Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris en Pippe,

Hebben jullie elkaar gezien?

Pippe,

Ik vond het juist heel erg leuk om het geslacht niet te weten. Natuurlijk was ik wel nieuwsgierig. ;)

Meten van de buikomvang heb ik ook gedaan.

Maris,

Nou ja zeg, wat ontzettend naar voor jullie hoe je schoonmoeder nu doet.

Goed van je dat je reactie hebt gegeven door te zeggen dat ze dit niet kan maken.

Wel een vervelende situatie hoor. Hoop niet dat jij jezelf hier nu niet te druk over gaat maken, dat is niet goed voor je.

Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan....

Oei, een ziek kindje om op te passen. Hoop dat alles binnen blijft bij het kind en bij jou.

Mijke is grote sprongen aan het maken. Vanmorgen heeft ze heel veel gekropen, al minder stuntelig dan gisteren. Haha!

Straks even een paar boodschappen halen en verder wat strijkwas weg werken en stoffen en zuigen. Hierna doe ik vandaag niks meer op genieten van Mijke na dan.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een nare situatie met je schoonmoeder Maris. Maar idd wel goed dat je jou mening gegeven hebt meid!

En zoals Wish zegt hopelijk maak je je niet te druk erover. Rustig blijven is het beste voor je.

Zag het filmpje Wish, wat leuk dat ze het nu zo te pakken heeft. En zo snel als ze dat leren hè :-)

Levi heeft sinds een goede week lopen ontdekt. Waren het eerst een paar kleine stapjes, loopt hij nu het hele huis rond. Zo grappig om te zien.

Hoe is het nu Pippe? Buik meten deed ik ook idd

Geplaatst

Wish ik zag het wat een schatje is Mijke en ook zo goed al direct leuk om te zien

Nee Pippe en ik hebben elkaar niet gezien hadden contact via whatsapp haha

Kimmie dus jij kunt de lol op nu haha het hele huis door

Dank je dames we zullen zien het is moeilijk mij er niet druk om te maken maar dat mag ik niet doen en voor mijzelf maakt het niks uit want ik hoef ze op deze manier niet eens op ons feest alleen voor mijn vriend vind ik het zo zielig. Maar ik wacht af ik ben ok benieuwd of ze op mijn vrijgezellenfeest komen volgende week we gaan het zien.

Tot nu toe heeft hij alles binnen gehouden en ik ook nog maar hij wil alleen maar hebben dat ik bij hem op de bank kom liggen haha maar dat kan ik niet de hele tijd doen aangezien ik dan zo in slaap val en dat lijkt me niet verstandig haha

Geplaatst

Yoehoe mijn moeder belde net dat mijn jurk binnen is en nu kan ik er niet heen omdat min oppaskindje ziek is an maar wachten tot vanavond en dan direct kijken hoe hij nu zit.

Ben zo benieuwd

Geplaatst

Ben benieuwd Maris! :laugh:

Kimmie, hoe is het nu met je? En met kleine L.?

Wish, hoe is het nu met M.? Wat leuk dat ze kruipt! Jammer dat ik geen facebook heb.

Pleun, Lekker van de vakantie aan het genieten?

Hier eigenlijk weinig nieuws te vertellen.

Kom dan gewoon even een knuffel rondbrengen!

Geplaatst

Knuffel terug! En dat er weinig te vertellen is wil zeggen dat het rustig bij je is!

Hier alles oké, enkel lijkt iets beter. Al moet ik zeggen dat het opknappen me te lang duurt eigenlijk. Met L ook alles goed die is echt aan het uittesten en grenzen aan het opzoeken. Kan soms ook echt boos worden als hij zijn gewenste zin niet krijgt. Maar goed ff wat duidelijker zijn en hij snapt het eigenlijk best. Nog een dikke week werken voor B en dan dan lekker vakantie 3 weken. Heerlijk !

Maris hoe was de jurk?

Geplaatst

Dank je Pippe jij ook een dikke knuffel

Hoe is het bij jullie?

Kimmie lekker dat jullie bijna vakantie hebben hier moet mijn vriend nog 2 weken na deze en dan heeft hij ook 3 weken vrij heerlijk

De jurk was mooi moet alleen iets korter gemaakt worden mara dat hadden we al verwacht dus dat doet mijn moeder.

Verder gaat het hier goed gisteren weer goedgekeurd door de gyn dus wat wil een mens nog meer

Alleen is nu definitief de bom gebarsten tussen ons en mijn schoonfamilie mijn schoonmoeder en 2 schoonzussen hebben alle 3 heel schijnheilig achter mijn rug om afgezegd voor mijn vrijgezellenfeest de een omdat ze meent geen geld te hebben de ander heeft geen reden op gegeven en mijn schoonmoeder omdat ze zich te oud voelde voor zo'n feestje.

Ik zal er verder niet te veel over schrijven hier want de tranen lopen mij nog steeds over de wangen heb ook geen oog dicht gedaan vannacht mijn vriend is echt laaiend en heeft ze dit ook gezegd waardoor nu schijnbaar zijn moeder over de toeren is. Ze leggen nu ook de schuld bij ons en zij denken nu dat ze niet welkom zijn op onze bruiloft wat hij dus niet gezegd heeft maar goed luisteren is wel vaker een probleem bij hun.

En het gaat me allang niet meer erom of ze wel of niet komen volgende weke het gaat erom dat wij er nog naar gevraagd hebben zondag en dat er toen gewoon geheimzinnig over gedaan werd terwijl ze zaterdag allemaal al afgebeld hebben.

Ik had liever gehad dat ze mij dit recht in het gezicht verteld hadden maar daar gaat alles altijd via via en achter de rug van een ander daar kan ik zo van balen en daar kan ik nu na 10 jaar ook nog steeds niet aan wennen. Bij mijn familie is het altijd zo geweest dat als je wat had dat je naar die persoon toe gaat en dat gebeurd ook altijd waardoor de band veel hechter is.

Maar goed ik zal ophouden jullie te vervelen met mijn verhaal want dit is een gebed zonder eind en mijn vriend zal vanavond nog 1x proberen te bellen om een normaal gesprek aan te gaan wil dat niet dan moeten we maar kijken wat we doen

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Geplaatst

Hoi Meiden,

Jemig maris wat een gedoe zeg, Ik snap je woede!! En uitgerekend nu je bijna gaat trouwen en je over 16 weekjes je kleine meisje in je armen kan nemen!!Hopelijk komt het toch nog goed!!

Wat kan een schoon familie soms een gezeur op leveren he!! :( Hoe gaat het verder? Is de voorbereiding voor je bruiloft al klaar?? En ben je nog steeds zo misselijk? Ben benieuwd naar de trouw fotootjes strakkies!!

@Pippe, Kun je het al een beetje geloven allemaal?Is het genieten en het shoppen al begonnen?? Vind het zoooo leuk voor jullie!!!!!

@Wish, Hoe is het met mijke?? En natuurlijk met jou!!

@ Ik heb al lang niets meer gelezen over Lala, Hoe is het nu met Matt?

Hier gaat alles goed. A,s maandag hebben we het gesprek in Voorburg. Altijd weer spannend!! Ben er gelukkig totaal niet mee bezig.

Sowieso zullen we (mochten we mogen) de aankomende drie maanden sowieso niet gaan starten. Ralf heeft vocht van een Bereklauw op zijn arm gehad met zijn werk en die heeft 2 kuren gehad. Helaas bleef het jeuken zijn armen zaten vol rode blaasjes en hij werd er beroerd van. Dus hebben we de dokter gebeld en bleek hij een allergische reactie te hebben.Dus nu een onwijs zware kuur gehad en deze slaat eindelijk aan. Dus door de kuren is het sowieso niet verstandig te beginnen. Aangezien we de kans optimaal willen gaan benutten. Dus Hopelijk begin januari ofzo.

Ralf zn huis is nu definitief verkocht!!! Eindelijk vandaag is alles afgerond. Half september is de sleutel overdracht. Dan duurt het 2 maanden voor alle financieen rond zijn met de nationale hypotheek garantie. 1 september gaan we een weekje naar Cyprus en zodra we terug komen gaan we opzoek naar een koopwoning bij hem in het dorp! We hadden gehoopt einde dit jaar nog een woning gevonden te hebben maar helaas gaat dit waarschijnlijk niet lukken.Dus 2013 gaat gewoon ons jaar worden!!

Hebben jullie elkaar trouwens nog wel eens ontmoet of is er van het uitje niets meer terecht gekomen??

SLaap lekker iedereen!! x

Geplaatst

Hoi Bianca wat leuk weer even van je te horen had je van de week nog willen smsen omdat ik inderdaad al dacht dat je een deze dagen een afspraak had staan maar wat goed dat dat maandag al is

Wel jammer dat je nu nog niet kan beginnen maar liever het zekere voor het onzekere dat snap ik en zo kun je ook optimaal beginnen en staat niks in de weg op een mooie zwangerschap.

Gefeliciteerd dat het huis ook verkocht is dat zal een hele opluchting zijn neem ik aan nu kunnen jullie verder

Tja hier is het drama met de schoonfamilie maar goed het zat er een keer aan te komen ik ben blij dat in elk geval mijn vriend achter mij staat anders werd het wel heel lastig

En het gaat al niet eens meer om het feestje volgende week want als het zo moet heb ik liever dat ze thuis blijven dan heb ik tenminste nog een leuk feestje haha

Nu is ze gewoon koppig en houd mijn schoonmoeder bij hoog en laag vol dat wij gezegd hebben dat ze niet welkom zijn op de bruiloft dus nu kan ze tegen iedereen zielig doen daarover dat ze zo overstuur is hiervan en zijn wij de boosdoeners en dat terwijl wij dat nooit gezegd hebben mijn vriend heeft zelfs gisteren nog gebeld om ermee te praten maar ook dat had geen zin dus we laten het maar even rusten

Verder hier wel weer erg misselijk vandaag ons meisje is goed aan het trappelen tegen de maag maar goed het iss niet anders ik geniet wel echt van het feit dat het nu echt gaat gebeuren allemaal ook al is het zelfs nu nog wel onwerkelijk dat ze gewoon over 12 weekjes al mag komen zo raar en wat gaat dat snel en we moeten nog zoveel haha

Voor de trouwerij is bijna alles klaar ik ga zometeen als de winkels open zijn even naar de juwelier de ringen bestellen ie we uitgezocht hadden en dan is het meeste klaar moeten we alleen nog boodschappen halen en de tent opzetten.

Morgenvroeg krijg ik mijn proefkapsel en proef makeup dus ben benieuwd.

Verder geen nieuws hier

Hoe is het met de rest?

Wish kun je weer niet op het forum of heb je het gewoon hartstikke druk met je meisje enz?

Lala dikke knuffel

Pleun zit je al op de camping voor 4 weken heb je niet zo'n mooi weer erbij jammer genoeg

Pippe hoe is het? Hopelijk niet meer zo onzeker al snap ik het helemaal

Geplaatst

Maris,

Wat gaaf, je jurk is binnen!!!

Nog een kleine aanpassing (voor mij zou dit een hele grote zijn omdat ik echt geen held ben met een naaimachine) en hij past perfect.

Ben nieuwsgierig.....

och lieve meid, je bent helemaal over je toeren geraakt door het voorval met je schoonfamilie. Wat vind ik dit ontzettend naar voor jullie.

Niet normaal dat ze zo reageren. En dit alles een paar weken voor de bruiloft.

Jij en je schatje gaan trouwen en jullie wondertje is goed aan het groeien en hier moet je optimaal van kunnen genieten.

Een hele dikke knuffel en sterkte met deze rottige situatie die hopelijk wel wat bij zal trekken maar het zal het niet helemaal vergeten en vergeven gaan worden.

Kimmie,

Levi aan het lopen gegaan, wat knap!

Hij is papa en mama dus aan het uittesten wat wel en niet goed gevonden wordt. Tja, hoort erbij maar zal niet altijd makkelijk zijn.

Pippe,

Wanneer is de volgende echo?

Bianca,

Hey wat fijn om een aangepaste handtekening te zien!

Eerst relaxen op Cyprus en hierna vol aan de bak!

Wat gun ik het jullie dat 2013 een TOP jaar gaat worden.

Meid, we staan hier met z'n alle voor je klaar om je op te vangen in goede en minder goede tijden.

Dikke knuf!!

Met ons gaat het prima. Alleen is Mijke wat jengelig, gisterenavond 38.0 maar vanmorgen 36.9.

Misschien een derde tandje in aantocht wat zit te vervelen, maar ik zie nog niks.

Hoop dat het droog blijft, ga ik zo als ze wakker is even op pad. Nog wat broeken voor mezelf scoren.

Huidige broeken zakken van m'n kont....

Geplaatst

Haha dat kan ik ook niet hoor met de naaimachine ja kleine dingen maar dara heb ik mijn moeder voor.

Ja het is nogal binnen gekomen met mijn schoonouders ik slaap er nog slechter van dan ik al deed en heb de hele dag hoofdpijn, maar goed ik moet me erover heen zetten en het even laten rusten dan trekt het we bij zegt mijn vriend dus we wachten af ik weet dat ik nu niet fout zit maar zij dus ik kan het niet helpen.

Ben vandaag niet vooruit te branden wel zielig voor mijn oppaskindje maar het is niet anders ben zo moe niet normaal maar gelukkig straks weekend en we hebben gelukkig ook niks op het programma staan dus ik ga lekker rustig aan doen

Ben je nog meer afgevallen dan dat de broeken afzakken pfff ik wou wel ruilen met jou figuurtje maar goed hopelijk is het nu droog zodat je lekker erop uit kunt.

Hier schijnt nu ook de zon maar vanmorgen regende het telkens bah heb het nu wel gehad met dit weer het word tijd voor zomer

Geplaatst

Wish, wat leuk dat Mijke kruipt en dat je zo snel vooruitgang ziet :-)

Maris, wat een drama met je schoonfamillie begrijpelijk dat je daarva overstuur bent, het gaat om jullie bruiloft.

Pippe, heel begrijpelijk dat je onzeker bent, ook misschien beetje te onzeker.

Ik was het bij deze zwangerschap ook, als je een mk heb gehad ben je zoch meer onzeker, maar inderdaad probeer op lena te vertrouwen, en het gaat echt beter zodra lena de baby voelt bewegen, en schaf anders wel een doppler aan, je schijnt makkelijk genoeg het hartje te kunnen vinden.

Geplaatst

Hoi hoi

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het iets minder ben best slecht te pas de laatste dagen door alle spanningen ben heel veel misselijk en heb ook aardig wat harde buiken, maar gelukkig was mijn vriend het zo zat dat hij nu naar zijn ouders is om een laatste poging te doen om met ze te praten en als dat niet lukt weet ik dat wij in elk geval alles eraan gedaan hebben en kan ik het hopelijk beter laten rusten.

Maar goed nu leuk nieuws morgen gaan wij het kamertje ophalen onze zwager helpt ons dan met alles in elkaar zetten omdat er geen beschrijving meer bij is en hij weet hoe het gezeten heeft haha dus als alles goed gaat staat morgen het kamertje vol haha

Moeten we alleen nog een matrasje kopen want die nemen we niet oevr waar 3 kinderen in gelegen hebben en al 10 jaar oud is maar goed ze had nog veel meer op zolder liggen zei ze dus moeten we morgen maar eens kijken wat ze allemaal heeft.

Van de neef van mijn vriend krijgen we ook nog van alles zoals een autostoeltje voor na de maxicosi en campingbedje en slaapzakken en nog veel meer ze had wel 3 of 4 grote dozen vol en anders deed ze het naar de rommelmarkt dus dan zoeken wij er wel wat uit haha we weten tenslotte waar het vandaan komt ja het si niet dat het van vreemden komt.

Vandaag hebben we ons 2de autootje naar de sloop gebracht dus nu maar eens langzaam kijken naar wat anders.

Wel nog een ongelukje gehad bij mijn ouders ik had schijnbaar de auto niet goed op de handrem staan en toen is hij tegen het hondenhok van mijn vader aangereden nu is de hele muur kapot gelukkig heeft de auto niks anders hadden we helemaal niks meer dus maandag de verzekering maar eens bellen.

Fijne avond allemaal ik ga lekker onder de douche en daarna op de bank

Geplaatst

Oei Maris toch. Je auto tegen de muur aan laten komen. Succes met het bellen naar de verzekering, maar moet wel goed komen als je 'normaal' verzekerd bent.

Medusa,

Ja, het is zo geweldig om de ontwikkeling van je eigen kindje van zo dichtbij mee te mogen en kunnen maken!

Ervaar jij de 'baby-periode' van Rolf anders dan de baby-periode van Ilona?

Ik ben de bv af aan het bouwen. Ik geef in de ochtend en avond bv en tussen de middag kunstvoeding.

Maar Mijke wou vanmiddag geen Fv van mij hebben, dus heb ik toch maar de borst gegeven en dit wou ze wel.

Had een avonddienst en mijn man heeft haar vanavond kunstvoeding gegeven. Wel andere gekocht dan die ik had gegeven.

Dit heeft ze goed gedronken.

Dus hopelijk vond ze de voeding van vanmiddag niet lekker en die mijn man vanavond gaf wel.

Omdat we graag een tweede kindje willen moet ik gestopt zijn met bv voordat we weer de mmm in gaan.

Hebben een afspraak begin aug. gemaakt om op gesprek te gaan bij Geertgen.

De werkwijze is veranderd omdat ze nu met DD samen werken en niet meer met Genk.

Eens kijken wat we hiervan vinden.

Ben benieuwd wanneer mijn cyclus dan weer zal gaan komen.

Ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden.

Geplaatst

Wish wat goed te horen dat jullie weer een afspraak hebben staan voor een 2de wondertje wat spannend weer

En wat heerlijk om niet ongesteld te zijn haha maar hopelijk komt dat snel weer goed op gang anders kun je denk ik nog nergens mee beginnen lijkt mij of niet

Ik had het er vanmiddag met mijn vriend nog over dat ik hoop dat de borstvoeding hier straks net zo goed gaat lopen als bij jou lijkt me, buiten dat het gewoon beter is, wel heel speciaal en bijzonder dus ik hoop dat het hier ook helemaal goed zal lopen. Mijn schoonzus moest na een paar weken stoppen omdat ze niet genoeg gaf tja en dan houd het op he.

Maar we gaan het zien wil het wel graag en ga het zeker proberen maar ben wel zo dat wanneer het niet wil we heel snel overstappen op flesvoeding.

Vandaag hebben we het kamertje opgehaald en in elkaar gezet en ik ben helemaal blij (foto's volgen wanneer het af is haha) van de week even alles schoonmaken en dan kunnen de eerste dingetjes in de kasten moet wel alles nog uitwassen maar dat doe ik in de vakantie wel dan gaan we ook de laatste spulletjes kopen aangezien we nu echt alles goed kunnen bekijken wat we nog moeten hebben

Mijn nichtjes zijn er vanmiddag wel achter gekomen dat we een meisje krijgen ik was namelijk vergeten iets op de andere slaapkamer te verstoppen voordat ze kwamen en nu weten ze het dus maar ach ze waren zo blij nu kregen ze dan toch eindelijk een nichtje moest er ook wel om lachen

We gaan er verder ook niet heel erg een geheim meer van maken (gelieve nog niks op fb dan krijg ik scheve gezichten van degene die het nog niet weten haha) anders kan ik ook niet het kamertje af maken en moeten we alle kleertjes en heel veel andere dingen verstoppen tot na de geboorte en dat wil ik niet zolang de naam maar voor onszelf blijft en verder boeit het mij niet zo.

Met mijn schoonouders heeft mijn vriend het gisteren uitgepraat ik ben niet mee geweest maar ze zijn er eindelijk wel mee eens dat wij gelijk hadden en dat ze beter persoonlijk bij mij hadden kunnen komen om et zeggen dat ze niet mee wilden.

Ook was het zo dat iedereen zich ermee bemoeide met onze trouwdag over hoe wij het in wilden delen met de tijden van het eten en nog een paar dingen en nu heeft hij heel duidelijk gemaakt dat het ons feest is en dat wij dus bepalen hoe laat wij iets doen en niet dat zij dat hoeven te bepalen en daar hadden we ook wel gelijk in zij moesten zich aanpassen en niet wij op ons eigen feest.

Maar goed ik ben dus heel benieuwd er zal vast en zeker nog wel ergens commentaar over komen die dag want zo zijn ze nu eenmaal er is altijd wel iets te zeuren maar ik ben er nu heel snel klaar mee.

Zo een heel verhaal weer haha

Allemaal nog een fijne avond ik ga zo lekker op de bank en op tijd naar bed

Geplaatst

Goedemorgen dames

Ik heb nog even een vraagje hoeveel beddegoed voor het ledikantje en voor de wandelwagen hebben jullie aangeschaft. Overal staat wat anders op internet en ik vind het nog we lastig ik heb bij de wandelwagen een dekbedje met hoes bij zitten maar ik weet niet of dat mag en of dat goed is of zou ik daar toch ook een dekentje met laken bij moeten halen?

Geplaatst

Hee meiden!

Zo, daar ben ik weer even, en ook even snel ook, want ik heb het best druk op het werk. Maar wilde toch even reageren. Zal later uitgebreid terugkomen.

Wish, wat ontzettend leuk om te horen! Hebben jullie een gesprek met dr. W?

Bianca, Kom je weer meekletsen? Zou ik wel leuk vinden. Spannend voor jullie dat de eerste afspraak in zicht is. Ik hoop dat 2013 jullie jaar wordt!!

Maris, oei, tegen het muurtje aan gereden. Is er veel schade? Gelukkig hebben je vriend en schoonmoeder het uitgepraat. Hopelijk nu wat minder stress en harde buiken.

Lena denkt gisteren de baby gevoelt te hebben. Maar dat is echt gissen, want natuurlijk heb ik de rest van de dag mijn hand op haar buik gehad, in de hoop ook iets te voelen, maar helaas. Rommelende darmen is het enige wat ik kreeg. Tot op heden geen tweede 'schopje' gegeven.

Geplaatst

Dat kan heel goed kunnen een soort van kriebel vlinders in de buik vond ik het jij moet alleen jammer genoeg nog even geduld hebben gewoon. veel de hand op haar buik dan komt dat vanzelf

Bij ons was dat voor het eerst nadat ik heel druk was geweest en toen even ging liggen toen heeft mijn vriend haar gevoeld voor het eerst

Geplaatst

Hoi Lady's

Hier even een korte update,

Ik ga zo namelijk even lekker douchen en vroeg onder de wol.

We hebben vandaag een gesprek gehad in Voorburg. En wat denk je dossier kwijt!! Belachelijk en dr Jansen liet ook wel gelijk merken aan de balie dames dat hij woest was haha.

Maar goed de belangrijkste dingen stonden in de computer Gelukkig!!

Hij begon dat het goede nieuws was dat ik veel eicellen aan maakte. Wel dacht hij dat mijn bijnier niet goed was. Dit is normaal geengroot probleem je kan er 100 mee worden maar als je zwanger wilt worden is dit wel een probleem, Hij wilt dit graag onderzoeken, En er kan heel makkelijk iets aan gedaan worden.

Ik denk dat ik dit niet wist omdat ik met Peet toen op het laatste mijn afspraak afgezegd had en ik natuurlijk gestopt was daarom wist ik niet alles.

Doordat we 1 sept op vakantie gaan redden we het niet voor die tijd nog een temp cyclus bij te houden. Ralf heeft ook antibioticum gebruikt dus die moet ook drie maanden wachten tot er eeen zaad onderzoek plaats kan gaan vinden, Dus zodra ik eind september ongesteld word mag ik gaan temparaturen. Daarna om de zoveel dagen bloed prikken en bij de volgende cyclus op dag 5 een echo. En dan heb ik half november een gesprek met de Dr Jansen om alles te bespreken. Ik vind het absoluut niet erg, We zijn nog volop aan het genieten en ondernemen veel leuke dingen dat ik dit wel even fijn vind zo als het nog even duurt!! Alleen vraag ik me af wat we aan die bijnier kunnen doen op het moment dat die niet goed is, Als mijn bijnier niet goed functioneerd weet ik wel gelijk waarom zwanger worden niet lukt!!! Dus heb wel weer een klein beetje hoop gekregen!

Heb gelijk maar even bloed laten prikken mocht er een verkeerde of verontrustende uitslag uitkomen dan belt hij mij sowieso!!

Ik reageer morgen even op iedereen ga lekker tukken!!

Slaap lekker iedereen x

Geplaatst

Zo Bianca wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad alleen wel balen dat je bijnier misschien niet goed is. Ik heb hier geen ervaring mee tenminste is bij mij nooit nagekeken maar zal wel goed zijn

Hopelijk is er wat aan te doen als het zo blijkt te zijn en kun je eind van het jaar beginnen aan een wondertje van jullie samen en je moet eraan beginnen wanneer jullie er klaar voor zijn ook al wil je nog even lekker genieten.

Oh ja je hebt trouwens je handtekening leuk veranderd maar er staat dat je je grote liefde nog tegen gaat komen haha ik neem aan dat dat 2011 moet zijn hihi.

Nee maar goed ik hoop dat jullie droom ook snel uit komt

Geplaatst

Hoi Bianca, ik kom hier niet meer, was alleen nieuwsgierig toen zag ik je post. Je klinkt wel vrolijk, echt fijn km te lezen dat je zo aan het genieten bent met je nieuwe liefde! Ik wil je heel erg veel succes wensen in de toekomst! Groetjes Violeta ( van het buur dorpje)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden