Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou alles was weer dik in orde haha ben zo blij weer jammer genoeg was het apparaat niet heel geweldig omdat ze die eigenlijk alleen voor fm gebruiken maar ach het hartje was te zien en het zag er perfect uit.

Het is nu 1,6mm lang dus het dubbele van vorige week en ze zei dat ik precies 8w en 1 dag was dus klopt precies.

wel heel erg apart want dit was de afsluiting in de ivfkliniek en ga je echt over naar een gyn en vlos zo apart na al die jaren, maar goed dat zullen jullie ook wel gehad hebben.

Ik vroeg ook nog of dat de kans nu wel kleiner word dat het mis gaat voor de 12 weken en ze zei dat het altijd mis kan gaan, maar dat alles er echt perfect uitzag dus ze zag zo geen reden dat het nu nog mis zou gaan de kans werd wel echt heel veel kleiner daarop.

Daarna ben ik gaan werken want moest voor het laatst voor de thuiszorg werken en die vrouw was zo lief ze had een heel lief rompertje en een heel lief knuffeltje voor aan de maxicosi gehaald echt zo lief.

Daarna ben ik even lekker de stad in gegaan een uurtje en heb een heel leuk jurkje, bolerootje en spijkerbroek gekocht voor nog geen €30 dus ben helemaal blij voor die bedragen wil ik wel positiemode kopen haha voordeel van laatste opruiming

Lala doe je wel rustig aan die kaartjes komen vanzelf wel denk eerst even aan jezelf en je ventje.

Wish ach zolang ze zelf nog heel goed te pas is zou ik me ook niet druk maken ze groeit toch en dat is goed.

Zo dat was het wel weer ik ga even eten en wachten op de monteur van de kpn die komen alles anders aansluiten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Yes, een super echo gehad!!

Ben echt zo blij voor jullie, leef zo met jullie mee!

Zag dat je het bekend hebt gemaakt voor iedereen, fijn, dan kan ik vanaf nu via Fb aan je vragen hoe het met je gaat. ;)

Ik ga knakworstjes warm maken voor mijn man en mezelf.

Mijn man werkt vandaag vanuit huis, vandaar dat hij er is.

Mijke ligt nu een half uurtje in bed en zal nog wel een half uurtje blijven liggen, dus even een hapje eten.

Het zonnetje breekt op dit moment door, dus vanmiddag even een wandeling maken.

Mijn schoonmoeder komt op bezoek, had haar gisteren gevraagd of dat ze op bezoek wou komen.

Kan ze straks de fles geven, vind ik leuk voor haar. Dan kolf ik wel, vind ik geen probleem.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Dank je ja ik dacht onze omgeving weet iedereen het eigenlijk al wel dus waarom niet op facebook.

Het voelt goed en de gyn zei ook dat het er echt perfet uitzag dus hou ik me daar aan vast.

Wel heel erg leuk al die reacties haha

Eet smakelijk knakworstjes zijn altijd lekker ik heb het maar bij een soepje gehouden en een boterham en voor vanavond moet ik nog even kijken zal vast iets makkelijks worden.

Geplaatst

Lala en Peter,

Wat een onzettend prachtig geboortekaartje voor jullie kanjer Matt!!!

Dank jullie wel hiervoor.

Ik denk elke dag aan jullie en blijf duimen draaien!

Pippe,

Mijn complimenten! Super gedaan! :clap2:

Geplaatst

Lala en Peter, bedankt voor het mooie , lieve kaartje, mooie woorden! Pippe wat mooi gedaan en wat leuk dat het jouw ontwerp is, top!!

Pleun sterkte alvast !! Komt nu wel dichtbij!

Wish fijn dat het met zwikje zo heerlijk gast, inmiddels weer fit!

Maris jullie hebben weer een mooie echo gehad , mooi oh, en al weer 8 weken, hoop dat de misselijkheid straks wat zal afnemen.

Lala hoe gaat het lieverd?

Geplaatst

Haha babeth, zwikje maakt het best.

Nu alleen nog die snottebellen weg en ze is helemaal fit.

Volgens mij krijgt ze onder een tandje er zit een wit puntje, bijt op alles en kwijlt veel.

Geplaatst

haha Wish, erg fijn die Ipad die de eigen woorden gaat verzinnen.....

Grappig als ze inderdaad doorkomen bij Mijke, bij Imke waren er ineens 2 met 4 maanden en 3 weken, wat een timing!!!Bij Imke zijn er boven ook inmiddels 2 door gekomen e het lijkt dat ze daar meer last van heeft.

Maris jij hebt inderdaad lekker geshopt, niet verkeer zo! en wat leuk dat jullie het nieuws ook op FB vermeld hebben, hartverwarmend die reacties.

Lieve Pippe hoe gaat het met jou, jullie??

Lala, hoe voel je je, gaat het herstel van de ks een beetje voorspoedig?

en het kangarooen, dat moet wel echt heerlijk zijn nietwaar?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi lady's,

Vanmiddag een super leuke dag gehad!

Bijna iedereen van het oktober topic was aanwezig, echt geweldig!

Babeth,

Ben benieuwd of het een tandje is wat ik onderin het tandvlees zie. Het voelt niet hard aan, maar er zit nog steeds een klein wit puntje. Wachten het maar rustig af.

Ineens 2 tandjes doorgekomen, dat schiet dan wel op. haha!

Maris,

Hoe gaat het met jou en het groter groeiende wondertje?

Is je vriend je/jullie nog steeds aan het verwennen?

Lala,

Gaat het weer een beetje beter met je? Nog last van de wond van de ks?

Hoeveel weegt Matt nu en zijn er nog gesprekken met de arts geweest?

Geplaatst

Hoi hoi ben ik weer een keer haha

Babeth dank je ja hee erg ontroerend al die reacties van de mensen op facebook.

Zo blijkt maar weer hoeveel mensen er al die jaren wel niet mee geleefd hebben.

Wish Oh de tandjes ja die komen vanzelf hopelijk heeft ze er niet teveel last van

Met mij gaat het wel goed ik was vanmorgen wederom aan het vertellen dat ik sinds woensdag alles al binnen gehouden had en hup een half uur later kwam het ontbijt er weer uit dus ik zeg niks meer haha maar goed als het daar bij blijft vind ik het niet zo erg ben namelijk lang niet meer zo misselijk als ik geweest ben. Al weet ik dat dat echt nog wel terug kan komen maar zoals het nu gaat is het echt wel goed te doen.

Verder natuurlijk heel erg moe nog maar ja ook niks aan te doen en vind ik ook niet erg hoort erbij.

Lala hoe gata het met jou en Matt?

En hoe is het met de rest?

Ik ga zo even een kopje thee drinken bij mijn moeder en zus mijn zus is namelijk jarig en is wel zo leuk als ik even langs kom.

Zaterdag waren we trouwens op kraamvisite en ik wer er wel een beetje onzeker van want zij waren zo negatief en bah was er eigenlijk wel klaar mee ze vonden dat ik het beter een beetje stil kon houden tot ik de 16 weken gehad had dan was er minder kan dat het mis zou gaan dan nu. Dat had zij ook gedaan en toen voelde zij zich iets veiliger, aan haar is ook meerdere keren tijdens de echo's gevraagd of ze wel blij was met de zwangerschap door de gyn echt zo raar.

Nou ik zeg het is mijn lichaam en ons kindje en we bepalen zelf wel of wel het zeggen of niet we weten zelf ook wel dat het alle kanten nog op kan gaan maar alles zag er weer perfect uit en dara wil ik mij aan vast houden en niet de hele tijd van dat negatieve het voelt voor mij nu goed.

Maar goed ze vond het ook onzin als ik vlos en gyn wou als dat kon daar wer zij alleen maar onzeker van.

Dus ik zei al daar hoef ik tijdens mijn zwangerschap ook niet meer heen.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Medusa,

Heel veel succes vandaag.

Jullie gaan dan eindelijk jullie wondertje zien en in de armen sluiten!

Dit is zo'n speciaal moment!

Dat de ks voorspoedig mag verlopen.

Maris,

Nou ja zeg, wat een opmerking.

Niet onzeker worden hierdoor hoor. Je hebt een juiste reactie gegeven.

Is zij dan een ijskoningin? Als de gyn dit vraagt zal je geen emotie tonen of hoe moet ik dit zien?

Geplaatst

Medusa ook van mij nogmaals heel vee succes maar ik gok dat je je wonder al in de armen hebt hihi geniet ervan

Wish ja zij kan geoof ik totaal geen emoties tonen ik weet het niet maar ze moeten het zelf maar weten ik wil alleen niet zo door de zwangerschap heen ik ga niet vanaf week 16 pas genieten ik doe dat al vanaf de positieve test haha

Geplaatst

Hoi dames

Hoe is het met jullie?

Hier gaat het redelijk goed alles is nog binnen gebleven tot nu toe haha dus we wachten af.

Ben wel wat missleijk maar lang niet meer zoals het geweest is.

Ben wel een beetje geschrokken van Huisje boompje beestje in het sept/okt topic want bij haar was het hartje met 9w en 1 dag gestopt en dat ben ik vrijdag dus ik word daar wel wat onzeker van maar goed we wachten af tot maandag dan mogen we weer kijken.

Hoe hadden jullei dat trouwens met jullie haar merkten jullie ook dat dat voller werd want het kan aan mij liggen maar het lijkt echt voller kreeg ook al complimenten dat het zo leuk vol zat haha

Fijne dag allemaal ik zla zo eens naar de brievenbus lopen

Geplaatst

hee maris

ja ik had dat ook met dat haar , heb ik de hele zwangerschap gehad maar 3 weken na de bevalling viel het met bossen tegelijk uit

dacht echt dat ik kaal werd . maar met wat extra vitamines en mineralen groeide het snel weer terug .maar tijdens de zwangerschap was t wel leuk

fijn dat je je maag ed iets meer onder controle hebt . en natuurlijk ben je wat angstig maar dat blijf je je hele zwangerschap .laat je er niet te erg door vangen want dan kun je haast niet genieten he

medusa en partner gefeliciteerd met R.olf geniet er van

Geplaatst

Maris,

Bah, wat een ontzettend naar bericht van huisjeboompjebeestje....

Ook ik kreeg een flinke volle bos en mijn haar werd droger.

Nu is het echt heel irritant.

Heb zo'n mega haaruitval dat ik er letterlijk en figuurlijk kriebelig van word.

Ik kan zo het sprookje van Hans en Grietje na gaan doen, heb geen broodkruimels of steentjes nodig. Volg het harig pad hahahaha.....

Dit is volgens mij nu een 1,5 maand bezig en er lijkt nog geen einde aan te komen.

Durf ze niet meer los te laten hangen, dan zit heel mijn rug onder de haren.

Geplaatst

Haha het is dus niet mijn verbeelding en ach dat uitvallen hoort erbij denk ik dan maar ik zal nu nog even extra genieten van de volle bos haar

Geplaatst

Hoi dames

Lala ik was even benieuwd hoe het met jullie is?

Hopelijk gaat alles goed

Ik heb nog even weer een vraagje (haha ben ik weer) voor de dames met bekken klachten onder ons.

Ik heb bij het lopen best wel pijn in en rond mijn rechter heup met uitstraling naar het been zou dat de eerste symptomen van bekkenklachten kunnen zijn.

Mijn fysio zegt dat het bandenpijn maar zo voelt het niet want die voel ik wel bij het niezen en neus snuiten en dat voelt echt heel anders.

Ik zal dit volgende week ook bij de vlos navragen maar ben een beetje bang dat het dus nu al gaat beginnen.

Hoe gaat het met de rest allemaal?

Geplaatst

Ai Maris, ik ga voor je duimen dat het geen bekkenklachten zijn. Maar een klacht van tijdelijke aard die zo ineens weer weg zal gaan.

Bekkenproblematiek is not funny!

Succes!

Lala, (of Peter)

Zal morgen weer eens naar de site gaan waar jullie foto's plaatsen.

Hoe gaat het met Matt en mat jullie?

Dames,

wij gaan slapen, een keer vroeg onder ons warme dekbed

Geplaatst

Nee ik hoop het ook niet maar ben er wel bang voor want heb er ook al last van met het liggen 's nachts

Bah en gister dacht ik yes het is mooi allemaal binnen gebleven de hele dag lig ik net in bed en ja hoor moest ik weer rennen bah heb het wel even gehad met het misselijk zijn en het overgeven maar ja wat doe je eraan het hoort erbij zeggen ze hopelijk zijn de komende 3 weken snel voorbij en word het minder.

Maar goed wel morgen alweer 9 weken hihi

Geplaatst

hoi dames, even snel een update :

Goed nieuws: mannetje ligt in n normaal bed en op n 'normale' afdeling. Hopen dat donderdag een goede echo geeft, zo ja, dan gaan ze ans aanleren n katheter te plaatsen en mag mannetje naar huis.

Gisteren nieuwe foto's geplaatst.

Ans mag straks meekijken/helpen voor kereltje gaat voor t eerst in bad :-)

Peter

Geplaatst

Hoi Papa Peter,

Super dat je een positief bericht kan plaatsen!!!

Dat zal je zeker wel goed doen.

Hopen dat de echo donderdag ook positief zal zijn.

Wat ga ik hier ontzettend hard voor duimen!

Lijkt me wel spannend om te leren hoe je de katheter van Matt moet verzorgen.

Maar dat komt vast wel goed met 2 toppertjes als ouders!

Leuk, leuk, Matt gaat dus voor de eerste keer in bad.

Ben benieuwd wat hij ervan vindt en ook hoe papa en mama dit ervaren.

Veel spetterplezier!

Maris,

Jee, morgen 9 weken!!!!

JOEPIE!!

Meid, wat hoop ik ook dat die misselijkheid en braken snel weg zal zijn.

Geplaatst

Mama meldt zich ook weer even :-)

Mannetje vond t washandje maar niks!! Maar t warme water om in te badderen was fijn!!!! Alleen zn hand op de koude badwand daar schrok ie van. Al met al vond hij t wel lekker en als t aan hem had gelegen had ie langer in bad gezeten.

Maar vandaag ook voor t eerst n broekje aan.

Moeten inderdaad leren katheteriseren en zn bloeddruk is onder controle met medicijnen. Nu nog n eigen kamer en n goede echo morgen. Dan moet kereltje nog goed gaan drinken zodat hij snel wat aankomt en dan mag hij mee naar huis.

Meneer prefereerd (gekolfde) borstvoeding boven kv. Een kv flesje drinkt hij niet leeg en n bv flesje wel. Geef m groot gelijk hoor!!

Tot zover, meneer wilt eten!!

Xxx

Ps mama neemt (verplicht) haar rust wel hoor! De kamer is maar 10min verderop maar t blijft vermoeiend dat heen en weer reizen. En naast zn bedje is t moeilijk te rusten op deze afdeling.

Overigens zeer internationaal: belgisch kindje, donker(negroide) kindje met engels sprekende ouders en n joods kindje (papa met keppel en bijbehorende pijpekrullen en mam met n soortement hoofddoek en rok tot op de grond) en dan onze knul nog!!

Geplaatst

Ha Lala,

Wat super dat je zelf even langs komt!

Geef Matt zeker groot gelijk dat hij bv veel lekkerder vindt. Mooi toch dat hij dit merkt, kan echt geen toeval zijn.

Dus het kolven gaat ook goed?

Hoe vaak drinkt Matt bij jou?

Goed zo mama, jij moet voldoende rusten!

Haha, inderdaad erg veelzijdig gezelschap.

Geplaatst

Jee Angela en Peter,

Heb net de foto's bekeken.

Zoals ik het nu kan zien, vindt ik Matt heeeel veel op zijn mama lijken.

Ik ken jullie niet als baby.

Hoe zien jullie het zelf?

Geplaatst

Matt lijkt veel op mams ja :-) maar ook paps hoor. Hij heeft peter's flapoor hihihi

Eens kijken hoe hij opdroogt... Lijkt er ook op dat hij peter's kleur ogen krijgt maar ook dat is nog gokken. Toch maar even afwachten.

Tot nu toe heeft Matt 1x dag bij mij gedronken maar vandaag hebben we er 3 x van gemaakt. Hij drinkt aardig maar niet door. Maar gaat al veeeel beter dan 2 dgn geleden :-)

Komt goed met boeffie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden