Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi

We hebben een maxicosi gekocht en we hebben 2 luieremmers gekocht (was de 2de gratis bij de prenatal had ik een mailtje van) dus we zijn wel weer geslaagd we kwamen later nog in een andere winkel en daar zagen we dezelfde maxicosi en die was €40 duurder dus we hebben hem nog niet te duur gekocht haha maar het ging ons erom dat hij goed was en dat die op de adapters van onze kinderwagen passen is ook wel belangrijk

Daarna nog even bij mijn ouders geweest en nu lekker in de tuin aan het genieten van een ijsje hihi

Fijne avond allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Heb je een 'neutrale kleur' maxicosi gekozen?

Gelukkig hebben jullie de winkels niet in andere volgorde genomen. Maar dan had je de maxicosi terug kunnen brengen en in de andere winkel de maxicosi kunnen kopen die goedkoper was. Haha!

Mmmm, een ijsje! Heb ik gisteren gehad dus ik pas voor vandaag.

2 luieremmers is wel luxe, voor boven en beneden eentje.

Kimmie,

Succes morgen bij de kno-arts.

Pleun,

Fijn op de camping aan het genieten van Stan, elkaar en het mooie weer!

Babeth, Pippe,

Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Ja we hadden graag de zwart met grijze maxicosi willen hebben maar die hadden ze niet meer in de doos zitten en alleen showroom model maar ze hadden wel een rode (zelfde kleur als onze kinderwagen) in doos staan dus hebben we die genomen we hadden gelukkig wel de adapters mee genomen zodat we straks niet met iets thuis kwamen en dat die niet op de kinderwagen paste haha

Ach en rood en roze kan tegenwoordig ook heel goed haha

Moet wel zeggen dat echt de meerderheid hier ervan overtuigd is dat we een jongetje krijgen haha

Ja heerlijk een ijsje ben er helemaal verslaafd aan de laatste tijd (hoe zou dat toch komen) maar waterijs is nog niet zo slecht haha

Die luieremmers zijn die hygiënische met die speciale zakken erin weet niet of iemand die kent maar mijn vriendin heeft die en zij zei dat die echt heel fijn waren en dat er absoluut geen lucht door kwam en nu ik een mailtje had dat ik de 2de gratis kreeg vond ik het nog wel een leuke aanbieding

En ach die 2de zien we wel waar we hem neer zetten of beneden of we doen hem naar mijn ouders aangezien mijn moeder zeker 1 dag gaat oppassen in de week.

Maar wel echt super om die winkels eindelijk eens binnen te gaan heb ze altijd zoveel mogelijk gemeden en nu kan ik er geen genoeg van krijgen haha en mijn vriend vind dat shoppen zelfs leuk hihi

Hoe is het met de andere dames?

Jullie zijn volgens mij allemaal aan het genieten van het mooie weer haha

Pippe wanneer hebben jullie weer een echo?

Wij moeten nog 1,5 week wachten en dan de 20 weken echo alweer kan niet wachten

Geplaatst

Hee meiden

Ik was aan het bijbruinen op pinkpop!

Wish, wat leuk, lekker spartelen in het water!

Maris, weer een beetje meer van de uitzet. Lijkt me ook zo leuk om te shoppen :-) nog even geduld voor ons.

Kimmie, jeetje wat balen dat björn het (weer?) in zijn rug heeft. Hopelijk knapt ie snel op. Beterschap voor jullie!

Lala, hoe is het met jou en jullie knul?

En met jou pleun? En babeth?

Ik ga vroeg te bed, want ik ben uitgeteld.

Ps. Morgen intake VK, en dan datum voor echo afspreken.

Geplaatst

Veel plezier en succes dan morgen Pippe wij kregen toen bij de intake direct een echo erbij maar dat was zo gepland

Welterusten alvast haha zal vast vermoeiend geweest zijn pinkpop ben er nooit geweest en zal er waarschijnlijk ook niet komen haha maar kan me indenken dat het vermoeiend is.

Maar jullie zijn alweer 10 weken geweest echt zo mooi voor jullie.

Ja wij zijn lekker bezig met de inkopen ik heb vandaag even opgeschreven wat we nu allemaal ongeveer nog nodig hebben en we zijn er nog lang niet haha maar wel heel erg leuk.

Ik kreeg ook vandaag het mailtje dat ik de blije doos al kan ophalen dus donderdag maar weer even naar de prenatal haha zo kom je er nooit en zo kom je er 2x in de week. Het scheelt dat mijn oppasadres er vlakbij is.

Ik ga straks voor het eerst weer mee lopen met mijn team met klootschieten kijken hoe dat gaat

Verder vandaag de keuken maar eens schoongemaakt en de was allemaal gewassen zodat ik morgen kan gaan strijken en boven even kan schoonmaken en dan is het huis weer schoon haha ik doe wel alles in etappes anders gaat het mij te gek en word ik heel erg misselijk.

Maar goed mijn moeder is vanaf vrijdag voor 3 maanden thuis en die wou over een tijdje de grote schoonmaak gaan houden hier zodat alles fris en fruitig is voor de bevalling zo lief.

Ons meisje is ook al eigenwijs haha voel haar echt regelmatig schoppen maar zodra je de handen op de buik legt houd ze ermee op terwijl mijn vriend haar zo graag een keer wil voelen en ik weet dat het kan want ik heb haar zaterdag aan de buitenkant gevoeld ach komt vanzelf wel

Fijne avond dames

Geplaatst

Pippe,

Heerlijk genoten van de muziek, zon en de sfeer die er bij Pinkpop aanwezig was.

Vandaag intake bij de Vk. Misschien krijgen jullie toch 'stiekem' een echo, dat zou gaaf zijn!

Hoe gaat het met Lena? En hoe voel jij jezelf nu?

Maris,

Haha, verslaafd aan waterijs. Ik was verslaafd aan fruit in het bijzonder aan peren.

Wij hebben ook een luieremmer die je om kan kantelen zodat er geen lucht ontsnapt en je geen stinkende luiers ruikt. ;)

Rood en roze kan zeer zeker prima bij elkaar!

Meid, geniet geniet van het shoppen voor jullie kleine meisje!

Zoooo lang op moeten wachten, altijd weer voor een ander kleertjes oid kopen als je weer eens op kraambezoek ging.

En nu is het dan eindelijk voor jullie zelf, hoe te gek is dat!!!

Wordt emotioneel nu ik dit aan je schrijf!

Las op Fb dat het bij Kimmie ook weer tegen zit. Nu zitten Björn en zij zelf in de lappenmand.

Beterschap Kimmie!

Ik heb vandaag een avonddienst.

Rond 14.30u Mijke naar het kdv brengen en dan gaat mijn man haar rond 18.15u ophalen.

Dan hoef ik het weekend pas weer te gaan werken.

Heb gisterenavond de ramen buiten gewassen en vanmorgen de benedenverdieping gepoetst en er zit nog een wasje in de machine.

Mijke ligt vanaf 10.00u in bed en ligt nog fijn te slapen.

Sinds gisteren voel ik een tandje zitten. Hij zat er wel aan te komen dit zagen we aan het tandvlees, maar sinds gisteren kan ik 'm voelen en vanmorgen zag ik een wit randje zitten.

Geplaatst

Dank je Wish ik geniet er ook wel echt van nu het is ook zo bijzonder en ja hoor mijn vriend heeft haar ook gisteren voor het eerst gevoeld zo mooi hij was er helemaal stil van haha hij is zo trots

Net ben ik ook gebeld door de yoga en ik kan de 13de al beginnen was wel een beetje vroeg maar anders werd het pas september als ik al 34 weken ben en dat vond ik te laat om nog te beginnen dan heb ik 7 lessen en dan straks nog 1x na de bevalling met kindjes en verder beginnen we volgende week waarschijnlijk met zwangerschaps zwemmen samen met mijn vriendin.

Maar haha een tandje hopelijk heeft ze er geen last van want dat kan toch echt pijnlijk zijn maar jeetje wat gaat dat hard en dan te bedenken dat ons meisje over een jaar ook ongeveer zover is.

Werk ze straks ik ben lekker in huis bezig in etappes haha

Hoe gata het met de andere dames?

Jullei zijn zo rustig

Kimmie beterschap

Geplaatst

Wish een tandje, wauw weer een mijlpaal!

Maris idd het shoppen is je zo gegund eindelijk voor jezelf en je meisje shoppen, leuk hoor!

Idd hier weer een tegenslag, wilde gisteren gaan zwemmen en stap de deur uit waar we een afstapje hebben en waarschijnlijk zet ik me voet verkeerd neer. Ik hoor het kraken en kan meteen niets meer. Komt een bal op zo groot als een tennisbal. Dus EHBO, geen breuken en banden weten we evt volgende week pas. Nu drukverband en een week krukken en niet belasten. Kortom balen!

Maar goed komt ook wel weer goed.

Pippe hoe is het Lena en hoe was het bij de VK ?

Geplaatst

Dank je Kimmie

Jeetje dat is balen ik heb dat ook 3x gehad en moest toen direct 6 weken in het gips alle keren probeer hem echt zoveel mogelijk hoog te houden des te eerder heb je er na de tijd minder last van ik heb namelijk de laatste keer gewoon gewerkt met mijn been niet hoog genoeg en ik moet er nu na 3 jaar nog voor boeten

Beterschap

Pippe hoe is het gegaan?

Geplaatst

Haha maakt niet uit. Wel spannend hoor. Misschien willen ze wel naar het hartje luisteren. OF is dat nog erg vroeg?

Ik ga denk ik wel azen op een echo.. misschien voor morgen :happy: en dan over 2 weken de 12 weken echo. Dat zou de ideale situatie zijn.

Geplaatst

Wij hebben het hartje voor het eerst met 10 weken gehoord dus misschien dat het wel kan gewoon vragen of ze wil luisteren magisch geluid is dat hoor.

En tuurlijk stuur je op een echo aan ik zal duimen dat jullie er 1 krijgen vanavond en dan over 2 weken weer haha ik heb ook lekker veel echo's gehad tot 13 weken het blijft leuk om naar te kijken

Maar wij moeten nog tot volgende week vrijdag wachten dan hebben we de 20w echo alweer gaat echt snel nu alweer bijna op de helft.

Hoe voelt Lena zich verder nog last van kwaaltjes?

Geplaatst

Ja lijkt me heerlijk. Haha, zoveel echo's. Is ook goed voor je gemoedsrust.

Bij de laatste echo hadden we ook héééél even het hartje gehoord. Echt maar 2 seconden ofzo.

Voor jullie nog 1,5 week, is ook zo voorbij! Wel spannend hoor, en dan ga je naar de tweede helft!

Geplaatst

Ja is heel leuk al die echo´s alleen leef je er op een gegeven moment elke keer zo naar toe dat wanneer je zoals ik nu een paar weken geen echo hebt je wel heel onzeker word maar gelukkig voel ik haar al heel duidelijk en dat maakt het wel een stuk zekerder gelukkig.

En ja ik ben zo blij met elk plaatje wat we hebben van ons wondertje ik weet ook niet of we het ooit nog weer mee gaan maken

Wat gaat dat snel he morgen alweer 19 weken en het lijkt nog zover weg maar als ik zie hoe snel de eerste helft achteraf is gegaan ondanks de ziekenhuisopnames enz ben ik heel benieuwd hoe snel de andere helft gaat haha kan mij niet snel genoeg gaan ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt enz

Maar goed 2sec is niet lang hopelijk kun je vanavond wat langer luisteren zou wel mooi zijn normaal gesproken krijg je elke keer bij de vlos het hartje te horen tenminste hier wel dus zou niet inzien waarom niet

Geplaatst

Maris, al bijna op de helft.....gaat snel hoor!

Pippe, veel plezier vanavond en je zou zeggen: even naar het hartje luisteren kost zo'n vk een kleine moeite ;) Ik zou erop staan in ieder geval!

Geplaatst

Hee damesWeer terug van de vk. Geen echo gehad, dat kan ze zelf niet. Ook niet naar het hartje geluisterd, want ze zei dat ze voor 90% kans had om het niet te horen met deze termijn. Dus wil niet onnodig bezorgd zijn.Maandag hebben we de termijn echo. Wilde Lena graag, ik had liever gewacht tot de 12 weken. Maar vk zei dat 11.1 ook mooi was. Ter compensatie mogen we met 13 weken het hartje komen luisteren. Heb ik ook wel vrede mee. Maris, kan me voorstellen dat het nu lang heeft geduurd voor weer een echo. Wij laten ook een geslachtsbepaling doen met 16-17 weken, al is het alleen maar voor de echo. Hoop dat de tijd nu wat sneller zal gaan! Op naar maandag

Geplaatst

Nou fijn dat je ermee kunt dealen Pippe, op naar maandag dan maar :)

Maris, hier gaat het goed! Met L gaat het ook super, het wordt steeds leuker en er komt steeds meer aardigheid aan. In het begin wilde ik dat echt niet geloven, wilde zo graag dat ze klein bleef. Maar nu heb ik er vrede mee, ik geniet volop van haar.

Ze eet zonder problemen brood, fruit en groente vindt ze heerlijk....een echte bootwerker en net zo lief als Mijke haha.

Geplaatst

Pippe gelukkig dat je maandag al een echo hebt en met 13 weken even luisteren is ook wel zo fijn als je dat geluid maar even hebt gehoord is het ook weer goed vind ik elke keer haha

En wat leuk dat jullie ook een geslachtsbepaling doen ik ben wel benieuwd bij jullie ik denk een jongetje dat is zo leuk die echo. Hebben jullie ook met 3d of een 2d echo dan?

Jose haha ik zag al op fb dat het een mooie gezonde meid is mooi meisje hoor. En heerlijk dat ze alles wil eten is alleen maar goed. Ja lijkt me ook dat je eerst wil dat ze klein blijven maar volgens mij heeft elke fase van die kleintje wel iets moois haha het gaat ook zo hard.

Ik ben er net were van een vergadering over het 50 jarig bestaan van onze vereniging ik was het aanspreekpunt en had de organisatie in handen van het grote feest eind september maar heb het toch maar min of meer uit handen gegeven want dat betekend dat er die week ervoor heel veel werk gedaan moet worden en aangezien ik redelijk op het einde loop dan weet ik niet hoe en wat dus nu nemen mijn moeder en een ander vrouwtje het over natuurlijk help ik wel met alles vooraf en met de rest van de feesten en wedstrijden

Welterusten allemaal

Geplaatst

Pippe,

Wat gaaaaf, maandag dus een echo. Dan kan ze vind ik ook het hartje laten horen, toch?

En met 13 weken de termijnecho.

Jullie willen het geslacht weten, spannend zeg.

Hebben jullie zelf een 'gevoel'?

Bijna 11 weken zwanger, WOWIE!!!!

José,

Lotte is een prachtig mooi en lief meisje!

Wat lief dat je schrijft dat ze net zo lief als Mijke is.

Ik ben zo benieuwd naar de reactie van onze meiden als ze elkaar gaan ontmoeten!

Maris,

Fijn dat je niet alleen de kartrekker hoeft te zijn voor het plannen van het feest!

Zo prachtig magisch als je samen jullie wondertje kan voelen.

Ik smelt nog helemaal weg bij de gedachten dat wij hiervan konden genieten.

En nu genieten we samen van ons prachtig meisje!

Ben nu 2 dagen vrij, het weekend mag ik weer gaan werken.

Morgenvroeg wil ik weer gaan zwemmen, zó leuk om dit samen te gaan doen!

Geplaatst

Maris,

Vind het nog steeds zo bijzonder dat jullie meisje rond dezelfde datum als Mijke wordt verwacht.

De tijd vliegt aan me voorbij. Het lijkt nog steeds als de dag van gisteren dat ons wondertje is geboren.

Kan mezelf de bevalling nog zo goed voor de geest halen, ben ook zo blij dat we er een film van hebben.

Stukjes op film van voor de bevalling en net nadat Mijke geboren is en daar ben ik zo ontzettend blij mee!

Wij hadden de foto en filmcamera bij mijn 'vluchttas' gezet en de personen die bij de bevalling aanwezig waren heb ik gezegd dat ik zo graag foto's en film wou hebben.

Soms kan dit helaas niet omdat er haast bij komt kijken of er zijn andere redenen.

Geplaatst

Wish dat vind ik nu ook zo bijzonder precies een jaar na elkaar uitgerekend zou wat zijn als ik ook op die datum ga bevallen haha toeval bestaat niet zeggen ze dan maar we gaan het zien

Het si wel de bedoeling dat ik de camera en fototoestel mee neem tegen die tijd maar of we ook echt tijdens de bevalling laten filmen en of we eraan toe komen weet ik natuurlijk niet we zien het wel ik laat alles op mij afkomen.

Ja het is heel erg bijzonder als je haar samen kunt voelen we kunnen er geen genoeg van krijgen haha mijn vriend vraagt de hele tijd is ze nog wakker maar dat is ze natuurlijk niet de hele dag. Ik voel haar voornamelijk als ik even wat heb gedaan voor al lopen en dan rustig ga zitten.

Oh ja hadden jullie 's nachts ook last van kramp in de kuiten? k heb dat sinds ene paar nachten en ik sliep al zo slecht haha moet er minstens 2 a 3 keer uit naar de wc en dan elke keer die kramp dus tel maar op en zoals gister en eergister kon ik wel wat langer liggen maar vandaag gaat dat niet dus ben weer helemaal gaar maar goed het is niet anders morgen maar weer even bijtanken.

Wish geniet van de vrije dagen en van het zwemmen dat lijkt mij ook zo leuk en ik denk ook dat we er vaak te vinden zijn straks vooral op zondag ochtend met z'n 3tjes tenslotte zit het zwembad hier praktisch om de hoek.

Nou tot later ik moet in de auto naar mijn werk heb straks evaluatie bij dit gezin dus ben benieuwd maar zal wel goed zijn haha

Geplaatst

Maris, van die echo weet ik niet. Ik ga pas na maandag een afspraak maken. Zag dat veel bureaus geslachtsbepalin pas bij 18 wkn deden? Ik wil er 1 bij de 16 weken. En niet om eigenwijs te doen, maar om even te mogen kijken of alles nog goed is. En dan is de tijd naar de 20 weken echo ook weer goed te doen. Hoop ik dan maar. Ik denk steeds meer een meisje. In het begin was ik overtuigd van een jongen.

Wish, wat bijzonder dat je het op film hebt. Ik zou dat ook willen, maar Lena niet. Jammer he? Kan moeilijk stiekum gaan filmen. Haha.

Jose, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! :-)

Geplaatst

Ja wij hadden ook ongeveer met 16 weken zodat inderdaad die tijd tot de 20w niet zo lang is

Ik heb net de blije doos opgehaald wel een leuke doos

Verder erg misselijk vandaag maar goed gaat ook wel weer over gelukkig us ons meisje heel druk dat maakt heel veel goed haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden