Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca en Pleun en Stan jullie moeten gewoon komen en ons niet in de steek laten dames

Pleun ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar die kanjer

En Bianca ik heb ook wel eens krentebaard gehad en daar kijken wij wel door heen hoor het gaat om het innerlijk en dat zit wel goed bij jou (en bij de rest ook allemaal hier)

En heel goed want je moet inderdaad eens aan jezelf denken ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk dit is ik kan dat ook niet maar soms moeten we wel anders gaat het niet goed meid.

Meiden ik heb er zin in ik ga lekker op tijd naar bed want ga morgen ochtend om 9uur al weg naar mijn oma en dan zie ik jou daar Bianca

We hebben de hele dag feest gehad van het werk van mijn vriend was echt heel erg leuk. We hebben eerst een rondleiding gehad op de kaasboerderij in het dorpje waar ik oppas en daarna zijn we naar een heel mooi plekje in de buurt gegaan en hebben we een heerlijk lunch gehad en hebben we Schotse spellen gedaan zoals buksschieten en boomstam gooien echt heel erg lachen.

Daarna hebben we een heerlijk buffet gehad dus dit weekend is niet heel erg gunstig voor mijn kilo's hihi.

Lala ik ga nu ook even heerlijk voor DVOH erg leuk programma

Wish hoe is het met jou?

Kun je het een beetje volhouden.

Babeth sterkte morgen

Kimmie heel veel plezier op vakantie ik hoop dat jullie lekker tot rust komen.

Geniet ervan meid met je mannen.

Pippe hoe is het met jullie?

Haha ik vraag dit allemaal maar morgen spreek ik jullie al kunnen we het er uitgebreid over hebben

Tot morgen dames

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden wil je morgen heel veel plezier toewensen!

DAt het maar gezellig mag worden, maar dat zal vast goed komen! En dan moeten we maar snel een datum prikken dat ik en Levi er ook bij kunnen zijn

Ik spreek jullie volgende week weer.

X

Geplaatst

Kimmie,

Geniet van je vakantie! Prikken gauw een volgende datum! Kanjer Levi willen we ook een keertje zien hoor! Net als Imkeh!

Babeth,

Sterkte morgen. Zijn altijd de minder leuke kanten van t leven, maar ze horen er helaas bij. Dat het een mooie uitvaart mag worden.

Ik ga bedje toe! Spreek jullie morgen!

Xx

Geplaatst

Goede morgen meiden!

vandaag is het dan eindelijk zover!

heb er zin in! Yes!

ben reuze benieuwd! Het word volgens mij ook erg mooi weer :-D

waar iss wish????? Mis haar al een paar dagen er zal toch niets wezen??

babeth,heel veel sterkte vandaag!

ga maar eens even douchen en daarna boodschapjes doen.rond 11uur stap ik in de auto!want volgens mij zijn ze overal aan het werk!

tot vanmiddag lady's

x

Geplaatst

Wish moest 6 dagen achterelkaar werken? Vandaag volgens mij de laatste? Komt goed hoor dames!

Peter en ik zijn aan t stoffen en zuigen zodat t strakkies tiptop in orde is. Zal wel niet want de hondjes zullen vast nog tussendoor dingetjes vies maken :s

Wij zijn er bijna klaar voor!

Tot strakkies!

Geplaatst

Dames, geen zorgen maken, ik ben er weer.......

Lala,

Ik moest inderdaad veel werken, 4 dagen achter elkaar. Ben eergisteren wel even op het forum gekomen maar had geen reactie gegeven, alleen even gelezen.

En gisteren de hele dag weg geweest.

Maris,

Meid, wat klote dat de hond is overleden. Dikke knuffel! (die krijg je straks echt van me)!!

Kimmie,

Een hele fijne vakantie! Hoop dat je jezelf goed op kunt laden en samen kunnen genieten van elkaar en van Levi natuurlijk!

Bianca,

Het wordt inderdaad mooi weer! We krijgen wat we verdienen!

Dames,

Allemaal uitkijken onderweg en tot vanmiddag!

Geplaatst

Pfff...ik geef t op, peter mag de rest doen. Nu effe een klein uurtje rusten en dan omkleden. En dan ben ik klaar voor jullie ;)

Tot strakkies!

Geplaatst

Nog even naar de w.c, tandjes poetsen, parfum op doen en dan hop ik in de auto op weg naar Pippe.

Meiden,

Tot zo! (wat klinkt dat super om te kunnen schrijven!!!!)

Geplaatst

Lala,

Ik ben er ook 'bijna' klaar voor.

De dingen nog doen die ik net heb geschreven en dan ben ik er ook klaar voor!

Geplaatst

Hey, ik ben de eerste die na onze ontmoeting wat gaat posten!

Lala en Peet,

Nogmaals super bedankt dat jullie ons hebben ontvangen!

Dames,

Ik vond het erg leuk om jullie in het 'echie' gezien te hebben.

Gezellige middag gehad en elkaar beter leren kennen, super!

Nu ga ik heerlijk op de bank hangen!

Tot snel maar weer.

Geplaatst

Lala en peet van mij ook nogmaals bedankt

Ik vond het ook erg leuk en gezellig vanmiddag moeten we snel weer doen

Ik ben nu bij mijn tante en ga ook lekker met de beentjes hoog want ben wel echt moe hoor Hihi

Geplaatst

Zo....dat ga ik ooom eindelijk doen. Hebben nog even wat opgeruimd en toen kwam het volgende bezoek. Die vriendin die belde: ze wil eindelijk na jaren zeuren toch maar de windpteravonden gaan breien. Of ik leuke patroontjes had. Zat, ook op internet, dus hebben we net even wat patroontjes uitgezocht voor haar. Bank klinkt goed, eigenlijk klinkt bed nbeter ;) maar eerst nog een wasje aan, denk ik. Hihihi ow nee, hoeft al jiet meer, peer was me al voor.

Dan pyama en bank!

Hee, heel erg bedankt voor de bloemetjes en t kadootje, had niet gehoeven! Heb het met plezier gedaan, en tja...stil zitten kan ik heel goed in mn eentje, maar niet als er bezoek bij is hahaha. Maar heeel erg bedankt, ga van de week wel wat zoeken.

Babeth, jij ook he?!

Dames, geldt voor iedereen: indien in de buurt: bel even of er iemand thuis is, zo ja, zijn jullie altijd welkom!! Koffie/ thee/ fris is altijd in huis! Koekjes meestal ook, tenzij ik ze weer n keertje opgemaakt heb :S

Vond t leuk jullie nu in t eggie td zien, nu heb ik een beter beeld bij de namen achter de verhaaltjes hier.

Tot! Zeker hier, en binnenkort maar weer wat afspreken hoor!

Geplaatst

Meiden!!Wat een super gezellig dagje was dat!

Ben nu pas thuis!!Stond in de file en helaas was er geen omweg!!

Dus nu aardig gaar!!

Lala & Peet ook namens mij super bedankt voor de goede zorgen en het lekkere eten!!Graag gedaan betreft het kadootje!Koop er iets heel leuks van en geniet van de bloemen!

@Wish,Was leuk he??Januari maar weer eens plannen hadden we net besloten :P!!

Hopla met de voetjes omhoog en niet meer opstaan!

@Maris,Nog leuke verhalen gehoord bij thuis komst??Gelukkig vanaf mij geen file meer!Maar man wat een lol he in de auto ;)!!Lang leve proberen om te rijden voor de file in een vreemde stad haha.

@Pleun,Bedankt voor de lift!!Stan was vast en zeker helemaal uitgeteld!

@Pippe,Super leuk om jou ontmoet te hebben!!Ondanks de honden en de veldmuisjes hihi.Sorry voor het plagen ;)!Hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij!

Ook ik zelf ben helemaal uit geteld wilde nog even snel het forum inspecteren en ga nu mijn bedje maar eens in!!

Hopelijk val ik gelijk in slaap.

Meiden super bedankt en vond het super leuk om jullie in het eggie gezien te hebben!! Tot de volgende keer :D!!

Truste x

Geplaatst

Pippe, niet voor verontschuldigen hoor! Wij zullen helaas met t kleine grut moeten leven, je houdt t niet tegen hier. Maar gellof me, ikbe n ook niet happig op 20 van die beestjes tegelijk hoor! En de hondjes, ook dat snap ik. Ben altijd bang geweest voor honden totdat we er zelf eentje kregen thuis. Maar ik zie gewoonweg niet meer dat ze groot zijn, en de staffies zijn lomp. Hoort n beetje bij t ras vrees ik. Kom n keertje langs met lena! Gaan we gezellig binnen zitten ;) mknder last van klein grut hihihi

Geplaatst

Bianca,

Geloof goed dat je helemaal gaar was omdat je zo laat thuis bent gekomen.

Wordt het januari voor een volgende afspraak?

Ik vind het prima hoor, dan komen we richting Utrecht.

Pleun,

Hoe laat waren jij en Stan thuis?

Stan is totaal niet éénkennig, dat is wel prettig.

Een prachtig ventje om trots op te zijn!!!

Volgende keer als je op de koffie gaat bij Lala kun je misschien iets aan die 'jeukende vingers' van je doen, je hebt toch altijd je koffer bij.

Dat vinden Lala en Peet niet erg, toch?

Pippe,

Vond het leuk om je op te gaan halen en thuis te brengen!

Ook leuk om Lena even gezien en gesproken te hebben. (bedank haar daar maar voor)!

Maris,

Ben benieuwd naar de foto's! Vanavond had je hier tijd voor toch?

Lukt het nog niet geen problemo hoor, kijk maar wanneer je hier tijd voor hebt. Altijd goed!

Geplaatst

Als ik er aan denk zal ik ze vanavond sturen Hihi

We zijn net onderweg naar huis lekker weer in mijn eigen bed vanavond

Morgen toch ff de fysio bellen want heb me toch een pijn in de rug

Fijne dag altemaal met dit heerlijke weer

Geplaatst

He wish,

ja joh was gebroken.sliep de laatste twee weken nauwelijk nu opzich best goed geslapen!

Had het er met maris over dat januari misschien wel een goede maand is.

na de feestdagen voor de carnaval.na jou bevalling en voor die van lala.wat een onwijs leuke foto s van de shoot! Om trots op te zijn!

jeetje maris wat balen zeg.je had het er gister al over.zolang in de auto zitten doet je rug dan ook geen goed.

beterschap.

liefs x

Geplaatst

Lang autorijden en een ander bed, doet t bij mij ookmaltijd wel. Kalm aan Maris! Fysio klinkt best goed nu. Klinkt raar maar in beweging blijven en zo min mogelijk zitten. Desnoods ook staand eten, is voor je rug t beste. Liggen mag wel tussendoor hihi...volgens mijn chiropractor dan he?

Januari klinkt goed hoor! Na de feestdagen en voor carnavsl. Jup, klinkt helemaal okay!

Geplaatst

Pleun,

Misschien voor de zomer volgend jaar? Wil de boellies wel eens "kaal" zien ook! Haha

Maar leef je uit volgende keer! Hihihi

Ow...de grijze broek zit best lekker en precies de juiste lengte! Dank!!!!

Geplaatst

Maris,

Ai, last van je rug dat is not good!

Hoop dat fysio je verlichting kan geven.

Volgende keer hoef je niet zo lang in de auto te zitten, dan komen wij richting jullie.

Bianca,

Fijn dat je vrij goed hebt geslapen.

Ik ook, heb vannacht van 02.00 t/m 6.00uur aan een stuk geslapen!

Heeft me goed gedaan.

Dank je wel voor je compliment mbt de fotoshoot, wij zijn er erg blij mee.

Lala,

Ik heb last van een droge huid na het douchen. Voornamlijk tijdens de koudere maanden. Gaat gepaard met jeuk, blerr!

Zal eens kijken wat jij hebt gevonden. Thanks voor de tip!

Geplaatst

hoi hoi dames

ik vond het ook echt een super middag .

heb enorm genoten van alles eten ,gezelligheid,kletsen echt een top dag

zal ik mijn fotos op hyves zetten of willen we ze hier ?

januari was in onze ogen een mooi moment om dit weer eens te doen idd na de feestdagen en voor de carnaval en na Frutje en voor Jay

en dan mooi wel met zn alle he

Stan was best wel stuk maar ik heb hem nog 45 min in de auto gezet om naar mn schoonouders te rijden omdat we vandaag dus de doop van kyra hadden en ook dat ging probleemloos

kreeg daar nog een flesje en heeft geslapen tot 8 uur deze morgen en heeft vandaag de hele dag weer amper geslapen en dan "gewoon" de hele dag lachen en sjansen met iedereen . en heeeeeeel lief stil zijn in de kerk .

nu is hij wel zo stuk dat ik denk dat morgen wel een moeilijk dag gaat worden want 2 dagen na elkaar geen ritme en veel prikkels en invloeden zal het wel weer even moeilijk zijn om zn ritme weer op de rit te krijgen .

het was het beide dagen waard

lala blij dat de dingetjes passen en nogmaals bedankt voor je gastvrijheid

wish nog 3 daagjes en dan heb je verlof .ik vondt het erg leuk om je in het eggie te zien na al zoooooo lang samen te schrijven

bianca en maris was wel gezellig zo samen reizen , oei hoelaat waren jullie in Utrecht , en maris idd effe naar de fisio

pippe geen excusses voor hoe je bent he , iedereen heeft zn sterke en zn mindere kanten dat maakt mensen mooi en uniek

Geplaatst

Pleun,

Zet de foto's maar in de mail. Liever niet op het forum ivm privacy.

Maris, kun jij dit ook doen?

Thanks!

Was inderdaad leuk om elkaar te zien nadat we al zolang samen schrijven.

Ook omdat we hetzelfde zh hebben meegemaakt en dezelfde vpl-kundige en gyn aardig vinden etc.

Hoe gaat het nu met Stan? Is hij nog redelijk in z'n eigen ritme gebleven?

Geef 'm maar een dikke knuffel van mij!

Geplaatst

Pleun ja wat een heerlijk rustig mannetje fijn hoor. Hopelijk is hij weer een beetje bijgekomen nu

Wish ik zal ze zo direct ff op de mail zetten wil ze ook liever niet op deze site hihi

Ze zijn alleen niet heel bijzonder geworden haha ben niet zo'n goede fotograaf en het was even te snel haha

Ik heb vandaag de fysio gebeld en kan morgen al terecht want heb wel echt veel last.

Vandaag wel ff heerlijk gefietst met mijn oppas kindje was zo'n lekker weer.

Fijne avond allemaal dames ik ga zo met de beentjes hoog

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden