Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ babeth gefeliciteerd met jullie dochter Imke geniet er van

@wish ja ik heb therapie maar echt helpen doet het niet het wordt maar heeeeeeeeeel langzaam beter vooral als ik minder trappen loop zoals op de camping maar na 2 dagen even thuis is het weer pruimen

wish ik stuur je van de week een mail adres moet nu weer met stan aan de gang , groente hapje tijd :)

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe is het met iedereen??

@Maris,Ben je al lekker aan het genieten van je wel verdiende vakantie?

@Kimmie,Succes morgen in het zh hopelijk kunnen jullie wat met de uitslag.

@Babeth,Nogmaals gefeliciteerd ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

@Lala,Hoe gaat het met jou en je roze wolk?

@Wish,Nog 1 dagje werken en dan ben je eindelijk vrij toch??

@Zoe,Jij nog lekker op vakantie?!?!Kom jij ook naar het topic dagje??

@Pippe,en hoe is het met jou/jullie?Wanneer mogen jullie weer van start?

Hier verder weinig nieuws.

Vanavond wezen sporten en even onder de zonnebank geweest bij de sportschool.

Nu even wandelen met de hondjes en as the world turns kijken en dan heerlijk slapen!!

Slaap lekker!!

Geplaatst

Bianca,

Moet die roze wolk nog vinden hoor! Misschien ben ik te nuchter hihihi

Volgens mij gaat t na de 30ste pas echt worden. Maar voor de rest gaat t wel goed. Wat lichte krampjes af en toe en af en toe een zeurderige pijn in mn lies. Mn darmen blijven rommelen en miaschien iets vaker dan normaal mn migraine zonder hoofdpijn (ja, het bestaat...)

En alweer een week voorbij ook! Ha! Gaat snel soms.

Peter moet naar t catherina vandaag voor een scan, dus ik ga nu even een halve dag werken en daarna met mannie mee. Denk dat ik tussendoor even naar t mmc veldhoven rij en even met de dames aan de bali van biometrie ga babbelen. Hoe nu? Hihihi

Ben er vandoor!

Xx

Geplaatst

Bianca ja we zijn lekker aan het genieten. We gaan zo op weg naar Burgers zoo dus komt helemaal goed hihi

We zijn ook nog door onze nichtjes uitgenodigd om mee te gaan naar dolfenarium volgende week ons petekindje had 5 kaartjes gewonnen dus dat scheelt weer 150 euro haha

Ben jij ook een trouwe volger van as the world turns ik ook ik sla geen aflevering over haha zeker niet omdat volgend jaar februari voor het laatst is.

Lala succes met je man vandaag met de scan.

Nou dames fijne dag verder misschien kom ik vanavond nog ff langs

Geplaatst

Pleun,

Balen zeg dat de therapie niet voldoende effect heeft.

Stan is alweer een half jaar!

Geweldig kereltje hoor!

Bianca,

Ben vandaag heerlijk vrij!

Heb vanmorgen tot 9.00uur in m'n bed gelegen en hierna lang onder een warme douche gestaan.

Ik kijk echt nooit naar atwt. De enige soap die ik regelmatig kijk is gtst. En dan niet om de verhaallijn, maar om het acteertalent. :happy:

Lala,

Die roze wolk zal hopelijk nog wel aan komen waaien en dan spring jij er maar eens snel op!

Wens je man succes! (waar is de scan voor als ik vragen mag)?

Maris,

Heel veel plezeir in de dierentuin!

En misschien tot vanavond.

Wij zijn gisterenavond nog op de zolder aan het opruimen geweest. Het ziet er nu echt een heel stuk beter uit.

Alles in plastic bakken met deksel gedaan. (van de Ikea) Nu kun je precies zien wat erin zit en het is stofvrij opgeborgen.

Geplaatst

Bij mannie is een vlekje op zn longen gezien. Longarts wil meer zekerheid. Voor 95% zegt ie is er niks aan de hand, maar hij wilt 99% weten. Dus, scan vandaag.

Maar goed ook. Jip en Janneke hebben een gezonde paps nodig! Dus, als er al wat zit, dan moet dat asap worden aangepakt vind ik!

Peter is er wat makkelijker in.....helaas......

Zodra ik de wolk zie, spring ik erop hoor! Zal em niet zomaar laten gaan! :D

xx

Geplaatst

Jee, wat spannend dan voor jullie.

Je wil het voor 100% zeker weten of er niks aan de hand is!

Sterkte!

Heb je onlangs nog een test gedaan?

Geplaatst

Maandag nog, die was positief! (gelukkig...)

Maar ja......eigenlijk zonder die testen vind ik het heel moeilijk te geloven hoor.

Maar komt wel goed. Na een echo zal t vast anders zijn.

Ja, ik ga ervan uit dat alles goed is bij Peter, maar zeker weten is toch wel fijn ja. (Zie opmerking over testen hierboven hahahaha)

Geplaatst

Scan was een snelle!! Lieffie was al binnen een uurtje klaar en maandag krijgen we (hij dan) de uitslag.

Ben maar Woensel in gedoken ipv naar Veldhoven, dat had ik niet gered denk ik.

Leuk boekje voor Peter gekocht: help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Hilarisch!

Voor mij leuk jurkje en rokje gezien en leuke schoentjes...........die zijn we gaan kopen nadat mannie onder de scan uit was.

Kreeg gisterenavond ook nog telefoon van MvM, die komen dinsdag a.s. 's morgens op bezoek. Oe........dan wordt t echt he??

En gister avond kreeg ik ook van manlief te horen, dat zijn moeder pech had, dat ik daar NIET de laminaat mocht gaan leggen nu. (okay....... maar wie gaat haar dat dan vertellen??)

Dus..........gisteren zijn we ook maar schoonmams en mijn ouders gaan vertellen dat we zwanger zijn. Die drie bellen elkaar misschien wel dagelijks en zo'n nieuws elkaar niet vertellen kan niet he? Dus als we t een hadden verteld was er waarschijnlijk ruzie ontstaan. Ach......had t liever nog 3 maanden stil gehouden aan die kant, maar het is niet anders.

Is ook wel leuk dit hoor!

xx

Geplaatst

MvM op bezoek, dan wordt het inderdaad 'echter'!

Natuurlijk reageerde je ouders en schoonmoeder dat ze het super vinden.

Maar hoe reageerde ze nu precies. Vertel, vertel.....

Fijn dat de scan zo gepiept was. Nu helaas wel lang wachten op de uitslag. Pfff!

Geplaatst

Hahaha......

Schoonmams werd gezegd dat ík de laminaat niet kon leggen..........omdat ik zwanger ben.

Ja maar : wie gaat t dan doen? En Echt? Wordt ik toch nog oma? Maar ook: traantjes omdat paps er niet meer is. Begrijpelijk natuurlijk. Peter had het er ook moeilijk mee hoor.

Mijn ouders: telefoon aan pap gegeven, met de foto van de CB test. "Ja leuk" Nee Pa, zet je bril op, en kijk eens goed.

Dus pa al knoterend zn bril zoeken en toen ie em ophad: "ECHT?? (tegen peter) "Je besodemieterd me niet he??"

hahaha, dat was lachen! Meteen traantjes..........telefoon doorgegeven aan mam......."Ja, wat dan? Oh.....echt meid?? Peter, zeg ja he! "

Rare moeder heb ik hoor! hahaha, mij gelooft ze niet! hihi

Maar traantjes van blijdschap, maar ook het besef dat t vroeg is.

Geplaatst

Haha, wie gaat de laminaat dan leggen? En hierna drong het pas tot haar door dat het niet kan omdat jij zwanger bent.

Begrijpelijk dat je emotioneel wordt omdat de vader van Peter er niet meer is, dit doet zeer!

En je vader z'n bril nog zoeken en toen kon hij het pas goed zien!

Leuk hoor!!

Het is nog pril. Maar besef je wel dat het is gelukt, de testen geven niet voor niks een positieve uitslag!

Ik was blij met elke dag die erbij kwam en dat heb ik nu nog.

Vandaag nog een avonddienst werken en dan ben ik dit weekend vrij. Een keer 2 dagen achter elkaar vrij, dat is lang geleden.

Geplaatst

Wish, wat goed, een heeel weekend vrij!! Als anderen ook vrij zijn! Tadaaaa: tijd voor sociale contacten! hahaha

Ja, ik begin in de verte die roze wolk wel te zien hoor! Dinsdag wordt spannend, dan gaat iemand anders ons vertellen dat we zwanger zijn! (MvM)

En ik geniet ook elke dag hiervan hoor! Dit nemen ze me niet meer af! Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.

Wat er ook gebeurt: ik ben nu al meer dan een week zwanger! hahaha

Ik mag van Peter nog niks maken of kopen voor de kleine of de kinderkamer. Hij vind het te vroeg. Kan ik me voorstellen, maar ik ben wel al bezig met dingetjes zoeken (die ik kan gaan maken) daar heeft hij niks van gezegd! hihi

:happy:

Geplaatst

Inderdaad Lala, net wat je zegt.

Ik zie in dit weekend veel van m'n vrienden (ivm een verjaardag van een zoontje van een vriendin) mijn moeder, mijn broer en schoonzus en 2 nichtjes.

Mag van mijn man niks in het huishouden doen. Heb ik maandag voor het laatst gedaan.

Er liggen nog een paar kledingstukken die gestreken moeten worden, maar ik mag het echt niet doen.

Moet deze 2 dagen rustig aan doen en relaxen.

Natuurlijk ben je jezelf al voorstellingen aan het maken. Nu 'durf' je wat gerichter de dingen voor te stellen en een beetje te dagdromen.

Ik zelf heb volgens mij gewacht met aanschaffen van spullen tot dat ik een week of 14 zwanger was.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Maris,

Leuke dag gehad in de dierentuin?

Daar ben ik echt al heeeeel wat jaren niet meer geweest.

Geplaatst

Hoi hoi

Lala wat bijzonder lijkt me dta om het eindelijk de ouders te kunnen vertellen meid het is je gegund en geniet er maar lekker van.

Wish fijn weekend lekker rustig aan doen dus doet je man dan het huishouden of is hij net als die van mij dat hij niet heel veel doet in huis haha

Maar goed geniet er lekker van meid je bent denk ik wel een keer toe aan rust

De dierentuin was heel erg leuk wij waren er ook al jaren niet geweest maar was wel heel erg leuk. We hebben daarna heerlijk gegeten bij een nieuw restaurant hier in de buurt dus het was een heerlijke dag met z´n tweetjes eindelijk een keer haha meestal gaan er wel vrienden of familie mee.

Nu kreeg ik gisteren op de hyves te lezen dat een van die trutten van mijn vorige werk (bloemenzaak vorig jaar) bevallen is van een dochter, dit was de grootste oproerkraaier en ik moet zeggen dat het harder aan kwam dan ik gehoopt had. Toen wij aan kinderen wilden beginnen kenden zij elkaar nog niet eens en na al die jaren weet ik dat het vaker voorkomt en ik weet dat ik het niet mag zeggen maar zij had toen geen begrip voor mij en ik gun haar dat geluk allemaal niet zo (sorry mag het eigenlijk niet zeggen) zij gunde het mij ook niet heb ik het gevoel.

Het is ook nog een lelijke naam wat rijmt op marmot haha maar dat is mijn mening

Sorry moest even mijn hart luchten.

Maar goed ik zet het nu van mij af en ga lekker verder genieten van onze vakantie nog een weekje en dan moet mijn vriend weer werken en heb ik nog lekker 2 weekjes.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris,

He wat zuur om dit te lezen! Natuurlijk komt dit hard aan.

Ben nu wel benieuwd naar de naam, vertel je die nog in een pb?

Meid,

Probeer inderdaad het van je af te zetten en heerlijk te gaan genieten van jullie vakantie!

Samen de tijd doorbrengen en leuke dingen doen!

Wanneer heb je trouwens nog examens? (als je hierop wil reageren, je hebt tenslotte vakantie)

Geplaatst

Hoi dames

Zal ik het voortouw maar nemen om een datum te plannen en de mailadressen te noteren

Dus als jullie mij even je mailadres pben zal ik even een mailtje rond sturen van afspreken.nl zodat ik even kan kijken of er een datum tussen zit dat iedereen kan.

Wish ik neem aan dat jij in oktober liever niet meer hebt dus moeten we daar even rekening mee houden en als het ver in de winter is en er ligt sneeuw word het voor mij en ik neem aan Zoe moeilijk om zo´n eind te komen als het glad is.

Maar misschien kan het nog in september zou wel mooi zijn en anders moeten we even kijken

Ik hoor wel van jullie

Geplaatst

Heee Meiden!!

Wat een stilte hier!!

Wilde net het topic opgaan zoeken had maris ineens iets geschreven!

Hoe gaat het met iedereen??Iedereen lekker van het weekend aan het genieten??

Ik heb hier in de straat een bbq feestje georganiseerd en het super geslaagd.

Iedereen vond het super!!! Geen klachten gehad.Genoeg te eten drinken springkussen voor de kinderen etc.

Heb van 2 mensen een bos bloemen gehad en van 1 iemand een bad setje!Zo lief!!

Vroeger deed je dat standaard ieder jaar met de buurt tegenwoordig gebeurd er niks meer!

Wij wonen hier nu het kortste 3 jaar ongeveer dus dacht laat ik het voortouw maar nemen 20 jaar geleden hebben ze het eens een keer gedaan!

Omdat het zo geslaagd is willen ze het volgend jaar weer doen!Super gezellig natuurlijk maar ik hoop dan wel in de zomer zwanger en uitgerekend te zijn ;-)

Ik zal je mijn email adres even door mailen maris of heb je die nog??

Even mijn was doen en dan mag ik weer werken!Voel me een beetje gammel ik drink eigenlijk nooit en gister gingen de wijntjes er makkelijk in haha echt te erg!Ben ook geen 16 meer :P hahaha

Geplaatst

Maris,

:toppie: Super dat je dit wil doen!! Heb je mijn mailadres nog?

Begin oktober wil ik echt nog wel afspreken hoor. Als ik me goed voel en er niks aan het 'rommelen' is kan dat toch nog makkelijk.

Heb liever in de maand sept. maar als er een datum in oktober uit gaat komen kijk ik wel of ik dan kan of niet.

Bianca,

Hahaha, geen 16 meer! Als je vrijwel nooit drinkt en dan een paar wijntjes, tja..... Dan moet je de volgende dag even bijkomen.

Heb wel met je te doen dat je vandaag moet gaan werken. Succes!

Ga jij het volgend jaar dan ook weer regelen, of geef je het stokje door?

Net wat je zegt, het is best stil hier.

Kom op meiden, hebben jullie niks te vertellen?

Geplaatst

Bianca haha geen 16 meer als je nooit geen wijn drinkt kan het hard aankomen heb ik ook wel eens last van haha

Maar leuk dat het zo goed bevallen is. Wij hebben hier elk jaar buurtfeest het eerste weekend van september vaak dan gaan we s´middags fietsen en s´avonds een bbq of buffet en ik moet zeggen dat er daar ook altijd vell wijn door gaat haha

Wish ik zal wel even kijken wanneer iedereen kan

Ik zal even kijken waar ik je mailadres heb zal wel ergens zijn haha

Lala het was toch zo dat het bij jullie kon? Anders moeten we even wat anders verzinnen.

Pippe hoe is het met jullie?

Zoe lekker aan het genieten van de vakantie of zit het er al weer op?

Kimmie en Pleun hoe is het met jullie?

Hoe voel je je verder

Geplaatst

Zeker stil, en die stille Kim zegt ook zo weinig.. Hihi sorry meiden

Me eerste week zonder vent ( halve dagen) zit erop, en het ging Levi en mij goed af. Al

moest ik begin week echt wel ff traantje weg pinken. Was ineens zo anders. Maar toch een fijne week gehad,

donderdag ziekenhuis geweest voor uitslag MRI. Maar weet nog niets, nu doorgestuurd naar de orthopedisch chirurg. Simpel weg omdat

de neuroloog het even niet meer weet. En ondertussen wordt ik aardig gek van me rug. De verzorging van levi lukt gewoon niet overal in

en dat is frustie! 23 augustus weer terug. En nu aankomende donderdag met Levi naar de kinderarts, ben benieuwd wat die zegt!

Maris super dat jij het regelen wil!

Geplaatst

Kimmie jeetje wat naar dat ze het niet weten hier hetzelfde hoor met de rug ik moet de 23ste door de mri en het is te hopen dat er een keer wat uitkomt maar ben er bang voor anders word ik doorgestuurd naar de reumatoloog om te kijken of het fibromyalgie is.

Maar meid heel veel sterkte ik hoop dat ze er een keer uitkomen en dat je snel minder last hebt

Ben blij te horen dat het goed ging met Levi de eerste week alleen maar daar was ik ook niet bang voor jij kunt dit want je bent gewoon een top moeder net als de rest hier wat al moeder zijn of bijna zijn.

Ja ik doe het graag en heb denk ik de meeste tijd van iedereen dus ik kan het wel wachten om even een datum te prikken tenminste als jullie gewoon alles afzeggen en alle weekenden vrij houden haha gaat het vast lukken haha

Geplaatst

Hee Wish,

Het werken ging goed hoor!!Het was zo weer 8 uur gelukkig!

Ik denk dat ik het volgend jaar wel weer ga regelen mits ik zwanger ben dan geef ik het stokje door!

Hoe was jou vrije weekend??

Heb je nog iets leuks gedaan??

Saai he als het zo rustig is hier ;-)

@Lala waar ben jij dan??Daarom is het zo rustig hier haha.

@Maris,Jullie doen het ook altijd gezellig??Leuk is het he!Ik houd er wel van hoor!!Had het al over de winter.Misschien gaan we dan ook wel iets doen!Zitten aan een slootje gewoon chocomel lampjes gluwijn etc. Heb er al helemaal zin in!Maar dan wel zonder die warme wijn want dat is niet drinken.

Heb je al wat datums door gekregen?

Hahaha dan ben ik al een spelbreker die niet alle weekenden in September vrij is!!Helaas!!En anders kom ik gewoon een ander keertje mocht de rest wel kunnen :D!! No Problemos!! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden