Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik wil ook de adressen!! Ben ook van de (kerst-)kaartjes ;-)

Dus toch maar een mailronde met alle adressen dan??

Maris..........het lijkt er dan inderdaad op dat t niet meer zo lang kan duren met je tante. Heel veel sterkte nog he? En kut voelen mag hoor! Is ook niet niks dit!

Dikke knuffel voor jou!!

xxx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou mijn tante is vanavond overleden.

Ze heeft de morfinespuit niet meer gehad omdat ze heel rustig lag en ze reageerde al nergens meer op en 3uur later was het afgelopen.

Ik heb mijn nicht nog niet gesproken maar ik bel haar zeker morgen al kan ik niks voor haar doen dan alleen steun geven.

Het is echt zo snel gegaan gisteren ochtend stond ze nog af te wassen en nu is ze er al niet meer ze raar hoe het kan lopen het is gewoon zo oneerlijk.

Meiden ik kruip er zo in want heb morgen nog een lange dag moet namelijk de bloemen voor de familie uitzoeken en namens de vriendinnen en misschien moeten we er nog wel heen.

Welterusten allemaal

Lala ik zal je morgen mijn adres wel geven

Geplaatst

Maris, veel sterkte! En...met bloemen uitzoeken doe jij de familie en je nicht een heel groot plezier, dus help je toch hoor! Gecondoleerd, en nogmaals veel sterkte.

Xxx

Geplaatst

Dank je wel dames jullie zijn schatten

We gaan zo om half 2 naar haar toe met de familie en daarna bloemen uitzoeken

Knuffel aan jullie allemaal

Geplaatst

Dank je wel Babeth

Jeetje wat is dat moeilijk maar goed ben blij geweest te zijn. Ze lag er erg mooi bij mijn nicht had haar opgemaakt gisteren en de kleren aangetrokken en ze lag er echt bij zoals mijn tante ook was.

Dinsdagavond gaan we nog even met de vriendinnen erheen en dan is woensdag de avondwake.

We zijn er net weer van een verjaardag bah echt niks aan maar goed nu hebben we het maar gehad.

Morgen ook nog weer een verjaardag van mijn gehandicapte schoonzus en dan is het weekend wel weer voorbij en wat voor een weekend jeetje.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Lieve, lieve Bianca,

meid, hoeveel leed kan een mens aan??? Dat staat nergens omschreven en er staat ook nergens hoe je hier mee om kan gaan......

Lieverd, kan op dit moment niet de juiste woorden vinden, die zijn er denk ik ook niet.

Natuurlijk wil ik jou heel heel veel sterkte toewensen dat weet je wel!

Dikke knuf!!!

Lieve maris,

gecontroleerd met dit grote verlies!

Wat is het 'snel' gegaan.

Je verstand zal aangeven dat het zo goed is voor je tante, geen pijn meer, geen strijdt meer hoeven leveren, maar emotioneel gezien wil je dit niet meemaken....

Lieve maris, heel veel sterkte en ik denk aan je!!!

Andere meiden, sorry dat ik niet reageer naar jullie denk ook aan jullie maar met mn telefoon gaat het niet prettig typen

hier alles prima

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish en Babeth

Het is rustig hier dames

Heb zelf ook niet veel tijd en zin gehad om te reageren hoor

Wish wat een super mooi kaartje wat je stuurde echt mooi hoor

Hoe gaat het met je meisje?

Bianca dikke knuffel hopelijk trek je het een beetje

Lala hoe gaat het met jou en je hummeltje?

Pippe hoe is het met jullie?

Zijn jullie al wat verder?

Pleun en Kimmie hoe is het jullie kanjers?

Babeth hoe is het met jou meisje?

Hier gaat het redelijk morgen ga ik voor het laatst naar mijn tante en woensdag de avondwake.

Verder heb ik door alle stress erg veel last van de rug waardoor ik raar begin te lopen dus ik ben blij dat ik morgen weer fysio heb en morgen middag moet ik naar de reumaverpleegkundige kijken wat die te vertellen heeft ik weet niet zo goed wat ik daar van kan verwachten maar dat zien we morgen wel ik kan in elk geval al mijn vragen stellen.

vanavond maar eens lekker rustig op de bank hihi is de enige avond dat het kan deze week want het weekend is het kermis bij mijn ouders en dat is traditie om het hele weekend de kroeg in te gaan en nu hebben wij besloten om het maar gewoon te doen ondanks mijn tante want zij was er zelf ook altijd te vinden dus we gaan proberen er een mooi feestje van te maken met een randje.

Fijne avond dames

Geplaatst

Meiden,

Als eerste dank je wel voor de leuke reacties op het geboortekaartje!

Maris,

Voor de laatste keer je tante kunnen zien zal zeker een erg emotioneel moment gaan worden.

Heel veel sterkte!

En morgen ook naar de reumaverplk. Je zal zeker veel te vragen hebben. Hoop dat dit meer duidelijkheid voor je zal scheppen!

Natuurlijk zal het dit weekend een feestje gaan worden met een randje, maar wel goed dat jullie gaan.

Als het niet bevalt kun je alsnog weg gaan.

Bianca,(toppertje)

Je hebt neem ik aan mijn pb ontvangen.

Ben nog steeds beduusd van je bericht....

Jij staat ook altijd, maar dan ook altijd voor een ander klaar dus ik hoop dat je nu steun terug krijgt van diegene waar jij ook steun aan hebt gegeven.

Lieve Bianca, ik denk aan je!

Pippe,

Ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat.

Babeth,

Hoe gaat het met jullie?

Hier in huis gaat het goed. Morgen voor de laatste dag (halve dag) kraamzorg.

Zal toch anders zijn/gaan als er geen kraamzorg meer in huis is.

Lichamelijk gezien herstel ik goed. Natuurlijk voel ik nog wel een beurs gevoel waar de knip is gezet en is de wond aan het genezen en dit heeft tijd nodig, maar het gaat gestaag.

Omdat Mijke ongeveer elke 3 uur bv krijgt vind ik de dagen heel snel voorbij gaan.

Ik ga zo afsluiten omdat ze haarzelf rond 22.45uur weer zal melden voor een volgende voeding.

Geplaatst

José, wat ontzettend aardig van je om hier een bericht over te posten.

(ik had hier eerlijk gezegd niet meer aan gedacht, sorry sorry!!!)

Pippe en Lena,

Ook ik ben op dit moment even stil.....

Hele dikke knuffel en sterkte!

Geplaatst

Dankje wel lieve meiden.

Het is echt een klote tijd op het moment. Vertrouwen is naar een nul punt gedaald momenteel.

Bianca, voor jou ook een héle dikke knuffel. Lief dat je aan me denkt.

Geplaatst

Hee lieverds!

Pippe, Lena..........alsnog een dikke knuffel van mij. Sorry dat ik er gisteren niet was of aan gedacht heb.

:hugs2:

Maris, zeker dat feestje vieren hoor! Al is het met dubbele gevoelens........... Maar: vier het leven!!

En veel sterkte vanavond bij de avondwake.

Wish: volgens mij had ik t nog niet gezegd: maar wat een leuk kaartje!! Super!!

Hier even een paar dagen van bezinning gehad. Alles is goed (denk ik) met frummel en mij. Maar ik kreeg maandag te horen dat mijn contract beëindigd gaat worden. Dat zal met een lading geld moeten zijn, want ik ben 9 jaar in dienst, én zwanger. Dus er moet een goede regeling komen. Ik hoor morgen wanneer ik niet meer op kantoor hoef te komen, en kan dus de rest van de tijd thuis doorbrengen. Daarnaast zou ik al meteen een andere baan mogen beginnen. Het is dus niet zo heel erg, denk ik.

Ik vermoed zelfs dat de (web-)shop er eerder komt dan gedacht.

Zuur omdat ik liever zelf de beslissing om te stoppen had genomen, minder zuur omdat die beslissing er toch wel aan zat te komen. Timing kon beter, kon slechter. Financieel kon beter, kon slechter...........Ach, al met al vele dubbele gevoelens. Maar we komen er wel! Daar ben ik van overtuigd. ;-)

Tot zover even. Het werk loopt gewoon door, dus moet nog even ;-)

xx

Geplaatst

Jeetje Lala had je nog geen vast contract dan na 9 jaar?

Want ze mogen je inderdaad nu niet ontslaan dat mag zeker niet eerder als na jou verlof volgend jaar en dan nog met een hele duidelijke reden.

Maar goed gelukkig heb je misschien wel wee ander werk, maar zuur is het wel als ze die beslissing voor jou nemen.

Meid sterkte en hopelijk heb je snel weer ander werk.

Geplaatst

Hee Maris,

tuurlijk had ik een vaste aanstelling! Vandaar ook dat het ze geld gaat kosten. En je hebt gelijk, het mag niet voor t einde van mn verlof volgend jaar, dus dat wordt....even rekenen...Niet vóór 25 juni 2012.

Dat zijn dus 8 maanden zowiezo salaris, en dan nog (even kort door de bocht) minstens 9 maanden salaris erbij. Dus minstens 1,5 jaar salaris plus ww (ontslag niet mijn schuld). Och....als ik daarvoor vanaf december of januari thuis mag zitten.......... (en mag solliciteren en een andere baan aannemen...)

Zoals ik al zei: best dubbel ;-)

Maar bij de pakken neerzitten doen we niet. Dus....mocht iemand leuk werk weten voor mij?? hahaha

Nee, ik ga vanaf volgende week wel de vacature sites afstruinen. Voorlopig even mn "normale" werk en dingetjes en dan vanaf volgende week de pas erin! (Ofzo)

Geplaatst

Oh zo Ik snapte het al niet dat dat allemaal zomaar kon maar gelukkig ben je wel goed op de hoogte wat wel ene niet mag

Laat je niet zomaar ergens mee afschepen want dit is gewoon belachelijk natuurlijk

Succes meid

Geplaatst

Dank je wel.

Laat me zeker niet zomaar afschepen hoor!

En ik hoor morgen wel tot wanneer ze me willen misbruiken. hahaha. Ach ik kom mn tijd wel om, hier op kantoor hoor!

Dat heet: als er mensen zijn. Af en toe is t echt remy alleen op de wereld hier. Maar goed, als dat nog eens is, dan doe ik dat wel van huis uit dan.

Ik ga niet in mn uppie hier meer zitten. Niet nu zeg maar.

;-)

Maar goed, ik maak me niet druk hoor. Dit komt wel helemaal in orde, ik weet t zeker!

Krijg overigens nog geld mee om t contract te laten checken bij een advocaat ofzo, dus, we gaan er met zn allen uitkomen.

En tot die tijd maak ik me dus écht niet meer druk. :D

Hee, veel sterkte jij straks he?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden