Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala,

Wat leuk dat Peet mee gaat naar de 9 mdn beurs.

Weet niet of dat ik mijn man hiermee naar toe zou krijgen. Haha!

Fijn dat Jay aan papa en mama laat merken dat hij goed aan het groeien is en wat rond tuimelt in je buik.

Die hobbels worden straks hele bulten die je aan de buitenkant van je buik kan gaan zien.

Het is leuk om dit te filmen. (heb ik te weinig gedaan)

De meesten voelen inderdaad een te lage suiker.

Helpt het als je een paar glazen water zou drinken of wat doe je dan?

Mijke heeft haarzelf kranig gedragen.

Ze heeft ongeveer 1 min gehuild, denk zelfs nog korter.

Heb haar bovenbeentjes gemasseerd. Ze is om 15.00u naar bed gegaan en ligt nu nog te slapen.

Hoop dat als ze wakker wordt haar beentjes niet zeer gaan doen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijke is al een grote meid aan t worden. Gaat t af en toe niet (te) snel wish?

Hoop dat ze inderdaad geen last krijgt vd spuit.

Je kunt weinig doen als de suiker te hoog zit. Suiker verbranden helpt wel, dus intensief sporten. Maar dat is nu niet aan de orde. Kan wel een rondje gaan lopen maar dat heeft weinig impact. Het is eigenlijk vooral opletten wat je eet. Maar goed, weinig tot geen koolhydraten is denk ik ook niet goed voor frumm. :S

Ach, we zien wel. Misschien dat ik inderdaad op dieet gezet wordt maar dat hoor ik vast nog wel.

Heb weer wat af voor de kleine man: 336e79a4.jpg

Je kan em inderdaad al zien bewegen. Zal kijken dat als ie t overdag een keertje doet ik de camera erop zet. Goed idee!

Geplaatst

Lala,

Leuke spencer!

Kan je zeggen dat je misschien dan wel een poosje kan zitten met de camera op je toeter.

Bij mij leek het net of dat Mijke het in de gaten had en stopte dan met bewegen, terwijl ik de camera binnen handbereik had gelegd als ik ging rusten.

Dit doet ze nu nog, is ze aan het kletsen, pak ik de camera gaat ze ernaar kijken en stopt met brabbelen. Haha!

Geplaatst

Maris,

Het zou niet zo leuk zijn als je weer aan zou komen van de hormonen.

Maar je weet dan wel waar het van komt.

Jij zelf doet super goed je best om op je eten/drinken/beweging te letten dus daar zal het echt niet aan liggen.

Hou je haaks meid!

Geplaatst

Dank je ja ik let over het algemeen wel heel goed op dus daar zal het niet aan liggen maar ach het is voor een goed doel denk ik dan maar.

Ja en de schoonvader van mijn vriendin heb ik geloof ik 2 keer gezien in mijn leven dus ik vind het voornamelijk voor hen heel erg maar gelukkig staat dit zover van mij af dat ik het er veel minder moeilijk mee heb als met mijn tante in oktober.

Lala leuke spencer nu weet ik waar ik moet zijn als mijn oma niet meer kan breien haha

Ik heb dat vroeger op school wel gedaan maar ik zou niet meer weten hoe het moet.

Verder gaat het hier wel goed heb vandaag een bloeding gehad en wist eigenlijk nuet zo goed waar dat vandaan kon komen omdat ik dat nog nooit gehad heb ook niet buiten de behandelingen om, maar het zh zei dat het geen kwaad kon en dat het bms nog tijd genoeg had om dikker te worden.

Maar goed ik ben er zelf nog niet gerust op dus als het aan blijft houden bel ik morgen weer en wil ik morgen of maandag een echo misschien heel panisch van mij maar ik wil het zeker weten.

Ik zal eens om gaan kleden want het zo een gesprek met een gezin voor eventueel oppaswerk erbij dus kijken wat dat wordt.

Fijne avond

Geplaatst

Oh ja Lala wanneer ga je naar de beurs dan?

Ik ga de 25ste met mijn vriendin/nicht en we gaan in principe voor de huishoudbeurs maar het ligt eraan hoe ik mij voel en als ik het op dat moment niet erg vind om te gaan gaan we ook naar de 9maanden beurs maar dta laat ze aan mij over, zij heeft wel een dochtertje maar begrijpt het ook als ik niet wil.

Het is dan wel onze test week dus vandaar, vorig jaar ben ik er wel geweest en ik vond het niet makkelijk om daar te lopen maar het was wel te doen, maar laten we hopen dat ik dan heeeeeel veel info kan inslaan haha

Geplaatst

Haha, ik hoop met je mee!

We gaan op papadag, denk ik. De 22ste. Scheelt toch weer n kaartje ;)

En ik snap je hoor. T is dat ik nog maar drie maandjes oef anders had t voor mij ook niet gehoeven. Maar nu is t wel handig denk ik.

Voor de laatste dingetjes en misschien een draagoek. ;)

Xx

Geplaatst

Maris,

Hoe is het gesprek gegaan en wat vond je van het gezin?

Toen ik bij GG onder behandeling was moest ik tijdens de menstruatie een echo en hierna beginnen met de Gonal.

Dat is dus ongeveer hetzelfde als jij nu hebt.

Maar kan me wel voorstellen dat je weer contact met het zkh op neemt om het één en ander duidelijk te krijgen.

Het is niet niks en het kost allemaal erg veel energie en dan wil je voor de volle 200% duidelijkheid en weten wat er met je lichaam gebeurd.

Succes!

Mijke is om 18.40u wakker geworden en heb haar net om 20.40u naar bed gebracht.

Ze heeft af en toe kort gehuild, ze voelde niet warm aan dus heb haar niet meer getempt.

Ons lief klein schatje is zonder te huilen vrijwel meteen gaan slapen.

Geplaatst

Wat een knapperd is die lieve Mijke toch.

Ik kan niet wachten om haar zondag dan eindelijk te zien net als Levi en om Stan weer te zien.

Het gesprek ging heel goed heb nog nooit zo'n lang gesprek gehad haha was er om half 8 ongeveer en ben om half 10 weer weg gereden. Ook hele leuke kindjes dat jochie is echt een schatje haha en dan ben ik al verkocht he.

Nee ik heb een fijn gesprek gehad en we zouden er nu allebei even over nadenken en dan moesten we het maar laten weten aan het gastouderbureau maar om mij kan het wel doorgaan ik vind het helemaal leuk en dan hoef ik alleen de vrijdag nog maar de thuiszorg te doen en heb ik van maandag t/m donderdag oppaswerk precies zoals ik het wou.

En daar komt bij dat als ik dat oppaswerk erbij ga doen ik veel meer eraan verdien dan wanneer ik het zo houd als nu dus die keuze is nog wel een keer gemaakt haha

Ik ga maar eens mijn bedje in moet morgen weer vroeg op naar de dietist kijken wat eraf is.

Geplaatst

hallo allemaal

sorry voor het weinige reageren maar wij zaten tot vanmorgen 10 uur in centerpaks het meerdal met opa en oma en tane en oom een nichtje

mn schoonmoeder werd woensdag 60 en dat moest gevierd worden he

maar we zijn er weer

dus effe resume voor zondag

volgens mij gaan we met de volgende mensen

pleun en stan

wish en mijke

lala

maris

kim en levi

mis of vergeet ik nog iemand?

want pippe en bianca en babeth konden niet had ik begrepen

@ maris hoe gaat het me het spuiten valt t mee?

@ wish ik ben zooooooooo benieuwd naar mijke , zo te horen gaat het prima met haar

@ lala ja ik wil zoals je weet wel zuurvlees maar daar hadden we t al over gehad he

@ kim ik ben ook echt supen benieuwd naar levi en om te zien hoe de 2 mannetjes elkaar vinden

ik ga nu al mn zooi maar eens opruimen , wat sjouw je toch een hoop mee naar zo'n huisje he

heb alleen al 2 zakken met handoeken die gewassen moeten worden want iedere dag zwemmen met zn alle vreet handoeken

Geplaatst

Hshaha...jup, elke dag zwemmen vreet handdoeken! Succes! Volgens mij gaat de was hier dit weekend wel meevallen.

Zuurvlees komt eraan! Ik ga peter uit zn bed halen en dan effe snel zuurvlees halen. Peer vind middagdutjes ook fijn ;)

Zie jullie zondag! Heb er zin in!

Xx

Geplaatst

Pleun,

Zag net de foto's op hyves.

Wat een prachtige kinders!

Enne, die ene foto vind ik erg leuk. Een opgeschoten knul bij papa op schoot. (of heb ik dit nu verkeerd?)

Lala,

Moet toch wel lachen om Peer (volgens mij heb ik een keer Peet geschreven, oeps...) dat ook hij het fijn vindt om een middagdutje te doen.

Wie niet? Haha!

Maris,

Super dat het van beide kanten klikte!

Weet je maandag of het door zal gaan?

Hoe was het bij de dietist?

Wij hebben ook zin in zondag!

Geplaatst

Peet, peer, peter, piet, pierre...hij luistert naar veel, dus maakt niet uit.HihijiPeer is dus nu zuurvlees halen voor je pleun! En voor ons.Ik heb net de boel gedweild hier en kom nu niet meer van de stoel af. Ga zelf ook maar even plat. Vanavond bezoek. Geen zin in maar ik krijg er een schommelstoel van. Voor bij ons of frummel op de kamer.Fijn voor voeden, denk ik dan.Okay, fijne avond allemaal! Geniet van the voice, kan t helaas niet kijken, zie bezoek hierboven, enne....voor te geval we elkaar niet meer spreken: tot zondag!Xx

Geplaatst

Haha Pleun ik moest ook wle lachen om die foto haha en dat voor een volwassen kerel hihi.

Ja het spuiten valt me reuze mee dit keer ik heb een paar opvliegers gehad en ben iets meer moe dan anders ja en ik heb hoofdpijn maar dat komt voornamelijk door de holteontstekingen wat ik heb en niet vanaf kom. Ik heb daar nu 2 kuren voor gehad en vanmorgen ben ik were geweest bij de ha en nu heb ik net een foto laten maken van de holtes en heb een neusspray gekregen. Hij wou mij eigenlijk aan de prednison zetten maar dat wil niet ivm de behandeling hij wist ook niet zeker of dat werking daar op had dus dan maar verkouden.

Maar het si wel heel lastig.

Bij de dietist was ik weer 3kg kwijt dus we zijn helemaal tevreden.

Wish ik weet niet wanneer ik te horen krijg of het door gaat met het oppassen ik heb doorgegeven dat het van mijn kant door kan gaan maar nu moeten zij nog laten weten maar dat zal niet heel lang duren want zij hebben er snel een nodig dus maandag weet ik dat wel.

Kimmie heb jij mijn mailtje gehad?

Lala ik vind dat soms ook best lekker even dutten 's middags maar mijn vriend is geen slaperd die heeft aan een paar uurtjes 's nachts genoeg en verder is hij nooit moe heerlijk lijkt me dat nooit moe zijn haha ik ben dat altijd maar dat heeft dat were te maken met de fibromyalgie

Geplaatst

Lala we waren tegelijk aan het typen leuk een schommelstoel dat vind ik altijd heel mooi.

Wij gaan ook de voice kijken ik vind Chris toch wel echt de beste eraf haha en ben benieuwd naar het duet wat hij gaat zingen met zijn zus vanavond

Iedereen een fijne avond en sowieso tot zondag

Geplaatst

Hier ook een chris fan!

Ben ook benieuwd, daarom baal ik ervan dat ik niet kan kijken. En heb gern idee hoe de hd recorder werkt. Hebben em al vier jaar maar nog nooit gebruikt om op te nemen :S

Geplaatst

Haha Lala dan word het tijd dat je je erin verdiept hihi en anders heb je geen programma gemist op de tv, wij wel dus ik mis niks meer tegenwoordig haha of ik neem het op of ik kijk op uitzending gemist, maar vanavond zijn we lekker thuis waren we allebei wel blij mee hihi

En nu hoorde ik net dat we morgen niet hoeven op te passen op mijn schoonzusje dus morgen kunnen we er ook lekker op tijd in vooral omdat ik zondag ookm heel op tijd naar Utrecht ga zodat ik eerst even thee kan drinken met mijn oma voor ik jullie tref.

Geplaatst

Heee, wat goed!

Hier vandaag nog druk, had gehoopt op een rustige zaterdag...jammer dan.

Ben om twee uur naar t logeerbed verhuisd, de woefs waren me uit bed aan t duwen en t is makkelijker om zelf te verhuizen dan twee staffies van bed af te krijgen midden in de nacht.

Heb elk uur gehoord, behalve zes uur, en ben opgestaan om de honden eten te geven.

Vraagt peer of ik in bed geplast heb. Uhm....nou...nee.

Waterbed is lek :S

Nu kijken of we ergens een losse zak kunnen krijgen. Ombouw is nog goed. En dus een hele lading aan was. Dekbedden (winterdeel lag er ook al op), tijk en overtrek: zeiknat op 1 plek.

Eerst maar het watermatras leeglaten lopen....

Morgen of straks het vervolg...

Geplaatst

Bedrijf gevonden met een reparatie afdeling. Eens kijken of t gemaakt kan worden, zoniet, dan wordt t weer een dure grap.... Pff...

Ben toch blij dat we een spaarpotje hebben.

Geplaatst

Sorry Lala, moet toch wel lachen dat Peer aan jou vraagt of dat je in bed hebt geplast.

Zal zeker een duur grapje worden, denk dat reperatie of een nieuwe zak beide duur zal zijn.

In ieder geval succes ermee en ik hoop dat het vandaag nog wel opgelost wordt.

TVOH vinden mijn man en ik niet zo geweldig om naar te kijken.

Heb Pirates of the caribbean gekeken en tussendoor wel zitten zappen naar rtl4 om toch een beetje op de hoogte te blijven wie er zou gaan winnen.

Toen ik zag dat Iris en Chris overbleven vond ik het wel spannend worden, omdat ik ze beide goed vind.

Hoopte wel al dat hun samen in de finale zouden staan.

Ik ga zo naar de kapper. Kan ik me morgen op mijn opperbest aan jullie laten zien. Haha!

Geplaatst

Haha Lala doe je dat vaker ofzo omdat hij dat vraagt hihi nee geintje.

Dta is minder dat hij kapot is ik ben wat dat betreft blij dat wij voor een boxspring hebben gekozen en niet voor een waterbed en nu wil ik ook niet meer anders.

Wish veel plezier bij de kapper ik vind dat altijd heerlijk maar ik ben net 1,5 week geleden geweest haha tegelijk met de hond hihi.

Ik zal eens wat gaan doen in huis maar heb er nog weinig zin in maar ja het moet gebeuren he morgen ben ik er ook al niet en ik moet de hele week werken dus het moet.

Fijne dag verder nog en tot morgen ik heb er in elk geval zin in ook al zijn we nog maar met een paar over.

Oh ja Pleun heb je mijn mailtje gehad?

Het gaat alleen om de heenweg de terugweg haalt mijn moeder mij in ene op, maar ik moet toch uiterlijk 4 uur weg maar daar sms ik morgen met mijn moeder wel over.

Geplaatst

Dank je wel pippe!

Ik ga je mailen!

Waterbed gerepareerd voor €75,-

Volgende x kan ie nog wel gemaakt worden maar moet er toch waarsxhijnlijk een nieuw matras komen. Ergens tussen 300 en 400 euro tegen die tijd. Beter dan n heel nieuw bed. Maar goed, voorlopig kunnen we weer verder. Waterbed is trouwens al een 10 jaar oud en heeft al 3 verhuizingen meegemaakt. Een ikea bed redt dt niet eens ;)

Pleun, stuur me morgen tegen 9 uur nog even een berichtje dat ik t zuurvlees noet moet vergeten mee te nemen. Heb zelf wel een spiekbriefje gemaakt maar tja....zwanger he? Ik vergeet nogal eens wat. Hihihi

Ga lekker op tijd naar bed vandaag, hoop ik dan. Kunnen t bed trouwens al weer gebruiken. Valt me hard mee.

Tot morgen dames!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden