Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hah Wish, dan heb ik een beeld bij je laarzen ;) wel een goeie trouwens, die kan ik ook wel weer eens opzoeken....heb ook een psar tussen enkel- en gewone laarzen in. Maar de rits is kapot, dus even langs de schoenmaker. Met ongeveer 10 paar sxhoenen. Hihi

Wel fijn dat je wat gevonden hebt!

Maris,

Goed gedaan! Kadootje in auto laten staan en knullie meenemen er naar toe! Slim! Tja, de vrouw van mn broer, waar ik niet zoveel contact mee heb, is ook zo'n helder licht. Die wordt ook compleet genegeerd zo'n beetje. Ik ben allergisch voor mensen die zeggen dat ze iets nog nooit gedaan hebben en daarom het niet kunnen. Zij is zo iemand. 'ik heb nooit leren wassen, dus kan ik het niet en daarom doe ik het ook niet.' 'strijken deed mam altijd, dat kán ik niet' aaaaaaaaaahhhhh!!!!

Wordt daar helemaal gestoord van! Hihihi

Zo, bammetje, tandjes poetsen, hondjes vast en dan naar de acupunctuur. Daarna misschien boodschappen doen. Even kijken waar ik zin in heb....en energie voor heb....

Tot!

Xx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Inderdaad een hele goeie zet om je neefje mee naar de auto te nemen, you go girl!!!

Ik duim voor jullie dat je vandaag een goed bericht krijgt! Pleace!!!

Lala,

Haha, met 10 paar schoenen naar de schoenwinkel om te laten maken.

Ik heb pas heel veel schoenen weg gedaan. (in de schoencontainer niet in de prullenbak)

Nu heb ik alleen nog schoenen staan die ik ook echt aan doe. Ook al zitten er schoenen bij die ik niet vaak aan trek, die bewaar ik ook anders zul je zien dat je er een keer op mis zal pakken, toch?

Fijne dag vandaag!

Geplaatst

Kan je vertellen dat het goed voelt om schoenen in de container te dumpen.

Heb onderin de kast plastic bakken staan waar mijn schoenen in zitten behalve de laarzen die staan er naast.

En ook 1 bak voor de schoenen van mijn man.

Boven op zolder staat ook 1 bak voor de slippers en zomerschoenen.

Dus....nog schoenen genoeg in huis. Hahaha!

Geplaatst

Op de meeste laarzen moet een nieuwe zool

Op mn nieuwe hakjes moet n hak. Maar misschien is t wel een idee om nu eerst de 'winter' schoenen te doen en in t voorjaar de zomerschoentjes.

Ik ben net naar de acupunctuur geweest en daarna boodschappen doen. Pff... De schildpaddenbak moest verschoont, heb een deel water ververst, peter doet de rest. Ben begonnen met koken voor bezoek morgen, heb net een bemmetje gegeten. Koffie opdrinken en dan ga ik even plat. De rest kook ik straks wel.

Xx

Geplaatst

Nou de uitslag was voor ons goed het zaad was genoeg voor icsi ongeveer 100.000 dus daar zijn wij al heel blij mee het is ook al veel minder geweest.

Verder krijg ik een hysteroscopie om te kijken waar die rare menstruatie vandaan komt. En ze gaan weer een hapje uit de baarmoeder nemen om te kijken of er iets in te vinden is. De gyn vond het namelijk wel heel erg raar dat mijn ongi zo veranderd was naar bijna niet vloeien en maar 1,5 dag en dan ook vrij veel krampen erbij.

Dus we zijn tevreden met wat er gaat gebeuren.

Wanneer dit gaat gebeuren horen we nog daar krijg ik een oproep voor en dat moet voor de eisprong gebeuren omdat je niet zwanger mag zijn.

Hoe gaat het met de andere dames?

Geplaatst

Lala,

En, lekker kunnen rusten?

Groot gelijk dat je dit even doet!!

Maris,

Dit is neem ik aan het aantal na het wassen van het sperma. Super!!!

Inderdaad voldoende voor Icsi en daar gaat het om!

Dacht dat je al eens een hysteroscopie had gehad, of hebben ze toen 'alleen maar' een hapje van de baarmoeder genomen en dat onderzocht?

Ik vond het geen pretje om te ondergaan, maar was wel blij dat ik het gedaan had. Wij hadden hier toen zelf om gevraagd.

Pippe en Lena,

Ik wil jullie nogmaals een hele dikke knuffel geven!!!

Pleun,

Gaat het iets beter met je bekken?

Geplaatst

Nee ik heb dit onderzoek nooit gehad ze hebben toen inderdaad alleen een hapje eruit genomen maar in Enschede noemden ze dat een scopie.

Dat het geen pretje zal zijn weet ik maar het moet die scopie vorig jaar was ook niet fijn maar goed nu doen ze in elk geval wel wat en daar gaan het om dan maar met pijn.

We zijn met die uitslag van het zaad heel blij ja dan is er in elk geval genoeg.

Pippe en Lena ook van mij een dikke knuffel

Geplaatst

Wish,

Tukje was lekker! Hoef morgen nog maar 1 gerecht te maken en de satésaus op te warmen en dan ben ik klaar. Morgenvroeg nog even een cake bakken en dan ben ik helemaal klaar voor t bezoek. Peter kan morgen thuiswerken, jippie! Gezellig!

Maris,

Fijn dat er genoeg zwemmers zijn voor icsi! En succes met de hysteroscopie. Pijn is voor iedereen anders bij deze ingreep, laatste keer weinig last gehad, eerste keer best veel last gehad. Ach ja...het is weer voor een goed doel.

En mocht de planning niet uitkomen: gewoon zeggen dat je geen sex hebt gehad, of met rubbertje. Als ik dat niet gezegd had met de poliepen was het weeeeer uitgesteld! Dus...kijk even wanneer...en anders even 'veilige' sex hebben.

Tot!

Xxx

Geplaatst

Ja, had gedacht nog pandan cake te hebben maar toch niet. Dus het is een cake met choco stukjes en choco galzuur geworden. Is wel in vorm blijven steken maar dat mag de pret niet drukken ;) volgens mij erg lekker! Hihi

Geplaatst

Lekker Lala mag ik alleen niet zoveel hebben nu ik aan het afvallen ben jammer he

Ik heb me nu toch ook weer wat mee gemaakt ik zit nog te janken en te trillen op de stoel.

Ik was vanmorgen even bij mijn vader om te vragen hoe het bij de arts was gegaan wil ik net om 11 uur weg rijden krijg ik de hond onder de auto. En het stomme is ik rij altijd achterwaarts de oprit op van mijn ouders maar nu toevallig niet omdta ik telefoon kreeg en het dus snel moest. Ik wou dus naar huis en wou de bocht maken maar de heb de hond niet gezien. Dat is een beestje van 13 jaar oud en die loopt wel vaker in de weg de laatste tijd maar ik zag hem niet omdat ik achteruit reed.

Gillen dat beest echt heel zielig mijn vader er direct bij hebben we snel mijn zusje gebeld die bij de dierenarts werkt en moesten onmiddelijk komen dus wij daar heen nu is hij verlamt aan de achterpoten en heeft hij een scheur in de buikwand. Nu gaan ze hem 24 uur in de gaten houden kijken hoe het gaat maar ik ben er bang voor dat ze hem moeten laten in slapen. Bah ik ben er helemaal naar van we hebben die hond al zolang en dit moest uiteraard mij wel weer overkomen echt ik word er gek van.

Geplaatst

Ach jee maris wat erg!!!Pfff ik schrik er ook van zeg en dat zit ik hier op de bank! Meis ik hoop zo dat ze nog wat voor jullie lieve kanjer kunnen betekenen!

Ga duimen voor je!!

Een hele dikke knuffel voor jou want die kun je nu wel heel goed gebruiken!

x

Geplaatst

dank je wel jullie zijn lieverd.

Eigenlijk dom van mezelf dat ik dit nu weer lees hihi want ik begin zo weer te huilen en ik had me net klaargemaakt om zo tegaan klootschieten even wat anders aan mijn hoofd.

Maar het gaat nog hetzelfde alleen heeft hij wel elke keer reflexen in zijn achterpootjes en dat had hij vanmorgen niet ook heeft hij wel gepoept alleen niet geplast en hij kwispelde ook wel iets, maar alles is nog kritiek. Hij komt bij de dierenarts op de kamer vannacht (is de baas van mijn zusje vandaar en iedereen is gek met die hond) en morgen is ze er zelf weer.

Maar goed ik blijf duimen op een goede afloop maar het ziet er niet heel positief uit en vooral ook omdat hij al 13 jaar is.

Fijne avond allemaal ik ga me even afreageren haha

Geplaatst

Maris,

Hij zal het nu zelf moeten doen. Ik hoop dat hij morgen jullie weer gek gaat maken! Aan gebrek aan aandacht en verzorging zal het niet liggen. Meid, wat vind ik dit erg zeg! Ik hoor ons eigen hondje nog janken vd pijn.

Ga lekker even je zinnen verzetten, we kunnen niks anders doen dan wachten. Go get them! Haha

:hugg:

Geplaatst

Hee Maris!

Als hij kwispelt poept en reflex had met zn achterpoot is er misschien nog hoop??

Hij zal vechtend de nacht door komen!

Gelukkig is hij in goede handen!Vind dat sowieso altijd super als dierenartsen de dieren die er echt heel slecht aan toe zijn s nachts mee naar huis nemen.

Zijn goede dierenartsen dan!!!!

Benieuwd hoe hij de nacht door komt!laat je het ons morgen ochtend weten??

Liefs Bianca.

Geplaatst

Maris,

Ik sluit me aan bij de woorden van Bianca.

Nogmaals heel veel sterkte!!

Ik duim voor je!

Bianca,

Hoe gaat het nu met je rug?

Geplaatst

Meiden even iets anders.

Klopt het dat jullie met zn drieen zouden gaan rijden zaterdag?

Pippe,wish en pleun??

Want Wellicht kunnen we met zn vijven rijden dat Maris en ik jullie kant op komen want volgens mij rijden we er praktisch langs!

Is net zo gezellig!Moet natuurlijk wel in de auto passen :P!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden