Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Pleun, ik geloof meteen dat dat een domper is. Je hoopt toch op een wonder en dat de MMM niet (meer) nodig is.

Zijn jullie thuis aan het opknappen of op de camping?

Maris, ik zou me er niets meer van aantrekken. Er zijn altijd mensen die het beter weten of die op- of aanmerkingen hebben. Ik geloof dat dit ook erg vermoeiend is. Misschien moet je de gesprekken negeren als het die kant op uit dreigt te gaan, of snel van onderwerp veranderen. Misschien is de 'lol' er dan vanaf of snappen ze de hint. Erg vervelend denk ik! Maar sta erboven hoor.

Kimmie, ik hoop ook dat je tape mag! Dat oranje mag idd weer opgeborgen worden. haha. Hebben jullie een ongeluk(je) gehad met de auto?

Hebben jullie een wens voor een tweede Kimmie?

Hier alles oké. Lena is steeds minder misselijk. Vorige week had ze een toppunt, maar dat is weer gezakt.

Wij hebben een rustig weekend gehad. En tellen af tot woensdag. Afspraak VK en hartje luisteren!

Dan nog 4 weekjes tot de volgende echo (geslachtsbepaling, en gewoon even kijken :toppie:)

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja hopelijk is het minder geworden zou wel mooi zijn

Ja. nu zijn we met 3 vriendinnen tegelijk zwanger en zij had borstkanker gehad dus het was maar de vraag of het daar wou lukken maar gelukkig hoeven ze niet ook nog eens deze ellende mee te maken

Maar ben wel heel blij dat ik zelf zwanger ben anders werd het wel heel moeilijk allemaal om te horen van zo dichtbij

Geplaatst

Ja wens is er , nu nog het goede moment. ;-)

Geen ongeluk, zaterdag waren dagje shoppen en toen klapte ineens de koppeling eruit.. Pfff. Björn heeft hem nog heel thuis gekregen door te schakelen zonder koppeling. Ik vond dat maar spannend, hihi. Nu staat hij bij zijn kameraad en hebben we van hem tijdelijk een leen auto gekregen. Maar nu blijkt dat distributieriem en iets met klep dingen ook meteen gedaan moeten worden. Dus dan maar alles, is hij daarna weer in orde.

Fijn dat Lena wat minder misselijk aan het worden is. Oh woensdag mogen jullie weer:fijn!

Geplaatst

Maris, wat bijzonder zeg, en heftig dat ze kanker heeft gehad.

Maar met z'n 3-en zwanger is wel heel leuk! Voor de kinderen ook straks :laugh:

Hier is schoonzus ook zwanger. Lena en d'r zus hebben geloof ik een maand samen verlof. Scheelt precies 8 weken. Die lopen gelijk met jou Maris. Bedenk ik me nu.

Geplaatst

Zo Kimmie dat is minder wij zitten ook met 1 auto tegen de apk aan en ben bang dat dat barrel er niet door komt of dat we heel veel kosten moeten maken en dara heb ik niet z'n zin in met een auto van 1995 haha die word ook alleen gebruikt voor het werk van mijn vriend.

Pippe ja heel erg leuk jullie ook samen wel toevallig een vriendin van mij loopt ongeveer gelijk met jullie en de andere is in januari als het goed is uitgerekend.

Mijn neef z'n vriendin is op dezelfde dag als wij uitgerekend dus mijn oma word in korte tijd weer 2x overgrootoma alleen was dat van mijn neef een 'ongelukje' en hebben wij er 5 jaar voor moeten vechten en dat terwijl hij het voorbeeld heeft gehad van zijn zus want die had 4 maanden verkering toen ze erachter kwam dat ze al 3 maanden zwanger was maar goed moet je ook niet te veel bij nadenken

Maar ja voor mijn andere vrienin is het ook echt geweldig zeker na die rot periode van bestraling enz gelukkig is ze daar al 2 jaar vanaf maar het blijft elke controle weer spannend en dan zijn we nu heelrijk samen zwanger zij en ik van de eerste en onze andere vriendin van de 2de

Oh ja en we geven beide zwanger het ja woord haha want zij trouwt in september

Maar wat fijn Lena minder misselijk is nu lekker gaan genieten en woensdag even naar jullie kanjer luisteren wij mogen donderdag weer heerlijk geluid is dat.

Geplaatst

Nou meiden om 15.15 uur mag ik eindelijk naar het ziekenhuis, ben het nu zo zat. Kriebelt en zit niet meer lekker, eraf met dat gips ;-)

Verder zijn we lekker aan het genieten van het weer, wat het is vandaag weer lekker zeg. En aangezien we in Nederland wonen, genieten we maar van elke dag :-)

Geplaatst

KImmie ik ben benieuwd hoe het gegaan is hopelijk is het gips eraf.

Ja inderdaad als het even mooi weer is moeten we er ook direct van genieten en het er van nemen.

Ik moet jullie even laten weten namens Wish dat ze tijdelijk niet op het forum kan waarom weet ze niet maar wordt aan gewerkt maar ze leest wel alles

Fijne avond allemaal ik mag straks voor het eerst naar zwangerschapszwemmen ben benieuwd

Geplaatst

Ja het is eraf, alleen was de zwelling nog vrij groot dus ze twijfelde. Dus heb moeten beloven wel rust te pakken en bij twijfel meteen bellen.

Maris veel plezier vanavond lekker hoor zwemmen. Doe altijd aerobics met me buuf, maar kan nu al 4 weken niet vanwege enkel beetje balen!

Geplaatst

Wat fijn dat het eraf is dat geeft toch iets meer vrijheid maar wel rustig aan doen hoor

Ja waterearobic heb ik ook een tijd gedaan maar toen ging ik op de woensdag avond werken en kon dat niet meer maar straks in het nieuwe jaar begin ik wel weer vond dat altijd heerlijk.

Geplaatst

Hartje gehoord!

Kimmie, kan je alweer wat meer uit de voeten?

Wish, hopelijk met jou ook alles goed en kan je snel weer meepraten!

Lala, knuffel!

Maris, klaar met schilderen?

Pleun, alles oke?

Geplaatst

Oh hartje gehoord : :love7:

Hier gaat het wel, de tape trekt nog heel erg dus heel fijn is het nog niet. Kan er redelijk uit de voeten maar moet wel af en te echt gaan zitten. Dan doet het gewoon echt zeer. Maar ze zeiden dinsdag al dat het uiteindelijk maanden kon duren voor ik klachten vrij zou zijn.

Geplaatst

Jeetje Kimmie, dat is nog een hele poos....pffff en dan ook nog met een kleintje om je heen. Heel veel succes, hoop toch echt dat je er eerder vanaf bent.

Pippe, yeahhhhh...hartje gehoord! Durf je nu beetje bij beetje meer te genieten?

Hier gaat het goed, L is niet meer verkouden en slaapt daardoor ook weer beter ( gelukkig).

Geplaatst

Ohh kimmie, hopelijk gaat het wat sneller. Want ik geloof meteen dat het nu wel heel irritant gaat worden die beperkingen. Kan B al wat meer? Of zit die ook nog met zn rug?

Jose leuk dat je komt reageren! Fijn dat het met L weer wat beter gaat. Zo zielig als ze ziek/verkouden zijn :-(

Geplaatst

Idd vanzelf ga je meer genieten Pippe...

Ja björn is helemaal opgeknapt, nog wat last maar dat wordt bij fysio opgelost. Dus dat is lekker vandaag is hij wezen werken en om 16 uur tot 17.30 was die ff thuis. Merk wel dat zo'n dag wel erg zwaar is hoor.

Fijn dat L. niet meer verkouden is José. Want slapen is toch wel erg belangrijk voor die kleintjes. Ze verbruiken zoveel energie en als ze goed slapen is dat goed te merken.

Geplaatst

Pippe wat fijn dat je weer het hartje hebt gehoord opluchting he wij mogen morgen weer

Kimmie dat kan inderdaad lang duren maar zolang jij maar rust houdt gaat het altijd wat sneller. Oh ja en een tip straks naar de fysio gaan heb ik de eerste keer niet gedaan en toen duurde het langer als de 2de keer toen ik er wel heen ging.

Jose fijn dat L weer wat beter is zo zielig die kleintjes als ze ziek zijn

Lala en Wish dikke knuffel

Ik ben er net weer van de yoga en schrok wel even want er is al iemand bevallen na vorige week zij was 31 weken en is bevallen van een meisje naar omstandigheden gaat alles goed gelukkig maar dat is wel even schrikken.

Verder gaan we zaterdag de hele babykamer afmaken voor zover als dat lukt (met schilderen dan he haha)

Dan kunnen we binnenkort de meubels een keer ophalen en kan mijn vriend die samen met mijn zwager in elkaar zetten mijn gevoel zegt toch dat ik het op tijd in orde wil hebben allemaal in elk geval de grote dingen zodat ik straks in de vakantie alles rustig kan wassen en het kamertje kan aankleden.

morgen een drukke dag eerst werken tot 5 uur dan naar de vlos en 's avonds komen mijn vriendinnen plus aanhang voor de bruiloft van een andere vriendin hier overleggen dus ik ben blij daarna weekend te hebben

Welterusten alvast allemaal

Geplaatst

Wat een rust hier hoe is het met iedereen?

Wij hebben net de babykamer afgemaakt dus de muren zijn nu aan het drogen en dan kunnen we binnenkort de meubels ophalen en inrichten. En het is zo mooi geworden haha foto's volgen nog als het af is.

Maar mijn vriend vind de grijze kleur zo mooi dat hij besloten heeft dat hij de zandkleur muur in de woonkamer ook die kleur gaat doen haha vind ik niet erg want ik had va de week al een stille hint gegeven dat ik dat mooi zou vinden maar ik ben blij dat hij het zo mooi vind in elk geval.

Ik heb een paar hele goede dagen gehad gelukkig alleen vandaag is het weer iets minder maar goed ik mag niet klagen op het moment de bekken blijft stabiel en is goed te doen als het zo blijft en de misselijkheid blijft wel maar als het zo blijft is het prima.

De controle bij de vlos was goed van de week alleen was zij wel blij dat de gyn minstens elke 4 weken het bloed ging controleren omdat zij dacht dat ik er dus pieken in heb zitten waardoor ik dus die hoofdpijn en sterretjes heb maar goed gelukkig is tot nu toe alles goed bloeddruk was ook weer netjes op dat moment.

Morgen gaan we samen winkelen jaja komt niet vaak voor maar we moeten kleren halen voor onze trouwerij voor mijn vriend. Volgende week ga ik met mijn moeder en zus winkelen voor mijzelf maar er was morgen koopzondag en dat is de enige manier dat we samen weg kunnen aangezien hij op zaterdag nooit tijd heeft.

Allemaal een fijn weekend

Geplaatst

Ik wil foto's Maris! :whistling_girl: hihi, grapje. Maar ik ben wél heel nieuwsgierig!

Gelukkig heb je een paar goede dagen gehad. Dat houd je toch op de been denk ik, wat energie sparen voor de mindere dagen.

Hopelijk blijft je bloeddruk goed! En soms wat pas op de plaats nemen.

Hier gaat ook alles goed. Kwaaltjes verdwenen, althans, de misselijkheid is weg. We zijn op het moment erg beperkt in het eten, omdat Lena veel niet smaakt. En ik heb niet altijd zin om verschillende dingen te koken. Ze is eigenlijk alleen nog maar afgevallen, ze eet vaker, maar veel minder. Een buikje denk ik soms te zien, maar nog niet écht. Hopelijk komt dat snel!

Ik wil het zien groeien! :love2:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden