Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden,

Morgen mag Bjorn weer aan het werk.. Poe he wat een gek idee en ook wel beetje eng idee!

En nee ik ben er niet bang voor maar na 5 maanden alles samen te hebben gedaan is dit zo gek ineens.

Bjorn vind het zelf ook wel moeilijk, gaat dolgraag maar ziet er ook wel tegenop!

Maar het komt goed!

Levi had vandaag weer een spuug dag.. Hij lijkt de laatste tijd weer mee te spugen.. 18 aug mogen we terug naar de kinderarts. Ik ben benieuwd

wat er uitkomt. Dat spugen is niet heel ernstig maar wel vervelend.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Kimmie,Het komt allemaal goed!Heerlijk alleen thuis is ook wel lekker hoor!!

Het spugen is idd wel erg vervelend.Het is ook niet zon klein beetje!Gelukkig blijft hij wel vrolijk en lachen.

@Babeth,Al 8 dagen is het aan het rommelen!Jeetje wanneer laat de kleine meid zich eindelijk eens zien!!Het wachten word zo steeds moeilijker denk ik!Succes met de laatste loodjes!

@Wish,Wat ben je toch ook lief he haha.Wat een mooie fotos zeg op hyves!!Wat dit die reportage waar hij/zij steeds het handje voor het gezichtje had?

Je coupe klinkt leuk!! Je hoeft niet altijd een totaal ander kapsel te laten knippen toch!Kleurtjes doen wonderen!

@Lala,Hoe is het met jou?Nog steeds helemaal hyper de pieper?

30 augustus!!Dat moet vast nog heel ver voelen!!Heb je dan de echo in dd of in nederland?Of beiden ;)

Heeft hij zn mond nog kunnen houden tegen zn moeder?

@Maris.Leuk weekend gehad vol feestjes?

@Zoe,waar ben je dan???Hoe is het met je en hoe is het met Duuk.Wanneer mag hij zijn helmpje af of heeft hij hem al af??

En wanneer krijg je de sleutel van jullie nieuwe huis?

@Pippe,zijn jullie gezellig saampjes een weekendje weg geweest??Of gewoon thuis maar weinig achter de computer??

Wat wilden jullie gaan doen dan met onze groepsdate??

Iemand een idee over hoe wat waar??Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Hier een gezellig weekendje gehad.Vrijdag avond bij kim spelletjes wezen doen erg gezellig.Vroeger heb ik 6 jaar in een pleeg gezin gewoond en had die mensen al 8 jaar niet meer gezien.Dus ben daar gister op visite geweest.Was erg gezellig en veel gepraat.Wat bleek in die 6 jaar hebben ze geld voor me gespaart wat ze wilde geven als ik een kindje kreeg of als ik ging trouwen.mijn pleegvader kon zn mond niet houden die versprak zich.Ze wisten niet hoeveel het was maar zouden het overmaken.Die zelfde avond stond het er nog op!

En wat denk ik,als we een 4de poging zelf moeten gaan betalen kan ik dat mooi daarvan doen!!Is toch bizar hoe lief sommige mensen soms zijn!!Ze hadden het ook zelf op kunenn maken maar ze vonden echt dat het van mij was!Maar hopelijk kan ik het gewoon gaan gebruiken voor de baby kamer ;)!

Was er wel ff stil van haha.

Gebeurd er toch nog iets positiefs!!

moest het even kwijt!Was zo blij dat we gewoon sowieso een 4de behandeling kunnen doen dat ik dat even met jullie wilden delen!

Vandaag gesport en vanmiddag gewerkt!!

Gaat het verder goed met iedereen?

Op naar een nieuwe werkweek met nieuwe kansen!!

Slaap lekker! x

Geplaatst

Zo he Bianca wat lief van die mensen ik kan me indenken dat je er stil van werd. D

Dat ze pleegkinderen opvangen maakt ze al bijzondere mensen maar dat ze ook nog geld apart hebben gezet is wel heel erg bijzonder lief hoor.

Maar heel erg fijn dat er nu zeker een 4de poging in zit maar dat geld zul je vast niet nodig hebben en kun je lekker voor de babykamer gebruiken.

Dikke knuffel voor jou

Ja ik heb een leuk weekend gehad we zijn helaas geen miljonair geworden haha maar we waren ook blij met de 100 euro wat we gewonnen hebben haha

Gisteren hadden we de officiele opening van de bloemenshow en werd er een nieuwe plant gedoopt wat vernoemt is naar Erik Hulzebos en hij was er zelf om het te dopen dus dta was wel leuk. Vandaag moest ik klootschieten en ja Wish toen was het nog lekker weer maar zodra ik weer kwam regende het hier haha verder moest ik weer even naar de show en zijn we even naar mijn schoonouders geweest.

Nu willen we woensdag even samen een dagje uit waarschijnlijk gaan we naar een dierentuin ofzoiets we zien het wel als we maar samen een dag weg gaan.

Welterusten allemaal ik ga maar eens slapen moet er weer om 6uur uit morgen omdat ik nog moet oppassen.

Geplaatst

Hey meiden!

Ik ben er nog hoor ;-) Even een berichtje van ons vakantieadres!

Lala meid wat super!!!!!! Ben helemaal blij voor jullie en zo te lezen heb je een schat van een man :-) Geniet van dit gevoel en op naar de 30e!

Wish, wat lief dat je me mist (k) Ik zag hele mooie foto's van kleine wish voorbij komen. Hoe voel je je? Je gaat al richting verlof! Helemaal blij met hoe de kinderkamer geworden is?

Maris, ik las dat je goed bezig bent met de lijn. Vind het altijd zo knap als mensen het volhouden! Heftig dat jullie weer helemaal opnieuw gaan beginnen met alle onderzoeken, maar zeer begrijpelijk....

Pippe, wat een domper weer. Ookal schatte je de kansen niet zo hoog in, het blijft zo ontzettend zuur. Je klinkt zo sterk, dikke knuf

Babeth, het rommelt! Jullie meisje is er helemaal klaar voor zo te lezen. Ze neemt alleen haar tijd er even voor. Spannend hoor!

Kimmie, kan me voorstellen dat het even raar is dat Bjorn weer gaat werken. Vervelend dat Levi weer zo spuugd. Sneu!

Blijft toch lastig om te reageren met de telefoon. Kan niet alles terug lezen. Bianca, Pleun hoe is het met jullie?

Hier drukke tijden gehad. We krijgen 22 aug de sleutel al! Dus alles moest de afgelopen weken geregld worden voordat we op vakantie gingen. Maar het is gelukt en nu zitten we te genieten op de veluwe. Ik moet eerlijk zeggen dat het heel erg goed voelt om eindelijk als gezinnetje op vakantie te zijn. Het is en blijft toch een droom die uitgekomen is :-)

Met Duuk gaat het super, hij hoeft de helm nu helemaal niet meer te dragen. Ze zijn tevreden! En ook hij geniet van de vakantie. De hele dag papa en mama om zich heen. Genieten hoor!

En leuk idee om een keer af te spreken! Lala in welke hoek van Nederland woon je ook alweer?

Liefs

Geplaatst

Zoe daar ben je eindelijk weer haha leuk dat jullie op vakantie zijn geniet er ook maar lekker van.

22 augustus krijg je dus de sleutel leuk ik ben nu wel nieuwsgierig wat voor een droomhuis jullie nu gekocht hebben haha

Ok mooi dta het zo goed gaat met Duuk dat hij de helm helemaal niet meer op hoeft is met dat warme weer ook wel zo fijn denk ik voor dat kereltje.

Leuk dat je mee gaat als we wat afspreken volgens mij woont Lala in Limburg dus dat is wel een eindje voor ons maar moeten we maar even carpolen

Geplaatst

Hee Maris,

Ja dat vind ik ook!!Ze hebben hun hart op de juiste plek.Voormij hadden ze ook een pleegdochter en na mij nog een pleeg zoontje en ze hadden 2 eigen dochters.Ik hoop dat ik het niet nodig heb ;)

Nou 100 euro is toch ook lekker!! Hoeveel heb je zelf uit gegeven of was het echt je winst :P!

Naar welke dierentuin gaan jullie??Gezellig hoor!!Morgen weer aan de bak dus!! Ik ben lekker vrij op maandag!

@Wat fijn dat duuk zijn helm niet meer ophoeft!!En met een super mooi resultaat daar deden jullie het natuurlijk voor!

Jeetje krijg je de sleutel al zo snel!Na jullie vakantie lekker aan de klus dus!Moet er een hoop aan gebeuren??

Lijkt me erg bijzonder nu eens in een huisje te zitten met een kindje!!Eindelijk alles in het teken van Duuk en lekker genieten!!

Geplaatst

Hee Maris,Ik had gekeken en het is voor jou bijna 2.5 uur rijden!! Lala heb je ook slaap plekken?? Ojaaaaa genoeg plek om een tent op te zetten hihi

Geplaatst

Bianca,

We hebben naar mijn idee afgesproken om naar Lala en haar man te gaan.

Wanneer is nog niet bekend.

WOW!! Wat een ontzettend aardige mensen zeg!

Heb je ondanks dat je ze al een paar jaar niet had gezien wel contact gehouden met ze?

Zoë,

Ow, jullie zijn heerlijk met vakantie! Geen wonder dat je niet kwam spieken. Groot gelijk, geniet er maar lekker van!

Wat super dat Duuk zijn helm niet meer hoeft te dragen!!!

En natuurlijk geniet hij van zijn papa en mama die nu beide de hele dag bij hem kunnen zijn.

Zal na de vakantie wel even wennen zijn voor allemaal.

22 aug. de sleutel al in ontvangst nemen.

Zijn jullie nog geslaagd om spullen aan te schaffen die in jullie gedachten zaten? :happy:

Kimmie,

Och, die Levi toch. Geef 'm van mij ook maar een dikke knuffel!

Maris,

Wat leuk dat je Erik Hulzebos hebt gezien. Wat voor plant is het?

Wie wil de mailadressen verzamelen en een datumprikker maken? (ff via pb mailadressen uitwisselen etc.)

Ik ga nu ook naar bed, morgen ook weer om zes uur die wekker.

Dan dinsdag nog werken, dan heb ik er 7 van de 8 gewerkt. (ben alleen afgelopen vrijdag vrij geweest)

Ach, het is veel maar het zit er ook zo weer op.

En het gaat lichamelijk goed met me, anders trek ik echt wel aan de bel.

Mentaal was ik afgelopen donderdag 'op'. Moest ineens huilen en mijn man vroeg wat er was.

Ik zei dat ik moe was en dat ik naar bed zou willen maar we kregen die avond nog bezoek dus dat ging niet.

Toen hij me kwam troosten moest ik lachen en huilen tegelijk, die hormonen ook......

Wel een hele gezellige avond gehad met het bezoek wat is geweest, gelukkig maar.

Geplaatst

Hahaha Bianca, inderdaad. Lala heeft genoeg plek om een tent op te zetten.

Maar je wordt wel vroeg wakker gemaakt door de honden. Hahaha!

Misschien dat je dan in de ochtend een rondje op de grasmaaier kan gaan zitten en de honden op deze manier uit kan laten.

Geplaatst

Zoë! Morgen meer, twee pogingen antwoorden mislukt. Limburg klopt! Als jullie willen carpoolen! Geweldig! Uhm....heb vriendinnen die een high tea kunnen verzorgen. Is een ideetje? Bedje toe! Tot morgen dames! Xx

Geplaatst

Plek zat! En nu (nog) een logeerkamer! Dus ja, logeerplek is er ;)

Heee dames, enkele rit kantoor is zonder files en in de vakantie 1 3/4u!

Hihi

Xxx

Geplaatst

Hee Wish,

Nee ik ben daar met een hoop ruzie uit huis gegaan.

Stuurde ze wel altijd een kerst kaartje maar daar bleef het ook bij!!

Maar voelde me wel een soort verplicht het contact weer op te zoeken.

Haha dus we gaan naar Lala??! Ze had het over bbqen!!Nou dat moet dan wel heel snel alhoewel je tegenwoordig ook overal kan winterbbqen!!

Ga jij lekker onder de pannen ;) Jeetje hoe verzin je het haha.

Wat werk je een hoop dagen achter elkaar zeg!!Heb je nooit een paar dagen achter elkaar vrij?

Meestal begrijpt de visite ook wel dat je moe bent toch!! Dus dan is het alsnog een gezellige avond!!Lekker hang avondje ;)!

Soms moet je die hormoontjes er gewoon even uit huilen hoor!! Lucht ook op dan!

Rustig aan he morgen!

Wish,Ja genoeg plek alleen moeten we dan wel eerst met de grasmaaier het oerwoud om gaan maaien voordat we ons tentje op kunnen zetten!

Whahaha ik zie je al zitten op die grasmaaier met een super dikke buik en de honden er achteraan whaha

Geplaatst

hihi.....nee gelukkig maar 1x week ;-)

Maar vandaag is zo'n dag. Leuk! Ik red t niet meer zonder plaspauze!!

whahaha.....lang leve de Mac's!

Geplaatst

Haha gekke lala, las net dat sylvie in het augustus topic had geplaatst dat babeth nu in t ziekenhuis ligt! Op de verlos kamer met 4cm ontsluiting! Wauw wat word dat spannend!word weer heel de dag forum gluren ;-)

Geplaatst

BBQ-en kan altijd!! Ook in de winter! Hebben een tuinkamer waar we met zn allen droog en warm kunnen zitten én kunnen BBQ-en! lol

De woeffels hoeven alleen hun hokje uit gelaten te worden, daarna laten ze zichzelf wel uit! hahaha

Wish, wil jij mail adressen verzamelen en die datumprikker doen? Zou ik wel fijn vinden!

Duuk zonder helmpje!! GOED!!!!! en dan ook nu vakantie en binnenkort sleutel huisje! Gaat lekker!! :D SUPER!!! Dan mag je wel even niet hier zijn. hahahahaha

Bianca, wel bijzonder hoor! Dat je geldje kreeg. Hey, poging 4 staat vast? Goed zo!! Fijn dat jullie t doorgesproken hebben!

Geplaatst

Oh Babeth zet hem op!! Dit wordt een mooie dag voor jullie! Oh vind het zelf ook spannend!

Wish, die hormonen zijn fijn he als je zwanger bent ;) HIHI. Lekker laten gaan, dat lucht het meeste op. Fijn dat je de vele dagen werken er bijna op heb zitten!

Zoe, drukke tijden dus voor jullie! En wat goed dat Duuk zijn helm niet meer op hoeft!

Lala, wat ben je toch een lieverd dat je ons allemaal uitnodigt! Enne die High Tea klinkt erg lekker!!

Maris hoe is het met jou verder, bevalt je nieuwe baan nog steeds goed?!

Bianca: Jij bent en blijft een topper. En zoals ik gisteren ook al zei heel lief wat je pleegouders hebben gedaan en een opluchting voor nu ook!

Geplaatst

http://www.zusenzotaart.nl/ De site van mn vriendinnen voor de high-tea bijvoorbeeld.

Kimmie, het is dat we niet meer hele dagen thuis zijn, maar áls, dan staat de deur gewoon open voor alles en iedereen.

Mannie vindt hoe meer mensen hoe meer vreugd ook een geweldig goede motto ;-)

Scheelt hoor!

We vinden het leuk als jullie naar ons toe zouden willen komen! :D

Geplaatst

Babeth zet hem op meid ik ben zo benieuwd heel veel succes

Lala leuk die high tea van je vriendinnen.

Bij ons is het ook altijd hoe meer hope beter. We hebben daarom ook bijna elke dag wel mensen over de vloer.

Gelukkig dat het oerwoud weg is kunnen we in een tentje haha

Ik ben vandaag lekker een extra dagje vrij. De vader heeft al vakantie maar omdat hij moest schilderen maar omdta het met bakken uit de hemel kwam hier kon ik weer naar huis.

Geplaatst

Ook wel lekker toch?

Vind ik vaak de fijnste vrije dagen: de niet geplande vrije dagen! :D

Dan kan je echt doen waar je zin in hebt ;-)

Bijna elke dag wel iemand over de vloer hier hoor! Maar nu ik hormoonbommetje ben wil Peter wel eerst even vragen of we bezoek willen. hahaha

Geplaatst

Haha lief dat hij dat dan vraagt. Hier komt sowieso elke dag een man wat de duiven verzorgd dus die is er elke dag 2 keer en dan de rest nog.

Zijn inderdaad de lekkerste vrije dagen ga straks even naar mijn nichtjes denk ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden