo::woohoo::confettistars::confettistars::confettistars:

Lala,

Natuurlijk is dit voor jou bedoeld!!!! :hugs2:

De rest van de berichten vluchtig gelezen, hebben bezoek gehad en moest nu voor het slapen gaan toch nog even kijken op het forum.

Ben blij dat ik dit heb gedaan, anders had ik je bericht morgen pas gelezen! En dat kan dus echt niet he.....:happy:

Meid, wat een prachtige foto heb jij vanmiddag geplaatst. Duidelijke test joh!

Heb je jezelf nog kunnen bedwingen om die tweede test niet te doen?

Ik heb er volgens mij in een paar uur 2 gedaan. Haha!

Ik blijf duimen dat jullie wondertje(s) blijven zitten en dat er over een paar weken een prachtige echo zal zijn.

Heb je nog een bloedtest?

Geplaatst

Pippe,

Speciaal voor jou:

:toppie::toppie:

Ondanks wat jij nu zelf mee maakt steun je Lala in echt ontzettend spannende minuten/uren.

Petje af meid!

Je bent een kanjer!

Geplaatst

Verder reageer ik even nergens op, kan me niet concentreren op de rest van de berichten, Sorry hiervoor.

Probeer morgen te reageren.

Liefs voor jullie allemaal!!!!

Geplaatst

:woohoo: :woohoo: :woohoo:

Wat vet is dit!! Zo Zo Zo Zo gaaf!!

Ben benieuwd of je er nog achter komt Lala over dat Reflux!

De rest komt de volgende keer weer.. Mri is verplaatst naar morgenvroeg 8 uur dus moet gaan slapen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden